.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شایعه احمدی نژادی ها درباره روحانی
(ادامه)
عکس/ بزرگداشت جانباختگان نفتکش ایرانی در حرم حضرت معصومه (س)
مراسم بزرگداشت دریانوردان جان باخته در حادثه کشتی سانچی شامگاه دوشنبه ۲۵ دی، در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور مراجع عظام تقلید آیات شبیری زنجانی، علوی گرگانی و آیت الله حسینی بوشهری و همچنین مردم و زائران حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : محسن هاشمی پسر ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که هم‌اکنون ریاست رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران را بر عهده دارد در این گفت‌و‌گو، روایتی از چگونگی درگذشت، حواشی پیرامون آن و آخرین جزئیات از نحوه انتشار خاطرات و روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارد.... علت فوت پدرم ایست قلبی بود/ با فائزه اختلاف فکری و سلیقه دارم
شمال نیوز : محسن هاشمی پسر ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که هم‌اکنون ریاست رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران را بر عهده دارد در این گفت‌و‌گو، روایتی از چگونگی درگذشت، حواشی پیرامون آن و آخرین جزئیات از نحوه انتشار خاطرات و روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارد....(ادامه)
شمال نیوز : سیدرضا صالحی امیری در یازدهمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک با کسب رای اکثریت اعضای مجمع به عنوان رئیس این نهاد ملی ورزشی ایران برگزیده شد.....
صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک شد
شمال نیوز : سیدرضا صالحی امیری در یازدهمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک با کسب رای اکثریت اعضای مجمع به عنوان رئیس این نهاد ملی ورزشی ایران برگزیده شد..... (ادامه)
ارائه پایان‌نامه در مقطع ارشد الزامی است
معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه دانشجویان کارشناسی ارشد در همه زیرنظام‌ها موظف به ارائه پایان نامه هستند،گفت: با دانشگاه‌هایی که خارج از آیین‌نامه‌های آموزشی ابلاغی تصمیم گیری کنند، برخورد خواهد شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران سه شنبه ۲۶ دی
(ادامه)
۶ خوراکی که به سیستم گوارشی شما آسیب می‌زنند
معمولا پس از خوردن برخی غذاها دچار نفخ می‌شوید. ما راز این پدیده را برای شما فاش می‌کنیم.(ادامه)
عکس: نمایی از قبل و بعد قاتل سانچی
کشتی باری چینی که به نفتکش سانچى برخورد کرده، قبل و بعد از حادثه، گویا ثبت شده در هنگ کنگ هست و حامل بار غلات امریکا بوده است.(ادامه)
عکس| پوستر مهمی که باید به دیوار خانه و محل کار بچسبانید
(ادامه)
قانون خدمات ایثارگران شاغل در ادارات اجرا شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت عملیاتی کردن قانون مربوط به خدمات ایثارگران شاغل در ادارات عنایت ویژه ای داشته باشند. (ادامه)
حضور بازیکن قائم‌شهری در ترکیب جدید تیم سایپا
کفشگری، بازیکن قائم‌شهری است که نیم فصل نخست در تیم خونه‌به‌خونه مازندران بازی می‌کرد و نانگ در لیگ برتر توپ می‌زد و برای تیم پارس جنوبی به میدان رفت و قرار است نیم‌فصل دوم را برای تیم سایپا بازی کنند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
مربی کروات جای نکونام را گرفت
پس از استعفای جواد نکونام و قطع همکاری وی با تیم فوتبال خونه‌به‌خونه مازندران، دراگان اسکوچیچ با مسؤولان این باشگاه به توافق رسید تا هدایت این تیم را تا پایان فصل جاری لیگ یک برعهده گیرد.(ادامه)
افزایش بارندگی در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران ابری همراه بارش پراکنده و کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
چرا سانچی نتوانست فرار کند؟
درباره اینکه چرا نفتکش سانچی نتوانست قبل از برخورد با کشتی چینی مسیر خود را منحرف کند باید گفت که انفجار اولیه در نفتکش سانچی همه سیستم‌های ایمنی را از بین برد. (ادامه)
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران :

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با توجه به طرح ناحیه‌بندی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این طرح 13 واحد و یک مرکز استان مازندران به 7 ناحیه مختلف با مرکزیت ساری تقسیم می‌شوند و ساختار واحدها در یک واحد مشخص متمرکز خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به 7 ناحیه تبدیل می‌شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با توجه به طرح ناحیه‌بندی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این طرح 13 واحد و یک مرکز استان مازندران به 7 ناحیه مختلف با مرکزیت ساری تقسیم می‌شوند و ساختار واحدها در یک واحد مشخص متمرکز خواهد شد. (ادامه)
اجرای مرحله سوم رجیستری از هفته آینده
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: یکی از سه برند سامسونگ، ال‌جی یا هوآوی تا قبل از 22 بهمن مشمول طرح رجیستری می‌شود. (ادامه)
انقلاب اسلامی ایران نه تنها معادلات سیاسى استکبار را بر هم زد بلکه توانست یکى از اسـتـوارترین رژیـم‌ هاى وابـسته کـه از حـمایت قـدرت‌هاى بـزرگ برخوردار بود را ریشه کن کند. چرا شاه با بغض و اشک فرار کرد؟(ديدگاه)
انقلاب اسلامی ایران نه تنها معادلات سیاسى استکبار را بر هم زد بلکه توانست یکى از اسـتـوارترین رژیـم‌ هاى وابـسته کـه از حـمایت قـدرت‌هاى بـزرگ برخوردار بود را ریشه کن کند.(ادامه)
روابط عمومی سنتی منسوخ شده است
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران، فرهنگ را اولویت هر جامعه دانست و گفت: روابط عموسی سنتی منسوخ شده است. (ادامه)
یوسف‌نژاد : حذف ۳۰ میلیون نفر از لیست دریافت یارانه شایعه است
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ کل کشور گفت:حذف ۳۰ میلیون نفر از لیست دریافت یارانه شایعه است. (ادامه)
کارمندان و بازنشستگان امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟
عیدی و پاداش پایان سال، یکی از دغدغه‌های شیرینی است که بیشتر کارمندان و کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران این روزها دارند و هرچه به آخر سال نزدیک تر می‌شویم، اشتیاق برای شنیدن مبلغ عیدی و زمان دریافت آن بیشتر می‌شود. (ادامه)
با ۱۰ بحران اساسی سال ۲۰۱۸ آشنا شوید
۱۰ سال بعد از سال بحران مالی در اروپا و آمریکا، سال ۲۰۱۸ در حالی آغاز شده است که به نظر نمی‌آید چالش‌های آن برای دنیا کمتر از سال‌های گذشته باشد.(ادامه)
۱۵ نکته ای که باید درباره «سانچی» بدانید
به گفته یکی از کاپیتان های باسابقه کشتی های اقیانوس پیما، خطای انسانی بخش جدا نشدنی حادثه سانچی است.اگر افسر ناوبری دیر یا اشتباه تصمیم بگیرد نتیجه ناخوشایندی رقم می خورد.(ادامه)
تصویری تکان دهنده از نماز باران
خواندن نماز طلب باران وقتی مستحب است که نهرها خشک شود و باران نبارد .(ادامه)
شمال نیوز : در روزهای سرد زمستان بازار فروش آش داغ، باقلا، لبو و گل نرگس در ساری رونق گرفته است .
کسب و کار داغ شبانه در زمستان سرد ساری(خبر)
شمال نیوز : در روزهای سرد زمستان بازار فروش آش داغ، باقلا، لبو و گل نرگس در ساری رونق گرفته است . (ادامه)
شمال نیوز : مراسم سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور محسن هاشمی در چند شهر مازندران برگزار خواهد شد ..... برگزاری مراسم سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی با حضور محسن هاشمی
شمال نیوز : مراسم سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور محسن هاشمی در چند شهر مازندران برگزار خواهد شد .....(ادامه)
عکس/ حال و هوای منزل یکی از ملوانان حادثه سانچی در مازندران
در گزارش تصویر زیر منزل ملوان شهید حادثه سانچی میلاد عنایتی در قائم‌شهر را می‌بینید.(ادامه)
نشست هم‌اندیشی افزایش ترانزیت ریلی بنادر کشور در نکا
نشست هم‌اندیشی افزایش ترانزیت ریلی بنادر کشور در هتل مروارید صدرا نکا برگزار شد.(ادامه)
۲۲۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران از کشف ۲۷۷ میلیارد ریالی کالاهای قاچاق در اجرای طرح های حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری خبر داد.(ادامه)
مناطق اردوگاهی برای خدمات امدادی در مازندران ایجاد شود
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بااشاره به حاثه خیزبودن استان خواستار ایجاد مناطق اردوگاهی برای تسریع در خدمات امدادی در استان شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.