.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
كشتي مازندران جام آذربايجان و آلمان را از دست داد
(ادامه)
خشکسالی ميلياردها تومان خسارت به كشاورزي گلستان زد
(ادامه)
منتخبانی که اعتبارنامه هایشان به تصویب نرسید
(ادامه)
مديركل اطلاعات مازندران:فعاليت هزار سايت و رسانه خبري عليه نظام
(ادامه)
هفته آينده تغييرات در وزارت كشور و استانداري ها
(ادامه)
هشدار دادستان ویژه روحانیت درباره ادعاهای دروغ ارتباط با امام زمان
حجت‌الاسلام محمد سلیمی روز پنجشنبه در گردهمایی یكروزه روحانیت سراسر مازندران تحت عنوان «مشعلداران هدایت» افزود: متاسفانه برخی از افراد با ادعاهای دروغین ارتباط با امام زمان (عج) و یا حضرت فاطمه زهرا (س) می‌خواهند با این خرافات و انحرافات، اهداف مقدس دین اسلام را خدشه دار كنند...(ادامه)
کدام بزرگان برای احمدی‌نژاد بلند نشدند؟
(ادامه)
طبرسي:مجلس هشتم تورم موجود جامعه را کنترل کند
(ادامه)
حداد رییس سازمان صدا و سیما میشود
(ادامه)
تجلیل از مقام علمی آیت الله جوادی آملی
(ادامه)
بر اساس اين گزارش در ميان كشورهاي اسلامي تركيه به عنوان نخستين كشور به جمع كشورهاي توسعه يافته مي پيوندد. متوسط رشد اقتصادي اين كشور در ده سال گذشته بالغ بر 7/2 درصد بوده است. پيش بيني مي شود اين كشور در 28 سال آينده كشوري توسعه يافته شود. پس از اين كشو مالزي به عنوان دومين كشور اسلامي در 35 سال آينده و ايران نيز به عنوان سومين كشور اسلامي در 54 سال آينده به جمع ... ایران توسعه یافته:2062 میلادی؟
بر اساس اين گزارش در ميان كشورهاي اسلامي تركيه به عنوان نخستين كشور به جمع كشورهاي توسعه يافته مي پيوندد. متوسط رشد اقتصادي اين كشور در ده سال گذشته بالغ بر 7/2 درصد بوده است. پيش بيني مي شود اين كشور در 28 سال آينده كشوري توسعه يافته شود. پس از اين كشو مالزي به عنوان دومين كشور اسلامي در 35 سال آينده و ايران نيز به عنوان سومين كشور اسلامي در 54 سال آينده به جمع ...(ادامه)
احتمال رد اعتبارنامه دو نماینده مجلس
(ادامه)
سخنراني مدير‌كل اطلاعات مازندران در همايش مشعل داران هدايت
(ادامه)
بدنبال منتفی شدن احداث کارخانه خودروسازی در بابل از ناحیه معاونت مهندسی فرآیند تولید شرکت ایران خودرو ، شب گذشته در جلسه اي كه مجمع نمايندگان استان مازندران، با دكتر احمدي نژاد ریاست محترم جمهور، داشتند و نمايندگان استان با بيان مشكلات حوزه انتخابيه خود داشتند ، مهندس نريمان... تاكيد رئیس جمهور بر احداث کارخانه خودروسازی در بابل
بدنبال منتفی شدن احداث کارخانه خودروسازی در بابل از ناحیه معاونت مهندسی فرآیند تولید شرکت ایران خودرو ، شب گذشته در جلسه اي كه مجمع نمايندگان استان مازندران، با دكتر احمدي نژاد ریاست محترم جمهور، داشتند و نمايندگان استان با بيان مشكلات حوزه انتخابيه خود داشتند ، مهندس نريمان...(ادامه)
معترضان اعلام مي كردند از حدود يك ماه پيش آب شرب آنها قطع بوده و از آب رودخانه براي رفع كارهاي ضروري استفاده مي‌كنند و علي رغم قول و وعده مسئولان مشكلات آنها رفع نگرديده است... كشاورزان گيلاني راه وزير را بستند
معترضان اعلام مي كردند از حدود يك ماه پيش آب شرب آنها قطع بوده و از آب رودخانه براي رفع كارهاي ضروري استفاده مي‌كنند و علي رغم قول و وعده مسئولان مشكلات آنها رفع نگرديده است...(ادامه)
اطلاعیه حجت الاسلام محسن طاهری گرگاني
(ادامه)
فتاح درساري: خاموشی ها از تابستان شدت می گیرد
(ادامه)
جزئيات افزايش حقوق کارمندان اعلام شد
(ادامه)
شک نکنید، پگاه قهرمان جام حذفی است
(ادامه)
پرداخت 3ميلياردريال وام مسكن به جانبازان مازندران
(ادامه)
در پی درخواست نمایندگان مازندران در مراسم افتتاحیه مجلس هشتم از رئیس جمهور و بررسي طرح مسائل و مشکلات استان، احمدی نژاد در یک اقدام فوری نسبت به .... گام بلند نمایندگان مازندران در دومین روز کاری مجلس
در پی درخواست نمایندگان مازندران در مراسم افتتاحیه مجلس هشتم از رئیس جمهور و بررسي طرح مسائل و مشکلات استان، احمدی نژاد در یک اقدام فوری نسبت به ....(ادامه)
پیش بینی وضع هوای مازندران در 48 ساعت آينده
(ادامه)
سولانا انتخاب لاريجاني را تبريك گفت
(ادامه)
‪ 15 كشف ‬تن برنج يارانه‌اي احتكار شده در گيلان
(ادامه)
دولت در راستاي توسعه گردشگري ،گسترش توريسم و حمايت از محيط زيست دركشور ، 24 منطقه در استان گلستان را به عنوان مناطق نمونه گردشگري تعيين كرد. 
تعيين بيست و چهار منطقه نمونه گردشگري در استان گلستان
دولت در راستاي توسعه گردشگري ،گسترش توريسم و حمايت از محيط زيست دركشور ، 24 منطقه در استان گلستان را به عنوان مناطق نمونه گردشگري تعيين كرد. (ادامه)
اولين جشنواره نوآوري هاي دانش آموزان مازندراني
(ادامه)
آيت الله جوادي آملي از شخصيت‌ها و علماي نمونه‌اي است كه به عنوان مفسر ارزشمند قرآن كريم و استاد اخلاق شناخته  شناخته شده و قرار است امروز درحضور  600 استاد برجسته حوزه علمیه قم از وی تجلیل شود ... آیت الله جوادی آملی استاد نمونه حوزه
آيت الله جوادي آملي از شخصيت‌ها و علماي نمونه‌اي است كه به عنوان مفسر ارزشمند قرآن كريم و استاد اخلاق شناخته شناخته شده و قرار است امروز درحضور 600 استاد برجسته حوزه علمیه قم از وی تجلیل شود ...(ادامه)
پاسخ مشاور استاندار به پيشنهاد نماينده مردم بهشهر
در پي مصاحبه مقيمي نماينده مردم بهشهر،نكاء وگلوگاه در مجلس شوراي اسلامي با روزنامه بامداد و درج آن در سايت شمال نيوز با ارائه پيشنهادات تعاملي بين نمايندگان و مديران ارشد دستگاههاي اجرايي استان ، جوابيه اي از طرف مشاور استاندار در امور اجرايي و دبير شوراي نواوري و شكوفايي استان ...(ادامه)
دستور انقلابي وزير و جان گرفتن شاليزارهاي مازندران
(ادامه)
مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری در گزارشی تحت عنوان "طرح آزاد سازی و ساماندهی سواحل دریای خزر؛ ماهیت، اقدامات و چشم‏انداز" به بررسی اهداف و برنامه‏های این طرح پرداخت. طرح آزاد سازی سواحل خزر و گزارش مرکز پژوهش ریاست جمهوری
مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری در گزارشی تحت عنوان "طرح آزاد سازی و ساماندهی سواحل دریای خزر؛ ماهیت، اقدامات و چشم‏انداز" به بررسی اهداف و برنامه‏های این طرح پرداخت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.