.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پوتین برای چهارمین بار رئیس جمهور روسیه شد
بنا به اعلام کمیته مرکزی انتخابات روسیه تاکنون با شمارش 99 درصد از کل آراء، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری کنونی این کشور 76.6 درصد آراء را به دست آورده است.(ادامه)
آسمان مازندران در روز اول عید صاف است
هواشناسی مازندران، آسمان استان را در روز اول فروردین صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی کرد.(ادامه)
انجام ۲۵ عملیات امداد نوروزی در مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از انجام ۳۵ عملیات در طرح ملی خدمات نوروزی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۸ عملیات جاده ای بوده است.(ادامه)
ترافیک در جاده هراز نیمه سنگین است
ترافیک هم اکنون در جاده هراز محدوده لاسم نیمه سنگین و روان است.(ادامه)
غذاهایی که نباید دوباره در مایکروویو گرم شوند
تخم مرغ پخته نه تنها ممکن است در مایکروویو منفجر شود، بلکه این احتمال پس از خارج کردن آن از دستگاه و زمانی که در دست، بشقاب یا حتی دهان شما قرار می گیرد نیز وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران كه بواسطه جاذبه هاي منحصر بفرد طبيعي يكي از قطب هاي موثر گردشگري در ايران بزرگ است همه ساله در ايام نوروز ميزبان میلیونها مسافري است كه ازاقصي نقاط ميهن اسلامي به اين استان سرسبزسفرمي‌كنند. .... نوروز 97 ؛ کنکور هلال احمری ها در مازندران
شمال نیوز : استان مازندران كه بواسطه جاذبه هاي منحصر بفرد طبيعي يكي از قطب هاي موثر گردشگري در ايران بزرگ است همه ساله در ايام نوروز ميزبان میلیونها مسافري است كه ازاقصي نقاط ميهن اسلامي به اين استان سرسبزسفرمي‌كنند. ....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های استان دوشنبه ۲۸ اسفند
(ادامه)
کاروان شاد نوروزخوانی در سطح شهر توسط گروه تی تی وا و گروه سیوتیکا به همت معاونت فرهنگی شهرداری ساری برگزار شد که مورد استقبال شهروندان ساروی قرار گرفت.
کاروان سنتی نوروزخوانی در سطح شهر ساری(خبر)
کاروان شاد نوروزخوانی در سطح شهر توسط گروه تی تی وا و گروه سیوتیکا به همت معاونت فرهنگی شهرداری ساری برگزار شد که مورد استقبال شهروندان ساروی قرار گرفت. (ادامه)
امروز شروع یکطرفه شدن دو روزه جاده چالوس
جاده چالوس ساعت ۱۸ امروز بمدت دور روز از کرج به سمت مرزن آباد یکطرفه می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز و فردا گرم
هوای مازندران امروز ۲۸ اسفند با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
واکنش به خبر ارتباط مشایی و همسر دکتر فاطمی
سفیر ایران در لندن با اشاره به دستگیری اسفندیار رحیم‌مشایی و همزمان انتشار خبری از سوی یکی از خبرگزاری‌ها درباره وجود رابطه میان همسر وزیر خارجه دولت مصدق با رییس دفتر رییس دولت دهم نوشت: به حسب وظیفه و جهت روشنگری برای افکار عمومی مطالبی را به اطلاع می‌رسانم.(ادامه)
وزیر خارجه عمان چه پیامی از آمریکا به ایران آورد؟
منبع الجریده مدعی شد که بن علوی به مقامات ایران گفته دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برجام را نمی‌پذیرد و به دنبال امضای یک «توافق کاملا جدید» با ایران است.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که آخرین روزهای سال 96 سپری می شود تغییر در مدیریت اداره کل آموزش و پرورش مازندران قطعی شده شده است ..... تغییر مدیر کل آموزش و پرورش مازندران قطعی شد / لغو غیرمنتظره تودیع و معارفه
شمال نیوز : در حالی که آخرین روزهای سال 96 سپری می شود تغییر در مدیریت اداره کل آموزش و پرورش مازندران قطعی شده شده است .....(ادامه)
ابلاغ ممنوعیت اشتغال همزمان اعضای شورا در اصناف
طی ابلاغیه ای از سوی رئیس مرکز اصناف و دبیر هیات عالی نظارت وزارتخانه صنعت و معدن حضور همزمان اعضای شورای شهر در هیات رئیسه و هیات مدیره تشکل های صنفی ممنوع اعلام شد و تنها به منوط به ارائه استعفانامه گردید. (ادامه)


استاندار در جلسه‌ی مشترک کمیته‌ی تخصصی اشتغال روستایی، صنایع دستی و مشاغل خانگی و کمیته‌ی تخصصی خودکفایی استان گفت: از ابتدای سال ۹۷ عدم تحرک برخی از مدیران را تحمل نمی کنم و قبل از مردم، ابتدا خود به آن معترض می‌شوم. در سال ۹۷ عدم تحرک برخی از مدیران را تحمل نمی کنم/ پرستیژ و ژست گرفتن برای مردم، نفعی برای آنان ایجاد نمی کند(خبر)
استاندار در جلسه‌ی مشترک کمیته‌ی تخصصی اشتغال روستایی، صنایع دستی و مشاغل خانگی و کمیته‌ی تخصصی خودکفایی استان گفت: از ابتدای سال ۹۷ عدم تحرک برخی از مدیران را تحمل نمی کنم و قبل از مردم، ابتدا خود به آن معترض می‌شوم.(ادامه)
شمال نیوز: طی احکامی جداگانه توسط استاندار ۶ انتصاب جدید در حوزه های مختلف استانداری صورت گرفت. شش انتصاب از سوی استاندار در روزهای پایانی سال/ تداوم رویکرد استفاده از جوانان و بانوان
شمال نیوز: طی احکامی جداگانه توسط استاندار ۶ انتصاب جدید در حوزه های مختلف استانداری صورت گرفت.(ادامه)
عکس/ سلاح دراویش در دادگاه
سومین جلسه دادگاه علنی "محمد ثلاث" راننده اتوبوس جنایتکار خیابان پاسداران امروز برگزار شد.(ادامه)
اعمال شب و روز اول ماه رجب
گرچه همه زمان‌ها مخلوق خداست، اما برخی از آنها از شرافت و ویژگی خاصی برخوردار است، به عبارت دیگر، همه ماه‌های سال، پرتویی از قدرت خداوند متعال است.(ادامه)
عكس يادگاری هیئت دولت در حاشیه آخرین جلسه سال ۹۶
(ادامه)
آقای بازیگر در کنار همسر دومش/عکس
عکسی از سعید راد بازیگر و کارگردان سینما را در کنار همسرش مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکس/ حضور حاج محمود کریمی در اردو جهادی
حضور حاج محمود کریمی در اردو جهادی، شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی(ادامه)
اعمال شب و روز اول ماه رجب
گرچه همه زمان‌ها مخلوق خداست، اما برخی از آنها از شرافت و ویژگی خاصی برخوردار است، به عبارت دیگر، همه ماه‌های سال، پرتویی از قدرت خداوند متعال است.(ادامه)
۵ خوراکی که دشمن استخوان‌هایتان است
اگرچه مصرف اسفناج برای تقویت استخوان‌ها و پیشگیری از پوکی استخوان ضروری است، اما نوع خام آن به دلیل وجود ماده‌ای به نام اگزالات باعث عدم جذب کلسیم در بدن شود.(ادامه)
داستان «پایتخت۵» چیست؟
سریال «پایتخت» با مشارکت سازمان هنری اوج در لوکیشن‌های مختلفی از جمله شیرگاه، ساری، قائم‌شهر، جاده، جنگل، شمال شرق تهران، فرودگاه، شهرک سینمایی دفاع مقدس و ... جلوی دوربین رفته است.(ادامه)
کشف جسد در کلاردشت
جسد جوان ۲۴ ساله مشهدی امروز در کلاردشت کشف شد.(ادامه)
علائم و دلایل سطوح کم پتاسیم در بدن انسان
پتاسیم برای عملکرد عادی و درست عضلات بدن ضروری است. بر همین اساس، کمبود این ماده مغذی می تواند دلیل تجربه برخی مشکلات عضلانی باشد.(ادامه)
چرا باید ویتامین D مصرف کنیم؟
نتایج آزمایشات روی بیش از ۳۰ هزار شرکت‌کننده نشان داده است افرادی که سطح ویتامین D. در بدنشان بالاتر است ممکن است کمتر در معرض ابتلا به تمام انواع سرطان‌ها به خصوص سرطان کبد باشند.(ادامه)
سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه شد
سردار یدالله جوانی با حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی‌صادقی به عنوان معاون سیاسی سپاه منصوب شد.(ادامه)
تصاویر دیده نشده از استانبول قدیم
استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است که از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به‌شمار می‌رود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.668 seconds.