.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
واکنش دادستان به نامه برخی وزرا درباره فیلترینگ
دادستان کل کشور گفت: ۶ وزیر از من خواستند تا برای رفع فیلتر برخی شبکه‌ها جلسه بگذاریم، ولی من نرفتم و قبول نکردم زیرا شریک در جرم خواهم شد.(ادامه)
سلفی ستاره تیم‌ ملی فوتبال با دختر زیبا +عکس
میلاد محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: امیدوارم گلها جایگزین سنگهای مسیر زندگیتون بشن خدایا شکرت (ادامه)
«کرباسچی» به یک سال حبس محکوم شد
حکم قطعی پرونده غلامحسین کرباسچی به استناد ماده ٥٠٠ قانون مجازات اسلامی در تاریخ ٢٢-٥-٩٧ صادر و برای اجرا ابلاغ شد.(ادامه)
انشای پسربچه فوت شده در اردوی گرجستان +عکس
عشق فوتبال در چند خط انشای نونهال یزدی کاملا مشخص است. نونهالی که همراه با آکادمی فوتبالی در یزد به اردویی تفریحی در گرجستان رفته بود و در کنار یکی دیگر از دوستانش طی حادثه‌ای در دریاچه غرق شد و جانش را از دست داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ های چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه مازندران
(ادامه)
اجرای طرح بخشودگی جرائم واحدهای صنعتی در مازندران
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای طرح بخشودگی جرائم واحدهای صنعتی به‌مدت 18 روز در مازندران خبر داد.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 24 مرداد
(ادامه)
تاثیر زردچوبه در نابودی سلول های سرطانی
تیمی از محققان توانستند با استفاده از یک فرایند هوشمند «کورکومین» را قادر به نابودی سلول های سرطانی کنند.(ادامه)
چشمه های «باداب سورت» ساری
باداب سورت چشمهٔ پلکانی تراورتنی بی‌نظیر در ایران و کم‌نظیر در جهان است که واقع در روستای ارست بخش چهاردانگه شهرستان ساری می‌باشد.این چشمه‌ها، پرآب تر و شاداب تر از همیشه میزبان مسافران و گردشگران است.(ادامه)
ایران رتبه چهارم تولید انجیر جهان را دارا است
مدیرکل دفتر امورمیوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایران رتبه چهارم تولید انجیر جهان و مازندران رتبه ششم سطح زیر کشت انجیر را دارد.(ادامه)
۲۲ راه پیشگیری از آنفلوانزا و درمان سریع سرماخوردگی
در این مقاله قصد داریم به نکاتی بپردازیم که استفاده از آن به شما کمک می‌کند سلامت تر باشید و خود را از شر بیماری‌هایی همچون سرماخوردگی و آنفلونزا دور نگه دارید. پس همراه ما باشید.(ادامه)
عکس: اَخم شدید روحانی به لاریجانی!
(ادامه)
عکس/ ماشین وزیر ورزش چیست؟
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
علی سبحانی رئیس شورای شهر زیراب شد
علی سبحانی در انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زیراب به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.(ادامه)
استاندار : سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در شهرستان ها تشکیل شود
استاندار مازندران خواهان تشکیل سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در شهرستان ها شد.(ادامه)
باران همچنان مهمان آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
خبر جدید در مورد رد صلاحیت احمدی نژاد
از شرایطی که وزارت کشور در نامه نوشته تجربه کافی و پنج سال مدیریت میانی و بالایی در شهرداری بوده که وی نداشته و مدرک دیگر موردی بوده که شرایط آن را نداشته است.(ادامه)
تصاویر برداشت خوشه‌های برنج از شالیزار‌ها را نشان می‌دهد. با سپری شدن نیمه تابستان کشاورزان گیلانی که ماه‌ها برای به بار نشستن خوشه‌های برنج، تلاش کرده‌اند، محصول خود را برداشت می‌کنند. گیلان با ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار، اولین تولیدکننده کیفی برنج کشور است.
برداشت خوشه‌های برنج در گیلان(خبر)
تصاویر برداشت خوشه‌های برنج از شالیزار‌ها را نشان می‌دهد. با سپری شدن نیمه تابستان کشاورزان گیلانی که ماه‌ها برای به بار نشستن خوشه‌های برنج، تلاش کرده‌اند، محصول خود را برداشت می‌کنند. گیلان با ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار، اولین تولیدکننده کیفی برنج کشور است. (ادامه)
شمال نیوز : مخالفان در اظهارنظری افزایش مناطق آزاد را به منزله گسترش منافذ ورود کالاهای مصرفی به کشور دانسته و تاثیر منفی بر تولید ملی را وانمود می‌کنند، در حالی که این نگاه نقدی سنتی و گذشته مآب است. .... هجمه به افزایش مناطق آزاد ، تشویق اقتصاد سنتی است
شمال نیوز : مخالفان در اظهارنظری افزایش مناطق آزاد را به منزله گسترش منافذ ورود کالاهای مصرفی به کشور دانسته و تاثیر منفی بر تولید ملی را وانمود می‌کنند، در حالی که این نگاه نقدی سنتی و گذشته مآب است. ....(ادامه)
چگونه مزاحم تلفنی‌ها را شناسایی کنید؟
در حالی که به گفته رگولاتوری، هیچ‌کس نمی‌تواند سیم‌کارت بدون هویت بگیرد و این موضوع پیگیری تخلفات را آسان‌تر می‌کند؛ لذا یکی از راه‌هایی که می‌توان برای جلوگیری از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم در نظر گرفت، شناسایی افراد ارسال‌کننده این پیامک‌ها به جای شماره‌های مزاحم است.(ادامه)
بیانیه مهم وزارت امور خارجه آمریکا درباره عربستان
آمریکا اعلام کرد که درباره بازداشت فعالان در عربستان نگران است.(ادامه)
امیدی جدید برای درمان سرطان‌های وخیم
پژوهشگران دانشگاه "کالیفرنیا" با آزمایش یک دارو که توسط تیم تحقیقاتی "Revolution Medicines" تولید شده است، دریافتد که این دارو سبب توقف رشد سلول‌های سرطانی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : پرونده هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور در حالی عصر سه شنبه بسته شد که به علت حاضر نشدن تیم خونه به خونه به عنوان میزبان برابر میهمان خود ملوان بندرانزلی ، 3 بر صفر بازنده اعلام شد..... ملوان با عکس یادگاری سه امیتاز از خونه به خونه گرفت!
شمال نیوز : پرونده هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور در حالی عصر سه شنبه بسته شد که به علت حاضر نشدن تیم خونه به خونه به عنوان میزبان برابر میهمان خود ملوان بندرانزلی ، 3 بر صفر بازنده اعلام شد.....(ادامه)
شمال نیوز : در این سفر تعدادی از مدیران ارشد وزارت نیرو از جمله مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران وزیر را همراهی خواهند کرد..... وزیر نیرو امروز به مازندران سفر می کند + برنامه ها
شمال نیوز : در این سفر تعدادی از مدیران ارشد وزارت نیرو از جمله مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران وزیر را همراهی خواهند کرد.....(ادامه)
کنوانسیون یا معاهده حقوقی دریای خزر، پس از ۲۵ سال دیروز در قزاقستان به امضای روسای جمهور کشورهای همسایه خزر رسید. هر چه بود، گذشت اما، این شیطنت آخر روس‌ها، درد زیادی داشت. یک عضو هیئت روسی از بازماندگان سیستم قبل و فارس زبان نیز! به یک رسانه فارس زبان دعوت می‌شود و سخنی می‌گوید که بجز اثبات شیطنت دیرینه روس‌ها، و ایجاد شکاف و اختلاف در داخل ایران، هدف دیگری نمی‌توانست داشته باشد. شیطنت روس، تعلل ما؛ مرثیه‌ای برای خزر (يادداشت)
کنوانسیون یا معاهده حقوقی دریای خزر، پس از ۲۵ سال دیروز در قزاقستان به امضای روسای جمهور کشورهای همسایه خزر رسید. هر چه بود، گذشت اما، این شیطنت آخر روس‌ها، درد زیادی داشت. یک عضو هیئت روسی از بازماندگان سیستم قبل و فارس زبان نیز! به یک رسانه فارس زبان دعوت می‌شود و سخنی می‌گوید که بجز اثبات شیطنت دیرینه روس‌ها، و ایجاد شکاف و اختلاف در داخل ایران، هدف دیگری نمی‌توانست داشته باشد.(ادامه)
 با صدور احکامی از سوی استاندار گیلان سرپرست ادارات کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ... انتصابات جدید استاندار گیلان/ ادامه رویکرد استفاده از جوانان
با صدور احکامی از سوی استاندار گیلان سرپرست ادارات کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ...(ادامه)
شمال نیوز : سندرم فرار جمعیت به دلیل بحران منابع آب به سمت نواحی سرسبز و مهاجرت دائمی مردم جنوب و استان های مرکزی ایران به شمال معضلی است که به اعتقاد کارشناسان علوم اجتماعی اکنون گریبانگیر خطه شمال کشور شده است؛ اما اینکه این معضل چه عوامل و بازخوردی دارد نکته ای تامل برانگیز است. معضلی به نام مهاجرت دائمی مردم ایران به شمال کشور !
شمال نیوز : سندرم فرار جمعیت به دلیل بحران منابع آب به سمت نواحی سرسبز و مهاجرت دائمی مردم جنوب و استان های مرکزی ایران به شمال معضلی است که به اعتقاد کارشناسان علوم اجتماعی اکنون گریبانگیر خطه شمال کشور شده است؛ اما اینکه این معضل چه عوامل و بازخوردی دارد نکته ای تامل برانگیز است.(ادامه)
شمال نیوز : پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله یک دستگاه آمبولانس جهت اقدامات لازم به محل حادثه اعزام شد که مصدوم این حادثه به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می‌شود..... حمله میمون بازیگوش به آرایشگاه زنانه+عکس
شمال نیوز : پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله یک دستگاه آمبولانس جهت اقدامات لازم به محل حادثه اعزام شد که مصدوم این حادثه به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می‌شود.....(ادامه)
سه فرزند شهردار تهران کجا هستند؟
سید محمد علی افشانی، شهردار تهران نیز به کمپین «فرزندت کجاست؟» پیوست و گفت هر سه فرزندش در ایران هستند.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.