.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
استعفاي رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس
حميدرضا سياسي رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس امروز از سمت خود استعفا مي‌دهد تا اين باشگاه در آستانه دومين دوره تغييرات مديريتي خود طي يک هفته گذشته قرار بگيرد.(ادامه)
تصیم ایران قیمت نفت را افزایش داد
تصمیم احتمالی ایران برای کاهش سقف تولید نفت اوپک، قیمت نفت در بازارهای جهانی گران شد.(ادامه)
وزیر دفاع آمریکا استعفا داد
منابع آمریکایی اعلام کردند که چاک هاگل، وزیر دفاع این کشور امروز (دوشنبه) استعفا داد.(ادامه)
اعلام تعرفه اینترنت سیم‌کارت‌های اعتباری
سقف نرخ استفاده از خدمات اینترنت تلفن همراه در جلسه روز گذشته کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات کیلوبایتی ۰.۵ ریال برای سیم‌کارت‌های دائمی در نظر گرفته شد.(ادامه)
شرط آمریکا برای لغو تحریم های روسیه
سفیر جدید آمریکا در روسیه در مصاحبه‌ای گفت، بحران کنونی میان مسکو و واشنگتن می‌تواند حل و تحریم‌ها برداشته شود به شرطی که روسیه شرایط معاهده صلح اوکراین را که در شهر مینسک به طور مشترک امضا کرد، اجرا کند.(ادامه)
افتتاح اولین کتابخانه ویژه والدین در رامسر
(ادامه)
نمایشگاه آثار صنایع دستی در حوزه هنری مازندران
(ادامه)
شمال نیوز :  احتمالا جنابعالی و همکارانتان خود را مسئول این مصیبت ها نمی دانید و از پذیرش این مسئولیت شانه خالی می کنید ! جرا که در غیر این صورت در کمترین انتظار مردم منطقه در این جاده مرگ حاضر شده و از نزذیک با آلام ما آشنا می شدید ... آقای مدیر کل راه مازندران ؛ به داد ما برسید !
شمال نیوز : احتمالا جنابعالی و همکارانتان خود را مسئول این مصیبت ها نمی دانید و از پذیرش این مسئولیت شانه خالی می کنید ! جرا که در غیر این صورت در کمترین انتظار مردم منطقه در این جاده مرگ حاضر شده و از نزذیک با آلام ما آشنا می شدید ...(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
سوخت این اتوبوس، مدفوع است!
سوخت یک اتوبوس، که با چهل صندلی در سرویس حمل مسافر بین شهرهای بریستول و باث در غرب بریتانیا به کار گرفته شده، منحصراً از گاز بیومتان تأمین می‌شود که با پردازش پسمانده غذایی و فضولات انسان بدست می‌آید.(ادامه)
رقم یارانه نقدی در سال ۹۴ افزایش نمی‌یابد
نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وضعیت کسری بودجه و کاهش درآمدهای نفتی تصمیمی مبنی بر افزایش رقم یارانه نقدی در سال ۹۴ وجود ندارد.(ادامه)
ماشین جدید سحر قریشی /عکس
سحر قریشی با انتشار این عکس نوشت: ماشین جدیدم(ادامه)
اخراج کارمندان به دلیل همکاری با هیأت مجلس
رئیس هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در مجلس اعلام کرد کارمندان این وزارتخانه به دلیل همکاری با هیأت تحقیق و تفحص اخراج شدند.(ادامه)
تولد حمیدگودرزی در پشت صحنه /عکس
تولد حمید گودرزی، سر صحنه فیلم روباه(ادامه)
وزیرارتباطات: فیلترینگ هوشمند اجرا می‌شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فیلترینگ هوشمند، بخش هایی از سایت های فیلترشده که محتوای مجرمانه ندارند را رفع فیلتر می کند و در مجموع، کاهش پالایش محتوا در فضای مجازی را به دنبال دارد.(ادامه)
همسر سابق الهام چرخنده /عکس
رضا توکلی و فرشید نوابی در اکران خصوصی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» اثر قربان محمدپور. از فرشید نوابی بر خلاف همسر سابقش (الهام چرخنده) خیلی وقت بود که خبری در رسانه ها نبود. البته در رسانه های داخلی!(ادامه)
کشته شدن یک زن در سیل رامسر
(ادامه)
ظریف در آغوش"وانگ یی" /عکس
محمدجوادظریف و وانگ یی وزرای خارجه ایران و چین در وین دیدار کردند.(ادامه)
نقدی: به جهنم که تحریم می‌کنند
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز بخش اعظم جریان نفت و گاز زیر پای سربازان امام خامنه‌ای است و اینطور نیست که بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم که کسانی تحریم می‌کنند یا نه، به جهنم که موافقت نمی‌کنند و به جهنم که تحریم می‌کنند.(ادامه)
اعتراض درخشان به بنگر /عکس
وقتی یدالله جهانبازی سوت پایان نیمه اول را زد یکی از دوربین ها روی صورت حمید درخشان زوم کرد. کاملا مشخص بود که سرمربی پرسپولیس چه فشاری را تحمل می کند و چقدر عصبانی است. او اصلا از نمایش تیمش در نیمه اول راضی نبود.(ادامه)
اظهارات وکیل مهدی هاشمی درباره مجلس ششم
شخص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از روز اول گفتند این پرونده مثل همه پرونده‌ها رسیدگی شود و دیدید که ایشان هیچ دخالتی نکردند.(ادامه)
بهنمیر تنها شهری که دچار بحران آبگرفتگی نمی شود
(ادامه)
یک عضو شورا  نیز در این جلسه خطاب به رسانه‌ها، بیان داشت: عیب حضور اهالی رسانه در شورا این است که اعضای شورا در مقابل رسانه‌ها نقش بازی ‌می‌کنند و در غیاب رسانه‌ها، جلسات شورا بر این منوال نیست. رسانه‌ها خبر جلسه را از روابط‌ عمومی دریافت کنند!
یک عضو شورا نیز در این جلسه خطاب به رسانه‌ها، بیان داشت: عیب حضور اهالی رسانه در شورا این است که اعضای شورا در مقابل رسانه‌ها نقش بازی ‌می‌کنند و در غیاب رسانه‌ها، جلسات شورا بر این منوال نیست.(ادامه)
۱۰ عادتی که آدم را از بیخ افسرده می‌کند!
(ادامه)
وضعیت ایران در نقشه سرطان دنیا
(ادامه)
مخدرهای جدید را بشناسید
(ادامه)
تصاویر/حضور اصناف وبازاریان ساری درمراسم تشییع پیکر آیت الله سیدحسن شجاعی
پیکر مطهر حجت‌الاسلام سیدحسن شجاعی کیاسری روز گذشته بر روی دستان مردم شهرستان ساری تشییع شد.اصناف وبازاریان شهرستان ساری با تعطیلی بازار ساری در این مراسم حضور داشتند...(ادامه)
دیدار لاوروف با ظریف /تصاویر
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و معاونانش یکشنبه شب به دیدار محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و معاونانش در هتل پله کوبورگ وین محل برگزاری مذاکرات ایران و 1+5 رفتند.(ادامه)
تصویر معنادار اینستاگرام حسن روحانی
(ادامه)
وساطت ظریف برای ورود عکاسان ایرانی
لحظه دیدار محمد جواد ظریف و جان کری، وزیران خارجه ایران و آمریکا ، سوژه ای نیست که هیچ عکاسی بخواهد آن را از دست بدهد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.