.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: مأموران پلیس مازندران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه رئیس باند را که یک زن و 12 نوچه وی را نیز به دام انداختند. این باند خطرناک در زمینه .... باند مخوف ابلیس در مازندران متلاشی شد
شمال نیوز: مأموران پلیس مازندران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه رئیس باند را که یک زن و 12 نوچه وی را نیز به دام انداختند. این باند خطرناک در زمینه ....(ادامه)
شمال نیوز: این دو جوان علاوه بر پسرعمو ، رابطه داماد و برادر زنی هم داشتند و ظاهرا آنان از قبل با هم خصومت داشتند و قرار بود شب گذشته با حضور ... درگیری خونین داماد و برادرزن در نکا منجر به قتل شد
شمال نیوز: این دو جوان علاوه بر پسرعمو ، رابطه داماد و برادر زنی هم داشتند و ظاهرا آنان از قبل با هم خصومت داشتند و قرار بود شب گذشته با حضور ...(ادامه)
شکایت رایزه اسپور از مهدی طارمی / محرومیت در انتظار آقای گل؟
(ادامه)
روحانی در تماس با اردوغان چه گفت؟
(ادامه)
بکیر بوزداغ وزیر دادگستری ترکیه جزئیات گفت وگوی رجب طیب اردوغان با خلبان هواپیمایش را در اثناء کودتا فاش کرد.
اردوغان بر فراز فرودگاه اشغال شده به خلبانش چه گفت؟
بکیر بوزداغ وزیر دادگستری ترکیه جزئیات گفت وگوی رجب طیب اردوغان با خلبان هواپیمایش را در اثناء کودتا فاش کرد. (ادامه)
اولین واکنش ریزه اسپور از بازگشت طارمی به ایران
باشگاه ریزه اسپور ترکیه سکوت خود را شکست و درباره جدایی طارمی از این تیم واکنش نشان داد. (ادامه)
عکس/ صحنه عجیب و نادر از یک تصادف
تصاویر زیر مربوط به یک مسابقه اتومبیل‌رانی است که در رقابت‌های پورشه در فرانسه برگزار شده بود. در لحظه‌ای از این مسابقه، یکی از این پورشه‌ها کنترل خودرو را از دست داد. یک راننده پورشه دیگر، با مهارت این خودرو را کنار گذاشت؛ ولی راننده بعدی نتوانست این خودرو را رد کند و یک تصادف رخ داد. اما این تصادف به جای این که یک فاجعه به‌بار بیاورد، یک صحنه خنده‌دار برای تماشاچی‌ها درست کرد. در این تصادف، پورشه عقبی روی سقف پورشه دیگری فرود آمد.(ادامه)
عکس/ ضرب و شتم سرباز وظیفه محیط زیست
سرباز وظیفه محیط زیست توسط صیادان متخلف در فیروزکوه مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مجروح شد.(ادامه)
انهدام باند ابلیس در مازندران
باند تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتی معروف به ابليس در مازندران منهدم شد.(ادامه)
غرق دو خواهر در ساحل سرخرود
مدیرکل امور اجتماعی مازندران با بیان اینکه 24 نفر از شروع طرح دریا در مازندران غرق شده‌اند، گفت: 2 خواهر دیروز در طرح‌های خصوصی در سرخرود محمودآباد غرق شده‌اند.(ادامه)
نباید روی بشکه‌های نفت حساب باز کنیم
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه نباید روی بشکه‌های نفت حساب باز کنیم، گفت: فقط نوشتن کتاب و دادن آمارها درد جامعه را برطرف نمی‌کند و اشتغال ایجاد نمی‌شود.(ادامه)
گرد و خاک ریه‌ها را از کار می‌اندازد
مواجه مکرر با این ذرات در نهایت موجب آسیب جدار کیسه‌های هوایی شده و منجر به فیبروز ریه ‌می‌شود که این فیبروز ریه هم در صورت عدم درمان می‌تواند به نارسایی ریه منجر شود که درمان فیبروز هم به سختی انجام می‌شود.(ادامه)
مدیرعامل جدید خانه سینما معرفی شد
«منوچهر شاهسواری» به عنوان مدیرعامل جدید خانه سینما معرفی شد.(ادامه)
توقيف خودرو سمند با40 ميليون ريال خلافی در محمودآباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از توقيف يک دستگاه خودرو سواری سمند با بيش از 40 ميليون ريال خلافی پرداخت نشده خبر داد.(ادامه)
عکس: شکنجه عجیب کودتاچیان در ترکیه
مجبور کردن سربازان بازداشتی برای زل زدن ممتد به عکس اردوغان(ادامه)
تصاویر: مراسم تشییع کشته‌شدگان کودتا در ترکیه
(ادامه)
عکس/ گریه اردوغان در مراسم قربانیان کودتا
روز گذشته مراسم تدفین برخی از کشته شدگان کودتا در استانبول برگزار شد. رجب طیب اردوغان نیز در این مراسم حضور داشت و تصاویر او در حالی که اشک می‌ریخت سوژه بسیاری از خبرگزاری‌ها شد. حتی برخی خبرگزاری‌ها اشک‌های او را به اشک تمساح قیاس کردند.(ادامه)
عکس/ پیکان سواران در حرم امام رضا (ع)
اعضای تیم فوتبال پیکان در آستانه آغاز لیگ برتر شانزدهم در حرم علی بن موسی الرضا(ع) حضور پیدا کردند.(ادامه)
آخرین وضعیت اکبر عبدی از زبان برادرش
علی عبدی گفت: حال عمومی اکبر عبدی رو به بهبود است اما باید چند ماه دیگر در قرنطینه به سر ببرد.(ادامه)
عکس: شاعر «لیلی و مجنون» مصادره شد!
سفارت جمهوری آذربايجان مجسمه نظامي گنجوي، شاعر فارسی زبان ایران، را در پارك چاويانگ پكن بنام خودش ثبت كرده و در معرفی او نوشته است: شاعر، عالم و متفکر آذربایجانی(ادامه)
شمال نیوز : مگر زنان و مردان این استان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بیشترین درصد رای را به دولت یازدهم نداده اند؟ این هست قدر شناسی از این مردم؟!.... داشتن منطقه آزاد تجاری صنعتی حق مازندران است
شمال نیوز : مگر زنان و مردان این استان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بیشترین درصد رای را به دولت یازدهم نداده اند؟ این هست قدر شناسی از این مردم؟!....(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز ، دو شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
(ادامه)
شمال نیوز : مدیر اداره بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: همه تلاش خود را می کنیم با مجوز دادستانی استان هر چه سریعتر نسبت به تخریب ساخت و سازهای بخش خصوصی در نوار ساحلی استان اقدام کنیم..... ساخت و سازها در سواحل مازندران تخریب می شود
شمال نیوز : مدیر اداره بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: همه تلاش خود را می کنیم با مجوز دادستانی استان هر چه سریعتر نسبت به تخریب ساخت و سازهای بخش خصوصی در نوار ساحلی استان اقدام کنیم.....(ادامه)
دریای خزر به حوضچه‌ای از فاضلاب تبدیل شد
نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد از اینکه دریای خزر به حوضچه ای از فاضلاب تبدیل شده، نسبت به انقراض گونه‌های جانوری در پی ورود پساب‌های خانگی و صنعتی هشدار داد. (ادامه)
قیمت انواع خودرو دست دوم در بازار +جدول
قیمت پژو پارس مدل 89 با کارکرد 15 هزار کیلومتر 19 میلیون و 500 هزار تومان است.(ادامه)
خونه‌به‌خونه بابل به مصاف سرخابی‌ها می‌رود
تیم خونه‌به‌خونه بابل برای حضوری پرقدرت در لیگ دسته یک فوتبال کشور به مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران می‌رود.(ادامه)
مرگ در استخر پرورشی ماهی
جسد بی جان جوان ۳۱ ساله بابلی امروز در استخر پرورش ماهی کشف شد.(ادامه)
غلامی و میرزاجان‌پور المپیکی شدند
رئیس هیأت والیبال مازندران گفت: عادل غلامی و مجتبی میرزاجان‌پور به عنوان دو بازیکن مازندرانی در المپیک ریو به میدان می‌روند.(ادامه)
جویباری سرپرست هیأت تنیس روی میز مازندران شد
با استعفای عباسعلی زعفری طی حکمی از سوی فدراسیون، محمد جویباری به سمت سرپرست هیأت تنیس روی میز مازندران منصوب شد.(ادامه)
دومین جشنواره فرهنگی و هنری تی‌تی 28 تیر امسال آغاز می‌شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: دومین جشنواره فرهنگی و هنری تی‌تی 28 تیر تا ششم مرداد امسال در پنج بخش هنری به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.14 seconds.