.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت و چهلمین روز شهادت سردار علی ییلاقی از فرماندهان اسبق لشکر ۲۵ کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس در بهشهر برگزار می‌شود......

اربعین فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا برگزار می‌شود
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت و چهلمین روز شهادت سردار علی ییلاقی از فرماندهان اسبق لشکر ۲۵ کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس در بهشهر برگزار می‌شود...... (ادامه)
وزارت راه از حمل و نقل ریلی درون‌شهری مازندران حمایت می‌کند
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: وزارت راه و شهرسازی از حمل و نقل ریلی درون‌شهری درمازندران حمایت می‌کند.(ادامه)
عکس/ ورود پیکر دو دریانورد ایرانی به شانگهای
2 پیکر برای شناسایی هویت و آزمایش DNA تحویل پزشکی قانونی شد و جعبه سیاه کشتی نیز به منظور بررسی های بیشتر به سازمان جهانی دریانوردی ارسال می شود(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران دوشنبه ۲۵ دی
(ادامه)
کمیسیون انرژی مجلس با 2 کمیته علت حادثه کشتی سانچی را بررسی می‌کنند
نائب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: کمیسیون انرژی مأموریت پیدا کرد تا با کمک دو کمیته حقوقی و کمیته نفت بررسی‌های لازم را درباره علت دقیق حادثه کشتی سانچی انجام دهد.(ادامه)
کاربران و رفع فیلترینگ تلگرام(بخوانيد)
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره‌برداری 98 پروژه برق‌رسانی با اعتبار بیش از 100 میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر امسال در مازندران خبر داد..... 98 پروژه برق‌‎رسانی توزیع نیروی برق مازندران در دهه مبارك فجر افتتاح می‌شود
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره‌برداری 98 پروژه برق‌رسانی با اعتبار بیش از 100 میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر امسال در مازندران خبر داد.....(ادامه)
شمال نیوز : معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: افرادی که در سال ۹۶ وضعیت سهامداری خود را تکمیل کرده‌اند، با فرض اینکه در سال ۹۵ وضعیت سهامداری آن‌ها ناقص بوده، هم اکنون نیمی از سود سهام مجامع امسال را دریافت می‌کنند..... آخرین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت و دلیل متغیر بودن واریزها
شمال نیوز : معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: افرادی که در سال ۹۶ وضعیت سهامداری خود را تکمیل کرده‌اند، با فرض اینکه در سال ۹۵ وضعیت سهامداری آن‌ها ناقص بوده، هم اکنون نیمی از سود سهام مجامع امسال را دریافت می‌کنند.....(ادامه)
دولت پیگیری جدی علل وقوع حادثه را در دستور کار قرار دهد
اینجانب ضمن تسلیت به خانواده دریانوردان ایثارگر و ملت شریف ایران و تقاضای صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و علو درجه برای آن طائران سبکبال، انتظار از دولت پیگیری جدی علل وقوع حادثه و حقیقت‌یابی و استیفای حقوق جان‌باختگان و خانواده آنان و برخورد جدی با مسببان این حادثه و اعلام نتایج اقدامات خود به ملت سوگوار است.(ادامه)
عباس‌زاده به جمع نساجی‌چی‌ها اضافه شد
اضافه شدن عباس‌زاده به جمع نساجی‌چی‌ها بدون شک یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالات این فصل خواهد بود و حال امید هواداران نساجی به ساق‌های عباس‌زاده است تا دوباره برای تیم محبوبش افتخارآفرینی کند.(ادامه)
عکس/ پلمپ جعبه سیاه نفتکش ایرانی
جعبه سیاه سانچی پس از انتقال به شانگهای ، با حضور نماینده شرکت ملی نفتکش ، نماینده پاناما به عنوان صاحب کشتی و نماینده اداره ایمنی دریایی شانگهای ، پلمپ شد .(ادامه)
سروده‌هایی برای جانباختگان نفتکش سانچی
(ادامه)
یک توصیۀ جدی برای دیابتی‌ها
مطالعات انجام شده توسط محققان کانادایی نشان داده است که تغییر رژیم غذایی و برنامه ورزشی می‌تواند جایگزین درمان‌های دارویی برای بیماران دیابتی باشد و حتی این کار تاثیرگذارتر از خوردن دارو است. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر دولت نهم و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: سلایق و تشکل‌های مختلف اصولگرایی به این نتیجه رسیده اند که در صورت ورود مستقل، موفقیت چندانی به دست نخواهند آورد و میدان رقابت را به رقیب خود واگذار می‌کنند..... مهره جدید اصولگراها در انتخابات۹۸کیست؟
شمال نیوز : وزیر دولت نهم و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: سلایق و تشکل‌های مختلف اصولگرایی به این نتیجه رسیده اند که در صورت ورود مستقل، موفقیت چندانی به دست نخواهند آورد و میدان رقابت را به رقیب خود واگذار می‌کنند.....(ادامه)
به خواص روغن نارگیل اضافه شد
در حالی که فوائد روغن نارگیل برای پوست و بدن شناخته شده‌ است این‌بار متخصصان در یک مطالعه جدید پس از بررسی خواص دیگر این روغن مدعی شده‌اند که برای قلب نیز مفید است.(ادامه)
تراژدی سانچی در صفحه نخست روزنامه‌های امروز
(ادامه)
عکس/ آخرین سلفی زوج ایرانی در نفتکش سانچی
افسر دوم حسین جهانی هل آباد به همراه همسرش خانم ساقی فعال هل آباد (از توابع استان اردبیل) که در کشتی سانچی پیوندی ابدی یافتند. (ادامه)
آسمان مازندران ابری همراه با بارش باران
هوای مازندران امروز ابری همراه بارش متناوب باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
جدیدترین توئیت مهدی طارمی
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
امیرحسین رستمی، بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» با انتشار پستی نسبت به پخش این سریال طنز در شامگاه غرق شدن کشتی سانچی واکنش نشان داد.

اعتراض تند بازیگر «لیسانسه‌ها» به پخش این سریال بعد از حادثه سانچی
امیرحسین رستمی، بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» با انتشار پستی نسبت به پخش این سریال طنز در شامگاه غرق شدن کشتی سانچی واکنش نشان داد. (ادامه)
ریزش سنگ در محور سوادکوه/راننده کامیون مصدوم شد
ریزش سنگ در منطقه پیچ‌آینه محور سوادکوه باعث مصدومیت یک راننده کامیون ‌شد.(ادامه)
وام ازدواج ۱۵ میلیون تومان شد + جزئیات
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه از اختصاص اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد تومانی برای اشتغال مدد جویان کمیته امداد خبر داد. (ادامه)
کلاهبرداران ۸۰ میلیاردی در مازندران دستگیر شدند
فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری ۸۰ میلیارد ریالی با انهدام باند جعل اسناد و خرید و فروش مال غیر در منطقه رویان در غرب استان خبر داد.(ادامه)
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران در حالی امروز شنبه با حضور استاندار جدید برگزار شد که مدیران کل دستگاه های اجرایی مازندران ، همچنان از فرایند ،بررسی کارشناسی ، جواب های دو گانه بین کارشناس و مدیر و طولانی شدن پاسگخویی به استعلام ها گلایه می کنند.
اقتصاد مقاومتی مازندران اندرخم کاغدبازیهای اداری(يادداشت)
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران در حالی امروز شنبه با حضور استاندار جدید برگزار شد که مدیران کل دستگاه های اجرایی مازندران ، همچنان از فرایند ،بررسی کارشناسی ، جواب های دو گانه بین کارشناس و مدیر و طولانی شدن پاسگخویی به استعلام ها گلایه می کنند. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش / حادثه‌ کشتی نفت‌کش حقاً مصیبت‌بار و تأثرانگیز است(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش را تسلیت گفتند. (ادامه)
آیا سانچی مورد حمله آمریکایی‌ها قرار گرفته است؟!
این روایت که برخی نمایندگان مجلس مدعی بودند، در بولتن‌های محرمانه نیز درج شده، ضمن رد برخورد نفتکش «سانچی» با کشتی فله‌بر «سی‌اف کریستال»، حریق نفتکش ایرانی که با پرچم پاناما محموله بیش از ۱۳۰ هزار تنی میعانات گازی را حمل می‌کرد، ناشی از اصابت موشک‌های شلیک شده از هواپیما‌های آمریکایی ذکر می‌کند. (ادامه)
خانواده‌های داغدار سرنشینان کشتی غرق شده (عکس)
خانواده‌های داغدار سرنشینان کشتی غرق شده سانچی ساعاتی پس از اطلاع از غرق شدن کشتی در شرکت ملی نفتکش ایران حضور یافتند. این نفتکش ایرانی پس از حدود ۸ روز سوختن به‌روی آب، ساعاتی پیش به‌طور کامل در آبهای چین غرق شد. در این حادثه هنوز از سرنوشت تمامی ۳۲ خدمه این نفتکش خبری نیست اما احتمال زنده ماندن و نجات این افراد بسیار ضعیف است؛ برخی منابع خبری از کشته شدن تمامی این افراد در ساعات اولیه حادثه خبر داده‌اند. (ادامه)
نوشیدنی که سه روزه بدنتان را پاکسازی می کند
ناصر رضایی‌پور درباره راه‌های پاکسازی بدن اظهار داشت: یکی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌هایی چون حساسیت فصلی، رعایت رژیم‌های پاکسازی است. (ادامه)
ورود پیکر دو دریانورد ایرانی به همراه جعبه سیاه نفتکش سانچی به شانگهای/تصاویر
جعبه سیاه کشتی سانچی به همراه پیکر دو دریانورد ایرانی عصر روز یکشنبه وارد شانگهای شد، پیکر دریانوردان تحویل پزشکی قانونی و جعبه سیاه نیز با حضور نمایندگان سه کشور ایران، چین و پاناما پلمپ شد و به سازمان جهانی دریانوردی ارسال شد تا بعدا بررسی های لازم بر روی آن انجام شود.قرار است بر روی این دو پیکر، به منظور شناسایی هویت آنان، آزمایش های DNA انجام شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.