.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مهمترین عناوین روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: منابع نزدیک به رئیس جمهور منتخب، اسامی وزرا و اعضای کابینه دولت یازدهم را به این ترتیب اعلام کرده اند. اعضای کابینه روحانی مشخص شدند+اسامی
شمال نیوز: منابع نزدیک به رئیس جمهور منتخب، اسامی وزرا و اعضای کابینه دولت یازدهم را به این ترتیب اعلام کرده اند.(ادامه)
همه مردان وزارت خارجه پس از پیروزی انقلاب
وزارت امور خارجه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور ۱۰ وزیر بوده و این وزارتخانه در دولت یازدهم منتظر یازدهمین وزیر است.(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه دولت نهم و دهم حتی یک ساعت بی برنامه نبوده است در واکنش به ...
احمدی نژاد: دولت من حتی یک ساعت بی برنامه نبوده است / مدارک دانشگاهی اعضای دولت واقعی است
رئیس جمهور با بیان اینکه دولت نهم و دهم حتی یک ساعت بی برنامه نبوده است در واکنش به ... (ادامه)
بارها و بارها این سوال را نه در مجامع عمومی بلکه به شکلی که قابل پاسخ دادن باشد مطرح کرده ایم پس چرا جواب نمی دهند، چرا عذرخواهی نمی کنند؟ در جلسات خصوصی می گویند تقلبی رخ نداده بود، پس به چه علت کشور را دچار آن ضایعات کردید و به لبه پرتگاه بردید؟ مدعیان تقلب در انتخابات 88 چرا عذرخواهی نمی کنند؟ (خبر)
بارها و بارها این سوال را نه در مجامع عمومی بلکه به شکلی که قابل پاسخ دادن باشد مطرح کرده ایم پس چرا جواب نمی دهند، چرا عذرخواهی نمی کنند؟ در جلسات خصوصی می گویند تقلبی رخ نداده بود، پس به چه علت کشور را دچار آن ضایعات کردید و به لبه پرتگاه بردید؟(ادامه)
دعاي روز بيستم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
مازندران پیرترین استان کشور است
(ادامه)
یک فروند هواپيماي آموزشي در شهرک توريستي نمک آبرود چالوس در اثر نقص فني سقوط كرد و خلبان به همراه كمک خلبان به منظور كاهش خسارت انساني با هدايت هواپيماي در حال سقوط به سوي زمين هاي كشاورزي منطقه جان خود را در اين حادثه از دست دادند. سقوط هواپيماي آموزشي در نمک آبرود+ تصاویر
یک فروند هواپيماي آموزشي در شهرک توريستي نمک آبرود چالوس در اثر نقص فني سقوط كرد و خلبان به همراه كمک خلبان به منظور كاهش خسارت انساني با هدايت هواپيماي در حال سقوط به سوي زمين هاي كشاورزي منطقه جان خود را در اين حادثه از دست دادند.(ادامه)
من وزير پيشنهادي آموزش‌ و پرورش هستم
(ادامه)
نمایندگان فردا به دیدار ‌هاشمی می‌روند
(ادامه)
هیات رییسه کمیسیون ویژه انتخاب شدند
(ادامه)
ابهامات شورای نگهبان رفع شد
(ادامه)
ناطق نوري با بغض سكوتش را شكست
(ادامه)
آخرین‌گمانه‌زنی‌ها‌ی‌اعضای‌کابینه‌یازدهم
شمال نيوز: در کمتر از یک هفته تا برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور یازدهم که گفته می‌شود، لیست کابینه پیشنهادی وی در این روز تقدیم مجلس خواهد شد تقریبا نیمی از افرادی که روحانی را در دولت یازدهم همراهی می‌کنند، مشخص شد.(ادامه)
ضرورت وجود مرکزEOCدردانشگاه علوم پزشکی
(ادامه)
اجرای فاز دوم هدفمندی در دولت یازدهم
(ادامه)
سقف تسهیلات مسکن مهر افزایش یافت
(ادامه)
برای تهیه واکسن دچار مشکل هستیم
(ادامه)
تازه‌ترین تخلفات بانکها به روایت بانک مرکزی
(ادامه)
نرخ آزاد ارز و سکه امروز 6 مرداد
(ادامه)
آتش‌سوزی منزلی در فریدونکنار تلفات داد
(ادامه)
3 برنج‌کار مازندرانی پروانه استاندارد می‌گیرند
(ادامه)
پوتین به دنبال سفر دریایی به ایران بدون حضور در تهران بود. رئیس جمهور روسیه به دنبال دیدار با حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران در بندر انزلی است اما تاکنون موفق به اخذ پاسخ مثبت از سوی تهران نشده است. مخالفت ديدار پوتين با روحاني در بندر انزلي
پوتین به دنبال سفر دریایی به ایران بدون حضور در تهران بود. رئیس جمهور روسیه به دنبال دیدار با حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران در بندر انزلی است اما تاکنون موفق به اخذ پاسخ مثبت از سوی تهران نشده است.(ادامه)
جديدترين نرخ تورم در ايران اعلام شد
(ادامه)
نقش علي لاريجاني در راي اعتماد به کابينه روحاني
(ادامه)
کی‌روش به پزشکان بی‌احترامی کرد
(ادامه)
کشف 32تن روغن نباتي احتکار شده درساري
(ادامه)
پایین آمدن قیمت دلار دلایل سیاسی دارد
(ادامه)
شمال نيوز: با گذشت 6 روز از ماه مرداد در ماه مبارک رمضان هنوز حقوق تیرماه فرهنگیان استان هاي شمالي واریز نشده است. سفره های خالی فرهنگیان شمالی
شمال نيوز: با گذشت 6 روز از ماه مرداد در ماه مبارک رمضان هنوز حقوق تیرماه فرهنگیان استان هاي شمالي واریز نشده است.(ادامه)
11روستای آستانه‌ اشرفیه، نیازمند آبرسانی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.