.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
وصیت بی‌سابقه امام محمد باقر(ع)
رهبر انقلاب معتقدند: شهادت امام باقر(ع) دارای پیام بود؛ لذا خود امام باقر وصیت کرد که بعد از او تا ۱۰ سال در منا به مناسبت این رحلت، یادبود برپا شود.(ادامه)
کشف ۱۸۰ اصله چوب جنگلی از قاچاقچیان مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: ۱۸۰ اصله چوب جنگلی ازقاچاقچیان استان کشف شد.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست فرمانداری میاندورود خاطرنشان کرد: میاندورود سالانه 200 هزار تن انواع مرکبات تولید می شود و همچنین 20 واحد سورتینگ در شهرستان وجود دارد..... نخستین جشنواره ملی مرکبات در میاندورود برگزار می شود
شمال نیوز : سرپرست فرمانداری میاندورود خاطرنشان کرد: میاندورود سالانه 200 هزار تن انواع مرکبات تولید می شود و همچنین 20 واحد سورتینگ در شهرستان وجود دارد.....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۲۸ مرداد ماه مازندران
(ادامه)
900 هزار تن برنج با ارز دولتی به کشور وارد شد
دبیر انجمن وارد کنندگان برنج با بیان اینکه مشکلی برای واردات و تامین برنج مصرفی مردم وجود ندارد، گفت: در ۵ ماهه سال جاری یک میلیارد دلار برای واردات برنج اختصاص یافته و ۹۰۰ هزار تن از این محصول به کشورمان وارد شده است.(ادامه)
طارمی در ترکیب اصلی الغرافه برابر السد
مهدی طارمی در ترکیب اصلی تیمش برابر تیم فوتبال السد قرار دارد.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز :نماینده مردم قائم شهر ، جویبار ، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از دکتر انوشیروان محسنی در راستای قرار گرفتن در سمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کرد ..... حمایت تمام قد « ادیانی » از دکتر انوشیروان محسنی بندپی
شمال نیوز : شمال نیوز :نماینده مردم قائم شهر ، جویبار ، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از دکتر انوشیروان محسنی در راستای قرار گرفتن در سمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کرد .....(ادامه)
کوفی عنان دبیر کل اسبق سازمان ملل امروز شنبه در سن ۸۰ سالگی درگذشت. کوفی عنان در سن ۸۰ سالگی درگذشت
کوفی عنان دبیر کل اسبق سازمان ملل امروز شنبه در سن ۸۰ سالگی درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : در یک سال گذشته در ادبیات رفتارى برخى افراد با پدیده جدیدى مواجه شدم که بعید میدانم مشابه آن قبلا در هیچ جاى دنیا دیده و شنیده شده باشد..... افشاگرى عضو شورا از “معامله” بر سر انتخاب هیات رییسه شورای مرکز استان !
شمال نیوز : در یک سال گذشته در ادبیات رفتارى برخى افراد با پدیده جدیدى مواجه شدم که بعید میدانم مشابه آن قبلا در هیچ جاى دنیا دیده و شنیده شده باشد.....(ادامه)
عکس/ سلفی نماینده مردم کنار مردم!
حضور مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در جایگاه عادی ورزشگاه یادگار امام تبریز(ادامه)
عکس/ مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸
مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی از ساعت ۱۹ شنبه ۲۷ مرداد به وقت محلی در ورزشگاه گلوریا مرکزی شهر جاکارتا آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: ۵۰ نماینده امضاء خود را از طرح استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی پس گرفتند. .... انصراف 50 نماینده از طرح استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی
شمال نیوز : عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: ۵۰ نماینده امضاء خود را از طرح استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی پس گرفتند. ....(ادامه)
مرگ ناگوار ۲ فیلمبردار، جشن عروسی را به عزا تبدیل کرد
(ادامه)
دویدن از سرماخوردگی پیشگیری می کند
طبق نتایج یک مطالعه جدید، ورزش و به خصوص دویدن می تواند به پیشگیری از سرماخوردگی کمک کند.(ادامه)
عکس/ حضور سردار سلیمانی در نجف اشرف
بازدید سردار قاسم سلیمانی از بزرگترین پروژه عمرانی مذهبی جهان اسلام در حرم امیر المومنین(ع)(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی یکشنبه 28 مرداد
(ادامه)
جویندگان «گنج» در جنگل های هیرکانی آمل
اینجا استان مازندران، جنگل‌های هیرکانی در نزدیکی آمل است. اگر برای گردش و سیاحت به این جنگل‌ها سفر کردید، مراقب باشید گنجِ سلامتی‌تان با افتادن به حفره‌های جویندگان گنج، از دست نرود!بومیان معتقدند اینجا مزار یک امامزاده است؛ البته تاکنون شجرنامه‌ای از او یافت نشده، اما وجود مقبره‌های قدیمی در این محل نشان می‌دهد که این اعتقاد چندان هم جدید نیست. با این وجود، چند سالی است اعتقاد جدیدی بین عده‌ای رواج پیدا کرده که بر پایۀ آن، افرادی شبانه و به صورت مخفی، زمین را حفر می‌کنند. این اعتقاد جدید، ارتباطی با امامزاده و عقاید مذهبی ندارد؛ این افراد به دنبال گنج همه‌جا را حفر کرده‌اند و گودال‌ها و حفره‌ها را پس از جست‌وجوهای خود – که شاید بی‌حاصل بوده و شاید هم به یافتن گنج منجر شده باشد – رها کرده‌اند. هرچند در گذشته هم عده معدودی برای گنج‌یابی به این منطقه آمده بودند، اما حالا ظاهراً تعدادشان بسیار بیشتر شده است. (ادامه)
توصیه پلیس فتا برای خرید اینترنتی مطمئن
پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه هایی را ارائه کرد.(ادامه)
کیف انگلیسی و دستکش آمریکایی از یک سنخ اند،هنر هر دوی آنها این است که بر حسب شرایط زمان و مکان جابجا میشوند! یا در یک جبهه و هماهنگ هم عمل میکنند و یا دو لبه ی یک قیچی اند! زنده یاد سید ضیاء الدین دری کارگردان متعهد و انقلابی در کیف انگلیسی و دستکش آمریکایی دو لبه ی یک قیچی!؟
کیف انگلیسی و دستکش آمریکایی از یک سنخ اند،هنر هر دوی آنها این است که بر حسب شرایط زمان و مکان جابجا میشوند! یا در یک جبهه و هماهنگ هم عمل میکنند و یا دو لبه ی یک قیچی اند! زنده یاد سید ضیاء الدین دری کارگردان متعهد و انقلابی در (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
کاهش دما در آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ابری همراه با کاهش دما در ارتفاعات پیش بینی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ها و افکار عمومی با توجه به برخی انتقادات اعضای شورا از هیئت رئیسه ، انتظار انتخابات پر شور و حساس تری برای هیئت رئیسه سال دوم شورای پنجم شهر ساری متصور بودند ..... ترکیب هیئت رئیسه شورای پنجم ساری در سال دوم مشخص شد
شمال نیوز : رسانه ها و افکار عمومی با توجه به برخی انتقادات اعضای شورا از هیئت رئیسه ، انتظار انتخابات پر شور و حساس تری برای هیئت رئیسه سال دوم شورای پنجم شهر ساری متصور بودند .....(ادامه)
شمال نیوز : مخاطب این نوشته مردمانی نیستند که از سر نگرانی یا هر دلیلی دیگر هشتگ خزر می زنند. مخاطب این نوشته، فقط مدیران منطقه ای و مسؤولان مرتبط اند.... دریای مازندران را خودمان نابود می‌کنیم نه کنوانسیون !
شمال نیوز : مخاطب این نوشته مردمانی نیستند که از سر نگرانی یا هر دلیلی دیگر هشتگ خزر می زنند. مخاطب این نوشته، فقط مدیران منطقه ای و مسؤولان مرتبط اند....(ادامه)
مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: انتخابات نمایندگان هیئت رئیسه اتاق‌های اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران برگزار می شود. انتخابات نمایندگان اتاق اصناف مازندران در کشور برگزار می‌شود+ اسامی داوطلبان
مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: انتخابات نمایندگان هیئت رئیسه اتاق‌های اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران برگزار می شود.(ادامه)
شمال نیوز: دفتر شورای اسلامی شهر سلمانشهر در اولین روز فعالیت چهارمین دوره شورای اسلامی شهر پلمب شد. شورای شهر سلمانشهر منحل شد
شمال نیوز: دفتر شورای اسلامی شهر سلمانشهر در اولین روز فعالیت چهارمین دوره شورای اسلامی شهر پلمب شد.(ادامه)
محل کار ناطق نوری در لواسان+عکس
(ادامه)
حکم جدید روحانی برای رحمانی‌فضلی
وزیر کشور از رئیس‌جمهور حکم جدید گرفت.(ادامه)
علائم سرطان ریه را بشناسید
علائم سرطان ریه را بشناسید گروه سلامت الف، ۲۷ اَمرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۱۷ 3970527028 در این مطلب ۸ نشانه شگفت انگیز سرطان ریه که باید بدانید؛ را می‌خوانید. (ادامه)
احمد توکلی به رهبر انقلاب نامه نوشت
رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از دادن اختیارات ویژه به روسای قوای مجریه و قضائیه برای مرتفع نمودن هرچه سریعتر مشکلات کنونی اقتصادی کشور و همچنین مبارزه با مفاسد اقتصادی از ایشان تشکر نمود و اعلام کرد سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت نیز درخدمت به مردم و همکاری با قوای کشور تمام همت خویش را بکار خواهد بست.(ادامه)
توزیع سبد غذایی اقشار آسیب پذیر در شهریور ماه
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع سبد غذایی در بین طیف وسیعی از اقشار آسیب پذیر جامعه خبرداد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.