.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انتقاد مجمع نمایندگان از استاندار مازندران به دلیل عدم تخصیص اعتبارات ملی
نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در این جلسه از عدم تامین منافع استان از اعتبارات ملی ابراز نگرانی کردند و از استاندار خواستند که ضمن استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان تلاش بیشتری را برای جذب اعتبارات انجام دهد.(ادامه)
۱۲ عادتی که پیرتان می‌کنند
تابش نور خورشید روی پوست موجب ایجاد مشکلاتی می‌شود. سیگار کشیدن نیز اثرات مخربی دارد. آیا تا به حال فکر کرده‌اید چه کارهای دیگری سبب آسیب رسیدن به پوستتان می‌شوند.(ادامه)
پیاده روی خانوادگی به مناسبت یادواره شهدای دودانگه ساری
(ادامه)
قتل پایان دعوای برادر زن و داماد
مشاجره خانوادگی در نکا سبب قتل برادر زن توسط داماد شد.(ادامه)
علم‌کوه زیر پای بسیجیان
100 کوهنورد بسیجی از ۱۰ استان کشور در دو روز به علم‌کوه کلاردشت صعود می‌کنند.(ادامه)
در طول روز چقدر قند بخوریم؟
براساس توصیه سازمان جهانی بهداشت کمتر از 10درصد انرژی روزانه باید از قندهای ساده تامین شود، ولی در حال حاضر به علت شیوع روزافزون بیماری دیابت، اضافه وزن و چاقی، به تامین کمتر از پنج درصد انرژی روزانه از قندهای ساده تاکید دارد که به طور متوسط برای یک فرد سالم 25 گرم معادل شش قاشق چایخوری است.(ادامه)
عکس یادگاری روحانی با اثر تاربخی ساسانیان
(ادامه)
راهکارهای جلوگیری از بوی بد دهان
بوی بدن دهان می تواند به دلیل باکتری های موجود در دهان یا به علت خرده های غذایی بودار و یا علامتی از یک بیماری باشد. داشتن بهداشت دهانی، اولین اقدام جهت داشتن تنفس و دهانی خوشبوست.(ادامه)
رضا عطاران و اکبر عبدی در یک قاب +عکس
اکبر عبدی با انتشار عکسی موفقیت‌های فیلم «ابد و یک روز» در جشنواره را به سعید ملکان تهیه‌کننده این فیلم تبریک گفت.(ادامه)
قیمت انواع خودروهای داخلی در 28 تیر 95
پژو 206 تیپ 2 با دو ایر بگ با قیمت 32 میلیون و 300 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان دوشنبه 28 تیر ماه
(ادامه)
عکس: پوشش جالب زنی در عهد قاجار
پوشش جالب «ماه نساء خانم» زنی در عهد قاجار(ادامه)
عکسی خاطره انگیز برای منصوریان
علیرضا منصوریان آنگونه که خودش تعریف می کند با تماس تلفنی امیر قلعه نویی به استقلال رفت. او می گوید: «یک روز با رفیقم در خانه بودم. تلفن زنگ خورد. رفیقم گوشی را برداشت و گفت امیر قلعه نویی زنگ زده. اول فکر کردم یک نفر دارد اذیت می کند اما وقتی حرف زدیم، فهمیدم خودش است.» این شکلی منصوریان به استقلال رفت و در همان سال اول حضورش، بهترین بازیکن فصل فوتبال ایران شد و با آن شوت های سرکش، بدجور در دل هواداران جا کرد. این تصویر هم مربوط به سال های اول حضور منصوریان در استقلال است.(ادامه)
بازگشت گرمای تابستانه در مازندران
آسمان مازندران پس از دو روز ابری از امروز تا پایان هفته صاف همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند و اقدامی انجام ندهیم که موجب نارضایتی آنها شود، گفت: هر مسؤول، پیمانکار یا ناظری که به تعهدات خود عمل نکند و قول نادرست به مردم دهد، باید مجازات شود..... نانواکناری : مسؤولان بی‌کفایت باید مجازات شوند
شمال نیوز : نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند و اقدامی انجام ندهیم که موجب نارضایتی آنها شود، گفت: هر مسؤول، پیمانکار یا ناظری که به تعهدات خود عمل نکند و قول نادرست به مردم دهد، باید مجازات شود.....(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های 28 تیرماه
(ادامه)
با مصرف این نوشیدنی کبدتان را بیمه کنید+دستورالعمل
این نوشیدنی معجزه آسا به شما کمک کرده تا کبدتان را به طرز شگفت آوری پاکسازی کرده و موجب بهبود عملکرد سیستم گوارش نیز شود. (ادامه)
رئیس جمهوری ترکیه در پی عملیات محرمانه ای، از گزند جنگنده های اف 16 تحت مدیریت کودتاچیان در امان ماند.

اردوغان چگونه از چنگال جنگنده های کودتاچیان گریخت؟
رئیس جمهوری ترکیه در پی عملیات محرمانه ای، از گزند جنگنده های اف 16 تحت مدیریت کودتاچیان در امان ماند. (ادامه)
وضعیت نامناسب تولید در شرق مازندران
(ادامه)
دورهمی جالب روحانیون و مردم در ساحل خزر(خبر)
(ادامه)
قاتل سرباز گلستانی دستگیر شد
مدیر روابط عمومی فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: عصر شنبه ۲۶ تیر ماه قاتل ۳۰ ساله سرباز گلستانی، در حاشیه یکی از روستاهای غرب گرگان، به ضرب گلوله مجروح و دستگیر شد. (ادامه)
داماد با آجر عروس 16 ساله را کشت
شمال نیوز: مهندس جوان چند روز قبل از برگزاری مراسم عروسی همسر 16 ساله‌اش را با ضربه‌های آجر به قتل رساند. (ادامه)
چهارمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد
(ادامه)
تصویری تاریخی از اعدام نخست وزیر ترکیه به دست کودتاچیان
دو عکس از "عدنان مندرس" اولین نخست وزیر ترکیه مدرن که در سال 1950 با رای مردم به قدرت رسید اما پس از یک کودتای نظامی دستگیر و اعدام شد. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آغاز مذاکرات هسته‌ای فرمودند: «من اعتماد ندارم، خوشبین نیستم به مذاکره، لکن میخواهند مذاکره کنند، بکنند؛ ما هم به اذن‌الله ضرری نمیکنیم. یک تجربه‌ای در اختیار ملّت ایران است، این تجربه ظرفیّت فکری ملّت ما را بالا خواهد برد.» پاسخ به ۸ پرسش درباره ارزیابی «برجام» و «تجربه» ملت ایران از آن(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آغاز مذاکرات هسته‌ای فرمودند: «من اعتماد ندارم، خوشبین نیستم به مذاکره، لکن میخواهند مذاکره کنند، بکنند؛ ما هم به اذن‌الله ضرری نمیکنیم. یک تجربه‌ای در اختیار ملّت ایران است، این تجربه ظرفیّت فکری ملّت ما را بالا خواهد برد.»(ادامه)
طی حکمی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای کمیته شوراها و مدیریت شهری مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دوره جدید منصوب شده اند.
انتصاب یک ساروی در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام
طی حکمی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای کمیته شوراها و مدیریت شهری مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دوره جدید منصوب شده اند. (ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان لرستان پس از بازدید از چشمه آب‎معدنی سورت گفت: این چشمه از ابتدایی‎ترین امکانات گردشگری محروم است.

گردشگران چشمه آب‌معدنی سورت از ابتدایی‎ترین امکانات محروم هستند
نماینده ولی فقیه در استان لرستان پس از بازدید از چشمه آب‎معدنی سورت گفت: این چشمه از ابتدایی‎ترین امکانات گردشگری محروم است. (ادامه)
 شمال نیوز، در حکمی از سوی ربیع فلاح استاندار مازندران، مسؤول امور هماهنگی و مشاور استاندار مازندران در امور ایثارگران منصوب شد.
مشاور استاندار مازندران در امور ایثارگران منصوب شد
شمال نیوز، در حکمی از سوی ربیع فلاح استاندار مازندران، مسؤول امور هماهنگی و مشاور استاندار مازندران در امور ایثارگران منصوب شد. (ادامه)
لوزانو ۱۲ مرد المپیکی والیبال ایران را معرفی کرد
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی ۱۲ بازیکن ایران را برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو اعلام کرد.(ادامه)
آگهی ازدواج موقت در نشریه ایرانیان مقیم کانادا /عکس
این آگهی ازدواج موقت در نشریه ایرانیان مقیم کانادا منتشر شده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 52 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.