.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
توزیع 150 میلیارد ریال اسکناس نو
150 میلیارد ریال اسکناس نو تا امروز در مازندران توزیع می شود.(ادامه)
ماهیگیران با تورهایشان به دل دریای خزر می زنند. فصل‌ ماهیگیری از بیستم مهرماه آغاز و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت. این روزها اشیاء بسیاری به تور ماهیگیران گیر می‌کند، اما آنچه ماهیگیران می‌خواهند تنها ماهی سفید، کپور دریایی و کفال است. صید ماهی سفید در دریای خزر(خبر)
ماهیگیران با تورهایشان به دل دریای خزر می زنند. فصل‌ ماهیگیری از بیستم مهرماه آغاز و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت. این روزها اشیاء بسیاری به تور ماهیگیران گیر می‌کند، اما آنچه ماهیگیران می‌خواهند تنها ماهی سفید، کپور دریایی و کفال است.(ادامه)
آخرین تصویر اینستاگرامی مرحوم علی معلم +عکس
علی معلم در آخرین پست‌های اینستاگرامی خود تصویر جلد تازه‌ترین شماره مجله «دنیای تصویر» را منتشر کرده بود.(ادامه)
قیمت جدید خودروهای داخلی +جدول
(ادامه)
عکس/ جهان پهلوان تختی بر سکوی افتخار
(ادامه)
عکس/ دربی خونین مازندران!
در بازی دو تیم خونه‌به‌خونه بابل با نساجی قائمشهر که به درگیری فیزیکی بین تماشاگران دو تیم منجر شد 57 نفر مصدوم شدند.(ادامه)
یک کشته و سه مصدوم در تصادف جاده کیاسر + عکس
انحراف پژو پارس و برخورد با کامیون در جاده کیاسر یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان سه شنبه 24 اسفند
(ادامه)
روحانی چقدر حقوق می گیرد؟
(ادامه)
شمال نیوز: یارانه را در گام اول ۱۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، در گام دوم تا ۲۰۰ هزار تومان و در گام سوم به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسانم. بقایی: یارانه را به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسانم
شمال نیوز: یارانه را در گام اول ۱۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، در گام دوم تا ۲۰۰ هزار تومان و در گام سوم به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسانم.(ادامه)
عکس: نیوشا ضیغمی در خانه علی معلم
جمعی ازهنرمندان در منزل مرحوم علی معلم حاضر و با آذر معماریان ابراز همدردی کردند.(ادامه)
با خوردن سیر، دیگر به رژیم غذایی نیاز ندارید
سیر مرکز قوه محرکه کمک به از بین بردن چربی‌های ناخواسته است. (ادامه)
عبور از «سور آتش» در چهارشنبه آخر سال
مازندران تاریخی کهن دارد و این تاریخ در دل خود آداب و رسوم فراوانی را به یادگار گذاشته است که چهارشنبه سوری یکی از مناسبت‌ها است.(ادامه)
شمال نیوز : پک هرچند که متاسفانه بخشی از برادران و خواهران اصولگرای ما، هرگز حاضر نشدند چشم بر این حقیقت بگشایند، مردم جناب آقای دکتر احمدی نژاد را نه به عنوان مظهر اصولگرایی بلکه برای انجام تغییرات بیشتر و اعمال جدی تر اصلاحات مورد نظر..... نامه رحیم مشایی به رییس دولت اصلاحات (+متن نامه)
شمال نیوز : پک هرچند که متاسفانه بخشی از برادران و خواهران اصولگرای ما، هرگز حاضر نشدند چشم بر این حقیقت بگشایند، مردم جناب آقای دکتر احمدی نژاد را نه به عنوان مظهر اصولگرایی بلکه برای انجام تغییرات بیشتر و اعمال جدی تر اصلاحات مورد نظر.....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
زمان واریز یارانه اسفند ماه اعلام شد
مبلغ یارانه همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.(ادامه)
 اکثر موارد اخراج کارگران و کارکنان به دلیل شرایط بد اقتصادی و وضعیت نامساعد بازار فروش است که اخراج می‌شوند و در برخی موارد نیز زمان قرارداد کارگران یا کارکنان... اخراج 400 کارگر و کارمند بهشهر در سال جاری
اکثر موارد اخراج کارگران و کارکنان به دلیل شرایط بد اقتصادی و وضعیت نامساعد بازار فروش است که اخراج می‌شوند و در برخی موارد نیز زمان قرارداد کارگران یا کارکنان...(ادامه)
مصدومیت ۵۷ نفر در جریان بازی خونه به خونه بابل و نساجی قائم‌شهر
سخنگوی علوم پزشکی بابل از مصدومیت ۵۷ نفر در جریان بازی خونه به خونه بابل و نساجی قائم‌شهر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز پک جمعیت ساکن در نقاط روستایی اما به گفته‌ی رئیس مرکز آمار ایران، کاهشی چشمگیر داشته است. در سال ۱۳۹۵ تنها جمعیتی معادل ۲۰ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۶۲۵ نفر ساکن روستاها بوده‌اند؛ آماری که نسبت به سال ۲۴۰۱ کاهشی معادل ۸۸۳ هزار و ۴۹۴ نفر را نشان می‌دهد..... نرخ رشد جمعیت کشور "صفر" شد / کاهش چشمگیر جمعیت روستایی!
شمال نیوز پک جمعیت ساکن در نقاط روستایی اما به گفته‌ی رئیس مرکز آمار ایران، کاهشی چشمگیر داشته است. در سال ۱۳۹۵ تنها جمعیتی معادل ۲۰ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۶۲۵ نفر ساکن روستاها بوده‌اند؛ آماری که نسبت به سال ۲۴۰۱ کاهشی معادل ۸۸۳ هزار و ۴۹۴ نفر را نشان می‌دهد.....(ادامه)
کاهش دما در مازندران
آسمان مازندران امروز ابری همراه با کاهش دما پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : برخی تماشاگرنماها بعد از به ثمر رساندن گل تساوی خونه‌به‌خونه به سمت هواداران نساجی آمدند و بعد از پاره شدن فنس به دلیل ازدحام جمعیت آغازگر درگیری بودند و پلیس نیز برای آرام کردن جو اسپری فلفل و گاز اشک‌آور زد و ..... دربی خونین مازندران نیمه تمام ماند !
شمال نیوز : برخی تماشاگرنماها بعد از به ثمر رساندن گل تساوی خونه‌به‌خونه به سمت هواداران نساجی آمدند و بعد از پاره شدن فنس به دلیل ازدحام جمعیت آغازگر درگیری بودند و پلیس نیز برای آرام کردن جو اسپری فلفل و گاز اشک‌آور زد و .....(ادامه)
به نفع روحانی کنار نمی‌کشم/ مستقلِ مستقل هستم
رئیس هیأت بدوی تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری بعد از اعلام کاندیداتوری گفت که به نفع روحانی از انتخابات کناره‌گیری نخواهد کرد. (ادامه)
لاریجانی از لزوم ایجاد چرخه اقتصادی برای افزایش اشتغالزایی سخن گفت و تأکید کرد: در این بخش دولت را موظف کردیم با همکاری بخش خصوصی مسئله را سامان دهند.

رفیق روحانی ام / «جمنا» برای انتخابات به من خبر نداد/ رئیسی برای کاندیداتوری نیازی به استعفا ندارد / مایل نیستم در مورد احمدی نژاد صحبت کنم
لاریجانی از لزوم ایجاد چرخه اقتصادی برای افزایش اشتغالزایی سخن گفت و تأکید کرد: در این بخش دولت را موظف کردیم با همکاری بخش خصوصی مسئله را سامان دهند. (ادامه)
 معاون اول رییس جمهور گفت: وقتی می شنوم که کسی در جایی می گوید دولت یا رییس جمهور در مقابل فلان مطلب رهبری ایستادگی کرده و یا انجام نداده واقعا به عنوان یک انسان غصه دار می شوم که چرا چنین حرف هایی گفته می شود.
جهانگیری: غصه دار می‌شوم وقتی می گویند دولت یا رئیس جمهور در مقابل فلان مطلب رهبری ایستادگی کرده/ رابطه رئیس جمهور و رهبری در بهترین حالت است(خبر)
معاون اول رییس جمهور گفت: وقتی می شنوم که کسی در جایی می گوید دولت یا رییس جمهور در مقابل فلان مطلب رهبری ایستادگی کرده و یا انجام نداده واقعا به عنوان یک انسان غصه دار می شوم که چرا چنین حرف هایی گفته می شود. (ادامه)
نتایج سرشماری ١٣٩٥ اعلام شد
شمال نیوز: کل جمعیت کشور در سال ١٣٩٥ به ٧٩ میلیون و ٩٢٦ هزار و ٢٧٠ رسید که نسبت به سال ١٣٩٠ نزدیک به ٤ میلیون و ٧٧٦ هزار نفر افزایش یافته است.(ادامه)
عکس/ کلیسای سرکیس مقدس تهران در سال ۱۳۵۴
(ادامه)
معیشت فرهنگیان جدی گرفته شود/لزوم سامان‌دهی هدایت تحصیلی
اعضای مجمع نمایندگان مازندران در دیدار با وزیر آموزش پرورش بر جدی گرفتن معیشت فرهنگیان و سامان‌دهی هدایت تحصیلی تأکید کردند.(ادامه)
نخستین بیمارستان تخصصی بیماران ای بی در ساری ساخته می‌شود
نخستین بیمارستان تخصصی بیماران E.B در ساری ساخته می‌شود(ادامه)
برکت دریای خزر در سفره صیادان مازندرانی+ تصاویر
دریای خزر این روزها خوان پر از برکت خود را به روی چهار هزار صیاد مازندرانی گشوده است.(ادامه)
ایوبی مشاور ارشد وزیر ارشاد شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی حجت الله ایوبی را به عنوان مشاور ارشد خود منصوب کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 45 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.