.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کرونای اُمیکرون چقدر کشنده است؟
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره میزان کشندگی ویروس اُمیکرون توضیحاتی داد.(ادامه)
پس از ابتلا به اُمیکرون چند روز ایمن هستید؟
محققان هشدار می‌دهند که یافته‌های جدید لزوماً به این معنا نیست که شما در برابر عفونت مجدد محافظت می‌شوید و واکسن‌ها همچنان بخش مهمی از استراتژی پیشگیری از کرونا هستند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
سه آداب مهم ماه رجب در احادیث
ماه رجب، ماه رحمت واسعۀ خداوند بر بندگانش است. طبق روایات، این ماه، ماهی است که در کنار شعبان، مقدمۀ ورود به ماه مهمانی خداوند شناخته می‌شود.(ادامه)
عکس / واکنش جالب بیرانوند به بزرگی دماغش
علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی متنی جالب در صفحه خود منتشر کرد.(ادامه)
خوارکی‌های قبل از خواب
(ادامه)
باران و سرما در شمال
هوای مازندران امروز همراه با بارش باران و کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هشدار ریزش و سقوط بهمن در گردنه‌های شمال
رئیس پلیس راه مازندران با هشدار ریزش و سقوط بهمن در گردنه‌های شمال، گفت: تاکید پلیس به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است. (ادامه)
خرید ۲۸ هزار تن میوه شب عید در مازندران
مدیر سازمان تعاون روستایی مازندران از بسته شدن قرارداد خرید ۲۸ هزار تن میوه شب عید تاکنون در استان خبر داد.(ادامه)
شناسایی 218 بیمارکرونایی جدید در مازندران
شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۱۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۹۷۵ نفر رسید که از این تعداد ۲۲۱ نفر بدحال هستند. (ادامه)
با ۱۰ میلیون چه موبایلی در بازار داریم؟
آنچه در زیر می‌آید قیمت انواع موبایل ۷ تا ۱۰میلیونی در سطح بازار تهران است؛ (ادامه)
۶ توصیه برای افراد مبتلا به سنگ کلیه
(ادامه)
توصیه رهبرانقلاب به فرزندان شهدا
صفحه اینستاگرامی پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب، به مناسبت روز میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) و روز پدر، توصیه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به فرزندان شهدا را منتشر کرد. (ادامه)
محمد بن سلمان ولیعهد سعودی مخالفان بسیاری در عربستان دارد و حتی این مخالفان در بین افراد کاخ سلطنتی نیز حضور دارند. اقدامات بن سلمان و کودتا علیه محمد بن نایف ولیعهد سابق از جمله دلایل تشدید مخالفت‌ها علیه بن سلمان است. بن‌ سلمان توسط برادرش مورد سوء قصد قرار گرفت + جزئیات
محمد بن سلمان ولیعهد سعودی مخالفان بسیاری در عربستان دارد و حتی این مخالفان در بین افراد کاخ سلطنتی نیز حضور دارند. اقدامات بن سلمان و کودتا علیه محمد بن نایف ولیعهد سابق از جمله دلایل تشدید مخالفت‌ها علیه بن سلمان است.(ادامه)
چند اشتباه رایج در روند کاهش وزن
چند باور اشتباه درباره کاهش وزن را می‌توانید در اینفوگرافیک زیر مشاهده کنید. (ادامه)
جملات عجیب عزیزی خادم خطاب به یک رئیس هیات فوتبال سوژه جلسه مجازی امروز شد. لحن عجیب عزیزی‌خادم با یک رئیس هیات سوژه شد!
جملات عجیب عزیزی خادم خطاب به یک رئیس هیات فوتبال سوژه جلسه مجازی امروز شد.(ادامه)
مرکز امنیت اطلاعات اوکراین اعلام کرد وب‌سایت‌های وزارت دفاع، نیروهای مسلح و دو بانک بزرگ این کشور هدف حمله سایبری قرار گرفته‌اند. حمله سایبری به وب‌سایت‌های نظامی و بانکی اوکراین
مرکز امنیت اطلاعات اوکراین اعلام کرد وب‌سایت‌های وزارت دفاع، نیروهای مسلح و دو بانک بزرگ این کشور هدف حمله سایبری قرار گرفته‌اند.(ادامه)
قالیباف پنجمین نخست وزیر جمهوری اسلامی می‌شود!/ جزئیات یک ادعای جنجالی
شاید سالی دیگر محمدباقر قالیباف پنجمین نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران باشد. (ادامه)
در سیزدهم ماه رجب مولودی در خانه کعبه پا بر عرصه هستی نهاد، که زبانها و قلمهای بسیاری همواره پیرامون ایشان، داد سخن داده اند؛ لیکن هر آنچه گفته یا نوشته شده و یا گفته و نوشته خواهد شد، نسبت به مقام رفیع ایشان همچون نسبت میان بال مگس به عقاب بلندپرواز است! و این سخنی است که نه در مقام خطابه بلکه با برهان قابل اثبات است. امیرالمؤمنین(ع) دارنده سنتهای انبیای پیشین(يادداشت)
در سیزدهم ماه رجب مولودی در خانه کعبه پا بر عرصه هستی نهاد، که زبانها و قلمهای بسیاری همواره پیرامون ایشان، داد سخن داده اند؛ لیکن هر آنچه گفته یا نوشته شده و یا گفته و نوشته خواهد شد، نسبت به مقام رفیع ایشان همچون نسبت میان بال مگس به عقاب بلندپرواز است! و این سخنی است که نه در مقام خطابه بلکه با برهان قابل اثبات است.(ادامه)
استوری معنادار علی دایی در روز مرد/عکس
اسطوره فوتبال ایران، امروز تصویر خاص و معناداری را برای صفحه اینستاگرامش در نظر گرفت.(ادامه)
احمد بن شعیب نسائی، عالم سنی مذهب چنان از علی و آل او دفاع کرد که مورد غضب محبین خود واقع شد و سر انجام در این راه کشته شد. عالم سنی مذهبی که در دفاع از علی(ع) به شهادت رسید
احمد بن شعیب نسائی، عالم سنی مذهب چنان از علی و آل او دفاع کرد که مورد غضب محبین خود واقع شد و سر انجام در این راه کشته شد.(ادامه)
نیروهای روسی که هفته‌ها در نزدیکی مرز اوکراین مستقر شده‌اند، بازگشت به پادگان‌های خود را آغاز کرده‌اند. فوری/ روسیه از مرزهای اوکراین عقب‌نشینی کرد
نیروهای روسی که هفته‌ها در نزدیکی مرز اوکراین مستقر شده‌اند، بازگشت به پادگان‌های خود را آغاز کرده‌اند.(ادامه)
دکتر غلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران در احکام جداگانه‌ای معاونان جدید بهداشتی و غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را منصوب کرد.


معاونان جدید بهداشتی و غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شدند
دکتر غلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران در احکام جداگانه‌ای معاونان جدید بهداشتی و غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را منصوب کرد. (ادامه)
رئیس بخش عفونی بیمارستان لقمان حکیم به تشریح ۸ باور غلط درباره اومیکرون پرداخت. ۸ باور غلط درباره اومیکرون را بشناسید
رئیس بخش عفونی بیمارستان لقمان حکیم به تشریح ۸ باور غلط درباره اومیکرون پرداخت.(ادامه)
مادر شهیدان کریمی فیروزجایی آسمانی شد
الگوی صبر و استقامت، بانوی نمونه و اسوه عفت و پاکدامنی حاجیه خانم آمنه غلامعلی تبار ملکشاه مادر شهیدان گرانقدر قاسم و حسینعلی کریمی فیروزجایی از شهرستان بابل دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
فرق روز مادر و روز پدر را ببینید!
در آستانه روز گرامیداشت پدر، محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامش به استقبال این روز رفت. (ادامه)
مدیرعامل نساجی واکنش تندی به تشابه پیراهن این تیم و پرسپولیس در بازی این هفته داشت. کنایه مدیرعامل نساجی به پرسپولیس
مدیرعامل نساجی واکنش تندی به تشابه پیراهن این تیم و پرسپولیس در بازی این هفته داشت.(ادامه)
قابلیت جدید اینستاگرام شما را غافلگیر می‌کند
اینستاگرام به قابلیت جدیدی به نام «Private Story Likes» یا «لایک کردن استوری به صورت خصوصی» مجهز شده که امکان لایک کردن مستقیم استوری را با ضربه زدن روی آیکون قلب برای کاربران فراهم می‌‌کند.(ادامه)
برخلاف تمام سال‌ها که بازار شب عید خرید و فروش خودرو رونق قابل توجهی داشت امروز رکود معاملات در بازار حاکم شده و همه با این تصور که قیمت خودرو روند کاهشی تری پیدا خواهد کرد تمایلی به معاملات ندارند. کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو
برخلاف تمام سال‌ها که بازار شب عید خرید و فروش خودرو رونق قابل توجهی داشت امروز رکود معاملات در بازار حاکم شده و همه با این تصور که قیمت خودرو روند کاهشی تری پیدا خواهد کرد تمایلی به معاملات ندارند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.