.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عزیزی‌ خادم از ریاست فدراسیون فوتبال عزل شد
شهاب الدین عزیزی خادم با رأی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تا زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده از ریاست این فدراسیون به صورت موقت عزل شد.(ادامه)
نرخ ارز و طلا در بازار آزاد ۲۸ بهمن /سکه چقدر شد؟
امروز نرخ یورو در صرافی ملی ایران ۲۹ هزار تومان است. (ادامه)
پدر شهیدان علی و اصغر ابراهیمی آسمانی شد
پدر شهیدان علی و اصغر ابراهیمی پس طی یک دوره بیماری به‌علت کهولت سن آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست. (ادامه)
ضارب فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چالوس دستگیر شد
مدیر روابط عمومی منابع طبیعی غرب مازندران از دستگیری و بازداشت ضارب فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چالوس خبر داد.(ادامه)
۴۱۲ شهید گمنام در مازندران آرام گرفته اند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به میزبانی استان از ۴۱۲ شهید گمنام گفت: ۴۳ شهید در بابل تدفین هستند.(ادامه)
حاجی پور:بانک ها نباید سبب تعطیلی واحدهای تولیدی شوند
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها نباید به بهانه بدهی مانع تولید شده و موجب تعطیلی واحدهای تولیدی شوند. (ادامه)
حضور حسن یزدانی در جمع کودکان بی سرپرست بابل
حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک از یک مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست بابل بازدید کرد.(ادامه)
گشایش زمین فوتبال چمن مصنوعی دوغیکلا در شهرستان بابلسر
زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دوغیکلا بخش رودبست شهرستان بابلسر در آیینی به مناسبت دهه فجر گشایش یافت.(ادامه)
فراخوان اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی در اسفند ماه
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام همزمان مشمولان پایه خدمتی اسفند ماه در روز یکشنبه اول اسفند از شهرستان‌های معین خبر داد.(ادامه)
عکس/ آغاز مراسم دیدار رهبر انقلاب با مردم تبریز
این دیدار در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در سال۱۳۵۶، از طریق ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی انجام می‌شود(ادامه)
انهدام باند قاچاق دارو‌های کمیاب توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)
اعضای باند قاچاق دارو‌های کمیاب و نایاب با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در مازندران دستگیر شدند.(ادامه)
بارش برف و باران در جاده‌های کوهستانی شمال
جاده‌های کوهستانی مازندران هم اکنون با بارش برف و باران همراه است.(ادامه)
ساخت سد فینسک هنوز در بین منتقدانش دارای نقاط مبهم و تاریکی است؛ ابهاماتی که به خاطر سکوت مراجع رسمی در اقناع سازی افکار عمومی مازندران هر روز پررنگ‌تر می‌شود تا جایی که منتقدان اکنون از وجود شائبه‌هایی در صدور مجوز زیست‌محیطی این پروژه....(خبر)
(ادامه)
استاندار : مازندران لیدر رسانه ای ندارد/ رسانه ها مخاطب جهاد تبیین
استاندار مازندران بر ضرورت بازنگری در حوزه رسانه ای استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه در فضای رسانه ای استان لیدر و هدایتگر نداریم.(ادامه)
حرفه‌آموزی و اشتغال در زندان‌ها جدی گرفته شد
غلامعلی محمدی در دیدار با رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حرفه‌آموزی و اشتغال در زندان‌ها جدی گرفته شده است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
استوری پر از کنایه علی کریمی خطاب به عزیزی خادم +عکس
علی کریمی با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش به انتقاد از عزیزی خادم پرداخت و اظهار داشت که قبح ریاست عزیزی خادم شکسته شده است. (ادامه)
اینفوگرافیک / چربی خون بالا چیست؟ +علائم
بیماری چربی خون به وضعیتی گفته می‌شود که در آن میزان چربی موجود در خون افراد بالا است. مقادیر اضافی چربی و لیپوپروتئین موجود در خون ممکن است در دیواره رگ‌ها رسوب کند و موجب سفت و باریک شدن رگ‌ها شده، در ادامه مانع عبور خون از رگ‌ها شود که در این صورت خطر بروز حمله قلبی یا سکته مغزی افزایش می‌یابد.(ادامه)
بارش نم نم باران و لطافت هوای شمال
هوای مازندران امروز همراه با بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
استاندار: سهم دانشگاه های مازندران در برنامه رشد بهره وری مشخص شود
استاندار مازندران خواستار مشخص شدن سهم دانشگاه های استان در برنامه بهره وری شد و گفت: 3.5 درصد رشد اقتصادی باید از طریق بهره وری محقق شود.(ادامه)
غذاهایی برای درمان کبد چرب
سبک زندگی سالم و میانه روی در رژیم غذایی بهترین راه برای حفظ سلامت کبد است رژیم غذایی مناسب برای کبد چرب غذای کم کالری است چرا که مصرف غذای پرکالری و پرچرب می تواند وضعیت کبد چرب را بدتر کند.(ادامه)
بازی اُمیکرونی کرونا این بار با کودکان
سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل از ابتلای بسیار زیاد کودکان به ویروس اُمیکرون در پیک ششم کرونا خبر داد.(ادامه)
۲ رقمی شدن فوتی‌های کرونایی در مازندران/رعایت پروتکل‌ها به زیر ۵۰ درصد رسید
در شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۷۷ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۲۸ نفر رسید که از این تعداد ۲۳۵ نفر بدحال هستند. (ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
رئیس هیات مذاکره‌کننده ایران در وین گفت که «بیش از هر زمان به توافق نزدیک شده‌ایم اما تا وقتی درباره همه‌چیز توافق نشده باشد، درباره هیچ چیز توافق نشده است.» علی باقری: بیش از هر زمان به توافق نزدیک شده‌ایم
رئیس هیات مذاکره‌کننده ایران در وین گفت که «بیش از هر زمان به توافق نزدیک شده‌ایم اما تا وقتی درباره همه‌چیز توافق نشده باشد، درباره هیچ چیز توافق نشده است.»(ادامه)
مصوبه دولت درباره تعیین میزان و ضوابط پرداخت عیدی کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۰ از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد. دولت مصوبه تعیین میزان و ضوابط پرداخت عیدی کارکنان و بازنشستگان را ابلاغ کرد
مصوبه دولت درباره تعیین میزان و ضوابط پرداخت عیدی کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۰ از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.(ادامه)
ما مدیون این پدرها هستیم
پسر شهید سعید سامانلو ماکت پدرش رو دید و دوید تا بغلش کنه اما وقتی دید پدرش نیست نشست و گریه کرد(ادامه)
بنابر گزارش برخی از رسانه‌ها از قرار معلوم سازمان تامین اجتماعی به زودی مبلغ نهایی عیدی بازنشستگان (پاداش پایان سال ۱۴۰۰) را ابلاغ می‌کند. گمانه زنی درباره واریز عیدی بازنشستگان
بنابر گزارش برخی از رسانه‌ها از قرار معلوم سازمان تامین اجتماعی به زودی مبلغ نهایی عیدی بازنشستگان (پاداش پایان سال ۱۴۰۰) را ابلاغ می‌کند.(ادامه)
بدن بعد از ابتلا به امیکرون چند روز ایمن است؟
محققان هشدار می‌دهند که یافته‌های جدید لزوماً به این معنا نیست که شما در برابر عفونت مجدد محافظت می‌شوید و واکسن‌ها همچنان بخش مهمی از استراتژی پیشگیری از کرونا هستند.(ادامه)
ثبت‌نام و شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www. sanjesh. org آغاز و در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ پایان می‌پذیرد. ثبت نام نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی آغاز شد | لینک ثبت نام
ثبت‌نام و شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www. sanjesh. org آغاز و در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ پایان می‌پذیرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.