.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
صفحه نخست روزنامه‌ های شنبه ۲۷ مرداد ماه مازندران
(ادامه)
کاهش نسبی دمای هوای مازندران
هوای مازندران امروز شنبه ۲۷ مرداد با افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
شمال نیوز :  اتحاد همه نخبگان ، نمایندگان مجلس ، خبرگان و همه و همه کسانی که می توانند با قلم و عمل گام موثری را برای کسب یک کرسی مهم در دولت برای مازندران بردارند از اهمیت زیادی برخوردار است ..... حمایت آیت الله معلمی از دکتر انوشیروان محسنی‌ بندپی
شمال نیوز : اتحاد همه نخبگان ، نمایندگان مجلس ، خبرگان و همه و همه کسانی که می توانند با قلم و عمل گام موثری را برای کسب یک کرسی مهم در دولت برای مازندران بردارند از اهمیت زیادی برخوردار است .....(ادامه)
عکس قدیمی عزت‌الله انتظامی و فخری خوروش نیم قرن پیش
تصویر قدیمی از عزت الله انتظامی، بازیگر تئاتر و سینمای ایران در سال 1343 ببینید. این بازیگر فعالیت خود را در عرصه تئاتر از سال 1320 با تئاتر «اولتیماتوم» آغاز کرد. عزت‌الله انتظامی و فخری خوروش در نمایش «دیدار» به کارگردانی انتظامی و نویسندگی مهین تجدد در سال 1343 بازی کردند.انتظامی صبح دیروز پس از 94 سال زندگی بر اثر ایست قبلی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
ارتباط قرص خواب با آلزایمر
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۷ مرداد
(ادامه)
عکس/ وقتی قائدی کفش تمیز می‌کند!
در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و کره شمالی در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا(ادامه)
شمال نیوز : فرزند شهید شیرودی با انتشار پستی در صفحه توئیتری خود، از فسادهای اقتصادی موجود شدیدا گلایه و انتقاد کرد..... گلایه شدید دختر شهید شیرودی از فساد اقتصادی برخی مسئولان
شمال نیوز : فرزند شهید شیرودی با انتشار پستی در صفحه توئیتری خود، از فسادهای اقتصادی موجود شدیدا گلایه و انتقاد کرد.....(ادامه)
عکس/ حرص خوردن علی دایی!
علی دایی در دیدار سایپا با تراکتورسازی کلی حرص خورد و عصبانی شد. سایپا این بازی را ۱-۰ باخت.(ادامه)
احداث پل آزادگان نكا و قفلی كه شكسته شد
جمعیت 50 هزار نفری نكا در شرق مازندران و بخشی از مسافران و افرادی كه روزانه در اين شهر تردد می‌كنند و تردد روزانه هزاران هزار خودرو موجب بروز ترافيك و قفل‌های ترافيكی در ساعت‌های مختلف شده بود كه با افتتاح پل آزادگان تلاش شد تا بخشی از اين گره‌های كور ترافيكی برطرف شود.(ادامه)
قفل شدن جاده ساری ـ تاکام و بلاتکلیفی چندین ساعته مسافران
بعد از لغو محدودیت یک‌طرفه در محور ساری تاکام شاهد قفل شدن خودروها در این مسیر بودیم به‌طوری‌که شاهد متوقف شدن ۶ لاینه خودروها در این محور بودیم.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
با سدی آشنا شوید که قرار است بلای جان مردم مازندران شود!
نگرانی‌های متوجه سد هزار به ویژه در بعد زیست محیطی همچنان پابرجاست و این سد را به بلایی برای جان صد‌ها هزار شهروند مازندرانی بدل کرده است؛ اتفاقی نگران کننده که انتظار می‌رود، پیش از هر گونه اقدام مؤثر برای نهایی کردن سد، به آن توجه و تضمین‌های کارشناسی و دقیقی در این باره به مردم ارائه شود.(ادامه)
بهروز نعمتی از جلسه با لاریجانی و نزدیک بودن فعالیت های حزب رهروان خبر داد. او تاکید کرد که ممکن است نام حزب «رهروان» نباشد. آخرین اخبار در مورد حزب لاریجانی / اختلاف در مورد نام حزب / جلسات با لاریجانی در مورد آغاز فعالیت های حزب(خبر)
بهروز نعمتی از جلسه با لاریجانی و نزدیک بودن فعالیت های حزب رهروان خبر داد. او تاکید کرد که ممکن است نام حزب «رهروان» نباشد.(ادامه)
شمال نیوز: بر اثر سقوط خودروی عروس و داماد کع عصر امروز در دره منطقه نمارستاق محور مواصلاتی هراز اتفاق افتاد داماد جان باخت و حال دو سرنشین دیگر وخیم است. سقوط ماشین عروس به ته دره جان تازه داماد را گرفت/ حال عروس وخیم است
شمال نیوز: بر اثر سقوط خودروی عروس و داماد کع عصر امروز در دره منطقه نمارستاق محور مواصلاتی هراز اتفاق افتاد داماد جان باخت و حال دو سرنشین دیگر وخیم است.(ادامه)
عکسی زیرخاکی از مرحوم انتتظامی در ۵۳ سال پیش
این عکس، چهارم فروردین 1344 گرفته شده است؛ در آن زمان، هنرمندان تئاتر در قالب چند گروه نمایشی، در اداره هنرهای دراماتیک وقت (اداره تئاتر) به فعالیت هنری می‌پرداختند.(ادامه)
جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما، هرگونه خبری مبنی بر تصادف و درگذشت جواد رضویان را تکذیب کرد. خبر مرگ جواد رضویان تکذیب شد
جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما، هرگونه خبری مبنی بر تصادف و درگذشت جواد رضویان را تکذیب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: عزت‌الله انتظامی آقای بازیگر سینمای ایران که مدت ها دچار کسالت بود، صبح امروز جمعه ۲۶ مرداد بر اثر ایست قلبی در سن ۹۴ سالگی دار فانی را وداع گفت. عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت درگذشت + عکس و بیوگرافی
شمال نیوز: عزت‌الله انتظامی آقای بازیگر سینمای ایران که مدت ها دچار کسالت بود، صبح امروز جمعه ۲۶ مرداد بر اثر ایست قلبی در سن ۹۴ سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
برداشت غیرقانونی از تعدادی حساب دولتی
کارمند متخلف یکی از بانک‌های مشهد که به برداشت غیرقانونی از تعدادی حساب دولتی اقدام کرده بود، بازداشت شد.(ادامه)
تساوی پرسپولیس و از دست رفتن صدر جدول
تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان صدر جدول را از دست داد.(ادامه)
"سپیدرود رشت" مغلوب "پدیده مشهد" شد
تیم پدیده مشهد توانست در مقابل سپیدرود رشت به برتری دو بر صفر دست یابد.(ادامه)
هیئت اقتصادی ولگوگراد روسیه به مازندران سفر می‌کند
معاون استاندار مازندران گفت: با دعوت رسمی استاندار مازندران، استاندار ایالت ولگوگراد روسیه هفته آینده به ساری سفر می‌کند.(ادامه)
پیام تسلیت مجمع نمايندگان گيلان به استاندار
خبر درگذشت ابوشهيد حاج عبدالحسين سالاري سبب تأسف و تألم فراوان گرديد.(ادامه)
محمدپور: امسال به ۳۶۲ جلسه «شخصاً حضور یابید» دعوت شدم
(ادامه)
علائم هشداردهنده حمله قلبی در مردان
به نظر می رسد نشانه‌هایی در مردان وجود دارد که می تواند هشداردهنده بروز حمله قلبی باشد. با شناخت این علائم می توانید قبل از تجربه حملا قلبی، فورا به پزشک مراجعه کنید.(ادامه)
کاهش تعداد امضاهای استیضاح وزیر کشور
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: استیضاح رحمانی‌فضلی وزیر کشور ۲۵ امضا داشت که تعداد زیادی از این امضاها پس گرفته شده است.(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد به هشتگ «فرزندت کجاست» پاسخ داده است و بار دیگر پیکان انتقادات خود بعد از ریاست جمهوری را به سمت سیاسیون کشور گرفت و از آنها پرسید از کجا آورده‌اید؟ بچه‌های من همه ایران و مهندس هستند و با حداقل حقوق مشغول به کارند
محمود احمدی‌نژاد به هشتگ «فرزندت کجاست» پاسخ داده است و بار دیگر پیکان انتقادات خود بعد از ریاست جمهوری را به سمت سیاسیون کشور گرفت و از آنها پرسید از کجا آورده‌اید؟(ادامه)
شالیکاران نسبت به برداشت محصول برنج خود تا فردا اقدام کنند
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه دریای خزر از امشب مواج می‌شود، گفت: شالیکاران نسبت به برداشت محصول برنج خود تا فردا اقدام کنند.(ادامه)
فرزند عضو شورای شهر تهران در کانادا +عکس
این روزها که کمپین فرزندت کجاست در میان مسوولان شکل گرفته، مرور پست‌های زهرا نژادبهرام نماینده شورای شهر تهران نشان می‌دهد فرزند او در کانادا بزرگ می‌شود!(ادامه)
نماینده لنگرود در مجلس با اشاره به لغو ممنوعیت واردات و آزاد کردن واردات برنج در فصل برداشت گفت: این اقدام جنایت و خیانت بزرگ در حق کشاورزان است و این بار نمایندگان استانهای شمالی تا استیضاح و عزل حجتی وزیر جهاد کشاورزی پیگیر موضوع خواهند بود. اگر وزیر جهاد کشاورزی جلوی واردات برنج را نگیرد، استیضاح می شود
نماینده لنگرود در مجلس با اشاره به لغو ممنوعیت واردات و آزاد کردن واردات برنج در فصل برداشت گفت: این اقدام جنایت و خیانت بزرگ در حق کشاورزان است و این بار نمایندگان استانهای شمالی تا استیضاح و عزل حجتی وزیر جهاد کشاورزی پیگیر موضوع خواهند بود.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.