.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
كودتاي فرهنگي خزنده عليه كانون خانواده
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های سه شنبه
(ادامه)
عامل اسیدپاشی تهران سريعا دستگیر شد
شمال : فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: عامل اصلی اسیدپاشی به سوی یک خانم جوان در شرق تهران عصر روز دوشنبه دستگیر شده است.(ادامه)
شمال نیوز: آینده ما هم برای موفقیت و هم برای ادامه مذاکره روشن است و هیچ تردیدی ندارم که ملت ایران پیروز خواهد بود. تردید ندارم که مذاکرات در نهایت به توافق‌ نهایی منجر می‌شود(خبر)
شمال نیوز: آینده ما هم برای موفقیت و هم برای ادامه مذاکره روشن است و هیچ تردیدی ندارم که ملت ایران پیروز خواهد بود.(ادامه)
متن کامل بیانیه پایانی مذاکرات وین
ظریف و اشتون بیانیه مشترک هفتمین دور مذاکرات جامع هسته‌ای در وین را قرائت کردند. (ادامه)
فردوسی پور در کنار کاریکاتورش +تصاویر
عادل فردوسی پور در مراسم اختتامیه نمایشگاه کاریکاتور «نیکاریکاتور» شهاب جعفرنژاد حضور پیدا کرد و در کنارش کاریکاتورش ایستاد تا سوژه عکاسان بشود.(ادامه)
انتصابات جديد در بازرسي كل استان گيلان
(ادامه)
هیات‌ مدیره را چگونه اداره کنیم؟
نقش هیات‌مدیره هیچ‌گاه تا به این اندازه مهم نبوده است. تصمیماتی که هیات‌مدیره‌ها می‌گیرند بر شرکت‌ها، صاحبان آنها و حتی اقتصاد یک کشور اثرگذار است. (ادامه)
هر آنچه در برنامه نود گذشت؟
سوال نظر سنجی این برنامه درباره بهترین بازیکن دربی بود:۱.امید ابراهیمی - ۲.سجاد شهباززاده - ۳.مهدی طارمی -۴.محمد نوری که در پایان 53 درصد به طارمی رای دادند ، 28 در صد نوری را برگزیدند ، 12 درصد به شهباز زاده و مابقی ابراهیمی را انتخاب کردند.(ادامه)
مدیرعامل پرسپولیس‌انتخاب شد+عکس
رییس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد. (ادامه)
عکس/ تیتر کیهان پس از تمدید مذاکرات
صفحه اول روزنامه کیهان در چهارم آذر 1393(ادامه)
نتایج نشست جدید ستاد مبارزه با مفاسد
(ادامه)
قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز
(ادامه)
دولت قیمت نان را بررسی می کند
(ادامه)
اسیدپاشی در شرق تهران
(ادامه)
نتیجه دهمین دور مذاکرات در وین اعلام شد
(ادامه)
تصمیم دولت درباره یارانه‌ نقدی در سال 94
(ادامه)
سیلاب مدارس رامسر را تعطیل کرد
فرماندار رامسر با اشاره به بارش باران بی‌سابقه در رامسر، گفت: رانش زمین و سیلاب مدارس رامسر را در روز جاری تعطیل کرد.(ادامه)
آمادگی داعشی ها برای حمله نهایی
منابع عراقی اعلام کردند که ارتش و پیشمرگ‌های کرد از دو محور در حال آماده شدن برای حمله گسترده به موصل هستند. این در حالی است که نیروهای داعش نیز با حفر خندق در اطراف شهر خود را برای نبرد نهایی آماده می‌کنند.(ادامه)
جنایت جدید داعش در شهر رقه +عکس
سپس یک نفر از نقاب داران که پشت 4 سرباز گروگان ارتش سوریه ایستاده است می گوید: شما حالا به مجازات جنایات ارتشی که در آن خدمت کرده اید خواهید رسید. (ادامه)
آیا احمدی نژاد کاندیدای حوزه انتخابیه تهران می شود؟
(ادامه)
برنامه دولت برای یارانه‌ نقدی در سال 94
محمدباقر نوبخت از پرداخت و استمرار دو یارانه نقدی و غیرنقدی در سال آینده خبر داد و گفت: همچنان توصیه می‌شود خانواده‌هایی که می‌توانند بدون یارانه زندگی کنند به دولت اجازه بدهند که این منابع را برای اجرای طرح هایی مثل طرح تحول سلامت مجددا به جامعه برگرداند.(ادامه)
رانش زمین در جمشیدآباد رشت /تصاویر
جاده قدیم رشت - قزوین امروز دوشنبه به دلیل رانش زمین در منطقه جمشیدآباد در استان گیلان مسدود شد.(ادامه)
در این توافقنامه اعلام شد که گام اول دارای دوره زمانی شش ماهه خواهد بود و با توافق متقابل قابل تمدید می‌باشد. در این دوره همه اعضاء، با حسن نیت، در جهت حفظ فضای سازنده در مذاکرات فعالیت خواهند کرد. پایان دهمین دور مذاکرات وین/ تمدید 6 ماهه توافق ژنو تا 10 تیر ماه/ ماهانه ۷۰۰ میلیون دلار از دارایی های نفتی ایران آزاد می‌شود (خبر)
در این توافقنامه اعلام شد که گام اول دارای دوره زمانی شش ماهه خواهد بود و با توافق متقابل قابل تمدید می‌باشد. در این دوره همه اعضاء، با حسن نیت، در جهت حفظ فضای سازنده در مذاکرات فعالیت خواهند کرد.(ادامه)
ابتکار یک کتابدار برای افزایش مطالعه /تصاویر
محمد باقر تقوی کارشناس ارشد رشته ادبیات از 2 سال قبل در کتابخانه روستای «بیشه بنه» بهشهر مشغول بکار است. مراجعه اندک مردم او را به فکر راه اندازی کتابخانه سیار انداخت و از آن زمان همه روزه کتابهای مورد علاقه اهالی روستا را به دست آنان می رساند.(ادامه)
عکس/ میگساری شاه و فرح
محمد رضا پهلوی و فرح دیبا در حال شرب خمر با یکی از سران کشورهای خارجی(ادامه)
عکس/ پیرزن 11 ساله
این دختر انگلیسی دچار بیماری نادر «آلوپسیا» است که باعث می شود 8 برابر سریع تر پیر شود و پزشکان اعتقاد دارند وی تا 15 سالگی بیشتر عمر نخواهد کرد. این بیماری بدن او را فرسوده کرده و چهره اش کاملا مانند پیرزن های 88 ساله است.(ادامه)
با این App دیگر به هیچ چیز نیازی ندارید! (اندروید)(خبر)
(ادامه)
مرتضوی: پولی نگرفتم که برگردانم
مرتضوی گفت: طبق مصوبه هیأت امناء حقوق و مزایای من ۶۸ میلیون تومان بود که آقای وزیر جدید از پرداخت آن جلوگیری کرد بنابراین من پولی نگرفته‌ام که بخواهم برگردانم.(ادامه)
گفتگوی روحانی با مردم درباره مذاکرات
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.