.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
علامت آلزایمر فقط فراموشی نیست
شایع ترین علامت بیماری آلزایمر از دست دادن حافظه و فراموشی است. اما علائم دیگری نیز وجود دارند که کمتر آشکار هستند، ولی می توانند قبل از پیشرفت بیماری، شما را از وجود آن با خبر کنند.(ادامه)
تصاویر تصادف مرحوم افشین یداللهی
تصاویر تصادف مرحوم افشین یداللهی، ترانه‌سرای نامی، در آزادراه کرج - قزوین(ادامه)
عکس قدیمی از شهید همدانی با رهبر معظم انقلاب
سردار شهید حسین همدانی از فرماندهان هشت سال دوران دفاع مقدس در سال 33 شمسی در آبادان متولد شد و در دوران جنگ تحمیلی حضوری موثر در غرب کشور به خصوص کردستان داشت، وی بنیان گذار سپاه همدان و فرمانده لشگر انصارالحسین (ع) در دوران جنگ بود. این شهید والا مقام همواره با یاری امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب نقش موثری در حفاظت و حراست از کیان کشور به خصوص در فتنه های 88 و 78 ایفا و دو نشان فتح نیز از دستان فرماندهی معظم کل قوا دریافت کرده است. حضور جهادگونه شهید همدانی در جنگ سوریه و یاری و فرماندهی رزمندگان در جبهه های سوری وی را در سال 94 و در شهر حلب به آرزوی دیرینه اش یعنی شهادت رساند.(ادامه)
زلزله قم را لرزاند
زلزله ۳.۶ ریشتری دقایقی پیش شهر قم را لرزاند.(ادامه)
سه مازندرانی در فهرست دعوت شدگان کی روش
سه فوتبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند. (ادامه)
شمال نیوز : شاعری با اشاره به ۵ میلیون بیکار در کشور بیان کرد: مشکل اصلی کشور ما بیکاری, رکود و عدم برنامه‌ریزی صحیح برای رسیدن به رشد و توسعه است..... کشور از فقدان برنامه‌ریزی مناسب رنج می‌برد
شمال نیوز : شاعری با اشاره به ۵ میلیون بیکار در کشور بیان کرد: مشکل اصلی کشور ما بیکاری, رکود و عدم برنامه‌ریزی صحیح برای رسیدن به رشد و توسعه است.....(ادامه)
۳۳ داوطلب انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس ردصلاحیت شدند/ انصراف ۱۸ نفر
رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور از ردصلاحیت ۳۳ داوطلب انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبر داد. (ادامه)
رئیس جمهور کشورمان شامگاه چهارشنبه با حیدر بنایی جانباز 70 درصد قطع نخاعی انقلاب اسلامی که در سال 60 محافظ وی بود، دیدار کرد.
خاطره جانبازی که در سال 60 محافظ روحانی بود
رئیس جمهور کشورمان شامگاه چهارشنبه با حیدر بنایی جانباز 70 درصد قطع نخاعی انقلاب اسلامی که در سال 60 محافظ وی بود، دیدار کرد. (ادامه)
پیامک اعلام تماس از دست رفته هزینه دارد؟
طی روزهای گذشته پیامی در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن اعلام می‌شود که در صورت فعال بودن سرویس تماس‌بان برای مشترکان همراه اول، هر بار هزینه‌ای معادل ۴۰۰ تومان به حساب مشترک منظور می‌شود. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
آخر هفته صاف تا نیمه ابری در انتظار مازندرانی ها
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری ابر پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز: دبیرهیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران گفت که اسامی معتمدین هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان برای تائید به هیات نظارت سپرده شد.
پرونده هیات اجرائی انتخابات شوراهای اسلامی مازندران به هیات نظارت رفت
شمال نیوز: دبیرهیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران گفت که اسامی معتمدین هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان برای تائید به هیات نظارت سپرده شد. (ادامه)
کاظم دلخوش رئیس جدید هیات نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان شد
ریاست هیات عالی نظارت شوراهای اسلامی گیلان منصوب شد. (ادامه)
مختصر زندگی نامه حاجیه "فاطمه فرحی" مادر شهید غلامرضا صحرایی
(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : شرایط پیش ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهردردفاتر پیشخوان دولت، در بخشنامه ستاد انتخابات کشور اعلام شد..... شرایط پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها اعلام شد
شمال نیوز : شمال نیوز : شرایط پیش ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهردردفاتر پیشخوان دولت، در بخشنامه ستاد انتخابات کشور اعلام شد.....(ادامه)
بهترین زمان برای خوابیدن چقدر است؟
دبیر انجمن علمى پزشکى خواب در نشست خبرى روز جهانى خواب گفت:‎ مدت خواب کافى براى افراد بالغ باید بین ۷ و نیم تا ۸ و نیم ساعت است. (ادامه)
استفاده از نیروهای توانمند برای صیانت از آرای مردم مهم است
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران انتخابات را حق الناس و بکارگیری نیروهای توانمند برای صیانت از آرای مردم را مهم دانست.(ادامه)
پایان هفته‌ای صاف تا نیمه‌ابری در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: پنج‌شنبه‌شب تا صبح جمعه انتظار داریم با عبور موج کم و بیش ناپایدار شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در استان باشیم.(ادامه)
شعب کشیک بانک شهر در مازندران و گلستان اعلام شد
رئیس منطقه 5 بانک شهر از خدمات بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.(ادامه)
عکس/ بین چرخ‌های روزگار
برخی زیر چرخ های روزگار هستند و برخی هم سوار بر چرخ های روزگار.(ادامه)
تنها قالیشویی روستایی در سوادکوه
در گذشته کمتر کسی در خانه‌اش حمام داشت و حتی بزرگان شهرها و روستاها نیز از گرمابه‌های عمومی استفاده می‌کردند. اما اکنون دیگر آن روزهای طلایی نسل حمامی ها، تکرار نشدنی به نظر می‌رسد. تعداد این گرمابه‌ها روز به روز کاهش یافته و بسیاری از آنها تخریب و یا تغییر کاربری داده شده است. قالیشویی سنتی عباسی نیز حاصل یکی از این تغییر کاربری‌ها است. تنها قالیشویی روستایی در سوادکوه که حمام عمومی‌اش، ۱۵ سال متروکه رها شده بود. سال گذشته مسلم عباسی صاحب قالی شویی بدلیل سقوط از سقف قالیشویی کمرش دچار آسیب شد اما علی رغم تاکید پزشک مبنی بر منع کار سنگین همچنان به کارش ادامه می‌دهد. صدیق جوانی ۲۳ ساله، حدود دو هفته است از گلستان به این روستا آمده تا با کار در این قالیشویی درآمدی برای خود و خانواده ی کشاورزش کسب کند. گرمابه ی سنتی ای که بعد از ۳۵ سال جای خود را به قالیشویی سنتی می‌دهد و تاب ایستادگی در برابر این تغییر را ندارد. هرچند با وجود ترک و پوسیدگی دیوارهایش ،همچنان پابرجاست و آب گرمابه همچنان گرم است و بجای آدمی، قالی‌های آدمی را شست و شو می‌دهد.(ادامه)
واریز حقوق اسفندماه بازنشستگان کشوری
حقوق اسفندماه تمام بازنشستگان کشوری، به حساب‌هایشان واریز شد و این افراد می‌توانند حقوق اسفندماه خود را دریافت کنند.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
قیمت طلا و سکه وارز در بازار(ادامه)
(تصاویر) وداع هنرمندان با علی معلم
(ادامه)
چه زمانی نباید آب نوشید؟
آب به عنوان مایع حیات شناخته می شود. آب بخش قابل توجهی از بدن انسان را نیز تشکیل می دهد و از این رو، ماده ای کلیدی برای ما محسوب می شود. نوشیدن آب بدن انسان را هیدارته نگه می دارد، از پرخوری جلوگیری می کند، و می تواند حتی به سوزاندن کالری های اضافی کمک کند.(ادامه)
احمدی نژادی ها انتخابات را به مزایده عمومی تبدیل کرده اند . به این معنا که در هر محوری آنها بالاترین پیشنهاد را مطرح می کنند تا پیشنهاد دیگران اصلا دیده نشود . مثل همین وعده جدید یارانه 250 هزار تومانی . محل قرار احمدی‌نژاد و رفقا برای اردیبهشت 96؛ میدان فاطمی، ساختمان وزارت کشور /همه با هم نامزد می شویم!(خبر)
احمدی نژادی ها انتخابات را به مزایده عمومی تبدیل کرده اند . به این معنا که در هر محوری آنها بالاترین پیشنهاد را مطرح می کنند تا پیشنهاد دیگران اصلا دیده نشود . مثل همین وعده جدید یارانه 250 هزار تومانی .(ادامه)
قیمت خودروها در بازار+جدول
(ادامه)
مرگ هوادار تیم فوتبال نساجی در پی اعلام حکم کمیته انضباطی
شب گذشته پس از اعلام حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رابطه با درگیری‌ها و اتفاقات داربی مازندران،‌ یکی از هوادران این تیم به دلیل سکته قلبی از دنیا رفت. (ادامه)
اطلاعیه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس
هیات مرکزی نظارت بر انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس که توسط هیات اجرایی حوزه انتخابیه خود، رد صلاحیت شدند، می‌توانند شکایت خود را تحویل دهند.(ادامه)
به این دلایل هر روز کرفس مصرف کنید
بسیاری از مواد مغذی موجود در کرفس به محافظت از سلامت چشم ها در برابر انحطاط ماکولا کمک می کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.371 seconds.