.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
به ياد او كه حاضرترين در محضر خدا بود و رفت(يادداشت)
(ادامه)
پاسخ حزب اعتماد ملی گلستان به بیانیه سید محسن طاهری
(ادامه)
من به عنوان مشاور رهبر انقلاب، بدون شک پس از بازگشت به تهران گزارش این جریانات و تحرکات بر علیه نماینده ولی فقیه را به رهبر معظم انقلاب خواهم داد تا جلوی این کارها بیش از این گرفته شود.
دفاع ناطق نوري از نورمفيدي
من به عنوان مشاور رهبر انقلاب، بدون شک پس از بازگشت به تهران گزارش این جریانات و تحرکات بر علیه نماینده ولی فقیه را به رهبر معظم انقلاب خواهم داد تا جلوی این کارها بیش از این گرفته شود. (ادامه)
نشست تخصصی روسای اتحادیه های املاک مازندران
(ادامه)
جزييات توقيف موقت خبرگزاری فارس
(ادامه)
هشدار مدير كل اتباع خارجي استان، به بانوان مازندراني
(ادامه)
مخالفت وزير راه با نصب سرعت‌گير
(ادامه)
از جمله برنامه هاي سفر دكتر لاريجاني به گيلان بازديد از مناطق بحران زده گيلان ،ديدار با نماينده ولي فقيه،شركت در مراسم يادواره شهداي بخش چابكسر  و ديدار با فعالان و نخبگان استاني ياد كرد.اين سفر روز شنبه هيجدهم ... گيلان ،اولين سفر استاني رئيس مجلس
از جمله برنامه هاي سفر دكتر لاريجاني به گيلان بازديد از مناطق بحران زده گيلان ،ديدار با نماينده ولي فقيه،شركت در مراسم يادواره شهداي بخش چابكسر و ديدار با فعالان و نخبگان استاني ياد كرد.اين سفر روز شنبه هيجدهم ...(ادامه)
نيمي از روستاهاي کلاله آب آشاميدني ندارند
(ادامه)
اطلاعيه ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره)
(ادامه)
انفجار در ديتا سنتر دپلنت و توقف فعالیت چند سایت خبری ایران
(ادامه)
تغییرات مدیریتی در مجلس هشتم
(ادامه)
شادماني استاندار گيلان از پيروزي پگاه مقابل برق
(ادامه)
شربت ترياك وارد فهرست دارويي كشور مي‌شود
(ادامه)
داوودي جانشين مظاهري ميشود
(ادامه)
زندگینامه امام خمینی از ولادت تا رحلت
(ادامه)
تشييع پيكر پاك يك جانباز شهيد در گرگان
(ادامه)
تمهيدات سفر تابستاني در مازندران
(ادامه)
در پي تفسير بخشنامه وزارت كشور كه منجر به برگزاري انتخابات در دومين سال فعاليت شوراها و همين امر باعث تغيير رئيس شوراي اين شهر گرديد و رئيس قبلي جاي خود را به فرد ديگري داد ، اما پس ازمدتي مطرح شد كه روساي شوراها مي توانند دو ساله فعاليت كنند ، از همين رو ... شوراي يك شهر با دو رئيس !
در پي تفسير بخشنامه وزارت كشور كه منجر به برگزاري انتخابات در دومين سال فعاليت شوراها و همين امر باعث تغيير رئيس شوراي اين شهر گرديد و رئيس قبلي جاي خود را به فرد ديگري داد ، اما پس ازمدتي مطرح شد كه روساي شوراها مي توانند دو ساله فعاليت كنند ، از همين رو ...(ادامه)
برخي از مقامات استان از جمله نماینده ولی فقیه در گیلان هم از موضوع بركناري پاك سرشت اظهار بي اطلاعي كرده است .گفته ميشود  .... يكي از معاونان وي که به تازگی از سازمان بنیاد شهید مامور در این سازمان شده بود به سمت سرپرست بازرگاني استان گيلان منصوب گرديده است. عزل شبانه رئيس سازمان بازرگاني گيلان !
برخي از مقامات استان از جمله نماینده ولی فقیه در گیلان هم از موضوع بركناري پاك سرشت اظهار بي اطلاعي كرده است .گفته ميشود .... يكي از معاونان وي که به تازگی از سازمان بنیاد شهید مامور در این سازمان شده بود به سمت سرپرست بازرگاني استان گيلان منصوب گرديده است.(ادامه)
برگزاري اولين همايش شهرداران گيلان در رشت
(ادامه)
تيم فوتبال پگاه گيلان با اين پيروزي به فينال رقابتهاي فوتبال جام حذفي باشگاههاي كشور صعود كرد و براي كسب عنوان قهرماني اين رقابتها بايد به مصاف تيم استقلال تهران برود پگاه گيلان فيناليست جام حذفي كشور شد
تيم فوتبال پگاه گيلان با اين پيروزي به فينال رقابتهاي فوتبال جام حذفي باشگاههاي كشور صعود كرد و براي كسب عنوان قهرماني اين رقابتها بايد به مصاف تيم استقلال تهران برود(ادامه)
محور كرج ـ چالوس فردا مسدود است
(ادامه)
انتخاب رئیس مجلس هشتم بدون مخالف
(ادامه)
رضا مياندره ریاست لاریجانی بر مجلس و آینده استانهای شمالی (ديدگاه)
رضا مياندره (ادامه)
برخورد باكاركنان خاطي دستگاه‌هاي اجرايي
(ادامه)
شماری از مشترکان غرب مازندران از قطع و خاموشیهای مکرر برق در این منطقه گردشگر پذیر انتقاد دارند و خواستار توجه و رسیدگی مسئولان امر به این مهم شدند... انتقاد مشترکان از خاموشی های مکرر برق
شماری از مشترکان غرب مازندران از قطع و خاموشیهای مکرر برق در این منطقه گردشگر پذیر انتقاد دارند و خواستار توجه و رسیدگی مسئولان امر به این مهم شدند...(ادامه)
علی لاریجانی در پایان سومین جلسه علنی مجلس هشتم که بعدازظهر امروز برگزار شده بود با اعلام این خبر تاکید کرد شعبی که کار بررسی اعتبارنامه های آنها باقیمانده است تا جلسه علنی فردا که از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد فرصت دارند تا کار خود را به پایان برسانند.
اعتبارنامه 250 نماینده مجلس هشتم تصویب شد
علی لاریجانی در پایان سومین جلسه علنی مجلس هشتم که بعدازظهر امروز برگزار شده بود با اعلام این خبر تاکید کرد شعبی که کار بررسی اعتبارنامه های آنها باقیمانده است تا جلسه علنی فردا که از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد فرصت دارند تا کار خود را به پایان برسانند. (ادامه)
دومين نشست چهره‌هاي تقريبي كشور در گرگان
(ادامه)
نامه سرگشاده جمعی از ايثارگران در مورد حوادث اخیر گرگان
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.506 seconds.