.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
‪ ۱۵‬درصد تاسيسات گردشگري كشور در مازندران
(ادامه)
اختصاص۵۰۰‬ميليارد ريال براي ايجاد صنايع بزرگ در مازندران
(ادامه)
نامه‌ سردفترداران گيلان به رييس قوه قضاييه
(ادامه)
انتخاب اعضاي هيات مديره جامعه هتلداران گيلان
(ادامه)
انتصاب رئيس ستاد بازرسي انتخابات گلستان
(ادامه)
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ... جه كسي كليد شهر رشت را به دست ميگيرد؟
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ...(ادامه)
دستگيري سارق7ميلياردي ويژه تاجران در كلاردشت
(ادامه)
دومين همايش زوج هاي جوان در مازندران
(ادامه)
معتادان با كلاس در مازندران !
(ادامه)
برخي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي نبود قانون براي برخورد با كاركنان متخلف را مطرح مي‌كنند كه اين نشانه آگاهي نداشتن آنان از قوانين است.سستي و كم‌كاري در دولت معنايي ندارد و باهرگونه سهل‌انگاري در انجام امور ... انتقاد معاون استاندار از مديران اجرايي استان
برخي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي نبود قانون براي برخورد با كاركنان متخلف را مطرح مي‌كنند كه اين نشانه آگاهي نداشتن آنان از قوانين است.سستي و كم‌كاري در دولت معنايي ندارد و باهرگونه سهل‌انگاري در انجام امور ...(ادامه)
اين تغييرات در جهت بهينه‌سازي مديريت و تسريع در روند اجراي كار ،در  رده‌هاي مديران ستادي، رؤساي تربيت بدني شهرستان‌ها، معاونان ستادي و تعدادي از هيئت‌هاي ورزشي انجام مي‌شود... تغييرات گسترده در تربيت بدني مازندران
اين تغييرات در جهت بهينه‌سازي مديريت و تسريع در روند اجراي كار ،در رده‌هاي مديران ستادي، رؤساي تربيت بدني شهرستان‌ها، معاونان ستادي و تعدادي از هيئت‌هاي ورزشي انجام مي‌شود...(ادامه)
اين طلبكار در اين اقدام عجيب ادعا مي كرد كه از طرف مقامات قضايي ماموريت دارد به  اتفاق يك جوشكار و مامور با قفل و زنجير تمامي كارگران اين كارگاه را زنداني كند... 60 كارگر آملي در زندان طلبكار ؟
اين طلبكار در اين اقدام عجيب ادعا مي كرد كه از طرف مقامات قضايي ماموريت دارد به اتفاق يك جوشكار و مامور با قفل و زنجير تمامي كارگران اين كارگاه را زنداني كند...(ادامه)
طرحی که مشاوران در دست تهیه دارند مربوط به آزادسازی چهار کیلومتری شهرستان ساری است که ممکن است استراتژی این طرح به عنوان الگویی در شهرهای دیگر استان مورد استفاده قرار گیرد... آزادسازی بدون برنامه سواحل نتایج معکوسی دارد
طرحی که مشاوران در دست تهیه دارند مربوط به آزادسازی چهار کیلومتری شهرستان ساری است که ممکن است استراتژی این طرح به عنوان الگویی در شهرهای دیگر استان مورد استفاده قرار گیرد...(ادامه)
قتل يك مرد 50 ساله در بابل
(ادامه)
در شرايطي كه رقابت بين دو گروه موافقان و مخالفان نقي ‌كلانتري و اصغر ثمربخش براي حضور در هيئت كشتي مازندران همچنان ادامه دارد، خبرهای رسیده حاکیست، که او از امروز فعاليت خود را در هيئت آغاز خواهد كرد... ثمربخش بدون حکم در هیئت کشتی حاضر میشود
در شرايطي كه رقابت بين دو گروه موافقان و مخالفان نقي ‌كلانتري و اصغر ثمربخش براي حضور در هيئت كشتي مازندران همچنان ادامه دارد، خبرهای رسیده حاکیست، که او از امروز فعاليت خود را در هيئت آغاز خواهد كرد...(ادامه)
این انتخابات  به سبب رایانه ای شدن ، تفاوت هایی را با انتخابات گذشته دارد .اگر شورای نگهبان مخالفت کند باز وزارت کشور در درجه اول خواسته شورای نگهبان را اجابت خواهد کرد و انتخابات به شکل سنتی انجام خواهد شد ولی در کنار آن انتخابات رایانه ای هم وزارت کشور انجام خواهد داد...
بیش از دو میلیون واجد شرایط رأی در مازندران
این انتخابات به سبب رایانه ای شدن ، تفاوت هایی را با انتخابات گذشته دارد .اگر شورای نگهبان مخالفت کند باز وزارت کشور در درجه اول خواسته شورای نگهبان را اجابت خواهد کرد و انتخابات به شکل سنتی انجام خواهد شد ولی در کنار آن انتخابات رایانه ای هم وزارت کشور انجام خواهد داد... (ادامه)
محدودیت های ترافیکی در جاده هراز
(ادامه)
تشييع پيكر مطهر يك شهيد در كلاله
(ادامه)
كلينيك نيمه وقت!
(ادامه)
هادی خامنه‏ای: تحريم انتخابات مغاير اصلاح‏طلبي
(ادامه)
جايگاه نامناسب مازندران در برنامه چهارم
(ادامه)
امیر پريچهره مديركل تربيت بدني استان مازندران ، اصغر ثمربخش را براي هدايت هيئت كشتي مازندران به فدراسيون كشتي معرفي كرد. پیش از این گفته می شد ...
پریچهره، ثمربخش را به فدراسیون معرفی کرد
امیر پريچهره مديركل تربيت بدني استان مازندران ، اصغر ثمربخش را براي هدايت هيئت كشتي مازندران به فدراسيون كشتي معرفي كرد. پیش از این گفته می شد ... (ادامه)
برد صبا باتری مقابل پگاه گیلان
(ادامه)
شکست شموشک مقابل سرخ‌پوشان دلوارافزار
(ادامه)
مازندران در سامانه كيفي آموزشي كشور سوم شد
(ادامه)
همايش استاني حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي گشايش يافت
(ادامه)
افتتاح مرکز پژوهش های منطقه شمال کشور در رامسر
(ادامه)
يادواره 800 شهید ادارات مازندران با سخنرانی نقویان
(ادامه)
پارك جنگلی النگ‌دره پارك نمونه شمال كشور
(ادامه)
راهپيمايي حاميان حجاب برتر در فومن
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.716 seconds.