.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ فتحعلی اویسی بعد از تصادف
فتحعلی اویسی بازیگر تلویزیون و سینما از تصادف جان سالم به در برد./ بامداد امروز خودرو وی در نمک آبرود چالوس منحرف و واژگون شد(ادامه)
شمال نیوز : یک کارشناس مسائل شهری معتقد است : داستان شهر ایده‌ال به همان اندازه که گوناگون است به همان اندازه هم روشن و واضح است. داستان شهر ایده ال در حقیقت آرزویی است برای از بین بردن تمامی کمبود هایی که ما در زندگی اجتماعی روزمره خود و در محیط با آن روبرو هستیم. آرزویی دست یافتنی .... مهندس مرتضی قربانی : «طراحی شهر ایده آل» آرزویی دست یافتنی است
شمال نیوز : یک کارشناس مسائل شهری معتقد است : داستان شهر ایده‌ال به همان اندازه که گوناگون است به همان اندازه هم روشن و واضح است. داستان شهر ایده ال در حقیقت آرزویی است برای از بین بردن تمامی کمبود هایی که ما در زندگی اجتماعی روزمره خود و در محیط با آن روبرو هستیم. آرزویی دست یافتنی ....(ادامه)
انحراف ال ۹۰ در بابل یک کشته برجای گذاشت
سخنگوی اورژانس بابل، از انحراف خودروی ال‌۹۰ در جاده جدید بابل به آمل و جان باختن مرد ۲۴ ساله و مصدوم شدن مرد ۲۰ ساله خبر داد.(ادامه)
 خانه قدیمی فاضلی یکی از مجموعه بناهای ارزشمند واقع در محور تاریخی- فرهنگی آب انبارنو شهر ساری می باشد. این بنا از ساخته های دوران قاجار بوده و در دوران پهلوی اول نیز قسمتی دیگر به آن الحاق شده است. عمده ترین مصالح به کار گرفته شده در خانه فاضلی و سایر مجموعه ها چوب،آجر، سفال و خشت می باشد. خانه ی تاریخی فاضلی - ساری(خبر)
خانه قدیمی فاضلی یکی از مجموعه بناهای ارزشمند واقع در محور تاریخی- فرهنگی آب انبارنو شهر ساری می باشد. این بنا از ساخته های دوران قاجار بوده و در دوران پهلوی اول نیز قسمتی دیگر به آن الحاق شده است. عمده ترین مصالح به کار گرفته شده در خانه فاضلی و سایر مجموعه ها چوب،آجر، سفال و خشت می باشد.(ادامه)
افرادی که قند دارند ۵ «عناب» بخورند
یک کارشناس ارشد طب سنتی گفت: کسانی که قند دارند روزی پنج دانه عناب بخورند زیرا عناب برای کنتر قند خون مفید است.(ادامه)
خوابیدن با موهای خیس ممنوع!
خوابیدن با موهای خیس می تواند در نتیجه رطوبت موجود در پوست سر به ایجاد خارش در آن منجر شود.(ادامه)
تصادف فتحعلی اویسی در جاده چالوس
فتحعلی اویسی به اتفاق همسرش در جاده چالوس تصادف کرد.(ادامه)
افزایش دمای هوای در مناطق جلگه ای و ساحلی مازندران
آسمان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.(ادامه)
تصاویر/ آخرین تیتر روزنامه ها در سال 1395
(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه قائم‌شهر گفت:نسبت به شرایط موجود حتی توقع گلایه را هم ندارند و حتی گله را هم تعبیر به تخریب می‌کنند اما می‎بینیم رهبر انقلاب که سال گذشته را به نام سال اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری کرده بود به‎دلیل عدم رضایت از وضع موجود امسال را نیز به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری کرد و به این معنی است که ای مسؤولان! حرف نزنید و عمل کنید..... آیت‌الله معلمی:دولت مشکلات را نمی‌پذیرد و یا به گذشته حواله می‌دهد/گاز را گران کردند اما یارانه بیشتر نشد
شمال نیوز : امام جمعه قائم‌شهر گفت:نسبت به شرایط موجود حتی توقع گلایه را هم ندارند و حتی گله را هم تعبیر به تخریب می‌کنند اما می‎بینیم رهبر انقلاب که سال گذشته را به نام سال اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری کرده بود به‎دلیل عدم رضایت از وضع موجود امسال را نیز به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری کرد و به این معنی است که ای مسؤولان! حرف نزنید و عمل کنید.....(ادامه)
تصویری از حضور مادر یک ملی‌پوش در سالن کشتی
مادر فرنگی کار تیم‌ملی کشتی، برای دیدن دیدار رده بندی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در سالن کوثر آبادان حاضر شد. (ادامه)
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص حج تمتع سال ۱۳۹۶، با تأکید بر تحقق حجی عزت‌مندانه مبتنی بر امنیت، عزت و کرامت حجاج از مهیا شدن شرایط اعزام به حج خبر داد.

راه حج باز شد/ توافق ایران و عربستان برای حضور ایرانی‌ها/ ۸۵ هزار حاجی ایرانی به حج تمتع ۹۶ می‌روند(خبر)
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص حج تمتع سال ۱۳۹۶، با تأکید بر تحقق حجی عزت‌مندانه مبتنی بر امنیت، عزت و کرامت حجاج از مهیا شدن شرایط اعزام به حج خبر داد. (ادامه)
فعالیت 54 اقامتگاه بوم گردی برای نوروز 96 در مازندران
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از فعالیت 54اقامتگاه بوم گردی در ایام نوروز خبر داد. (ادامه)
اخیرا برخی افراد سودجو و بعضا دارای سوابق کیفری، با ادعای انتساب به برخی مقامات دولت، اقدام به صدور احکام صوری برای افراد به عنوان رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استانها نموده‌اند.
تکذیب انتصاب رییس ستاد انتخاباتی روحانی در استان‌های مختلف/ پیگیری این موضوع از سوی مراجع قانونی
اخیرا برخی افراد سودجو و بعضا دارای سوابق کیفری، با ادعای انتساب به برخی مقامات دولت، اقدام به صدور احکام صوری برای افراد به عنوان رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استانها نموده‌اند. (ادامه)
یک طرفه شدن محور کرج -چالوس لغو شد
رئیس پلیس راه البرز با بیان اینکه محور کرج - چالوس به دلیل بار عادی ترافیک دو طرفه است گفت: تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان البزر به صورت عادی و روان در حال انجام است. (ادامه)
فائزه هاشمی به 6 ماه زندان محکوم شد
مجتمع قضایی کارکنان دولت، فائزه هاشمی را به اتهام «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی نسبت به قوه قضاییه و سپاه و همچنین سیاه‌نمایی علیه نظام» به ۶ ماه «حبس تعزیری» محکوم کرده است. (ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: از زمان آغاز طرح امداد و نجات نوروزی چهار حادثه در جاده های گلستان رخ داده است.


وقوع ۴ حادثه در جاده های گلستان
شمال نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: از زمان آغاز طرح امداد و نجات نوروزی چهار حادثه در جاده های گلستان رخ داده است. (ادامه)
خانواده های شهدا اعم از چهار شهید، سه شهید و دو شهید سهامدار انقلاب هستند یا مدیران متخلفی که صدها میلیون تومان از بیت المال را به بهانه های مختلف از حق تفریح فرزندان تا مناسبت های تقویمی به جیب زده اند و هر روز تبرئه و تطهیر به بهانه اعزام راهیان نور / از بیت الشهداء کیاپی تا ...
خانواده های شهدا اعم از چهار شهید، سه شهید و دو شهید سهامدار انقلاب هستند یا مدیران متخلفی که صدها میلیون تومان از بیت المال را به بهانه های مختلف از حق تفریح فرزندان تا مناسبت های تقویمی به جیب زده اند و هر روز تبرئه و تطهیر(ادامه)
شمال نیوز :  رئیس مرکز بین‌المللی علوم اعصاب با اشاره به کمک خیر جویباری برای ساخت مرکز ملی اعصاب شمال کشور در استان گفت: بیمارستان بزرگ مرجع شمال کشور در جویبار احداث می‌شود.....
احداث بیمارستان بزرگ مرجع شمال کشور در مازندران
شمال نیوز : رئیس مرکز بین‌المللی علوم اعصاب با اشاره به کمک خیر جویباری برای ساخت مرکز ملی اعصاب شمال کشور در استان گفت: بیمارستان بزرگ مرجع شمال کشور در جویبار احداث می‌شود..... (ادامه)
یک هشدار جدی درباره ماهی های قرمز سفره هفت سین
یک فعال محیط زیست ضمن بررسی ابعاد اقتصادی، تاریخی و بهداشتی ماهی های قرمز، گفت: قبل از خرید ماهی قرمز از سلامت آنها مطمئن شوید.(ادامه)
روزهای بدون اینترنت در سوادکوه
روستاهای حاجیکلا و فرامرزکلای شهرستان سوادکوه شمالی دارای مشکلات شدید اینترنت است که نیاز به حمایت دلسوزانه مسئولان دارد. (ادامه)
شمال نیوز: عضو فراکسیون ورزش مجلس و نماینده مردم قایم شهر گفت: کمیته حقیقت یاب درباره حاشیه های بازی نساجی و خونه به خونه بابل تشکیل می شود.

تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره بازی دربی مازندران/ رای کمیته انضباطی عجولانه بود
شمال نیوز: عضو فراکسیون ورزش مجلس و نماینده مردم قایم شهر گفت: کمیته حقیقت یاب درباره حاشیه های بازی نساجی و خونه به خونه بابل تشکیل می شود. (ادامه)
عکس دیده نشده/ آيت الله هاشمي پشت تک تیر انداز
آيت الله هاشمي در حال تیراندازی با قناسه در بازدید از خطوط مقدم شمال غرب در دوران دفاع مقدس(ادامه)
کواکبیان:چرا از روحانی اجازه بگیریم؟ / مخالف نامزد پوششی‌ ام
دبیرکل حزب مردم‌سالاری باوجود صحبت‌هایی که این حزب از کاندیداتوری او می‌زند، فعلا حاضر نیست خود را به عنوان کاندیدا معرفی کند، هرچند اصل موضوع را رد نمی‌کند اما اظهارنظر رسمی را به 15فرودین حواله می‌دهد.(ادامه)
سوال: پس از چند سال زندگی مشترک احساس می کنم علاقه و عشق بین من و همسرم کم شده است، چه راهکارهایی را پیشنهاد می کنید؟ دلسردی از همسر و زندگی را چگونه از بین ببریم
سوال: پس از چند سال زندگی مشترک احساس می کنم علاقه و عشق بین من و همسرم کم شده است، چه راهکارهایی را پیشنهاد می کنید؟(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در جلسه‌ای، محمود احمدی‌نژاد را از ورود به انتخابات نهی نموده‌اند و اما احمدی‌نژاد مدتی سکوت پیشه کرد و در این رابطه سخنی نگفت، البته به تحرکات خود ادامه داد و به سفر استانی رفت.

آزمون ولایت‌ پذیری مثلث احمدی‌نژاد_مشایی_بقایی
رهبر معظم انقلاب در جلسه‌ای، محمود احمدی‌نژاد را از ورود به انتخابات نهی نموده‌اند و اما احمدی‌نژاد مدتی سکوت پیشه کرد و در این رابطه سخنی نگفت، البته به تحرکات خود ادامه داد و به سفر استانی رفت. (ادامه)
اقتصاددان، حقوقدان، تکنوکرات، دیپلمات، فرمانده نظامى، مدیر پروژه؟ کدام تخصص مى تواند باعث شود یک رییس جمهور کارنامه موفقى از خود به یادگار بگذارد؟ شاید بتوان مثالی آورد که رئیس‌جمهوری با یکى از این تخصص‌ها موفق بوده باشد اما با یک بررسی‌ دقیق مى توان نتیجه گرفت آنچه باعث موفقیت وی شده، نه آن تخصص ویژه بلکه یک ویژگی دیگر بوده است. رییس جمهور موفق چه تخصصى باید داشته باشد؟(يادداشت)
اقتصاددان، حقوقدان، تکنوکرات، دیپلمات، فرمانده نظامى، مدیر پروژه؟ کدام تخصص مى تواند باعث شود یک رییس جمهور کارنامه موفقى از خود به یادگار بگذارد؟ شاید بتوان مثالی آورد که رئیس‌جمهوری با یکى از این تخصص‌ها موفق بوده باشد اما با یک بررسی‌ دقیق مى توان نتیجه گرفت آنچه باعث موفقیت وی شده، نه آن تخصص ویژه بلکه یک ویژگی دیگر بوده است.(ادامه)
 با تصميم شوراي نظارت بر صداوسيما، کميته‌اي تشکيل شد تا بر ويژه‌برنامه‌هاي انتخاباتي صداوسيما نظارت کند. 
برگزاری مناظرات انتخاباتی قطعی شد/ برگزاری سه مناظره 180 دقيقه‌اي بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 96(خبر)
با تصميم شوراي نظارت بر صداوسيما، کميته‌اي تشکيل شد تا بر ويژه‌برنامه‌هاي انتخاباتي صداوسيما نظارت کند. (ادامه)
اقدام منزجرکننده زن مطلقه با برادر شوهر سابق
زن پس از متارکه دست به عمل زشتی در خصوص برادر شوهر سابق خود در اراک زد. (ادامه)
نمایی هوایی و کم‌نظیر از دریای خزر
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.