.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خاطرات رزمندگان گلستان منتشر مي شود
(ادامه)
بهره‌برداری از 16 دفتر ICT روستایی در مازندران
(ادامه)
اعتراض پگاه گيلان به برنامه 90
(ادامه)
جشن استقبال از پرندگان مهاجر
(ادامه)
اين روزها هرچه به زمان برگزاري انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي نزديك مي‌شويم. تنور فعاليت‌هاي انتخاباتي در قالب تبليغات غيررسمي داغ و داغ تر مي‌شود و به بيان ديگر مي‌توان گفت تكاپوي گروه‌ها،‌ احزاب و تشكل‌هاي سياسي و داوطلبان احتمالي نمايندگي مجلس كه زير چتر ... آخرين اخبار فعاليت‌هاي انتخاباتي در استان‌هاي شمالي
اين روزها هرچه به زمان برگزاري انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي نزديك مي‌شويم. تنور فعاليت‌هاي انتخاباتي در قالب تبليغات غيررسمي داغ و داغ تر مي‌شود و به بيان ديگر مي‌توان گفت تكاپوي گروه‌ها،‌ احزاب و تشكل‌هاي سياسي و داوطلبان احتمالي نمايندگي مجلس كه زير چتر ...(ادامه)
در حاليكه بازار تبليغات انتخاباتي به تدريج گرم و طبيعتاً شيوه‌هاي مختلف براي جلب اعتماد مردم هم به كار بسته مي‌شود، برادر يكي از  نمايندگان مجلس در يكي از شهرهاي استان اقدام به پر كردن بطري‌هاي بنزين و ارائه آن به افرادي مي‌كند كه در برخي... تبليغات انتخاباتي بنزيني !!
در حاليكه بازار تبليغات انتخاباتي به تدريج گرم و طبيعتاً شيوه‌هاي مختلف براي جلب اعتماد مردم هم به كار بسته مي‌شود، برادر يكي از نمايندگان مجلس در يكي از شهرهاي استان اقدام به پر كردن بطري‌هاي بنزين و ارائه آن به افرادي مي‌كند كه در برخي...(ادامه)
خوش چهره با اشاره به انتقاد برخي‌ها در مورد دولتي بودن اقتصاد ايران افزود: مشكل اقتصاد كشورمان آن جايي است كه دولت حضوري به موقع و ضروري در جايي كه بايد داشته باشد را ندارد.وي درادامه اظهار داشت: در مراكز دانشگاهي ما علم‌گرايي و مدرك‌گرايي چماق... دانشجویان مظلوم ترین افراد جامعه هستند
خوش چهره با اشاره به انتقاد برخي‌ها در مورد دولتي بودن اقتصاد ايران افزود: مشكل اقتصاد كشورمان آن جايي است كه دولت حضوري به موقع و ضروري در جايي كه بايد داشته باشد را ندارد.وي درادامه اظهار داشت: در مراكز دانشگاهي ما علم‌گرايي و مدرك‌گرايي چماق...(ادامه)
استاندار:سند آمايش گلستان در دست تهيه است
(ادامه)
يادواره سرلشگر شهید کشوری برگزار میشود
(ادامه)
پيام استاندار گیلان به مناسبت روز دانشجو
(ادامه)
استعفاي خاكسار عاقلانه‌ترين كار بود
(ادامه)
نابودي درختان شاه بلوط در غرب گيلان
(ادامه)
مهاجرت پرندگان به گيلان آغاز شد
(ادامه)
مازندران قهرمان كاراتهالمپياد پيام نور كشور
(ادامه)
رئيس اسبق هيأت كشتي مازندران به عنوان سرپرست صندلي مرحوم مهدي‌پور را تصاحب خواهد كرد.شنيده‌ها حاكيست نقي كلانتري رئيس پيشين هيأت كشتي استان مازندران يك بار ديگر به رأس كشتي ....البته فدراسيون كشي... كلانتري سرپرست هيأت كشتي مازندران مي‌شود
رئيس اسبق هيأت كشتي مازندران به عنوان سرپرست صندلي مرحوم مهدي‌پور را تصاحب خواهد كرد.شنيده‌ها حاكيست نقي كلانتري رئيس پيشين هيأت كشتي استان مازندران يك بار ديگر به رأس كشتي ....البته فدراسيون كشي...(ادامه)
استاندار گيلان: بايد مجلسي مستقل، اصولگرا و مقتدر شكل گيرد
(ادامه)
بارندگي شديد رفت و آمد درساري را مختل كرد
(ادامه)
تعطیلی شركت دانه هاي روغني گرگان پس از 40 سال
(ادامه)
ديدار اعضاي شوراي راهبردي اصولگرايان مازنداني با آيت الله صالحي
(ادامه)
پيروزي نساجي مازندران برابر تربيت يزد
(ادامه)
تجليل از دانش آموزان استثنايي گيلان
(ادامه)
ثمربخش سرپرست موقت كشتي مازندران ميشود
(ادامه)
كوتاهي دستگاه های اجرایی در تعاملات پژوهشی با دانشگاهها
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران در 24 ساعت آینده
(ادامه)
شفقت :کتاب جامع راه های استان تدوین ميشود
(ادامه)
محور هراز 10 شب مسدود است
(ادامه)
سفر انتخاباتي ابطحي،مرعشي و آقايي ‌به ‌گيلان
اعضاي ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان و نيز شخصيت‌هاي جبهه اصلاحات به منظور پيشبرد امور انتخاباتي اصلاح طلبان، سفرهاي استاني خود را آغاز کردند.بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته، محمدعلي ابطحي ...(ادامه)
اصلاح طلبان با در نظر گرفتن احتمال روبرو شدن با "بحران ریزش نیروها" و ردصلاحیت گسترده نامزدهای شناخته شده شان به سرمایه گذاری بر روی نامزدهای ( گمنام و هم فکر) روی آورده اند . اصلاح طلبان با اتخاذ این تاکتیک سعی دارند در هر حوزه... تاكتيكهاي انتخاباتي اصولگرایان و اصلاح طلبان در گيلان
اصلاح طلبان با در نظر گرفتن احتمال روبرو شدن با "بحران ریزش نیروها" و ردصلاحیت گسترده نامزدهای شناخته شده شان به سرمایه گذاری بر روی نامزدهای ( گمنام و هم فکر) روی آورده اند . اصلاح طلبان با اتخاذ این تاکتیک سعی دارند در هر حوزه...(ادامه)
جلسات هماهنگي براي اجماع اصلاح طلبان در شهرهاي استان همچنان ادامه دارد و شوراي راهبردي نيز همه هفته با حضور سران اصلاح طلبان در استان تشكيل مي شود. حضور نريمان، رحماني، رعيت و عشوري... با حزب اعتماد ملي در استان به اجماع رسيديم
جلسات هماهنگي براي اجماع اصلاح طلبان در شهرهاي استان همچنان ادامه دارد و شوراي راهبردي نيز همه هفته با حضور سران اصلاح طلبان در استان تشكيل مي شود. حضور نريمان، رحماني، رعيت و عشوري...(ادامه)
یکی از کاندیداهای مجلس هشتم ، از هم اکنون با یک چلوکبابی در شهر خود وارد مذاکره شده و برای روز انتخابات بحث و گفتگو درباره تعداد شش هزار غذا را آغاز کرده است.این چلوکبابی معمولا روزهای انتخابات برای کسانی غذا طبخ می کند که ... چلوکباب 24 اسفندي !!
یکی از کاندیداهای مجلس هشتم ، از هم اکنون با یک چلوکبابی در شهر خود وارد مذاکره شده و برای روز انتخابات بحث و گفتگو درباره تعداد شش هزار غذا را آغاز کرده است.این چلوکبابی معمولا روزهای انتخابات برای کسانی غذا طبخ می کند که ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.