.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت انواع ارز امروز ۹۷/۱۱/۰۱ /قیمت دلار
قیمت دلار امروز ۱ بهمن به ۱۱ هزار ۷۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
کاهش قیمت محصولات هیوندا در بازار
(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی پس از پیروزی ایران
(ادامه)
عکس/بازی ایران و عمان
دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل عمان از ساعت ۲۰:۳۰ درورزشگاه محمد بن‌زائد شهر ابوظبی آغاز شد که در پایان نیمه اول تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده است.(ادامه)
عکس/ تشکر ویژه بیرانوند از سردار
قبل از اینکه کاپیتان عمان ضربه پنالتی خود را بزند، سردار با دست خود جهت ضربه را به بیرانوند نشان داد، علیرضا هم دقیقاً در همان جهت خیر برداشت و پنالتی را مهار کرد و در ادامه از آزمون تشکر کرد.(ادامه)
پنج‌شنبه؛ دیدار ایران - چین در مرحله 1/4 نهایی
شاگردان کی‌روش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف چین می‌روند.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز دوشنبه یکم بهمن ماه صاف تا نیمه ابری خواهد بود.(ادامه)
خودروی سمند در آتش اختلاف پدر و پسر سوخت
فرمانده انتظامی چالوس گفت: عامل آتش‌سوزی در چالوس پسر یک خانواده بوده که به دلیل اختلاف با پدرش نسبت به آتش زدن خودرو اقدام کرده است.(ادامه)
فواید سحرخیز بودن چیست؟
همه می‌دانیم که صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی روز است، اما همچنین می‌دانیم که یکی از وعده‌های غذایی است که بیشتر از دیگر وعده‌ها حذف می‌شود.(ادامه)
لباس متفاوت مرحوم هاشمی رفسنجانی +عکس
اعطای دکترای افتخاری دانشگاه قرقیزستان به هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۲(ادامه)
خودروهای ۷۰ تا ۱۰۰میلیونی بازار تهران +جدول
(ادامه)
رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران از ایجاد اشتغال برای ۶ هزار نفر در سطح استان خبر داد. ایجاد اشتغال برای ۶ هزار بسیجی در مازندران
رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران از ایجاد اشتغال برای ۶ هزار نفر در سطح استان خبر داد.(ادامه)
اسماعیل بخشی کارگر هفت تپه ای که به دروغ مدعی شده بود مورد شکنجه قرار گرفته است،قبل از وصل شدن به تیم خروج از کشور، دستگیر شد. اسماعیل بخشی دستگیر شد
اسماعیل بخشی کارگر هفت تپه ای که به دروغ مدعی شده بود مورد شکنجه قرار گرفته است،قبل از وصل شدن به تیم خروج از کشور، دستگیر شد.(ادامه)
هانیه توسلی با انتشار این عکس نوشت: عکس سمت چپ دقیقن ده سال پیش گرفته شده.دى ماه ٨٧ و عکس سمت راست تابستان امسال. مرسى پیام. «هانیه توسلی» هم عکس 10 سال پیش خود را منتشر کرد
هانیه توسلی با انتشار این عکس نوشت: عکس سمت چپ دقیقن ده سال پیش گرفته شده.دى ماه ٨٧ و عکس سمت راست تابستان امسال. مرسى پیام.(ادامه)
ستاره بازنشسته پرسپولیس به اخبار منتشرشده مبنی بر دستگیری‌اش در هفته قبل واکنش نشان داد. حامد کاویانپور آزاد شد
ستاره بازنشسته پرسپولیس به اخبار منتشرشده مبنی بر دستگیری‌اش در هفته قبل واکنش نشان داد.(ادامه)
تعداد بازنشسته‌هایی که از رهبری مجوز گرفتند
سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی عضو فراکسیون جوانان مجلس و یکی از طراحان اصلی آن با اشاره به گذشت بیش از ۴ ماه از اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و روند اجرای آن و همین‌طور اقدامات مجلس برای نظارت بر اجرای قانون، گفت: ما در مجلس و فراکسیون جوانان، جلساتی برای پیگیری اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان داشته‌ایم، این جلسات نیز به‌طور مستمر ادامه دارد. (ادامه)
آخرین وضعیت پرونده رییس سابق بانک مرکزی
رئیس دادگستری استان تهران آخرین وضعیت پرونده سیف رئیس سابق بانک مرکزی را تشریح کرد.(ادامه)
نحوه استعلام پیامکی سوابق چک برگشتی
با تمهیدات جدید بانک مرکزی از این پس می‌توانید با ارسال شناسه استعلام ۱۶ رقمی مندرج در چک‌های صیادی به سامانه استعلام پیامکی این بانک با سرشماره ۷۰۱۷۰۱ و در قالب زیر از وضعیت اعتباری صادرکننده چک از نظر تعداد و مبلغ چک‌های برگشتی ثبت شده نزد بانک مرکزی مطلع شوید.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون انرژی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات طرح نمایندگان درباره اختصاص بنزین به ازای هر ایرانی توضیحاتی داد. جزئیات طرح نمایندگان برای اختصاص سهمیه بنزین به ازای هر ایرانی
سخنگوی کمیسیون انرژی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات طرح نمایندگان درباره اختصاص بنزین به ازای هر ایرانی توضیحاتی داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 36 37 38 39 40 41

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.