.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دفترچه‌های بیمه درمانی تأمین اجتماعی حذف می‌شود
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: با همکاری دستگاه‌های مربوطه روند حذف دفترچه بیمه درمانی تأمین اجتماعی در مراکز غیرملکی سراسر کشور اجرایی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : به هر روی به نظر می رسد استاندار گیلان فارغ از تملق ها و خوشایند نویسی ها در برخی از نشریات محلی ، بر شایسته سالاری به عنوان اصل پذیرفته شده در اداره استان گیلان تاکید داشته و برخی با تخریب مدیران سابق ، کنایه و تملق نمی توانند جایگاهی برای خود دست و پا کنند ..... کنایه روزنامه گیلانی به « طاهایی و سعادتی » و خوش خدمتی به استاندار !
شمال نیوز : به هر روی به نظر می رسد استاندار گیلان فارغ از تملق ها و خوشایند نویسی ها در برخی از نشریات محلی ، بر شایسته سالاری به عنوان اصل پذیرفته شده در اداره استان گیلان تاکید داشته و برخی با تخریب مدیران سابق ، کنایه و تملق نمی توانند جایگاهی برای خود دست و پا کنند .....(ادامه)
روحانی استیضاح می شود
طرح استیضاح حسن روحانی رئیس جمهور در ۱۴ محور کلید خورد.(ادامه)
افزایش قیمت خودرو فقط جوسازی دلالان است
شمال نیوز: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: افزایش اخیر قیمت خودرو در بازار غیرواقعی بوده و این مساله تنها جوسازی دلالان است و صراحتاً باید اعلام کنم که ...(ادامه)
نام یکی از گزینه‌های جانشینی کی‌روش لو رفت
فدراسیون فوتبال در لیست پیشنهادی خود برای نیمکت تیم‌ملی ایران نام یکی از مربیان مطرح ایرانی را هم جای داده است. او کسی نیست جز الکساندر نوری که سابقه مربیگری در بوندسلیگا را دارد.(ادامه)
عکس: میزان برف در جاده کرج به چالوس
میزان برف روز‌های گذشته در یکی از محور‌های روستایی (وارنگرود) جاده کرج به چالوس (۲۷ بهمن ماه)(ادامه)
صف‌های طولانی در نانوایی‌های مازندران با تعطیلی آزادپزها
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گفت: تعطیلی برخی نانوایی‌های آزادپز سبب شد شاهد صف‌های طولانی در نانوایی‌ها باشیم.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۸ بهمن ۹۷
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۳۲۳ هزار تومان است. قیمت طلا جهانی ۱۳۲۱ دلار است. قیمت طلا ۱۸ عیار نیز هر گرم ۳۸۵ هزار تومان است.(ادامه)
حادثه تروریستی شهادت پاسداران نقطه نابودی گروهک های تکفیری است
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با صدور اطلاعیه‌ای شهادت ۲۷ پاسدار مدافع امنیت کشور را تسلیت گفت و آن را نقطه عطف نابودی گروهک‌های تکفیری دانست.(ادامه)
ادامه انسداد شبانه در جاده کندوان
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده کندوان تا روز سه شنبه ۳۰ بهمن از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۵ بامداد بسته است.(ادامه)
آخرین فرصت استفاده از طرح جریمه مشمولان غایب
طرح جریمه مشمولان غایب تا پایان سال ۹۷ اجرا و قسط بندی می‌شود.(ادامه)
عکس/ دفتر مُجلل سفیر انگلیس در تهران
باغ سفارت و خانه سفیر بریتانیا در تهران در اوایل دوره قاجار در جنوب محله بازار و در گذر ایلچی (نزدیک خیابان مولوی امروزی) قرار داشت، اما در دوره ناصرالدین‌شاه به محل فعلی (چهارراه استانبول) منتقل شد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۲۸ بهمن ماه مازندران
(ادامه)
عکس/ نمایی زیبا از ارومیه
تصویر هوایی زیبا از شهر ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی در فصل زمستان.(ادامه)
پل جدید در پل سفید احداث می شود
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران از احداث چند پروژه به ویژه آغاز عملیات اجرایی پل جدید در پل سفید خبر داد.(ادامه)
فرماندار بهشهر: مشکلی برای تامین مایحتاج در بهشهر نیست
فرماندار بهشهر گفت: امکانات لازم برای تامین کالاهای اساسی مردم فراهم شده است و مشکلی برای تامین مایحتاج وجود ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : چه کاری می توانم بکنم. من فقط می خواهم این را بدانم که چطور من که نفر چهارم بودم خط خوردم اما نفر نهم جانشین من شد.اگر قرار است من را به هر دلیلی کنار بگذارند باید.... « آرین غلامی » چگونه از تیم ملی شطرنج جاماند ؟!
شمال نیوز : چه کاری می توانم بکنم. من فقط می خواهم این را بدانم که چطور من که نفر چهارم بودم خط خوردم اما نفر نهم جانشین من شد.اگر قرار است من را به هر دلیلی کنار بگذارند باید....(ادامه)
شایع‌ترین علائم کم‌خونی
کم خونی و فقر آهن یکی از بیماری‌های شایع در خانم هاست که می‌توان آن را با مصرف چند ماده غذایی درمان کرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عکس/ پورشه طلایی در تهران!
خودروی پورشه (Porsche 911 Carrera S ) با کاور طلایی در تهران(ادامه)
شمال نیوز : حسن‌بیگی اظهار داشت: علاوه بر دشمنان خارجی که مایل به دوستی مردم سمنان و مازندران نیستند، برخی خطوط سیاسی داخلی کشور هم مردم را در بحث انتقال آب به‌گونه‌ای به جان هم میندازد و این امر بیانگر این امر است که با انتقال آب از دریای خزر، این دریای عظیم خشک می‌شود.... 80 هزار مازنی در سمنان ساکن شدند / نزدیک‌ترین مسیر، انتقال آب از دریای خزر است/ باغات گردو و پسته را دادیم تا لوله 48 اینچ گاز از دامغان به ساری رسید
شمال نیوز : حسن‌بیگی اظهار داشت: علاوه بر دشمنان خارجی که مایل به دوستی مردم سمنان و مازندران نیستند، برخی خطوط سیاسی داخلی کشور هم مردم را در بحث انتقال آب به‌گونه‌ای به جان هم میندازد و این امر بیانگر این امر است که با انتقال آب از دریای خزر، این دریای عظیم خشک می‌شود....(ادامه)
بهترین داروی عفونت چیست؟
پژوهشگران آلمانی در بررسی جدیدی، دلیل تاثیر خواب را بر کاهش عفونت نشان دادند.(ادامه)
فشار بیش از حد و از حال رفتن بازیگر معروف +عکس
در سومین شب جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر (چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه) علی شادمان بازیگر نمایش «طناب» به کارگردانی نصیر ملکی‌جو پیش از آغاز اجرای دوم این اثر نمایشی به دلیل فشار کاری بیش از حد دچار افت فشار شد.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی یکشنبه 28 بهمن
(ادامه)
عکس: وقتی پوتین می‌خواهد با هر دو دست روحانی دست بدهد!
(ادامه)
آغاز مهلت ثبت‌نام برای جاماندگان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز مهلت ثبت‌نام مجدد برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ازامروز خبر داد.(ادامه)
چگونه قند خون را کنترل کنیم؟
پیش از هر وعده غذایی یک یا دو قاشق غذاخوری سرکه سیب بنوشید. استفاده از زردچوبه هم می تواند به بهبود سطوح کلسترول، تری گلیسیرید و کاهش خطر رویدادهای قلبی عروقی کمک کند.(ادامه)
رونمایی از کاشی استاد محمدرضا اسحاقی گرجی در بهشهر
با حضور مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان از کاشی(پلاک) استاد محمدرضا اسحاقی گرجی رونمایی و از سه نفر از اساتید نمد مالی ، صنایع چوبی و لاک تراشی شرق مازندران تجلیل به عمل آمد.(ادامه)
خودرو‌های کره‌ای در بازار تهران چند؟ + جدول
(ادامه)
افزایش موقتی ابر و بارش پراکنده از بعدازظهر امروز
آسمان مازندران امروز از بعدازظهر با افزایش موقتی ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.896 seconds.