.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دستگيري سارق زورگير دانشجويان گرگاني
(ادامه)
مازندراني ها همچنان در انتظار پاسخ شاهمرادوف
(ادامه)
آغاز توزيع اعتبارات خشکسالى در مازندران‌
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی چهارشنبه
(ادامه)
كنترل نامحسوس پليس اينبار بر تفرجگا‌ه ها
(ادامه)
نطق پيش از دستور نماينده مردم فومن
(ادامه)
واكنش کانون حزب الله گرگان به بيانيه محسن طاهري
(ادامه)
متاسفانه با بی کفایتی و بی درایتی مسوولان این مکان به محلی با عنوان پاتوق جوانان دختر و پسری تبدیل شده که ساعات خلوت روز خود را در این مکان می گذرانند... هشدار انصار حزب الله گرگان و اجراي بند "ميم"
متاسفانه با بی کفایتی و بی درایتی مسوولان این مکان به محلی با عنوان پاتوق جوانان دختر و پسری تبدیل شده که ساعات خلوت روز خود را در این مکان می گذرانند...(ادامه)
يك گيلاني رئيس كل گمركات كشور ميشود
(ادامه)
انتظار قاليباف از مجلس هشتم
(ادامه)
بازداشت دومین نماینده به اتهام اخلاقی
(ادامه)
مجلس هشتم نیز باید بر این مسئله و همکاری با دولت به عنوان یک اصل تکیه کند چرا که دولت انصافاً پرکار و خستگی ناپذیر است و همان کارها و اهدافی را پیگیری می کند که مجلس در پی آن است... نمایندگان مجلس پاک وارد میدان شوند و پاک بمانند
مجلس هشتم نیز باید بر این مسئله و همکاری با دولت به عنوان یک اصل تکیه کند چرا که دولت انصافاً پرکار و خستگی ناپذیر است و همان کارها و اهدافی را پیگیری می کند که مجلس در پی آن است...(ادامه)
سازمان بازرگاني استان مازندران تمامي نمايشگاه هاي سال جاري خود را به نام شركت نمايشگاه هاي بين المللي مازندران صادر كرد كه اين شركت به علت عدم توانايي در برگزاري نمايشگاه‌ها، آنها را به شركت‌هاي غير مازندراني سپرد.... گلايه از غريب نوازي بازرگاني مازندران
سازمان بازرگاني استان مازندران تمامي نمايشگاه هاي سال جاري خود را به نام شركت نمايشگاه هاي بين المللي مازندران صادر كرد كه اين شركت به علت عدم توانايي در برگزاري نمايشگاه‌ها، آنها را به شركت‌هاي غير مازندراني سپرد....(ادامه)
(نقدی بر پایه های لرزان کشاورزی در گیلان) وقتی کِشتی کشاورزی به گِل می نشیند(ديدگاه)
(نقدی بر پایه های لرزان کشاورزی در گیلان) (ادامه)
تجمع كارگران كارخانه ريسندگي خاور رشت
(ادامه)
تمام دستگاه‌هاي اجرايي استان مازندران بايد تا پانزدهم تيرماه با هدف مديريت بر خشكسالي تمام وقت به كشاورزان خدمات دهند.فرمانداري‌ها،بخشداریها ، اداره‌هاي ... هشدار استاندار و آماده باش مدیران اجرایی
تمام دستگاه‌هاي اجرايي استان مازندران بايد تا پانزدهم تيرماه با هدف مديريت بر خشكسالي تمام وقت به كشاورزان خدمات دهند.فرمانداري‌ها،بخشداریها ، اداره‌هاي ...(ادامه)
هر چند عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسار گسيخته مردم را آزرده خاطر كرده و شايسته است دولت در رفع اين معضلات اقدامات جدي‌تري انجام دهد... مقيمي آغازگر اولین نطق مجلس هشتم
هر چند عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسار گسيخته مردم را آزرده خاطر كرده و شايسته است دولت در رفع اين معضلات اقدامات جدي‌تري انجام دهد...(ادامه)
نماینده متهم به فساد اخلاقی در آستانه انصراف
(ادامه)
حاشيه های ديدار تيم‌های پگاه و استقلال
(ادامه)
19 داوطلب عضويت در كميسيون اقتصادي مجلس
(ادامه)
ادغام دو معاونت وزارت كشور و ابلاغ جدید شاعری
(ادامه)
اطلاعات جدید از بمب‌گذاری اخیر در تهران
(ادامه)
كشاورزي بودن استان گيلان توجيه اقتصادي ندارد
(ادامه)
رقابت هاي کشتي المپياد ايرانيان در مازندران
(ادامه)
ظاهرا خبرگزاري فارس در جريان سفر وزير جهاد كشاورزي به گيلان سخنان وزير جهاد كشاورزي را مبني بر اينكه «ديدگاه شخصي مديران گيلاني باعث گير بيشتر كارها است» منعكس نموده بود كه باعث دلخوري قهرمانی استاندار گیلان شده است و با اين  ... التیماتوم استاندار گيلان به رسانه هاي منتقد!
ظاهرا خبرگزاري فارس در جريان سفر وزير جهاد كشاورزي به گيلان سخنان وزير جهاد كشاورزي را مبني بر اينكه «ديدگاه شخصي مديران گيلاني باعث گير بيشتر كارها است» منعكس نموده بود كه باعث دلخوري قهرمانی استاندار گیلان شده است و با اين ...(ادامه)
سرانه تولید زباله شهروندان ساروی 250 تن در روز
(ادامه)
آنها تقاضای اصلاح قیمت را داشتند اما مسئله به اینجا ختم نمیشد بلکه مقامات ترکمنستان خواسته ای داشتند كه آن را مطابق با منافع ملی ایران نمی دانستم؛ خواسته آنها را با عزت ملت ایران در سازگاری نمی دیدم... داستان منتشر نشده کردان از قطع گاز زمستان 86
آنها تقاضای اصلاح قیمت را داشتند اما مسئله به اینجا ختم نمیشد بلکه مقامات ترکمنستان خواسته ای داشتند كه آن را مطابق با منافع ملی ایران نمی دانستم؛ خواسته آنها را با عزت ملت ایران در سازگاری نمی دیدم...(ادامه)
البته بازي سختي پيش رو داريم اما مصمم هستيم عنوان قهرماني جام حذفي را كسب كنيم چون تيم فوتبال پگاه استحقاق كسب اين جام را دارد و همچنين اين استان و مردم ورزشدوست آن لياقت تصاحب اين جام را دارند. دست نشان: پگاه آماده است كار را تمام كند
البته بازي سختي پيش رو داريم اما مصمم هستيم عنوان قهرماني جام حذفي را كسب كنيم چون تيم فوتبال پگاه استحقاق كسب اين جام را دارد و همچنين اين استان و مردم ورزشدوست آن لياقت تصاحب اين جام را دارند. (ادامه)
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با حساس خواندن شرایط كشور، خواهان تمركز تمامی جریانات و گروه‌های سیاسی به ویژه جریان اصولگرایی بر روی منافع ملی شد. 
لاریجانی: شرایط کشور حساس است
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با حساس خواندن شرایط كشور، خواهان تمركز تمامی جریانات و گروه‌های سیاسی به ویژه جریان اصولگرایی بر روی منافع ملی شد. (ادامه)
به بار نشستن نخستين خوشه‌هاي برنج در شاليزارهاي مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.