.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کی‌روش تبرئه شد!
درحالی که بسیاری از اهالی فوتبال و مخالفان کی‌روش بر این باور بودند که جدایی طارمی و رضائیان از پرسپولیس با اشاره کی‌روش صورت گرفته، بازگشت طارمی به پرسپولیس این اتهام را از بین برد.(ادامه)
تداوم هوای گرم در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی مازندران گفت: تا پایان هفته جاری کماکان شاهد استقرار الگوی تابستانه بر روی کشور و استان هستیم.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی همانند هفته‌های گذشته در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مازندران اعمال می‌شود.(ادامه)
عکس: نظارت ناصرالدین شاه بر مامورین خزانه‌داری
(ادامه)
خوش تیپ‎ترین پیرمرد دنیا از نظر سوشا مکانی +عکس
سوشا مکانی خوشتیپ ترین پیرمرد دنیا را به زعم خود با انتشار یک عکس در صفحه اینستاگرامش معرفی کرد.(ادامه)
نجات 7 غریق دریای خزر در یک روز
ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران دیروز 7 غریق را از خطرمرگ نجات دادند.(ادامه)
نرخ 23 ارز کاهش یافت
بهای رسمی دلار و پوند کاهش و یورو افزایش یافت.(ادامه)
ارجاع 10 تقاضای تحقیق و تفحص از سوی نمایندگان به هیأت رئیسه مجلس
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که از ابتدای فعالیت مجلس دهم تاکنون 10 تقاضای تحقیق و تفحص از سوی نمایندگان به هیأت رئیسه مجلس ارجاع شده که برای انجام اقدامات بعدی به کمیسیون‌های مربوطه محول شده است.(ادامه)
با 10 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟
خودروهای دست دومی که در بازار با قیمت ۱۰ میلیون تومان فروخته می شوند را ببینید. (ادامه)
تا پایان دولت روحانی استیضاح وزرا صلاح نیست
نماینده لنگرود در مجلس با اشاره به موضوع استیضاح برخی وزرا در مجلس گفت: تا پایان دولت روحانی استیضاح وزرا به صلاح نیست. (ادامه)
حذف یارانه ۲۰۰ هزار پُردرآمد
معاون وزیر کار با اعلام حذف یارانه ۲۰۰ هزار نفر از پُردرآمدها در سال جاری گفت: ۶ هزار میلیارد تومان کسری بودجه در بخش تامین یارانه وجود دارد.(ادامه)
کواکبیان نماینده تهران چقدر حقوق می گیرد؟
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به سؤال یکی از مردم شهر بومهن پیرامون حقوق دریافتی خود بیان کرد: من عضو هیأت علمی دانشگاه هستم و از مجلس هشتم حقوق نگرفتم و 5 میلیون و اندی می‌گیرم که آن را هم از دانشگاه دریافت می‌کنم. (ادامه)
مسن‌ترین امام جمعه کشور درگذشت
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی هاشمی پیرترین و مسن ترین امام جمعه کشور درگذشت.(ادامه)
واقعیتی مهم درباره شیر که نمی دانید
یکی از مفید ترین محصولات برای حفظ سلامتی می تواند مانند یک شمشیر دو لبه عمل کند و باعث آسیب به بدن نیز شود اما راهکارهایی برای کاستن از خطرات آن وجود دارد.(ادامه)
سقوط بانوی لهستانی از ارتفاعات دماوند
رییس جمعیت هلال احمر آمل از سقوط و نجات جان یک کوهنورد لهستانی در ارتفاعات دماوند خبر داد.(ادامه)
۱۰ اثر خطرناک و جبران‌ناپذیر «وای‌فای» بر انسان
سازمان سلامت جهانی هشدار داد: ۱۰ اثر خطرناک و جبران‌ناپذیر «وای‌فای» بر انسان(ادامه)
۷ راه پیشگیری از حمله قلبی
درست است که همه‌ی حملات قلبی قابل‌پیشگیری نیستند. با این وجود با برخی عادات سالم در زندگی می‌توان تا حد زیادی از فاکتورهای خطرساز پیشگیری کرد.(ادامه)
قدیمی ترین عکس از تبلیغات روی بدنه خودرو در ایران
(ادامه)
شمال نیوز : خانواده داغدار با نا‌امیدی می گویند صدایمان را از طریق رسانه، حضوری؛ تماس تلفنی و یا حتی پیامکی به مسئولین استان و شهرمان رساندیم ولی تنها از دادستان محترم و ولایی استان مازندران جناب حجت الاسلام جعفری به خاطر پیگیری این پرونده تشکر و قدردانی می نماییم..... عزل پزشکی که با اشتباه خود کودکی را به کام مرگ فروبرد
شمال نیوز : خانواده داغدار با نا‌امیدی می گویند صدایمان را از طریق رسانه، حضوری؛ تماس تلفنی و یا حتی پیامکی به مسئولین استان و شهرمان رساندیم ولی تنها از دادستان محترم و ولایی استان مازندران جناب حجت الاسلام جعفری به خاطر پیگیری این پرونده تشکر و قدردانی می نماییم.....(ادامه)
تصاویر: صفحه اول روزنامه‌های سه‌شنبه ۲۹ تیر
(ادامه)
عکس/ ترافیک شهر طهران در دهه 50
ترافیک شهر طهران در دهه 50(ادامه)
اخطاریه دریایی/ خزر از بامداد فردا طوفانی
دریای خزر از بامداد فردا طوفانی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان چالوس با اشاره به اهمیت کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع‌رسانی در پروژه مهر گفت: این کارگروه با کمبود امکانات و نیروی انسانی در چالوس روبه‌رو است..... کمبود نیروی انسانی در کارگروه پروژه مهر چالوس!
شمال نیوز : مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان چالوس با اشاره به اهمیت کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع‌رسانی در پروژه مهر گفت: این کارگروه با کمبود امکانات و نیروی انسانی در چالوس روبه‌رو است.....(ادامه)
آسمانی صاف با افزایش دما
آسمان مازندران امروز تا پایان هفته صاف با افزایش دما خواهد بود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های مازندران سه شنبه 29 تیر
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه نباید روی بشکه‌های نفت حساب باز کنیم، گفت: فقط نوشتن کتاب و دادن آمارها درد جامعه را برطرف نمی‌کند و اشتغال ایجاد نمی‌شود..... آیت الله طبرسی : آمار دادن‌ها اشتغال ایجاد نمی‌کند
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه نباید روی بشکه‌های نفت حساب باز کنیم، گفت: فقط نوشتن کتاب و دادن آمارها درد جامعه را برطرف نمی‌کند و اشتغال ایجاد نمی‌شود.....(ادامه)
نعمت زاده از شورای حقوق و دستمزد کنار گذاشته شد
پس از اظهارات جنجالی وزیر صنعت و معدن در جمع فعالان اقتصادی یاسوج هیئت وزیران ،عزل یکی از منتخبین خود را از شورای حقوق و دستمزد تصویب کردند. (ادامه)
نعمت زاده از شورای حقوق و دستمزد کنار گذاشته شد
پس از اظهارات جنجالی وزیر صنعت و معدن در جمع فعالان اقتصادی یاسوج هیئت وزیران ،عزل یکی از منتخبین خود را از شورای حقوق و دستمزد تصویب کردند. (ادامه)
معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: در راستای سیاست‌‎های وزارت نیرو مبنی بر لزوم جلب سرمایه و مشارکت بخش خصوصی تکمیل شبکه و نصب انشعاب فاضلاب شهرهای بابل، بابلسر، نوشهر، چالوس و ساری در دستور کار قرار گرفت.
مشارکت بخش خصوصی در تکمیل انشعاب فاضلاب 5 شهر مازندران
معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: در راستای سیاست‌‎های وزارت نیرو مبنی بر لزوم جلب سرمایه و مشارکت بخش خصوصی تکمیل شبکه و نصب انشعاب فاضلاب شهرهای بابل، بابلسر، نوشهر، چالوس و ساری در دستور کار قرار گرفت. (ادامه)
جواد صحرایی رستمی انزجار در پی اقدام هنرمندانه!(يادداشت)
جواد صحرایی رستمی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.