.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یکطرفه شدن جاده چالوس در آخرین جمعه بهمن
پلیس راه مازندران اعلام کرد جاده چالوس فردا در آخرین جمعه بهمن ماه از ساعت ۱۶ یکطرفه می‌شود.(ادامه)
واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی مازندران دومین فرآورده‌های گوشتی خاورمیانه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در آمل افتتاح و به بهره‌برداری رسید. دومین واحد فرآورده‌های گوشتی خاورمیانه افتتاح شد
واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی مازندران دومین فرآورده‌های گوشتی خاورمیانه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در آمل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.(ادامه)
۲۰ اسفند آخرین مهلت ثبت‌ نام کارت ملی هوشمند
(ادامه)
خواص معجزه گر خاکشیر که تا به حال نشنیده اید
در بسیاری از متون طب سنتی به این موضوع اشاره شده است که استفاده از خاکشی هنگام بروز التهاب‌های مجاری ادراری و کلیه بسیار موثر است.(ادامه)
تغییر نام نخستین کارخانه کنسروسازی ایران به نام شهید محمد بلباسی
با حضور مسؤولان شهرستانی نام کارخانه کنسروسازی ایران به نام محمد بلباسی نخستین شهید مدافع حرم قائم‌شهر تغییر پیدا کرد.(ادامه)
مردم نگران تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید نباشند
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مردم هیچ نگرانی‌ برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز برای شب عید نداشته باشند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آسمان مازندران نیمه ابری
هوای مازندران امروز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
پیامک نماینده مجلس به وزیر اقتصاد در مورد نرخ دلار
نادر قاضی‌پور نماینده جنجالی مجلس در پیامکی عجیب به کرباسیان وزیر اقتصاد از روند رو به رشد قیمت ارز انتقاد کرد. قاضی‌پور وضعیت فعلی بازار ارز را به سقوط دولت انقلابی سالوادور آلنده در شیلی (در سال ۱۹۷۰) تشبیه کرده و به دولت هشدار جدی داده است!(ادامه)
عکس/ مردی که فکر می‌کند شبیه رهبر کره شمالی است
(ادامه)
طی حکمی از سوی فرود عسگری رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، ابوالقاسم یوسفی نژاد به عنوان ناظر گمرکات گیلان معرفی شد. یک مازندرانی ناظر گمرکات استان گیلان شد
طی حکمی از سوی فرود عسگری رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، ابوالقاسم یوسفی نژاد به عنوان ناظر گمرکات گیلان معرفی شد.(ادامه)
چرا انقلاب کردیم و حالا چه کنیم؟(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : مشاور و نماینده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان های مازندران ، گلستان ، گیلان و سمنان منصوب شد ..... نماینده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان های شمالی منصوب شد
شمال نیوز : مشاور و نماینده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان های مازندران ، گلستان ، گیلان و سمنان منصوب شد .....(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
بهترین روش برای در امان ماندن از امواج موبایل
بهترین روشی که برای در امان ماندن از تشعشات مضر موبایل در جهان شناخته شده است، استفاده از کیف مخصوص موبایل است که به کیف های ایول معرف می باشند.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گفت: مشکلات کشور نتیجه عملکرد ضعیف مسئولان است و نباید به پای انقلاب گذاشته شود..... مشکلات کشور نتیجه عملکرد ضعیف مسئولان است
شمال نیوز : فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گفت: مشکلات کشور نتیجه عملکرد ضعیف مسئولان است و نباید به پای انقلاب گذاشته شود.....(ادامه)
۶ نشانه افت قند خون
مغز به طور ویژه نسبت به افت سطوح گلوکز حساس است و ممکن است در این شرایط در حفظ تمرکز روی یک موضوع یا درک صحبت‌های فردی دیگر که موضوعی را برای شما توضیح می‌دهد، دچار مشکل شوید.(ادامه)
قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ بهمن ۹۶ +جدول
(ادامه)
عکس: خیابان ناصر خسرو، ۷۰ سال پیش
عکسی از خیابان ناصرخسروی تهران که در سال ۱۳۲۵ هجری شمسی به ثبت رسیده است.(ادامه)
قدیمی‌ترین عکس از دروازه شمرون تهران!
عکسی از دروازه شمیران تهران که در سال ۱۲۷۷ هجری شمسی گرفته شده است.(ادامه)
خواص بادمجان و اثراتش بر کاهش وزن
بادمجان گیاهی یک ساله است و دارای ساقه نسبتاً ضخیم و پوشیده از کرک می‌باشد. نام عربی این گیاه پرخاصیت، بادنجان می‌باشد. درباره خواص آن بخصوص در کاهش وزن بیشتر بدانید.(ادامه)
تصاویر: ورود پیکر شهدای سانچی به میهن
پیکر ۳ تن از شهدای سانحه سانچی صبح امروز چهارشنبه با حضور خانواده های این شهدا از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد میهن اسلامی مان شد.(ادامه)
شمال نیوز :  حذف تالاب کیسی در مازندران نمونه از تغییر کاربری و تالاب خواری از سوی سودجویان است و این روند در دیگر تالاب‌های استان نیز مشاهده می‌شود..... ساخت و ساز تالابهای بوجاق و میانکاله را به نابودی می کشاند
شمال نیوز : حذف تالاب کیسی در مازندران نمونه از تغییر کاربری و تالاب خواری از سوی سودجویان است و این روند در دیگر تالاب‌های استان نیز مشاهده می‌شود.....(ادامه)
۷ میلیارد تومان برای آسفالت و توسعه راههای بابل درنظر گرفته شد
نماینده مردم بابل در مجلس از ابلاغ اعتبار هفت میلیارد تومانی برای بهسازی و توسعه راههای شهرستان خبر داد.(ادامه)
۱۳ هزار نفر بر اثر حوادث رانندگی در مازندران مصدوم شدند
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: امسال بیش از ۱۳ هزار نفر در حوادث رانندگی در استان مصدوم شدند که رشد دو درصدی را نشان می دهد.(ادامه)
لحظه دقیق تحویل سال ۹۷ چه روز و چه ساعتی است؟
اواخر بهمن ماه ۱۳۹۶ است و کم کم به پایان سال نزدیک می‌شویم. یکی از متداول‌ترین سوالات درباره لحظه سال تحویل ۹۷ است. (ادامه)
مالکان خودرو دریافت گواهی معاینه فنی را به آخر سال موکول نکنند
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی معاینه فنی مازندران با اشاره به ازدحام مراجعه‌کنندگان در روزهای پایانی سال برای دریافت گواهی معاینه فنی خودرو، گفت: مالکان خودروها این امر را به‌روزهای آخر سال نکشانند. (ادامه)
احمدی‌نژاد و مشایی اجازه ورود به دادگاه را نیافتند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دلیل عدم اجازه برای حضور در جلسه دادگاه بقایی، محل دادگاه تجدیدنظر استان تهران را ترک کرد.(ادامه)
فعالیت دریایی در مازندران ممنوع شد
فعالیت دریایی از بامداد چهارشنبه ۲۵ بهمن تا صبح پنج شنبه ۲۶ بهمن ماه در مازندران ممنوع است. (ادامه)
جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در محورهای مازندران/ سفرهای غیرضرور به روزهای آینده موکول شود
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: شاهدبارش برف در ارتفاعات محورهای استان هستیم که در صورت همراه نداشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ از تردد خودروها جلوگیری می‌شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 8.109 seconds.