.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
گيلان فقط 6 حزب و تشكل سياسي قانوني دارد
ط(ادامه)
قفل شهرداري رشت ناگشوده باقي ماند
(ادامه)
شنيده ها حاكي است در پی اختلافات بوجود آمده بین استانداری و بانک صادرات اين بانك رأساً اقدام به قطع برق تالار بورس منطقه ای گیلان كرده است.
ساختمان تالار بورس منطقه ای گیلان از... دهن كجي مسئولان بانك صادرات گيلان به سياستهاي دولت
شنيده ها حاكي است در پی اختلافات بوجود آمده بین استانداری و بانک صادرات اين بانك رأساً اقدام به قطع برق تالار بورس منطقه ای گیلان كرده است. ساختمان تالار بورس منطقه ای گیلان از...(ادامه)
نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاريهاي خاورميانه كه 16 تا 22 آبانماه امسال در تهران برگزار گرديد، شاهد حضور تنها يك نشريه دانشجويي بود كه دانشجوياني از خطه سرسبز مازندران مسئول آن بودند. صریرصدای قلم دانشجویان
نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاريهاي خاورميانه كه 16 تا 22 آبانماه امسال در تهران برگزار گرديد، شاهد حضور تنها يك نشريه دانشجويي بود كه دانشجوياني از خطه سرسبز مازندران مسئول آن بودند.(ادامه)
محمدرضا خاكسار امروز در پنجاه و هشتمين جلسه شوراي شهر رشت در مورد دلايل استعفاي خود اظهار داشت: براي پيگيري امورات محوله شهرداري نيازمند حكم وزارت كشور هستم كه اين امر تاكنون محقق نشده است ... استعفاي شهردار رشت و معرفي سرپرست شهرداري
محمدرضا خاكسار امروز در پنجاه و هشتمين جلسه شوراي شهر رشت در مورد دلايل استعفاي خود اظهار داشت: براي پيگيري امورات محوله شهرداري نيازمند حكم وزارت كشور هستم كه اين امر تاكنون محقق نشده است ...(ادامه)
متکی وزیر خارجه در تازه ترین اقدام انتصابی خود، برادر همسرش را که یک دندان پزشک است با اعمال نفوذ بعنوان وابسته کار به بحرین فرستاده است. انتصاب فامیلی دیگر در وزارت خارجه!
متکی وزیر خارجه در تازه ترین اقدام انتصابی خود، برادر همسرش را که یک دندان پزشک است با اعمال نفوذ بعنوان وابسته کار به بحرین فرستاده است.(ادامه)
با سقوط یک شیء ناشناس از آسمان دودی غلیظ محل حادثه ، فاضل آباد در حومه گرگان ،را فرا گرفت و مردم بومی نیز با نگرانی در محل حادثه جمع شدند.ماهیت شیء تحت بررسی است اما بررسی های اولیه نشان می دهد که این شیء... سقوط شیء عجیب انفجاری از آسمان گرگان
با سقوط یک شیء ناشناس از آسمان دودی غلیظ محل حادثه ، فاضل آباد در حومه گرگان ،را فرا گرفت و مردم بومی نیز با نگرانی در محل حادثه جمع شدند.ماهیت شیء تحت بررسی است اما بررسی های اولیه نشان می دهد که این شیء...(ادامه)
احداث خانه يونسكو در ماسوله
(ادامه)
سرانه مصرف برنج هر ایرانی 40 کیلوگرم
(ادامه)
جشنواره ملی مرکبات با هدف ارائه توانمندی های استان در تولید این محصول و توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری در دی ماه سال جاری در استان مازندران برگزار می شود ... جشنواره ملی مرکبات
جشنواره ملی مرکبات با هدف ارائه توانمندی های استان در تولید این محصول و توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری در دی ماه سال جاری در استان مازندران برگزار می شود ...(ادامه)
دو روز آخر هفته مازندران 15 درجه سردتر مي شود
اطلاعات دريافتي از هواشناسي حاكي است از پنج شنبه تا جمعه اين هفته بارش هاي شديد باران و برف در ارتفاعات دماي هواي استان را تا 15 درجه سردتر خواهد كرد...(ادامه)
محمود رنجبر در خلق و خوی انتخابات هشتم مجلس(يادداشت)
محمود رنجبر(ادامه)
كشف۸۹‬ قلم انواع اشياء زير خاكي در بهشهر
(ادامه)
راه اندازي بانک اطلاعاتی نخبگان جوان مازندران
(ادامه)
انتخابات رايانه‌اي در 12استان
(ادامه)
دولت در مازندران براي تجهيز و تكميل نمايشگاه بين‌المللي مازندران 5/2 ميليارد ريال تسهيلات يارانه‌دار اختصاص داد ولي اين مصوبه از سوي سازمان بازرگاني مازندران پيگيري نشد و مناقشات همچنان ادامه دارد. مناقشات نمايشگاه بين‌المللي همچنان ادامه دارد
دولت در مازندران براي تجهيز و تكميل نمايشگاه بين‌المللي مازندران 5/2 ميليارد ريال تسهيلات يارانه‌دار اختصاص داد ولي اين مصوبه از سوي سازمان بازرگاني مازندران پيگيري نشد و مناقشات همچنان ادامه دارد.(ادامه)
بارش نيم متر برف در گردنه گدوك
(ادامه)
فردين معصومي نامزد رياست هيئت كشتي گيلان
(ادامه)
مدير كل تربيت بدني مازندران از بيمارستان مرخص شد
(ادامه)
مازندران مرزهاي فرهنگي ناشناخته‌اي دارد
(ادامه)
شهردار ساري با اشاره به اينكه درباره نابساماني‌هاي پياده‌روهاي ساري مقصر هستيم گفت: به دليل عدم نظارت دقيق و جامع برخي از كوتاهي خود را در مديريت شهري مي‌پذيريم... اعتراف انقلابي شهرداراز كوتاهي در مديريت شهرساري
شهردار ساري با اشاره به اينكه درباره نابساماني‌هاي پياده‌روهاي ساري مقصر هستيم گفت: به دليل عدم نظارت دقيق و جامع برخي از كوتاهي خود را در مديريت شهري مي‌پذيريم...(ادامه)
تذكر فرماندار تنكابن به اظهارات افراد غير مسئول
(ادامه)
گفته مي شود آباد گران جوان گيلان با شركت جمعي از فعالان سياسي گيلان تشكيل شد. در اين گروه  افرادي چون شهردار رشت و برخي از مسولان استان حضور دارند.همچنين اولين نشست اين گروه با حضور آقايان... آباد گران جوان در گيلان جوانه ميزند
گفته مي شود آباد گران جوان گيلان با شركت جمعي از فعالان سياسي گيلان تشكيل شد. در اين گروه افرادي چون شهردار رشت و برخي از مسولان استان حضور دارند.همچنين اولين نشست اين گروه با حضور آقايان...(ادامه)
تشكيل ستاد انتخابات در صدا و سيماي مازندران
(ادامه)
حداد عادل در جلسه روز چهارشنبه اعلام کرده بود اسامی غائبان و تاخیرکنندگان غیر مجاز به مطبوعات داده خواهد شد اما در پایان آن جلسه اعلام شد که این لیست آماده نشده است.مجلس شورای اسلامی روز يكشنبه جلسه خود را درحالی بدون حضور حدود 90 نماینده ... بی نظمی برخي نمایندگان شمالي در مجلس
حداد عادل در جلسه روز چهارشنبه اعلام کرده بود اسامی غائبان و تاخیرکنندگان غیر مجاز به مطبوعات داده خواهد شد اما در پایان آن جلسه اعلام شد که این لیست آماده نشده است.مجلس شورای اسلامی روز يكشنبه جلسه خود را درحالی بدون حضور حدود 90 نماینده ...(ادامه)
ائتلاف گروه‌هاي حامي دولت برمبناي اتحاد ملي
(ادامه)
دستگيري ۴۴۵‬تبعه افغان در استان گلستان
(ادامه)
كشف40 هزار سي دي غير مجاز در گلستان
(ادامه)
تمرينات نساجي مازندران با سرمربي جديد
(ادامه)
افتتاح چهارمين جايگاه ‪ CNG‬در مازندران
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.