.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: با حمایت مردم و طرفداران خوب نساجی به کورس صعود بر می‌گردیم. امیری: با حمایت مردم به کورس صعود بر می‌گردیم/ بی‌غیرتی به هیچ کدام از بازیکنان نساجی نمی‌چسبد
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: با حمایت مردم و طرفداران خوب نساجی به کورس صعود بر می‌گردیم.(ادامه)
رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد رامسرشد
علی اصغر مونسان جمعه شب وارد شهرستان رامسر شد و مورد استقبال محمد اسلامی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان قرار گرفت.(ادامه)
عکس: کار پسندیده پلیس راهنمایی و رانندگی
تصادف شده بود، پلیس راهنمایی و رانندگی خرده شیشه‌ها را جارو میزد، نه از کارش خجالت کشید نه از درجه اش.(ادامه)
جوان‌ترین بانوی خلبان ایران + عکس
(ادامه)
دبیر کل حزب‌الله لبنان در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سران شهید حزب‌الله سخنان مهمی در خصوص رژیم صهیونیستی، مسائل منطقه و مسائل داخلی لبنان ایراد کرد. بشار اسدشخصا دستور سرنگونی جنگنده اشغالگر را صادر کرد/حزب الله می تواند ظرف چندساعت سکوهای نفت و گاز رژیم صهیونیستی را تعطیل کند (خبر)
دبیر کل حزب‌الله لبنان در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سران شهید حزب‌الله سخنان مهمی در خصوص رژیم صهیونیستی، مسائل منطقه و مسائل داخلی لبنان ایراد کرد.(ادامه)
مفیدترین روش مصرف کلم بروکلی به چه شکل است؟
پژوهشگران در مطالعات اخیر خود موفق به کشف مفیدترین و موثرترین روش مصرف کلم بروکلی شدند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در مازندران خبر داد. طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در مازندران
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در مازندران خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : این مقام ارشد استانی با تقبیح شکایت مدیر یک دستگاه فرهنگی و پژوهشی از رسانه ها تصریح کرد : جهاد دانشگاهی مازندران صلاحیت تشکیل کارگروه رسانه ای استان را ندارد و این اجازه به آنان داده نشده است و اگر قرار بر این باشد رسانه های تاثیرگذار استان همچون.... شکایت مدیران از رسانه ها پسندیده نیست / جهاد دانشگاهی صلاحیت تشکیل کارگروه رسانه ای مازندران را ندارد
شمال نیوز : این مقام ارشد استانی با تقبیح شکایت مدیر یک دستگاه فرهنگی و پژوهشی از رسانه ها تصریح کرد : جهاد دانشگاهی مازندران صلاحیت تشکیل کارگروه رسانه ای استان را ندارد و این اجازه به آنان داده نشده است و اگر قرار بر این باشد رسانه های تاثیرگذار استان همچون....(ادامه)
چه افرادی باید کارت ملی هوشمند بگیرند؟
پیرو تماس متقاضیان دریافت کارت ملی هوشمند و اعلام این مطلب که برخی از دفاتر ثبت نام افراد بالای 80 سال را ثبت نام نمی‌کنند، سخنگوی سازمان ثبت احوال ضمن تایید نکردن این اقدام بر الزام دریافت کارت ملی هوشمند برای همه ایرانیان بالای ۱۵ سال تاکید کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی به ثبت احوال اعلام کنند تا اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد، ضمن اینکه برای فراهم کردن شرایط لازم جهت ثبت نام این افراد، قصد داریم تعداد ایستگاه‌های سیار را در تهران افزایش دهیم.(ادامه)
متروی تهران به مازندران وصل می شود
استاندار مازندران حمل و نقل ترکیبی را از نیازهای استان برشمرد و گفت: متروی تهران به استان وصل می شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شناسایی 2 دفتر غیرمجاز حج و زیارت در نکا
مدیرکل حج و زیارت مازندران از شناسایی 2 دفتر غیرمجاز حج و زیارت در شهرستان نکا خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه بابل با اشاره به اینکه حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در حمایت از کلیت نظام و ولایت فقیه بود،گفت: مسؤولان اجرایی، قضایی و مقننه باید با انگیزه قوی‌تر برای حل معضلات مردم تلاش کنند..... انتقاد اما جمعه بابل از پایین بودن اعتبارات مازندران
شمال نیوز : امام جمعه بابل با اشاره به اینکه حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در حمایت از کلیت نظام و ولایت فقیه بود،گفت: مسؤولان اجرایی، قضایی و مقننه باید با انگیزه قوی‌تر برای حل معضلات مردم تلاش کنند.....(ادامه)
رای پرونده علیرضا کریمی اعلام شد
با تلاش موثر و رایزنی‌های مداوم تیم دیپلماسی فدراسیون کشتی ایران، خطر تعلیق کشتی ایران موقتا رفع شد.(ادامه)
عکس روز از حرم امام رضا(ع)
تصویر زیبای امروز از حرم حضرت رضا علیه السلام، « السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام».(ادامه)
محور کندوان یک طرفه است
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه در حال حاضر محور کندوان یک‌طرفه است، یادآور شد: این محدودیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.(ادامه)
نسبت به گرانی و اشتغال باید ضربتی عمل کنیم/ مردم در 22 بهمن گُل کاشتند
امام جمعه موقت ساری گفت: در جامعه نسبت به گرانی، اشتغال و بیکاری هم باید ضربتی عمل کنیم نباید این دست و آن دست کرد مردم توقعشان از نظام و دولتمردان این است.(ادامه)
(تصاویر) روحانی و ظریف در نمازجمعه حیدرآباد هند
حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در نماز جمعه که در «مکه مسجد» شهر حیدرآباد برگزار شد، حضور یافت. (ادامه)
اولین خطبه ابوترابی‌فرد در نماز جمعه تهران
امام جمعه موقت تهران با انتقاد از رویکرد مجلس و دولت به سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری، گفت که در مقام عمل زاویه جدی قوانین و مقررات با این سیاست‌ها مشاهده می‌شود. (ادامه)
برف و باران در ۱۹ استان کشور
سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و اعلام کرد: طی امروز و فردا ۱۹ استان کشور تحت تاثیر سامانه جدید، بارش باران و برف خواهند داشت. (ادامه)
خاتمی: مطهری دور بعد تایید صلاحیت نمی‌شود
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در زمان انتخابات اصلاح‌طلبان بین منافع ملی و منفعت خودشان انتخاب کرده و برای منافع ملی در صحنه انتخابات حضور پیدا کردند. براندازان مجلسی همچون مجلس نهم را می‌پسندند. (ادامه)
قیمت ارز در سال ۹۷ چقدر است؟
قیمت ارز در سال ۹۷ از سوی کمیسیون تلفیق تعیین شد. (ادامه)
تصادف یک دستگاه سمند و یک دستگاه پیکان‌وانت در ساعت ۴ بامداد امروز که در چهارراه ورکلا جاده گهرباران به وقوع پیوست موجب کشته و زخمی شدن سه جوان شده است.
مرگ جوان میاندورودی در جاده گهرباران/ ۲نفر به کما رفتند
تصادف یک دستگاه سمند و یک دستگاه پیکان‌وانت در ساعت ۴ بامداد امروز که در چهارراه ورکلا جاده گهرباران به وقوع پیوست موجب کشته و زخمی شدن سه جوان شده است. (ادامه)
سلفى دختر مهران مديرى به همراه شهره سلطانى/عکس
(ادامه)
از نشانه‌های مدیریت نامناسب دیابت
احساس خستگی بیش از حد، غم یا عصبانیت بین افراد مبتلا به دیابت شایع است، زیرا همواره باید بر قند خون خود نظارت داشته و برای تامین انسولین مورد نیاز بدن از قرص یا تزریق استفاده کنند.(ادامه)
اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال برای گازرسانی به مناطق محروم شرق مازندران
نماينده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال برای گازرسانی به روستاها و مناطق محروم شرق مازندران خبر داد. (ادامه)
پالایشگاه شیر در مازندران احداث می شود
استاندار مازندران از احداث پالایشگاه شیر در استان مازندران خبر داد و گفت: تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت موجود در استان مازندران، پالایشگاه شیر در مازندران احداث شود.(ادامه)
ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های هراز و سوادکوه
پلیس راه مازندران در آخرین جمعه بهمن ماه ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین را در جاده‌های هراز، سوادکوه و چالوس اعلام کرد.(ادامه)
آسمان مازندران نیمه ابری همراه با بارش پراکنده
هوای مازندران امروز جمعه ۲۷ بهمن ماه صاف تا نیمه ابری، همراه با بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
قیمت دلار در 26 بهمن 96 فرو ریخت
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت دلار نقدی بین ۴۶۹۷ تا ۴۷۳۸ تومان در نوسان است؛ ضمن اینکه نرخ یورو هم ۶۰۹۷ تومان رسیده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.