.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بزرگداشت شهدای پاسدار حادثه تروریستی در سوادکوه برگزار شد
مراسم بزرگداشت شهدای پاسدار حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در شهرستان سوادکوه برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : بی گمان «نجات محیط زیست مازندران و ازمیان برداشتن رشته کوههای عظیم زباله» یکی از مهمترین انتظارات ساکنان صبور ، فهیم و هوشمند این خطه از استاندار بیست و سوم است. .... چشم امید مازنی ها به « استاندار بیست و سوم » / حسین زادگان می تواند
شمال نیوز : بی گمان «نجات محیط زیست مازندران و ازمیان برداشتن رشته کوههای عظیم زباله» یکی از مهمترین انتظارات ساکنان صبور ، فهیم و هوشمند این خطه از استاندار بیست و سوم است. ....(ادامه)
اسامی جاماندگان «بسته حمایتی» فردا اعلام می‌شود
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فردا اسامی جاماندگان "بسته حمایتی" از طریق شماره تلفن‌های اعلام شده از سوی خانواده‌ها به آن‌ها اعلام می‌شود.(ادامه)
عملکرد درخشان اشکان خورشیدی در بازی بزرگ هفته هجدهم
اشکان خورشیدی داور بین المللی ساروی قضاوت بازی بزرگ بین دو تیم پرستاره استقلال و تراکتورسازی را که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد به عهده داشت.(ادامه)
سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو شد
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در نشست امروز نصرالله سجادی را به عنوان سرپرست کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو معرفی کردند.(ادامه)
چرا نباید نوشابه انرژی زا خورد
مصرف مداوم نوشابه‌های انرژی‌زا می‌تواند به سلامت شما آسیب بزند. اگر شما هم به این نوشابه‌ها عادت کرده‌اید پس لازم است نسبت به عوارض جانبی آن بیشتر آگاه شوید.(ادامه)
ورود مدعی‌العموم برای بررسی عملکرد شهردار نور/ صدور حکم پرونده شورای شهر بابل
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران درباره تشکیل پرونده برای شهردار نور در دستگاه قضایی گفت: دادستان شهرستان نور از باب صلاحیت گزارش تخلفات شهردار نور را برای دادستان مرکز استان ارسال کرده که در این زمینه قرار تامین کیفری صادر شده و پرونده جهت تکمیل تحقیقات در حال بررسی است.(ادامه)
گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم محمد بلباسی در دیدار استقلال و تراکتورسازی
اشکان خورشیدی داور مازندرانی لیگ برتر فوتبال ایران، در دیداراستقلال تهران و تراکتور سازی تبریز یاد و خاطره شهید محمدبلباسی نخستین شهید مدافع حرم قائم‌شهر را گرامی داشت.(ادامه)
عکسی دیدنی از طبیعت بوشهر
تصویری زیبا از رنگین کمان بر فراز دشت سرسبز لیراوی بوشهر(ادامه)
درخواست مادر سه معلول ساروی از استاندار مازندران
در فاصله کمتر از سه کیلومتری شهر ساری، جاده قائمشهر به مرکز مازندران، خانواده ای در کوچه یاس، زندگی می کنند. یاس چهارم، سه شکوفه دارد اما همنشینی با ریل قطار هم، حرکت مداوم را برای این شکوفه ها رقم نزده است.(ادامه)
جدول/ افت ارزش ۱۳ ارز در بازار بین بانکی
در بازار بین بانکی در روز جاری ۱۶ ارز با کاهش قیمت و ۱۳ ارز بدون تغییر قیمت کار خود را آغاز کردند.(ادامه)
آغاز مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد ۹۸
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات در آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۸ از فردا یکشنبه ۲۸ بهمن آغاز می‌شود.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۷ بهمن ماه مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : بدون تردید ضعف مدیریتی فعلی در شیلات کشور که موجب برکناری رئیس این سازمان شد ، محصول مدیران ضعیف در شیلات برخی از استان ها است . خصوصا استان هایی نظیر مازندران که به نوعی قطب شیلات کشور به حساب می آیند نیازمند تغییر و تحول مدیریتی است ..... رییس سازمان شیلات ایران برکنار شد + نکته قابل تامل درباره شیلات مازندران
شمال نیوز : بدون تردید ضعف مدیریتی فعلی در شیلات کشور که موجب برکناری رئیس این سازمان شد ، محصول مدیران ضعیف در شیلات برخی از استان ها است . خصوصا استان هایی نظیر مازندران که به نوعی قطب شیلات کشور به حساب می آیند نیازمند تغییر و تحول مدیریتی است .....(ادامه)
تصویری دیده نشده از رهبر انقلاب سوار بر تراکتور
تصویری دیده نشده از آیت‌الله خامنه‌ای سوار بر تراکتور(ادامه)
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: اقتصاد کشور سیاسی شده/دولت فربه و بدهکار است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ساختار اقتصادی را اولین و اساسی ترین مشکل بیان کرد و گفت: تازمانیکه این مشکل حل نشود نمی توان کاری انجام نداد زیرا اقتصاد کشور سیاسی شده است.(ادامه)
کندوان و هراز برفی و لغزنده/ تردد خودروها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است
رئیس پلیس راه مازندران گفت: کندوان و هراز برفی و لغزنده بوده و تردد خودروها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۷ بهمن ۹۷
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۲۹۳ هزار تومان است. قیمت طلا جهانی ۱۳۲۰ دلار است. قیمت طلا ۱۸ عیار نیز هر گرم ۳۸۱ هزار تومان است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه وطنی قائم شهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید که در آن دیدار گل‌های دو تیم را محمد عباس زاده از روی نقطه پنالتی برای نساجی و ابراهیم صالحی برای زردپوشان جمی به ثمر رسانده بودند..... جدال نساجی مازندران و پارس جنوبی در هفته بارانی هجدهم
شمال نیوز : دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه وطنی قائم شهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید که در آن دیدار گل‌های دو تیم را محمد عباس زاده از روی نقطه پنالتی برای نساجی و ابراهیم صالحی برای زردپوشان جمی به ثمر رسانده بودند.....(ادامه)
پیش بینی بارش‌های زمستانی در مازندران
آسمان مازندران امروز شنبه ۲۷ بهمن نیمه ابری بتدریج ابری از غرب استان همراه با بارندگی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصویر تکان دهنده همسر و فرزند شهید حمله تروریستی +عکس
انتظار همسر و فرزند شهید عملیات تروریستی زاهدان در فرودگاه بدر اصفهان سوژه رسانه‌ها شد.(ادامه)
عکس/ خودروی ایرانی آقای سفیر!
سفیر سوریه در تهران از خودروی ایرانی “ساینا” استفاده می کند.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه 27 بهمن
(ادامه)
۶ خاصیت زرشک برای بدن
این گیاه همان زرشکی است که در غذاهای خود مورد استفاده قرار می‌دهیم. داروهای حاوی زرشک بیش از ۲۵۰۰ سال برای درمان شرایط مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.(ادامه)
عکس/ نوبخت در کاروان حج سال ۶۴
اولین نفر از سمت راست محمدباقر نوبخت است. وی در سال ۶۴ به عنوان خدمه‌ کاروان حج تمتع در یکی کاروان‌سراهای زائران ایرانی در مکه حضور داشت.(ادامه)
جدول/ قیمت حاشیه بازار محصولات سایپا اعلام شد
(ادامه)
شمال نیوز : احالا دیگر ین عکس جهانی شده است و سند مطلومیت ملت ایران بشمار می رود .  این عکس تمام زشتی و هیبت طاعون‌‌وار ترور، مرگ و فقدان را یکجا به نمایش می گذارد..... عکسی که خون به دل مردم ایران کرد ....
شمال نیوز : احالا دیگر ین عکس جهانی شده است و سند مطلومیت ملت ایران بشمار می رود . این عکس تمام زشتی و هیبت طاعون‌‌وار ترور، مرگ و فقدان را یکجا به نمایش می گذارد.....(ادامه)
شفر: دژاگه باید اخراج می‌شد
سرمربی استقلال می‌گوید هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد.(ادامه)
مخالفت شاهین‌طبع با حضور حدادی در تیم ملی
سرمربی تیم بسکتبال با وجود اعلام آمادگی حدادی برای حضور در اردوی تیم ملی تصمیم به کنار گذاشتن حدادی گرفت.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.