.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خواص شگفت انگیز پیازچه برای بدن
پیازچه، یک سبزی با خواص ضدالتهابی موثر می‌باشد. با آن طعم تند و نافذش، شبیه طعم پیاز است، در واقع اصل و نسبش به مدیترانه و آسیای مرکزی می‌رسد. از نظر ژنتیکی، این سبزی مغذی خواهر سیر و پیاز است. خواص آن شامل مواردی از قبیل: بهبود وضعیت قلب، تنظیم کلسترول، مبارزه با عفونت و … می­‌باشد. در ادامه در نت نوشت از خواص پیازچه برایتان خواهیم گفت.(ادامه)
هشدار هواشناسی مازندران به فعالان دریای خزر
هواشناسی مازندران به همه فعالان دریای خزر هشدار داد امروز و فردا از فعالیت‌ها در دریا خودداری کنند.(ادامه)
آسمان مازندران در آخرین جمعه ۹۶ صاف
آسمان مازندران امروز جمعه ۲۵ اسفند صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
محمد بن سلمان به مدت بیش از دو سال، مانع از دیدار مادرش با پدرش ملک سلمان شده است و در حالی که شاهزاده جوان به سرعت در حال کسب قدرت بوده، مادرش را از پدر دور نگه داشته است. شاه سعودی دو سال است همسرش را ندیده+عکس
محمد بن سلمان به مدت بیش از دو سال، مانع از دیدار مادرش با پدرش ملک سلمان شده است و در حالی که شاهزاده جوان به سرعت در حال کسب قدرت بوده، مادرش را از پدر دور نگه داشته است.(ادامه)
حقوق کارگران در سال97 چقدر افزایش می‌یابد؟
در حالی پیش بینی می شود که جمعه ۲۵ اسفند ماه آخرین جلسه شورای عالی کار در سال ۹۶ با حضور وزرای اقتصادی برای افزایش دستمزد ۹۷ کارگران برگزار شود که سناریوی های افزایش دستمزد از ۱۲تا ۲۲ درصد است.(ادامه)
توصیه محسن رضایی به «سلمان کوچک»
محسن رضایی در توییتر خود به ادعای مضحک بن سلمان واکنش نشان داد.(ادامه)
وزیر راه فردا مهمان مازندرانی‌ها
وزیر راه و شهرسازی فردا برای افتتاح چند طرح راهسازی به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: براساس تدابیر اندیشیده شده قرار است محور کرج-چالوس در روز ۲۸ و ۲۹ اسفند برای تخلیه بار ترافیکی یکطرفه شود. جاده چالوس ۲۸ و ۲۹ اسفند یکطرفه می‌شود/ احتمال اعمال محدودیت در هراز
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: براساس تدابیر اندیشیده شده قرار است محور کرج-چالوس در روز ۲۸ و ۲۹ اسفند برای تخلیه بار ترافیکی یکطرفه شود.(ادامه)
عضو هیئت رئیسه مجلس که هنگام سخنرانی در جلسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، موفق نشد نام «لوور» را به خوبی تلفظ کند، توضیحاتی در این باره ارائه کرد. بیانیه نماینده‌ای که نام موزه لوور را اشتباهی تلفظ کرد‌
عضو هیئت رئیسه مجلس که هنگام سخنرانی در جلسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، موفق نشد نام «لوور» را به خوبی تلفظ کند، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.(ادامه)
در پی بازداشت محکوم‌علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه‌ای صادر نمود. جزئیات حکم محکومیت حمید بقایی/ از ۳ اختلاس تا تبانی و تصرف غیر قانونی
در پی بازداشت محکوم‌علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه‌ای صادر نمود.(ادامه)
به نظر می‌رسد بر اساس آنچه امروز ملموس است عدم تحقق نسبی شعار سال را می‌توان از میان گرفتاری‌های امروز مردم درک کرد. از شعار سال تا اقدام و عمل مسئولین(يادداشت)
به نظر می‌رسد بر اساس آنچه امروز ملموس است عدم تحقق نسبی شعار سال را می‌توان از میان گرفتاری‌های امروز مردم درک کرد.(ادامه)
سرهنگ پاسدار احمد ذلیکانی مسئول اردوگاه شهید جعفر زاده اندیمشک از ورود چهار هزار زائر مازندرانی راهیان نور به خوزستان خبر داد.
ورود چهار هزار زائر مازندرانی به اندیمشک
سرهنگ پاسدار احمد ذلیکانی مسئول اردوگاه شهید جعفر زاده اندیمشک از ورود چهار هزار زائر مازندرانی راهیان نور به خوزستان خبر داد. (ادامه)
نامه‌ی سرگشاده‌ی زیباکلام به رییس قوه قضاییه
(ادامه)
همه اخراجی‌های ترامپ + عکس
این گزارش نگاهی است به مقام‌هایی که از زمان روی کار آمدن ترامپ در روز ۲۰ ژانویه سال ۲۰۱۷ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا از سمت‌هایشان برکنار و یا اخراج شده‌اند. (ادامه)

رئیس اتاق اصناف آمل با اشاره به حل برخی مشکلات اصناف در حوزه دارایی، گفت: مالیات بر ارزش افزوده برخی واحدهای صنفی همانند طلافروشان، آهن فروشان و املاک از 100 درصد به 0/6 درصد کاهش یافت. کاهش مالیات بر ارزش افزوده برای برخی واحدهای صنفی
رئیس اتاق اصناف آمل با اشاره به حل برخی مشکلات اصناف در حوزه دارایی، گفت: مالیات بر ارزش افزوده برخی واحدهای صنفی همانند طلافروشان، آهن فروشان و املاک از 100 درصد به 0/6 درصد کاهش یافت.(ادامه)
افشاگری تازه معاون احمدی نژاد: مشایی گفت مدارک را معدوم کنید!
شاید بتوان اختلاس 3 هزار میلیاردی را نخستین اختلاس کلان رسانه‌ای شده سال‌های اخیر دانست. اتفاق تلخی که در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد به وقوع پیوست و حواشی آن حتی تا به امروز هم ادامه دارد.(ادامه)
اقدام عجیب مشایی؛ آتش زدن حکم بقایی در مقابل سفارت انگلیس
(ادامه)
پاسخ نجفی به استعفایش با قرائت شعر مولانا
(ادامه)

ایشان، ایستادگی و توفیقات کشور در مقابله با هجوم جبهه عظیم سیاسی، مالی، نظامی، امنیتی و فرهنگی امریکا و صهیونیزم را ناشی از برکت وجود ایمان و تقوا در قشر عظیمی از مردم و جوانان دانستند و افزودند: فداکاریهای مردم، رویش های جدید و امثال حججی ها، تا حد زیادی عنایت و حمایت پروردگار را جلب کرده است که برای توسعه دایره‌ی رحمت و پشتیبانی خداوند، باید تربیت ایمانی جامعه را ارتقا داد. از مشکلات مردم مطلعیم اما هیچ مشکل حل‌نشدنی در کشور وجود ندارد / در چند روز آینده در این زمینه‌ها با مردم صحبت خواهم کرد(خبر)
ایشان، ایستادگی و توفیقات کشور در مقابله با هجوم جبهه عظیم سیاسی، مالی، نظامی، امنیتی و فرهنگی امریکا و صهیونیزم را ناشی از برکت وجود ایمان و تقوا در قشر عظیمی از مردم و جوانان دانستند و افزودند: فداکاریهای مردم، رویش های جدید و امثال حججی ها، تا حد زیادی عنایت و حمایت پروردگار را جلب کرده است که برای توسعه دایره‌ی رحمت و پشتیبانی خداوند، باید تربیت ایمانی جامعه را ارتقا داد. (ادامه)
تقوا و پاکدستی لازمه قبول مسؤولیت در نظام اسلامی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: تقوا و پاکدستی لازمه قبول مسؤولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.(ادامه)
زمان واریز یارانه اسفند ماه اعلام شد
هشتاد و پنجمین مرحله یارانه نقدی مربوط به اسفندماه سال جاری ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۶.۱۲.۲۶ به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.(ادامه)
عکس: دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری در پایان چهارمین اجلاسیه‌ی پنجمین دوره‌ی این مجلس، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
هر ویتامینی را می‌توان از کدام غذا‌ها دریافت کرد؟
به چه علت بعضی از افراد با وجود برخورداری از برنامه غذایی کافی و متنوع، دچار کمبود‌های ویتامینی می‌شوند؟(ادامه)
پنیر و خواص آن را بشناسید
پنیر طی ۵۰ سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. تحقیقات نشان می‌دهند مصرف آن از سال ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۹ سه برابر شده است. تنوع پنیر‌ها و تعداد متخصصان تولید پنیر نیز بیشتر از قبل شده است.برخی افراد به خاطر حساسیت به شیر یا عدم تحمل لاکتوز و یا به دلیل انتخاب رژیم برای کاهش وزن از مصرف مواد لبنی اجتناب می‌کنند.(ادامه)
سرزمین مادری / تخت جمشید (عکس)
تخت جمشید یا پارسه نام یکی از شهرهای باستانی ایران است که طی سالیان پیوسته، پایتخت باشکوه و تشریفاتیِ پادشاهی ایران در زمان امپراتوری هخامنشیان بوده‌است. در این شهر باستانی کاخی به نام تخت جمشید وجود دارد که در دوران زمامداری داریوش بزرگ، خشایارشا و اردشیر اول بنا شده‌است و به مدت حدود ۲۰۰ سال آباد بوده‌است.(ادامه)
تولید بیش از ۴۰۳ هزار تن ماهیان گرم آبی در مازندران
۴۰۳ هزار و ۲۸۱ تن ماهیان گرم آبی امسال در ۵۶۹ قطعه آببندان مازندران تولید و روانه بازار شد.(ادامه)
توزیع سبد کالای حمایتی از امروز در مازندران
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از از شارژ کارت‌های اعتباری و توزیع بسته‌های حمایت غذایی از امروز در استان خبر داد.(ادامه)
دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب
اعضای مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار خواهند کرد.(ادامه)
فواید خوردن سماق و نحوه مصرف آن
آنتی اکسیدان‌ها یکی از مهمترین مزایای سلامت ادویه جات و ترشی جات هستند. سماق توانایی آنتی اکسیدانی فوق العاده‌ای را به خود اختصاص می‌دهد. این توانایی کاهش اثرات رادیکال‌های آزاد است که می‌تواند باعث سرطان، بیماری‌های قلبی و علائم پیری شود.(ادامه)
اقتصاد مقاومتی فرایندی برای توسعه و اشتغال
اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه یک فرآیند برای توسعه و اشتغال زایی است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.