.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه: آمارهای تبادلات اقتصادی ایران و روسیه نامناسب است
رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه، آمارها و حجم تبادلات اقتصادی بین ایران و روسیه را نامناسب دانست.(ادامه)
« کیاسر » لرزید
زلزله‌ای به بزرگی 3 ریشتر صبح امروز کیاسر در مازندران را لرزاند.(ادامه)
جدایی دو بازیکن از نساجی
محمد صادق بارانی و حامد لک به صورت توافقی از تیم نساجی جدا شدند.(ادامه)
بهترین ذکر برای شادی اهل بیت در روز عرفه
امام سجاد (ع) در روز عرفه صدای سائلی را شنید که از مردم تقاضای کمک مى‌کرد. امام به او فرمود: واى بر تو آیا در این روز از غیر خدا تقاضا مى‎کنى حال آنکه در این روز امید مى‎رود که بچه‎هاى در شکم هم از فضل خدا بی‌نصیب نمانند.(ادامه)
زمان اعلام نتیجه آزمون کارشناسی ارشد
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتیجه آزمون کارشناسی ارشد در هفته دوم شهریور خبر داد.(ادامه)
استاندار ولگاگراد روسیه با هیئت ۴۰ نفره به مازندران سفر کرد
استاندار ولگاگراد روسیه با هیئت ۴۰ نفره تجاری و اقتصادی روسیه برای تقویت مناسبات تجاری به مازندران سفر کرد.(ادامه)
استقلال از آسیا حذف می شود!
یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال گفته احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا خیلی بالاست.(ادامه)
عکس/ پست حسن یزدانی پس از کسب مدال طلا
پست اینستاگرامی حسن یزدانی ملی پوش کشتی آزاد کشورمان پس از کسب مدال طلای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا(ادامه)
عکس/ خوشحالی خاص آقای رئیس از طلای یزدانی
در حاشیه مراسم اهدای مدال طلای حسن یزدانی در بازیهای آسیایی جاکارتا و ابراز شادی متفاوت صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۳۰ مرداد ماه مازندران
(ادامه)
عکس هوایی از حاجیان در کوه عرفات
عکس هوایی زیر ازدحام حاجیان را در کوه عرفات نشان می‌دهد.(ادامه)
ریزش سنگ جان یک کوهنورد را گرفت/۲نفر مصدوم
یک تیم ۸ نفره که در حال صعود به قله دماوند بود، دچار حادثه شد، در این حادثه یک نفر جان باخت و ۲ نفر به شدت مصدوم شدند.(ادامه)
شمال نیوز : انتخابات هیئت رئیسه سال دوم دوره پنجم شورای شهر بابلسر  در کمتراز  نیم ساعت  در کمال آرامشی مثال زدنی و بدون حاشیه  تمام شد..... از معاونی که به رئیسش رای نداد تا نایب رئیسی که دوباره بازگشت !
شمال نیوز : انتخابات هیئت رئیسه سال دوم دوره پنجم شورای شهر بابلسر در کمتراز نیم ساعت در کمال آرامشی مثال زدنی و بدون حاشیه تمام شد.....(ادامه)
قدیمی ترین نقشه از ایران به شکل گربه/عکس
(ادامه)
اقدام جالب امام جمعه رشت/عکس
(ادامه)
شمال نیوز : مسئولین امکاناتی به ما نمی دهند. ما این همه تماشاگر داریم اما نمی توانیم از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم. امروز همه به قائم شهر آمدیم تا اصلی ترین تمرین خود را برگزار کنیم اما نور نداشتیم و .... مسئولین قائم شهر هیچ حمایتی از نساجی نمی کنند / ما در شهر خود غریبیم !
شمال نیوز : مسئولین امکاناتی به ما نمی دهند. ما این همه تماشاگر داریم اما نمی توانیم از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم. امروز همه به قائم شهر آمدیم تا اصلی ترین تمرین خود را برگزار کنیم اما نور نداشتیم و ....(ادامه)
فرماندار ساری با تاکید بر تلاش مدیران شهرستان برای جذب اعتبارات پروژه‌های نیمه تمام عمرانی، گفت: پروژه جدید عمرانی در مرکز مازندران کلنگ زنی نمی‌شود.
‌‌فرماندار: پروژه جدید عمرانی در ساری کلنگ‌زنی نمی‌شود
فرماندار ساری با تاکید بر تلاش مدیران شهرستان برای جذب اعتبارات پروژه‌های نیمه تمام عمرانی، گفت: پروژه جدید عمرانی در مرکز مازندران کلنگ زنی نمی‌شود. (ادامه)
 انتخابات تعیین نمایندگان اتاق اصناف استان مازندران بین صنوف توزیعی ـ خدماتی و صنوف تولیدی ـ خدمات فنی با 19 نفر داوطلب برگزارشد که 7 نفر از کاندیداها با کسب اکثریت آراء به عنوان ... ترکیب نمایندگان استان مازندران در اتاق اصناف ایران مشخص شد
انتخابات تعیین نمایندگان اتاق اصناف استان مازندران بین صنوف توزیعی ـ خدماتی و صنوف تولیدی ـ خدمات فنی با 19 نفر داوطلب برگزارشد که 7 نفر از کاندیداها با کسب اکثریت آراء به عنوان ...(ادامه)
بلوبری چیست و چه خواصی دارد؟
بلوبری یا همان زغال اخته آبی سرشار از ویتامین C، ویتامین K، منگنز و سایر آنتی اکسیدان‌هایی است که به سلامت بدن کمک می‌کنند.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۳۰ مرداد
(ادامه)
شمال نیوز : از دیگر نکات قابل توجه در همین راستا ، نتایج انتخاب روسای برخی کمیسیون ها هم جالب توجه و البته قابل تامل است که بازهم پیرامون 5 نفر قرار دارد واز  4 عضو دیگر شورا خبری نیست !.... ملائی نامزد نشد و ابوالحسنی رئیس شد / پیروزی ائتلاف 5 نفره !
شمال نیوز : از دیگر نکات قابل توجه در همین راستا ، نتایج انتخاب روسای برخی کمیسیون ها هم جالب توجه و البته قابل تامل است که بازهم پیرامون 5 نفر قرار دارد واز 4 عضو دیگر شورا خبری نیست !....(ادامه)
عکس/ فرهاد مجیدی مدرک مربیگری A آسیا گرفت
شماره ۷ افسانه‌ای آبی‌ها از حالا دیگر مدرک مربیگری معتبری دارد که از اسپانیا صادر شده است. تقریبا 4 سال قبل بود که فرهاد مجیدی پس از پایان دوران فوتبالش به انگلستان رفت تا تحت نظر اتحادیه فوتبال انگلستان، سخت ترین تجربه فوتبالی خود برای آموزش مربیگری را پشت سر گذاشت و سرانجام مدرک مربیگری A آسیا را گرفت. او ولی تنها مدتی پس از حضور در این کلاس ها از این گفته که دوره ای را در اسپانیا آغاز کرده. بحث بر سر مدرک مربیگری فرهاد هر روز به سوژه ای بدل شده بود تا اینکه سرانجام او امشب از این مدرک رونمایی کرد. نکته مهم مدرک این است که نه از اسپانیا صادر شده و نه از انگلیس که صادره از ای اف سی و برای امارات است.فرهاد البته برای نشستن روی نیمکت تیم های لیگ برتری باید همچنان کلاس هایش را ادامه دهد و مدرک حرفه ای آسیا را هم بگیرد که دوره های چند مرحله ای و پیچیده دارد.(ادامه)
در سال ۱۲۷۳ هجری قمری مسجد حاج مصطفی خان سورتیچی احداث شد و در محله‌ی امام‌زاده عبدالله آن زمان و محله‌ی چهارراه برق کنونی قرار دارد. این اثر دوره قاجاریه با ملحقات و موقوفات پیرامون خود بعد از مسجد جامع ساری به عنوان بزرگترین مسجد در مرکز شهر قرار دارد. مسجد مصطفی خان ساری(خبر)
در سال ۱۲۷۳ هجری قمری مسجد حاج مصطفی خان سورتیچی احداث شد و در محله‌ی امام‌زاده عبدالله آن زمان و محله‌ی چهارراه برق کنونی قرار دارد. این اثر دوره قاجاریه با ملحقات و موقوفات پیرامون خود بعد از مسجد جامع ساری به عنوان بزرگترین مسجد در مرکز شهر قرار دارد.(ادامه)
جلسه شورای اداری تنکابن در سایت زباله پرده‌سر برگزار شد + تصاویر
پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن در محل سایت زباله پرده‌سر این شهرستان برگزار شده است.(ادامه)
نهم ذی‌الحجه؛ عیدی برای توبه‌کنندگان به درگاه معبود
نهم‌ ذی‌الحجه به روز عرفه نام گرفته‌ است. روزی که عاشقان معبود در برابر پروردگار خویش سر تسلیم فرود می‌آورند و سجده بندگی خویش را از اعماق وجود به جا می‌آورند. روزی که درهای رحمت پروردگار در برابر بندگان گشوده‌است و نگاه پر مهرش تمام جهانیان را در بر می‌گیرد.(ادامه)
حمل خودرو لامبورگینی با لامبورگینی! +عکس
جابجایی یک دستگاه خودروی لامبورگینی “هوراکان” توسط لامبورگینی شاسی بلند “اوروس”!(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
غرق شدن دو دختر در دریای ایزدشهر
دو دختر در دریای مازندران واقع در منطقه ممنوعه شنا واقع در ایزدشهر نور غرق شدند.(ادامه)
افزایش نسبی دما در آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز سه شنبه ۳۰ مرداد نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : این مسئول با تاکید بر نقش آفرینی پرشور بانوان و خانواده ها درجشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب ، گفت : هرجا که پای زن در میان باشد خانواده ها نیز به میدان می آیند  ، در نتیجه اثربخشی برنامه ها صد چندان می شود ..... طوسی : انعکاس شور و نشاط و امید در برنامه های بانوان مورد توجه قرار گیرد ‎
شمال نیوز : این مسئول با تاکید بر نقش آفرینی پرشور بانوان و خانواده ها درجشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب ، گفت : هرجا که پای زن در میان باشد خانواده ها نیز به میدان می آیند ، در نتیجه اثربخشی برنامه ها صد چندان می شود .....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.