.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ویتامینی علیه 3 سرطان
شمال نیوز: محققان دانمارکی از نقش ویتامین و املاح معدنی در کنترل و افزایش سیستم ایمنی بدن علیه سرطان‌های پوست، پروستات و خون خبر داده اند. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
سردار قاسم سلیمانی در مناطق تازه آزاد شده عراق/ عکس
(ادامه)
نوع خاص عزاداری در یک هیات
(ادامه)
واکنش نادران به تشکیل حزب از سوی لاریجانی
(ادامه)
واکنش تند نماینده شمالی به اظهارات امام جمعه موقت
(ادامه)
کلاهبرداری عجیب و علنی/فروش گاز اشک آور و شوکر با مجوز رسمی!+ عکس
(ادامه)
عکس/ داعش دو شیعه را سر بُرید (18+)
داعش در جنایتی دیگر دو نفر به نام های «عبدالله الاسود الرزوق» و «خلف بحبوح غزیز الدوده» را به جرم شیعه بودن در شهر "هجین" واقع در استان دیرالزور سر برید.(ادامه)
تصاویری از پوشش متفاوت عضو مجلس خبرگان رهبری در بوسنی
کنفرانس اخلاق و حقوق بشر به همّت بنیاد ملا صدرا و با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی در روز جمعه 14 نوامبر در شهر ساریوو بوسنی برگزار گردید. (ادامه)
جزییات لغو دیدار جمعی از اصولگریان استان با نماینده ی فقیه
(ادامه)
۳ همایش ملی در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود
(ادامه)
شمال نیوز: یک نمونه دیگر از ضعف دشمن، قضیه هسته ای ایران است. امریکا و کشورهای استعمارگر اروپایی دور هم جمع شدند تا جمهوری اسلامی ایران را در قضیه هسته ای به زانو درآورند اما نتوانستند و در آینده نیز نخواهند توانست. نتوانستند و نخواهند توانست در مسئله‌ی هسته‌ای ایران را به زانو در آورند
شمال نیوز: یک نمونه دیگر از ضعف دشمن، قضیه هسته ای ایران است. امریکا و کشورهای استعمارگر اروپایی دور هم جمع شدند تا جمهوری اسلامی ایران را در قضیه هسته ای به زانو درآورند اما نتوانستند و در آینده نیز نخواهند توانست.(ادامه)
پیام مدیر منطقه 9 عملیات انتفال گاز به مناسبت هفته بسیج
(ادامه)
سرانه مصرف آب در مازندران دو برابر جهان
(ادامه)
تذکر کتبی 44 نماینده مجلس به روحانی
(ادامه)
زمان ثبت‌نام آزمون ارشد و دکتری دانشگاه آزاد
(ادامه)
واریز قسط پنجم و ششم دارایی‌ های ایران
(ادامه)
عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حاشيه برگزاري همایش استانداران كشور در جمع خبرنگاران، گفت: هیچ برنامه‌ای برای تغییر استانداران نداریم و اخبار منتشره در این خصوص شايعه است... رحمانی فضلی : برنامه‌ای برای تغییر استانداران نداریم
عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حاشيه برگزاري همایش استانداران كشور در جمع خبرنگاران، گفت: هیچ برنامه‌ای برای تغییر استانداران نداریم و اخبار منتشره در این خصوص شايعه است...(ادامه)
شمال نیوز : در پی پایان کار ساماندهی تعاونی های اعتبار آزاد  در استان مازندران توسط موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) ، استاندار مازندران طی نامه ای از رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران خواستار تقدیر و تشویق مسئولین این موسسه شد . تقدیر استاندارازموسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)
شمال نیوز : در پی پایان کار ساماندهی تعاونی های اعتبار آزاد در استان مازندران توسط موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) ، استاندار مازندران طی نامه ای از رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران خواستار تقدیر و تشویق مسئولین این موسسه شد . (ادامه)
جایگزین پراید مشخص شد
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: بر همین اساس و با توجه به استراتژی تعریف شده در گروه سایپا مبنی بر گسترش سبد محصولات گروه و کسب سهم مناسبی از بازار داخل در نظر داریم تا پایان سال 95 و به مرور، تولید محصولات گروه ایکس 100( خانواده پراید) را کاهش و خانواده ایکس 200 (خانواده تیبا) را جایگزین کنیم. (ادامه)
داستان غم‌انگیز تجاوز به یک دختر 15 ساله در تهران
(ادامه)
خودروی BMW با مصرف2.1 لیتر در هر صد کیلومتر+تصاویر
شرکت خودروسازی BMW آلمان در نمایشگاه بین‌المللی خودروی گوانجو از نسخه جدید 530Le خود با قابلیت‌هایی رویایی پرده برداشت. (ادامه)
عکس/ نشست خبری مشترک ظریف و کاترین اشتون
(ادامه)
معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: پیش خریداران مگان در صورت تمایل می‌توانند 3 خودروی سراتو، CS35 یا E2 را به عنوان خودروی جایگزین دریافت کنند.
خودروهای جایگزین مگان معرفی شدند
معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: پیش خریداران مگان در صورت تمایل می‌توانند 3 خودروی سراتو، CS35 یا E2 را به عنوان خودروی جایگزین دریافت کنند. (ادامه)
یک نماینده: آقای ظریف خسته نباشید
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بی انصافی است اگر به ظریف و همکارانش در مذاکرات هسته‌ای خسته نباشید نگوییم، چون تحت فشارها پای تعهدنامه‌ای را امضا نکردند. (ادامه)
ناپدید شدن مرد 42 ساله در پی آبگرفتگی در رودسر
فرماندار رودسر گفت: هنوز اطلاعاتی مبنی بر غرق شدن مرد 42 ساله اهل روستای زنگول دره بدست ما نرسیده اما تلاش برای یافتن جسد این فرد همچنان ادامه دارد. (ادامه)
کودکی که باعث برد پرسپولیس شد /عکس
محمود خوردبین معتقد است پاقدم نوه او خوب بوده و حضورش در اردوی قرمزها باعث برد پرسپولیس در داربی شده است. تصویر نوه دختری شناسنامه پرسپولیس را در زیر مشاهده می کنید.(ادامه)
توضیح درباره حقوق کارمندان در سال 94
(ادامه)
افتتاح 3 شعبه تامین اجتماعی در مازندران
شمال نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: روزهای 14 و 15 آذرماه امسال، شعبه تامین اجتماعی سه در ساری، شعبه سه در بابل و شعبه دو تامین اجتماعی در آمل افتتاح می‌شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.