.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس / طبیعت زمستانی ییلاقات - اشکورات
بارش برف زمستانی روستای اشکورات رحیم آباد رودسر در استان گیلان را سفید پوش کرد(ادامه)
آزادسازی ۱۸ کیلومتر از سواحل رامسر
فرماندار رامسر از آزادسازی ۱۸ کیلومتر از سواحل این شهرستان خبر داد.(ادامه)
خطرناک‌ترین حالت‌های خوابیدن
خوابیدن به پهلو از نظر فیزیولوژیکی بهتر است و باید در هنگام خواب ترجیح داده شود، زیرا در این حالت روند دفع محصولات متابولیک با سرعت بیشتری انجام می‌شود و اصولاً می‌توانید به پهلوی چپ و راست بخوابید.(ادامه)
یک میلیون مازندرانی دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه یک میلیون نفر از جمعیت استان دوز سوم واکسن را دریافت کردند، گفت: همچنین ۱۰ درصد از کودکان پنج تا ۱۲ سال نیز واکسن زدند.(ادامه)
الهامی: تنها تفاوت پرسپولیس و نساجی در بی عرضگی من بود
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: پرسپولیس تیمی با سرمربی شجاع و کاربلد بودند. یک تیم هم با بازیکنان خوب و سرمربی بی‌عرضه‌ای مثل من که نمی‌توان از بازیکنانم ایراد بگیرم.(ادامه)
فواید بی‌نظیر نور خورشید
با اینکه اشعه های ماورای بنفش عامل بروز برخی بیماری های پوستی است، اما در درمان برخی بیماری ها نیز موثر است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تعدادی از نمایندگان مجلس طرح تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی را با محوهای بنگاه‌داری، خلق پول، سهام‌بازی و برخی فسادها در مجلس کلید خواهند زد. خیز مجلس برای تفحص از بانک‌های خصوصی
تعدادی از نمایندگان مجلس طرح تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی را با محوهای بنگاه‌داری، خلق پول، سهام‌بازی و برخی فسادها در مجلس کلید خواهند زد.(ادامه)
تیم فوتبال استقلال از ساعت 19:10 روز یکشنبه در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به دیدار ذوب‌آهن اصفهان رفت و با تک گل دقیقه 54 کوین یامگا با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. یامگا در دیدار رفت نیز زننده هر دو گل آبی‌پوشان برابر ذوب‌آهن بود. تداوم صدرنشینی استقلال شکست ناپذیر
تیم فوتبال استقلال از ساعت 19:10 روز یکشنبه در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به دیدار ذوب‌آهن اصفهان رفت و با تک گل دقیقه 54 کوین یامگا با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. یامگا در دیدار رفت نیز زننده هر دو گل آبی‌پوشان برابر ذوب‌آهن بود.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران ازصدور حکم تخریب 13 ساختمان درحاشیه رودخانه چالوس خبرداد. حکم تخریب 13 ساختمان در چالوس صادر شد
رئیس کل دادگستری مازندران ازصدور حکم تخریب 13 ساختمان درحاشیه رودخانه چالوس خبرداد.(ادامه)
منوی دلاری در رستوران‌های لاکچری+عکس
برخی رستوران‌های لاکچری تهران در منوی خود به ازای فروش یک پرس غذا دلار دریافت می‌کنند.(ادامه)
دیدار پرسپولیس و نساجی با چند صحنه داوری همراه بود. کارشناسی داوری نساجی - پرسپولیس با ۵ صحنه سرنوشت ساز
دیدار پرسپولیس و نساجی با چند صحنه داوری همراه بود.(ادامه)
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۰ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین گردید.
رقم اولین عیدی دولت رئیسی به کارمندان و بازنشستگان اعلام شد
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۰ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین گردید. (ادامه)
«این فایل صوتی که در فضای مجازی منتشر شده است، هیچ مفهومی ندارد، یعنی کسی نمی‌تواند صدا را به درستی تشخیص دهد. این نوع کارها را هر فرد دیگری می‌تواند درست و برای تخریب .... فایل صوتی منتشر شده ساخته و پرداخته رسانه‌ای است
«این فایل صوتی که در فضای مجازی منتشر شده است، هیچ مفهومی ندارد، یعنی کسی نمی‌تواند صدا را به درستی تشخیص دهد. این نوع کارها را هر فرد دیگری می‌تواند درست و برای تخریب ....(ادامه)
نتیجه بازی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران باعث شد تا قهرمان پنج دوره گذشته لیگ برتر همچنان در تعقیب استقلال تهران قدم بردارد. سرخپوشان با دو شوک در اول و انتهای بازی به پیروزی رسیدند. پرسپولیس با دو «شوک» نساجی را شکست داد
نتیجه بازی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران باعث شد تا قهرمان پنج دوره گذشته لیگ برتر همچنان در تعقیب استقلال تهران قدم بردارد. سرخپوشان با دو شوک در اول و انتهای بازی به پیروزی رسیدند.(ادامه)
با افزایش قیمت خودرو طی چند سال گذشته، افراد برای خرید خودرو بیش از گذشته نیازمند دریافت تسهیلات بانکی هستند؛ اما کدام بانک ها، وام خرید خودرو دارند؟ کدام بانک ها وام خرید خودرو می دهند؟ +شرایط و جزییات
با افزایش قیمت خودرو طی چند سال گذشته، افراد برای خرید خودرو بیش از گذشته نیازمند دریافت تسهیلات بانکی هستند؛ اما کدام بانک ها، وام خرید خودرو دارند؟(ادامه)
چه کسانی ٨٠٠ هزار تومان عیدی می گیرند؟
عیدی کارکنان تمام وقت دولت یک میلیون و ۶٠٠هزار تومان و عیدی مابقی کارکنان دولت نیز حداقل ٨٠٠هزار تومان خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز: پیگیری‌ ها از منابع مطلع در خصوص فایل منتشر شده از دو تن از فرماندهان سابق سپاه پاسداران حاکی از صحت این فایل صوتی است . اصالت صوت منتشر شده از جلسه فرمانده سابق سپاه تایید شد
شمال نیوز: پیگیری‌ ها از منابع مطلع در خصوص فایل منتشر شده از دو تن از فرماندهان سابق سپاه پاسداران حاکی از صحت این فایل صوتی است .(ادامه)
اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با نساجی در هفته هفدهم لیگ برتر مشخص شد.(ادامه)
قیمت روز گوشی‌های شیائومی +جدول
قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند شیائومی از قبیل پوکو و نوت مورد توجه کاربران فضای مجازی است.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵هزار و ۸۱۲ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و ۱۴۸ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. شناسایی ۲۵۸۱۲ بیمار جدید / ۱۴۸ تن دیگر جان باختند/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۳ هزار و ۷۱۸ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵هزار و ۸۱۲ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و ۱۴۸ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.(ادامه)
قیمت خودروهای یوآز در بازار + جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع یوآز را در بازار مشاهده می‌کنید(ادامه)
شکایت شهرداری اصفهان از منابع طبیعی مازندران بعد از رفع تصرف ساحل
شهرداری اصفهان از منابع طبیعی مازندران بخاطر رفع تصرف مجتمع تفریحی اش در عباس آباد شکایت کرد.(ادامه)
آخرین مهلت معرفی دانش آموزان و دانشجویان مشمول سربازی
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از مهلت یکساله معرفی دانشجویان مشمول از تاریخ فراغت و یا انصراف از تحصیل خبر داد.(ادامه)
 با حکم معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور  ،  سرپرست جدید اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران منصوب شد.
سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران منصوب شد
با حکم معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور ، سرپرست جدید اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران منصوب شد. (ادامه)
تصاویر زیبا از طبیعت زمستانی ییلاقات گیلان
بارش برف زمستانی روستای اشکورات رحیم آباد رودسر در استان گیلان را سفید پوش کرد.(ادامه)
هاشمی‌طبا: اگر عزیزی‌خادم مرتکب تخلف شده، باید عزل شود
رییس سابق سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک می‌گوید، اگر رییس فدراسیون فوتبال مرتکب تخلف شده، بر اساس قانون باید عزل شود و نباید در این باره از اجرای صحیح قانون دریغ کرد.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲۴ بهمن +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز بدون تغییر است.(ادامه)
حادثه برای پاراگلایدر در ساری
آتش نشانان ساروی به حادثه سقوط پاراگلایدر واقع در محور ساری کیاسر که منجر به مصدومیت سر نشین آن شد امداد رسانی کردند.(ادامه)
پل های مازندران فرسوده است/ تکمیل طرح های نیمه تمام
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به فرسودگی پل های استان خواستار برنامه ریزی برای رفع مشکل و بهسازی آن شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.