.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : ممانعت از حضور و اخراج روسای اتحادیه های مرتبط با جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان ، اوج به حرمتی به جامعه بزرگ اصناف و بازار بوده و اصلا قابل قبول نیست . آقای فرماندار ؛ تعلل نکنید ، عذرخواهی کنید !
شمال نیوز : ممانعت از حضور و اخراج روسای اتحادیه های مرتبط با جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان ، اوج به حرمتی به جامعه بزرگ اصناف و بازار بوده و اصلا قابل قبول نیست .(ادامه)
جرارد پیکه مدافع سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و تیم بارسلونا به ادعای دختر سرمربی تیم فوتبال تراکتور واکنش نشان داد. پیکه جواب ادعای جنجالی دختر سرمربی تراکتور را داد
جرارد پیکه مدافع سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و تیم بارسلونا به ادعای دختر سرمربی تیم فوتبال تراکتور واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد ولی بنده خودرویی نگرفته‌ام. دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد اما من نگرفتم !
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد ولی بنده خودرویی نگرفته‌ام.(ادامه)
استوری اهانت آمیز عامل حمله دیروز در ایذه به پیامبر و حضرت علی(ع)
استوری تکان‌دهنده و موهن از "پویا مولایی" قاتل شهید قنبری در توهین به پیامبر اسلام و امام علی علیه السلام(ادامه)
ریکاردو ساپینتو می گوید چون آنها با پرسپولیس دیدار داشته اند، او از کنار زمین اخراج شده است. کارت قرمزی که هنوز دلیلش را نمی داند. ساپینتو: اخراج شدم و آن داور کوتاه قامت به من می‌خندید
ریکاردو ساپینتو می گوید چون آنها با پرسپولیس دیدار داشته اند، او از کنار زمین اخراج شده است. کارت قرمزی که هنوز دلیلش را نمی داند.(ادامه)
رشید داودی در توییتی نوشت: پس از اتمام سخنان رهبری که مسیر خروج مسئولان به‌ جهت خروج رهبری، مسدود شد، چندنفر خود را به دکتر ‌ روحانی⁩ رسانده و اقدام به..... فحاشی به روحانی در مراسم سالگرد ارتحال امام؟
رشید داودی در توییتی نوشت: پس از اتمام سخنان رهبری که مسیر خروج مسئولان به‌ جهت خروج رهبری، مسدود شد، چندنفر خود را به دکتر ‌ روحانی⁩ رسانده و اقدام به.....(ادامه)
یک کارشناس داوری فوتبال کشورمان از رفتار زشت سرمربی استقلال در بازی دربی حذفی پرده برداشت. چه کسی در بازی دربی سمت داور آب دهان پرتاب کرد؟
یک کارشناس داوری فوتبال کشورمان از رفتار زشت سرمربی استقلال در بازی دربی حذفی پرده برداشت.(ادامه)
خبرگزاری ایلنا نوشته محافظان سیدحسن خمینی کارت شناسایی خبرنگارشان را توقیف و به او توهین‌کرده و با هماهنگی حراست موسسه اطلاعات، وی را ساعتی در کیوسک ورودی مجموعه نگه داشتند. ضرب و شتم خبرنگار توسط محافظان سید حسن خمینی
خبرگزاری ایلنا نوشته محافظان سیدحسن خمینی کارت شناسایی خبرنگارشان را توقیف و به او توهین‌کرده و با هماهنگی حراست موسسه اطلاعات، وی را ساعتی در کیوسک ورودی مجموعه نگه داشتند.(ادامه)
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد. متن کامل لایحه حجاب؛ جزئیات جریمه‌ها / جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ / برخورد با مروجان بی‌حجابی در فضای مجازی
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.(ادامه)
ملی‌پوش رشته پاراکانو از مسئولان شورای شهر محل زندگی‌اش انتقاد کرد و اقدام اخیر آن‌ها را توهین خواند.
هدیه عجیب شورای شهر به بانوی قهرمان+ عکس
ملی‌پوش رشته پاراکانو از مسئولان شورای شهر محل زندگی‌اش انتقاد کرد و اقدام اخیر آن‌ها را توهین خواند. (ادامه)
پنج سال بعد از گفتگوی جنجالی آرش ظلی‌پور، مجری ممنوع‌الکار تلویزیون با مسعود فراستی و تعطیلی برنامه «من و شما»، به بهانه ویدیو جدید وایرال شده از فراستی، آرش ظلی‌پور به روایت پشت پرده‌های این برنامه و عذرخواهی اجباری‌اش از فراستی پرداخت. من ۵ سال صبر کردم تا به بقیه ثابت بشه بیسوادی...
پنج سال بعد از گفتگوی جنجالی آرش ظلی‌پور، مجری ممنوع‌الکار تلویزیون با مسعود فراستی و تعطیلی برنامه «من و شما»، به بهانه ویدیو جدید وایرال شده از فراستی، آرش ظلی‌پور به روایت پشت پرده‌های این برنامه و عذرخواهی اجباری‌اش از فراستی پرداخت.(ادامه)
برای جماعتی که تاکنون آزادانه به دیگران هتاکی می‌کردند، عذرخواهی از هر مجازاتی سخت‌تر است مهراب قاسم‌خانی محکوم شد
برای جماعتی که تاکنون آزادانه به دیگران هتاکی می‌کردند، عذرخواهی از هر مجازاتی سخت‌تر است(ادامه)
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند. حکم اعدام ۲ قرآن‌سوز هتاک به دین و مقدسات اسلامی اجرا شد
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
رئیس فدراسیونی که نام رشته‌اش یادآور «اخلاق» و «مرام پهلوانی» و «رفتارهای انسانی» است، نتوانسته همانقدر که در ساخت و ساز فیزیکی فدراسیون پیشرفت کرده، در ساخت و ساز «خودش» پیشرفت کند. «دل شکستنِ» گوش شکسته؛ «دبیری» که معلم نیست!
رئیس فدراسیونی که نام رشته‌اش یادآور «اخلاق» و «مرام پهلوانی» و «رفتارهای انسانی» است، نتوانسته همانقدر که در ساخت و ساز فیزیکی فدراسیون پیشرفت کرده، در ساخت و ساز «خودش» پیشرفت کند.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
پیشکسوت کشتی کشورمان به انتقاد از رفتار علیرضا دبیر در مجمع هیات کشتی مازندران پرداخت. حمله کشتی گیر ایرانی به علیرضا دبیر
پیشکسوت کشتی کشورمان به انتقاد از رفتار علیرضا دبیر در مجمع هیات کشتی مازندران پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز : خانه مطبوعات استان مازندران در پی برخورد علیرضا دبیر با خبرنگار مازندرانی بیانیه‌ای صادر کرد. دبیر باید عذرخواهی کند/ هیچ مسئولی حق اخراج خبرنگار را از جلسات ندارد
شمال نیوز : خانه مطبوعات استان مازندران در پی برخورد علیرضا دبیر با خبرنگار مازندرانی بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد
آیین معارفه شهردار جدید ساری برگزار شد
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد (ادامه)
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت. توهین ساپینتو به داور دربی
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت.(ادامه)
باشگاه استقلال از علیرضا بیرانوند به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد. شکایت باشگاه استقلال از بیرانوند
باشگاه استقلال از علیرضا بیرانوند به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی وزارت صمت گفت: سه شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است باز می شود تا در صورت تمایل خودرو دیگری را انتخاب کنند. اعلام نتایج ایران خودرو؛ توهین به مشتری با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۳
شمال نیوز : سخنگوی وزارت صمت گفت: سه شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است باز می شود تا در صورت تمایل خودرو دیگری را انتخاب کنند.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه «من را قربانی کردند و در تله انداختند»، بار دیگر از سمت خود استعفا کرد. من را قربانی کردند و در تله انداختند/ "۵ میلیارد را برنمی‌گردانم"
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه «من را قربانی کردند و در تله انداختند»، بار دیگر از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)
دیدار رمضانی امسال شعرا با رهبر معظم انقلاب در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)، در کنار متنِ شاعرانه و روح افزایش، حاشیه‌ای جانکاه داشت. حضور شاعره‌ای مشکوک در بیت رهبری/ تیم حفاظت رهبر انقلاب صدقه بدهد!
دیدار رمضانی امسال شعرا با رهبر معظم انقلاب در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)، در کنار متنِ شاعرانه و روح افزایش، حاشیه‌ای جانکاه داشت.(ادامه)
شاید رازی در زنده ماندنم نهفته باشد که خودم از اسرار آن بی خبرم اما از این موضوع خوشحالم چرا که من تنها بازمانده ای هستم که باید پیگیر پرونده مرگ گروهی اعضای خانواده ام باشم. راز تنها بازمانده خودکشی خانوادگی
شاید رازی در زنده ماندنم نهفته باشد که خودم از اسرار آن بی خبرم اما از این موضوع خوشحالم چرا که من تنها بازمانده ای هستم که باید پیگیر پرونده مرگ گروهی اعضای خانواده ام باشم.(ادامه)
روابط عمومی دادستانی شهرستان طرقبه از صدور حکم جلب فردی که به شکل نامتعارف نهی از منکر کرده بود و همچنین ۲ خانم به اتهام تظاهر به کشف حجاب خبر داد. حکم جلب فردی که به شکل نامتعارف نهی از منکر کرده بود و ۲ خانم بی حجاب صادر شد
روابط عمومی دادستانی شهرستان طرقبه از صدور حکم جلب فردی که به شکل نامتعارف نهی از منکر کرده بود و همچنین ۲ خانم به اتهام تظاهر به کشف حجاب خبر داد.(ادامه)
فائزه هاشمی در تعطیلات نوروز پس از چند ماه زندان به مرخصی آمد. چندی پیش محمدحسین آقاسی، وکیل فائزه هاشمی اعلام کرد که رای ۵ سال زندان و ممنوع الخروجی فائزه هاشمی در دادگاه تجدیدنظر تأیید شده. تصویر فائزه هاشمی پس از آزادی موقت از زندان
فائزه هاشمی در تعطیلات نوروز پس از چند ماه زندان به مرخصی آمد. چندی پیش محمدحسین آقاسی، وکیل فائزه هاشمی اعلام کرد که رای ۵ سال زندان و ممنوع الخروجی فائزه هاشمی در دادگاه تجدیدنظر تأیید شده.(ادامه)

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: امروز حجت شناسی خیلی مهمتر از رسول و خداشناسی است، زیرا برهان شناخت حجت است، لذا جامعه نیاز مبرم به شناخت حجت دارد. محمدی لائینی: باید حجت الهی شناس باشیم
حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: امروز حجت شناسی خیلی مهمتر از رسول و خداشناسی است، زیرا برهان شناخت حجت است، لذا جامعه نیاز مبرم به شناخت حجت دارد.(ادامه)
یکی از فعالان اینستاگرامی که در اتفاقات اخیر دنبال التهاب آفرینی در میان مردم بود، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد. بلاگر التهاب آفرین بازداشت شد
یکی از فعالان اینستاگرامی که در اتفاقات اخیر دنبال التهاب آفرینی در میان مردم بود، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد.(ادامه)
سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی به دنبال قهرمانی در آسیا است. "کلینزمن" برای ایران خط و نشان کشید
سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی به دنبال قهرمانی در آسیا است.(ادامه)
فرمانده انتظامی نوشهر از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی و منافی عفت در فضای مجازی این شهرستان خبر داد. عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در نوشهر دستگیر شد
فرمانده انتظامی نوشهر از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی و منافی عفت در فضای مجازی این شهرستان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.