.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: آقای روحانی که ابتدا پنج رای داشتند و بعد روی شش رای ثابت ماندند آقای جنتی برای رای آوردن ایشان رایزنی کردند.آقای دکتر عارف هم که پنج رای داشتند. آقای جنتی گفتند من ایشان را می‌شناسم از قدیم، انسان متدینی هستند اگر تمایل دارید به ایشان رای دهید.

تاییدصلاحیت روحانی و عارف با رایزنی آیت‌الله جنتی صورت گرفت
شمال نیوز: آقای روحانی که ابتدا پنج رای داشتند و بعد روی شش رای ثابت ماندند آقای جنتی برای رای آوردن ایشان رایزنی کردند.آقای دکتر عارف هم که پنج رای داشتند. آقای جنتی گفتند من ایشان را می‌شناسم از قدیم، انسان متدینی هستند اگر تمایل دارید به ایشان رای دهید. (ادامه)
چه کسی وزیر علوم دولت روحانی می‌شود
گزینه وزارت علوم دولت حسن روحانی نهایتا از میان محسن اسماعیلی و رضا فرجی دانا انتخاب خواهد شد.(ادامه)
مباحث مطرح شده در جلسه اصلاح‌طلبان با خاتمی
(ادامه)
هماهنگی لاریجانی و حداد عادل برای کابینه
(ادامه)
عکس/ واکنش احمدی نژاد هنگام ورود حسن روحانی
(ادامه)
درخواست شاه عربستان از اسد درباره ایران
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
اخبار ویژه روزنامه های شنبه
(ادامه)
گزیده‌ای‌‌ از سرمقاله‌ روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
شمال نیوز: شب قدر از دو جهت براي ما گرامي است. و ما هم غير از اين دو عنصر محوري چيزي نداريم؛ و اين شب مي تواند جامع آن دو عنصر محوري باشد. وظيفه ما در شب قدر چیست ؟
شمال نیوز: شب قدر از دو جهت براي ما گرامي است. و ما هم غير از اين دو عنصر محوري چيزي نداريم؛ و اين شب مي تواند جامع آن دو عنصر محوري باشد.(ادامه)
اعمال شب های قدر چیست؟ (يادداشت)
(ادامه)
دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
احمدی‌نژاد با مردم گفت‌وگو می‌کند
(ادامه)
کابینه روحانی هنوز نهایی نشده است
(ادامه)
رحیمی: در همه حوزه ها غوغا کردیم
(ادامه)
انتقاد ترکان از عزل و نصب‌های جدید دولت
(ادامه)
حسین برزگر ولیکچالی نگاهی دیگر به انتخابات دوره چهارم شهر ساری(ديدگاه)
حسین برزگر ولیکچالی(ادامه)
شمال نیوز: پس از طرح گزینه های گوناگون برای تصدی شهرداری گرگان از سوی رسانه ها و گمانه زنی در خصوص آنان ، در تازه ترین شنیده ها زمزمه هایی مبنی بر تمایل جدی بعضی از اعضای شورای شهر گرگان به حسین بیژنی مدیر ارشد شهرداری تهران در ... بیژنی گزینه جدی برای شهرداری گرگان
شمال نیوز: پس از طرح گزینه های گوناگون برای تصدی شهرداری گرگان از سوی رسانه ها و گمانه زنی در خصوص آنان ، در تازه ترین شنیده ها زمزمه هایی مبنی بر تمایل جدی بعضی از اعضای شورای شهر گرگان به حسین بیژنی مدیر ارشد شهرداری تهران در ...(ادامه)
شمال نیوز: متاسفانه این روزها به دفتر مجمع نمایندگان در مرکز استان به عنوان مکانی برای لابی گری وتصمیمات پشت پرده نگاه می شود و اتفاقاتی نظیر آنچه در دیدار نوروزی چند نماینده با مدیران استان رقم خورد و حضور خدمتکارانه برخی مدیران در سال پایانی دولت در محضر نمایندگان !!! مبین زوایایی از این معضل است . حیات خلوتی بنام دفتر مجمع جمعی از نمایندگان مازندران!(خبر)
شمال نیوز: متاسفانه این روزها به دفتر مجمع نمایندگان در مرکز استان به عنوان مکانی برای لابی گری وتصمیمات پشت پرده نگاه می شود و اتفاقاتی نظیر آنچه در دیدار نوروزی چند نماینده با مدیران استان رقم خورد و حضور خدمتکارانه برخی مدیران در سال پایانی دولت در محضر نمایندگان !!! مبین زوایایی از این معضل است .(ادامه)
حمایت از 200 یتیم توسط یک خیر مازندرانی
(ادامه)
"ژیان"، محبوب کوچک خانواده‌ها + تصاویر
(ادامه)
وزرای کشور از اول انقلاب چه کسانی بودند؟
(ادامه)
خباز: نمی​گذارند حسینیان با گوجه وارد مجلس شود
(ادامه)
زوجی که هزار دختر را با سایت همسریابی اغفال کردند
دخترانی که انتخاب می‌کردیم به حدی ساده بودند که بابت حرف‌هایی که می‌زدیم و ادعاهایی که مطرح می‌کردیم هیچ سند و مدرکی از ما نمی‌خواستند. ما به هیچ‌کدام از آنها اطلاعات واقعی خودمان را نمی‌دادیم تا بعد از انجام کلاهبرداری سرنخی نداشته باشند و پلیس نتواند ما را دستگیر کنند، اما در نهایت شناسایی شدیم.(ادامه)
خاتمی در کنار خواننده معروف لوس آنجلسی/عکس
(ادامه)
نامه سرگشاده عسگراولادی به اوباما
جناب آقای اوباما! شما در تبلیغات انتخابات دور اول ریاست جمهوری خود قول دادید"تغییر" ایجاد کنید اما در این چند سال عملکرد مسئولیت شما "تغییری" را شاهد نبودیم .(ادامه)
قطعیت‌حضور7رئیس‌جمهور‌درتحلیف‌روحانی
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: تاکنون حضور هفت رئیس‌جمهور از دیگر کشورها و همچنین تعدادی از وزرا و نخست وزیرها در مراسم تحلیف روحانی قطعی شده است.(ادامه)
چگونه روزی 10 دقیقه چربی بسوزانیم؟
(ادامه)
واکنش مطهری به ضرب و شتم یک خانم محجبه
(ادامه)
عکس/ سید حسن خمینی و هانیه توسلی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.539 seconds.