.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : دکتر عمادی طی اقدامی علمی فرهنگی دیگر حقانیت شهدا و جانبازان شیمیایی و همچنین شهدای مدافع حرم را این‌بار در دانشگاه ترکیه به رخ جهانیان کشید..... بیان مظلومیت شهدای شیمیایی و مدافع حرم در دانشگاه ترکیه+ تصاویر ماندگار
شمال نیوز : دکتر عمادی طی اقدامی علمی فرهنگی دیگر حقانیت شهدا و جانبازان شیمیایی و همچنین شهدای مدافع حرم را این‌بار در دانشگاه ترکیه به رخ جهانیان کشید.....(ادامه)
رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، استیضاح‌های اخیر در مجلس را «اوج جناح‌گرایی» و «فاصله از مردم» ارزیابی کرد. ارزیابی محسن رضایی از استیضاح‌های اخیر
رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، استیضاح‌های اخیر در مجلس را «اوج جناح‌گرایی» و «فاصله از مردم» ارزیابی کرد.(ادامه)
آسمان مازندران صاف
هوای مازندران امروز یکشنبه ۲۷ اسفند صاف پیش بینی می‌شود.(ادامه)
احتمال افزیش ۲۰درصدی حداقل دستمزد سال ۹۷
با گذشت حدود دو ساعت و نیم از نشست شوای عالی کار برای تعیین دستمزد۹۷ احتمال افزایش ۲۰درصدی حداقل دستمزد و افزایش رقم ثابت ۱۸۶هزار تومان در سایر سطوح قوت گرفت .(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران منصوب شد..... سرپرست فنی و حرفه ای مازندران منصوب شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران منصوب شد.....(ادامه)
واکنش آیت‌الله مکارم به شایعه حساب بانکی میلیاردی‌
آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: این روز‌ها شاهد هستیم مسئله زشتی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند و هر روز دروغی درست می‌کنند، این بار آمده‌اند سند هم برایش درست کرده‌اند که فلان فرد در حسابش در کرج ۶۰۰ میلیارد تومان پول دارد و بر روی آن هم مهر زده‌اند.(ادامه)
بگومگوی جالب مشایی با پیک موتوری
(ادامه)
شمال نیوز : همپای آخرین روزهای زمستان و در آستانه بهار، نفس کارخانه حریربافی چالوس تنها سه ماه پس از ثبت ملی شدن به شماره افتاد و این بنای تاریخی تخریب شد..... کارخانه حریربافی چالوس ۳ ماه بعد از ثبت ملی تخریب شد
شمال نیوز : همپای آخرین روزهای زمستان و در آستانه بهار، نفس کارخانه حریربافی چالوس تنها سه ماه پس از ثبت ملی شدن به شماره افتاد و این بنای تاریخی تخریب شد.....(ادامه)
متن کامل حکم محکومیت بقایی منتشر شد
دادستانی تهران متن حکم محکومیت حمید بقایی را منتشر کرد. (ادامه)
در خواست فرزندان رهبری برای بازرسی از دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای
(ادامه)
چه مصلحتی درباره احمدی‌نژاد در جریان است که نه مردم می‌فهمند نه نخبگان نه سران قوا
(ادامه)
در این گزارش، ما از نمایندگان مردم در مجلس سؤال کردیم تا مردم نیز بدانند که نمایندگانشان در خانه ملت چه فرقی با آنها دارند و هزینه یک خانوار چهار نفره یک نماینده مجلس چقدر است. یک نماینده مجلس برای شب عید چقدر هزینه می کند؟
در این گزارش، ما از نمایندگان مردم در مجلس سؤال کردیم تا مردم نیز بدانند که نمایندگانشان در خانه ملت چه فرقی با آنها دارند و هزینه یک خانوار چهار نفره یک نماینده مجلس چقدر است. (ادامه)
ضرب و شتم داور لیگ برتری در گیلان (+عکس)
داور لیگ برتر در مسابقات باشگاه‌های گیلان مورد ضرب و شتم و حملات عجیب و زشتی قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان گفت: درباره بحث جنسیتی در موضوع رجال سیاسی هنوز بحثی صورت نگرفته و پس از آنکه به جمع‌بندی رسیدیم اعلام می‌کنیم. معیارهای تشخیص رجل سیاسی نامزدهای ریاست جمهوری مشخص شد/ درباره بحث جنسیت هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم(خبر)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان گفت: درباره بحث جنسیتی در موضوع رجال سیاسی هنوز بحثی صورت نگرفته و پس از آنکه به جمع‌بندی رسیدیم اعلام می‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز: دادستانی تهران اعلام کرد که رحیم مشایی دستگیر و بازداشت شده است.

مشایی بازداشت شد/ اولین واکنش احمدی‌نژاد به دستگیری / بازداشت مشایی، هشداری به احمدی نژاد است که حواسش را جمع کند
شمال نیوز: دادستانی تهران اعلام کرد که رحیم مشایی دستگیر و بازداشت شده است. (ادامه)
۲۰ میلیون نفر در ایام نوروز وارد جاده ها می شوند
وزیر راه و شهرسازی از فعالیت ۷۰۰ دوربین کنترل سرعت در راه ها خبر داد و گفت: طی ایام نوروز ۲۰ میلیون نفر وارد جاده ها می شوند.(ادامه)
در مصرف دارچین زیاده‌روی نکنید!
دارچین، یکی از ادویه‌های محبوب در سراسر جهان است که فواید مختلفی هم به بدن می‌رساند. بیشتر افراد با انواع دارچین آشنا نیستند، اما درواقع دارچین به دو نوع کلی تقسیم می‌شود(ادامه)
دلار ۷۰ و یورو ۳۰۰ تومان طی یک هفته گران شد
در یک هفته گذشته در حالی محدودیت‌ها برای فروش برخی ارزها ادامه داشت که دلار ۷۰ تومان و یورو ۳۰۰ تومان در این بازه زمانی افزایش قیمت پیدا کردند.(ادامه)
امشب یارانه اسفند واریز می‌شود
بر اساس اعلام سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها، یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی مربوط به اسفند ۹۶ امشب ساعت ۲۴ واریز می‌شود.(ادامه)
تلاش برای به حاشیه بردن هافبک پرسپولیس
هافبک بی سر و صدای پرسپولیسی ها، حالا به یکی از مهره های جنجالی این تیم بدل شده است.(ادامه)
تنها 10 درصد روان آب در مازندران مدیریت شده است
مدیرکل منابع طبیعی مازندران گفت: تنها 10 درصد روان آب در استان مدیریت شده است.(ادامه)
آخرین قیمت خودرو‌های وارداتی در بازار +جدول
(ادامه)
۱۴ علامت کمبود «امگا ۳» در بدن
اسید‌های چرب در بسیاری از محصولات غذایی از جمله آووکادو، ماهی، بادام زمینی، تخم مرغ و زیتون وجود دارند، ولی به دلیل ترس از اضافه وزن، بسیاری از افراد از مصرف آن‌ها اجتناب می‌کنند. این در حالی است که اسید‌های چرب امگا ۳ برای بسیاری از فرایند‌های حیاتی از جمله متابولیسم ضروری هستند. مصرف این اسید چرب را از امروز شروع کنید تا شاهد علائم هشداردهنده‌ی ناشی از کمبود آن نباشید.(ادامه)
فواید فوق العاده «گیاه کاسنی»
ویتامین‌های ریشه کاسنی می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند، به این دلیل که محتوای فیبر طبیعی آن زیاد است. فیبر کمک می‌کند تا یک احساس سیری برای کاهش گرسنگی در فرد ایجاد شود. احساس سیری نیز با حضور گرلین در ریشه حاصل می‌شود. این هورمون طبیعی به مغز می‌گوید که بدن دیگر گرسنه نیست و به همین دلیل فرد غذای کمتری در هر وعده می‌خورد.(ادامه)
شورای نگهبان لایحه بودجه 97 را تأیید کرد
سخنگوی شورای نگهبان از تأیید لایحه بودجه ۱۳۹۷ کل کشور توسط این شورا خبر داد.(ادامه)
قضاوت داور مازندرانی در قزاقستان
نرگس افشین داور مازندرانی والیبال بانوان در قزاقستان قضاوت می کند.(ادامه)
تکمیل رینگ دریای خزر با اتصال راه‌آهن رشت به قائم‌شهر
وزیر راه و شهرسازی گفت: راه‌آهن رشت به سمت آستارا را در حال اجرا داریم که بسیار مهم است که بتوانیم قطعه رشت به سمت قائم‌شهر را وصل کنیم تا رینگ دریای خزر تکمیل شود.(ادامه)
حسن یزدانی بهترین چهره سال ورزش مازندران + تصویر
حسن یزدانی کشتی گیر مازندرانی نظرسنجی برترین های ۹۶ برنامه تلویزیونی ورزش مازندران بهترین چهره سال شناخته شد.(ادامه)
مشخصات پروژه‌ای که وزیر راه در هزار افتتاح کرد
آخوندی که بعد از کسب رای اعتماد مجدد از مجلس آب خوش از گلویش پایین رفت در دومین سفر پس از استیضاح پروژه محور هراز را افتتاح کرده است.(ادامه)
زمان توزیع کارت کنکور 97 اعلام شد
از تعداد یک میلیون و ۱۱ هزار و ۳۸۴ داوطلب شرکت کننده در آزمون سراسری ۹۷ تعداد ۵۹۹ هزار و ۱۲۱ نفر زن و ۴۱۲ هزار و ۲۶۳ نیز مرد هستند. به عبارت دیگر ۵۹.۲۴ درصد داوطلبان زن و مابقی مرد هستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.76 seconds.