.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
همایش نقش اصناف در تحقق حماسه اقتصادی با حضور بازاريان ساري
(ادامه)
یک جانباز ۷۰ درصد به شهادت رسید
(ادامه)
مشاهده شئ نورانی در آسمان آمل
چند دقیقه بعد از بامداد سه‌شنبه مردم آمل شی نورانی پرنده‌ای را در آسمان این شهر مشاهده کردند.(ادامه)
سیدحسن خمینی 41 ساله شد
(ادامه)
عكس/ علی دایی در كنار نیكی كریمی
(ادامه)
50 گزینه قطعی برای عضویت در کابینه مشخص شدند + سوابق کاری
پس از بررسی های انجام گرفته توسط 500 کارشناس و متخصص برای طرح ریزی برنامه های دولت آینده و تطبیق گزینه های مطرح با این برنامه ها به منظور انجام و اجرای آن، کمیته های 7 گانه تشکیل شده از سوی رئیس جمهور منتخب ملت 50 گزینه قطعی برای بهره گیری از توانایی های آنان در کابینه و دولت آینده را مشخص و معرفی کرده است تا انتخاب های نهایی توسط رئیس جمهور منتخب و حلقه نهایی مشاورانش از بین افراد مذکور صورت پذیرد. (ادامه)
دعاى روز پانزدهم ماه مبارك رمضان
(ادامه)
فتح‌الله‌زاده پاسخ کری‌خوانی‌های رویانیان را داد + عکس
(ادامه)
لیست جدید از کابینه احتمالی روحانی
(ادامه)
شمال نيوز: تاکنون حتی کمسیون ها و فراکسیون های تخصصی به مشاوره هم گرفته نشده اند و تصمیم های پشت پرده ای با حقوق اساسی مردم و قانونی نمایندگان مغایرت دارد.
روحانی می‌خواهد در مراسم تحلیف کابینه را معرفی کند
شمال نيوز: تاکنون حتی کمسیون ها و فراکسیون های تخصصی به مشاوره هم گرفته نشده اند و تصمیم های پشت پرده ای با حقوق اساسی مردم و قانونی نمایندگان مغایرت دارد. (ادامه)

فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای معیارهای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور منتخب را برشمرد. مبانی و معیارهای فراکسیون اصولگرایان برای رای اعتماد به وزرا
فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای معیارهای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور منتخب را برشمرد.(ادامه)
رابطه هاشمي و خاتمي عميق‌تر از گذشته
(ادامه)
سایت اداری دانشگاه آزاد واحد علوم وتحقیقات
(ادامه)
آقای"جیم"چه زمانی محاکمه می‌شود؟
(ادامه)
شمال نیوز:مدیر مازندرانی نباید اجازه مداخله هر کس و ناکسی را در روند امور ورزش استان بدهد.او باید صادقانه همه موارد را بگوید اگر چه به ضررش باشد.شاید جایگاه وی در آینده نزدیک به شخصی دیگر سپرده شود اما... اینجا مازندران است مهد ورزشکاران نام آور اما مظلوم!
شمال نیوز:مدیر مازندرانی نباید اجازه مداخله هر کس و ناکسی را در روند امور ورزش استان بدهد.او باید صادقانه همه موارد را بگوید اگر چه به ضررش باشد.شاید جایگاه وی در آینده نزدیک به شخصی دیگر سپرده شود اما...(ادامه)
زباله در حاشیه رودخانه تلار مازندران + تصاویر
(ادامه)
«مشایی» دانشجوی دوره دکترای «پیام‌نور»
(ادامه)
مخالفت مردم مهدیشهر با یک مصوبه دولت
(ادامه)
داماد احمدی نژاد: پدر همسرم بوتاکس نکرده
(ادامه)
مخالفت مجلس با تغییر نام تعزیرات حکومتی
(ادامه)
۳۰ میلیارد دلار ارز دست مردم است!
(ادامه)
شمال نیوز: یکی از مهمترین دلایل صحبت یکی از نمایندگان در دفاع بد از آقای کدخدایی بود که صحبت‌های بدی انجام داد. آن بنده خدا درباره هر کس موضع بگیرد، مجلس نسبت به او واکنش نشان خواهد داد. رای نیاوردن کدخدایی تقصیر خودش بود
شمال نیوز: یکی از مهمترین دلایل صحبت یکی از نمایندگان در دفاع بد از آقای کدخدایی بود که صحبت‌های بدی انجام داد. آن بنده خدا درباره هر کس موضع بگیرد، مجلس نسبت به او واکنش نشان خواهد داد. (ادامه)
پوستری ویژه خانم های بدحجاب و با حجاب
(ادامه)
فتوای قتل مخالفان مرسی صادر شد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
قیمت امروز صبح بازار خودرو/ 2مرداد
(ادامه)
قیمت امروز صبح بازار طلا و سکه / 2مرداد
(ادامه)
شمال نیوز: آرای مؤخذه قبلی از نفر یکم تا سی‌ام دوباره بازشماری می‌شود و تا چهارم مرداد جاری فرصت داریم شمارش آرا را به اتمام برسانیم. بازشماری آرای شورای شهر رشت آغاز شد
شمال نیوز: آرای مؤخذه قبلی از نفر یکم تا سی‌ام دوباره بازشماری می‌شود و تا چهارم مرداد جاری فرصت داریم شمارش آرا را به اتمام برسانیم.(ادامه)
سوال اینجاست ؛ پس چرا برخی افراد درگفتن اینکه من شیرگاه را شهرستان کردم گوی سبقت را از هم می ربایند درحالی که اصل موضوع خود جای بحث دارد. آیا این فقط کار تبلیغاتی نیست./ آیا به نظر شما شهرستان شدن یک منطقه که آنهمه هزینه سیاسی داشت بهتراست یا اینکه اقتصادش را سامان بخشیدن. مسئولان به جای تقسیمات به حل مشکلات بپردازند
سوال اینجاست ؛ پس چرا برخی افراد درگفتن اینکه من شیرگاه را شهرستان کردم گوی سبقت را از هم می ربایند درحالی که اصل موضوع خود جای بحث دارد. آیا این فقط کار تبلیغاتی نیست./ آیا به نظر شما شهرستان شدن یک منطقه که آنهمه هزینه سیاسی داشت بهتراست یا اینکه اقتصادش را سامان بخشیدن. (ادامه)
کمک‌روحانی‌به‌همسرش‌در‌کارهای‌خانه/عکس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.