.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران آغاز می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران گفت: ارتفاعات محورهای هراز، کندوان و کیاسر در حال حاضر به‌صورت لغزنده و در برخی مقاطع مه‌آلود است.(ادامه)
موافقت خونه به خونه با انتقال قریشی به سایپا
باشگاه خونه به خونه در اقدامی عجیب با انتقال مدافع جوان و خوش آتیه خود به سایپای تهران موافقت کرد.(ادامه)
هتل رامسر در سال 1317/عکس
هتل رامسر، سال ساخت ۱۳۱۷ آن زمان که استانبول و آنتالیا فرودگاه هم نداشتند و کشورهای چون امارات روی هیچ نقشه‌ای نبود(ادامه)
سفر سردار سلیمانی به بغداد قبل از انتخابات مهم عراق / «ایران» العبادی، حشد شعبی و حکیم را سوار «کشتی نوح» کرد
قاسم سلیمانی از عاصمة الرشید(الرقه) توانست موانعی که بر سر راه اعلام ائتلاف حیدر العبادی-‏حشد الشعبی بود را هموار کند؛ ائتلافی که عمار الحکیم نیز به آن پیوست. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار میهمانان شرکت کننده در سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی تاکید کردند: «غلط زیادی» امریکا در خصوص قدس به سرانجام نخواهد رسید. سعودی‌ها خیانت صریح می کنند / به کسانی که صریحاً با ما دشمنی می‌کنند، گفته‌ایم آماده برخورد برادرانه هستیم(خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار میهمانان شرکت کننده در سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی تاکید کردند: «غلط زیادی» امریکا در خصوص قدس به سرانجام نخواهد رسید.(ادامه)
احداث ۸ راهدارخانه جدید در راههای مازندران
سرپرست اداره نگهداری ابنیه راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از احداث هشت باب راهدارخانه در محورهای ارتباطی خبر داد.(ادامه)
5 توصیه برای سلامت چشم‌ها
چشم‌ها نقش مهمی در سلامت انسان بازی می‌کنند و اقدامات بسیاری وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توان سلامت این عضو مهم و حساس را تضمین کرد.(ادامه)
پرونده تنبیه بدنی دانش آموزان نوشهری در هیئت بدوی پیگیری می شود
سخنگوی آموزش و پرورش مازندران گفت: پرونده تنبیه بدنی دانش آموزان مدرسه ای در نوشهر از سوی مدیر خاطی، در هیئت بدوی پیگیری می شود.(ادامه)
پرسپولیس جزو 10 تیم برتر آسیا شد
فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال(IFFHS) رده بندی جدید باشگاه های جهان را اعلام کرد که پرسپولیس جزو ۱۰ تیم برتر قاره کهن شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران چهارشنبه ۲۷ دی
(ادامه)
احتمال مه صبحگاهی در آسمان مازندران
آسمان مازندران چهارشنبه ۲۷ دی نیمه ابری تا ابری با احتمال مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس/ نقاشی نفتکش سانچی در مناطق زلزله‌زده
نقاشی زیبا روی یکی از کانکس های شهر سرپل ذهاب به یاد شهدای نفتکش ایرانی "سانچی" از هنرمند سرپل ذهابی(ادامه)
پرداخت 97 درصد از مطالبات سویاکاران مازندران
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با بیان اینکه تاکنون 97 درصد از مطالبات کشاورزان مازندران توسط بانک عامل پرداخت شده است، گفت: با پیگیری‌های به‌عمل آمده، مبلغ 94 میلیارد و 700 میلیون ریال از مطالبات سویاکاران مازندرانی به حساب آن‌ها واریز شد.(ادامه)
«غلط زیادی» آمریکا در خصوص قدس به سرانجام نخواهد رسید
رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی اقدام اخیر امریکا نسبت به قدس را «غلط زیادی» خواندند و گفتند: آنها قادر به انجام چنین کاری نخواهند بود و تلاش‌های آنها به سرانجام نخواهد رسید.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : ایجاد هماهنگی در زمینه های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح های توسعه و عمران شهری و روستائی، تشخیص نیازمندی های عمرانی و تعیین اولویت ها، نظارت بر اجرای طرح های عمرانی دستگاه های استانی و....
معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری منصوب شد
شمال نیوز : ایجاد هماهنگی در زمینه های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح های توسعه و عمران شهری و روستائی، تشخیص نیازمندی های عمرانی و تعیین اولویت ها، نظارت بر اجرای طرح های عمرانی دستگاه های استانی و.... (ادامه)
سرقت اینترنتی نوجوان 16 ساله از 54 حساب بانکی
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری سارق نوجوان اینترنتی با 530 میلیون ریال برداشت غیر مجاز اینترنتی در شهرستان دزفول خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : در حالی  شرکت گاز مازندران نسبت به خبر درج عنوان آبونمان در قبوض گاز استان سکوت کرده است که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: گرفتن هر گونه وجهی تحت عنوان آبونمان از مشترکین گاز ممنوع است...... ممنوعیت اخذ آبونمان گاز مشترکین مازندرانی در قبوض دی‌ماه
شمال نیوز : در حالی شرکت گاز مازندران نسبت به خبر درج عنوان آبونمان در قبوض گاز استان سکوت کرده است که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: گرفتن هر گونه وجهی تحت عنوان آبونمان از مشترکین گاز ممنوع است......(ادامه)
شمال نیوز: این فوتبالیست جوان گیلانی تنها ۲۴ سال سن داشت و در تیم منحل شده بانوان ملوان بازی می‌کرد.

آتنا محمدی دروازه‌بان بانوان ملوان درگذشت
شمال نیوز: این فوتبالیست جوان گیلانی تنها ۲۴ سال سن داشت و در تیم منحل شده بانوان ملوان بازی می‌کرد. (ادامه)
استان مازندران نسبت به نیروهای زمین‌لرزه بسیار آسیب‌پذیر است و در صورت وقوع زمین‌لرزه‌های مهیب عوامل ناپایدارکننده مانند پدیده روان‌گرایی در مناطق ساحلی و لغزش و راندگی در ... «گسل مازندران» خطرناک است/ زمین لرزه در استان مازندران بسیار آسیب پذیر است
استان مازندران نسبت به نیروهای زمین‌لرزه بسیار آسیب‌پذیر است و در صورت وقوع زمین‌لرزه‌های مهیب عوامل ناپایدارکننده مانند پدیده روان‌گرایی در مناطق ساحلی و لغزش و راندگی در ...(ادامه)
با پیگیری دیوان عدالت اداری و بخشنامه قائم‌مقام وزیر کشور به استانداران، تعیین ۱۰ فقره عوارض غیرقانونی از سوی شوراهای اسلامی شهر و روستا ممنوع شد.

تعیین ۱۰ فقره عوارض توسط شوراهای‌ شهر و روستا ممنوع شد
با پیگیری دیوان عدالت اداری و بخشنامه قائم‌مقام وزیر کشور به استانداران، تعیین ۱۰ فقره عوارض غیرقانونی از سوی شوراهای اسلامی شهر و روستا ممنوع شد. (ادامه)
فرار شاه از ایران +عکس
26 دی 1357 محمد رضا پهلوی و فرح دیبا در سفری بدون بازگشت ایران را به مقصد مصر ترک کردند. پس از فرار شاه، مردم با آمدن به خیابان ها، این پیروزی بزرگ را جشن می گیرند.(ادامه)
بررسی بودجه ۹۷ چه زمانی در صحن مجلس آغاز می شود؟
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ کل کشور زمان بررسی این لایحه را اعلام کرد. (ادامه)
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران منصوب شد
با حکم شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت، «یدالله صادقی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران شد. (ادامه)
مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بابلسر با حضور سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران برگزار شد.
فرمانده جدید انتظامی بابلسر معرفی شد
مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بابلسر با حضور سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: با استعفای محسن خادم عرب‌باغی از ریاست سازمان منطقه آزاد ارس، منابع آگاه از احتمال تصدی این سمت توسط محسن نریمان، معاون ویر راه و شهرسازی سخن به میان می‌آورند.
محسن نریمان گزینه مطرح برای ریاست سازمان منطقه آزاد ارس
شمال نیوز: با استعفای محسن خادم عرب‌باغی از ریاست سازمان منطقه آزاد ارس، منابع آگاه از احتمال تصدی این سمت توسط محسن نریمان، معاون ویر راه و شهرسازی سخن به میان می‌آورند. (ادامه)
عکس: هدیه رهبرانقلاب به مهمانش
در حاشیه دیدار شرکت‌کنندگان کنفرانس بین‌المجالس اسلامی با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید(ادامه)
آغاز موج دوم بارندگی از جمعه شب
هواشناسی مازندران اعلام کرد از جمعه شب و روز شنبه سامانه دیگر بارشی وارد استان می‌شود.(ادامه)
تصویر خاطره انگیز از حرم امام رضا(ع)
تصویری قدیمی و کمتر دیده شده از حرم مطهر امام رضا(ع) را می بینید.(ادامه)
پیام تسلیت مقام معظم رهبری برایم حجت بود/ علت حادثه کشتی سانچی مشخص شود
پدر دریانورد شهید، میلاد عنایتی گفت: وقتی مقام معظم رهبری با ما همدردی کرد و پیام تسلیت فرستاد دلم آرام شد و برایم حجت بود ولی باید علت حادثه از سوی مسؤولان ذیربط مشخص و اعلام شود تا جوانان ما که سرمایه‌های انقلاب هستند این‌گونه به هدر نروند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.