.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
باشگاه استقلال بیانیه باشگاه سپاهان را که در جریان دیدار چهارشنبه دو تیم منتشر شده بود، بی‌پاسخ نگذاشت. زمین زشت‌تان را درست کنید!
باشگاه استقلال بیانیه باشگاه سپاهان را که در جریان دیدار چهارشنبه دو تیم منتشر شده بود، بی‌پاسخ نگذاشت.(ادامه)
زائران ایرانی پیاده روی اربعین هرکدام نماینده‌ای از فرهنگ و شریعت ایرانی هستند و باید سعی کنند که رفتار غلطی در این ایام و در عراق نداشته باشند. ۸ رفتار غلطی که زائران ایرانی اربعین باید از آنها دوری کنند!
زائران ایرانی پیاده روی اربعین هرکدام نماینده‌ای از فرهنگ و شریعت ایرانی هستند و باید سعی کنند که رفتار غلطی در این ایام و در عراق نداشته باشند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور حکم پرونده ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در دادگاه بدوی خبر داد. رأی محکومیت ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در دادگاه بدوی صادر شد
رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور حکم پرونده ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در دادگاه بدوی خبر داد.(ادامه)
پیتر استانو سخنگو خارجه اتحادیه اروپا از توافق اخیر ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان استقبال کرد. از توافق ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان استقبال می‌کنیم
پیتر استانو سخنگو خارجه اتحادیه اروپا از توافق اخیر ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان استقبال کرد.(ادامه)
انیس مهمدی، همسر حسین ماهینی به اتهام تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستهجن و مبتذل به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی به دادسرا احضار شده است. در ابلاغیه آمده که در صورت عدم حضور در زمان مقرر حکم جلب صادر خواهد شد. احضار همسر کاپیتان سابق پرسپولیس به دادسرا/ اتهام: تولید و انتشار آثار مستهجن و مبتذل
انیس مهمدی، همسر حسین ماهینی به اتهام تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستهجن و مبتذل به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی به دادسرا احضار شده است. در ابلاغیه آمده که در صورت عدم حضور در زمان مقرر حکم جلب صادر خواهد شد. (ادامه)
مدیرعامل سابق استقلال با تاکید بر اینکه از رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی شکایت کرده است گفت: اسنادی علیه من منتشر شد که از واقعیت به دور بوده که شامل ۱۴ مورد تشویش اذهان عمومی، تهمت، توهین و دروغ بوده است. واکنش تند فتح‌الله‌زاده به اظهارات قربان‌زاده
مدیرعامل سابق استقلال با تاکید بر اینکه از رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی شکایت کرده است گفت: اسنادی علیه من منتشر شد که از واقعیت به دور بوده که شامل ۱۴ مورد تشویش اذهان عمومی، تهمت، توهین و دروغ بوده است.(ادامه)
ستایشی در واکنش به اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدعی شدند که کم کاری‌هایی بابت اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در زمینه مراحل آزمون وکلات سراسری از سوی قوه قضاییه صورت گرفته است و در این رابطه به وزیر دادگستری تذکر دادند ....(خبر)
(ادامه)
 آیا شان سیاست و سیاسیون به قدری تنزل کرده که یک نماینده مجلس به خود اجازه ‌دهد با ادبیاتی نادرست، مخاطبین خود را ذیل توییت‌هایش خطاب قرار دهد و هل‌من‌مبارز بطلبد؟! این ادبیات شایسته کیست؟!(يادداشت)
آیا شان سیاست و سیاسیون به قدری تنزل کرده که یک نماینده مجلس به خود اجازه ‌دهد با ادبیاتی نادرست، مخاطبین خود را ذیل توییت‌هایش خطاب قرار دهد و هل‌من‌مبارز بطلبد؟!(ادامه)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. تخریب اشخاص و نهاد‌ها در دستور کار دشمن است؛ هر روز یک شایعه را برای شخصی درست می‌کنند و آن را نشر می‌دهند / هدف شان ایجاد شبهه و تفرقه میان مردم و مسئولان و قواست / باید میان خودی و غیرخودی تمییز قائل شویم / بر مقابله قاطعانه با کسانی که هنجارشکنی می‌کنند، اهتمام و تاکید داریم(خبر)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. (ادامه)
کیهان نوشت: وزیر محترم میراث فرهنگی که تلاش داشت اقدام به «جذب» یک بازیگر از رده خارج کند، خیلی زود نتیجه معکوس این تلاش را دید! ادبیات توهین آمیز خانم بازیگر بی‌حجاب با آقای وزیر
کیهان نوشت: وزیر محترم میراث فرهنگی که تلاش داشت اقدام به «جذب» یک بازیگر از رده خارج کند، خیلی زود نتیجه معکوس این تلاش را دید!(ادامه)
برخی هنرمندانی که حجاب را رعایت نکردند ممنوع الکار شدند/ در پوستر یک جشنواره فیلم کوتاه به تذکر ما توجه نکرده بودند؛ دستور توقیف آن جشنواره را دادم/ در مورد اپلیکیشن هایی مثل طاقچه که ....(خبر)
(ادامه)
سوئد عددی نیست/ باید هم فرد و هم دولت اقدام‌کننده به این هتاکی را تنبیه کنیم و تنبیه هم خواهیم کرد / ما هم تکالیفی داریم و باید هم فرد و هم دولت اقدام‌کننده به این هتاکی را تنبیه کنیم و ....(خبر)
(ادامه)
روز عاشورا روز اندوه اهل بیت (ع) و روزی است که عالم هستی بر مصیبت سیدالشهداء(ع) می گرید اما بعد از عاشورا .... بعد از عاشورا بر اهل بیت امام حسین (ع) چه گذشت؟
روز عاشورا روز اندوه اهل بیت (ع) و روزی است که عالم هستی بر مصیبت سیدالشهداء(ع) می گرید اما بعد از عاشورا ....(ادامه)
فردی که از روند اجرای طرح عفاف و حجاب در ایستگاه راه آهن ساری فیلم تهیه و برای شبکه های معاند ارسال می کرد، دستگیر شد. دستگیری عامل تهیه فیلم برای شبکه‌های معاند در راه آهن ساری
فردی که از روند اجرای طرح عفاف و حجاب در ایستگاه راه آهن ساری فیلم تهیه و برای شبکه های معاند ارسال می کرد، دستگیر شد.(ادامه)
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بدنه نیروی انسانی این وزارتخانه با یک کار سخت و پرمانع در آستانه یک تحول جدی قرار گرفته است و ۴۰۰ نیروی جوان حزب اللهی بعد از ۲ سال کار جدی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید. ۴۰۰ جوان حزب اللهی به زودی وارد وزارت ارشاد مى شوند تا در بدنه وزارتخانه تغییر به وجود آید
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بدنه نیروی انسانی این وزارتخانه با یک کار سخت و پرمانع در آستانه یک تحول جدی قرار گرفته است و ۴۰۰ نیروی جوان حزب اللهی بعد از ۲ سال کار جدی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.(ادامه)
شهره قمر بازیگر، در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و طرح ادعاها و مطالب غیرمستندکه موجب اشاعه حس ناامنی روانی در جامعه شده بود، بازداشت شد. بازداشت بازیگر زن حاشیه ساز سینمای ایران
شهره قمر بازیگر، در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و طرح ادعاها و مطالب غیرمستندکه موجب اشاعه حس ناامنی روانی در جامعه شده بود، بازداشت شد.(ادامه)
مجتبی ذوالنور، نایب‌رئیس مجلس گفت: «اگر اتفاقی افتاده باشد دستگاه‌های امنیتی و قضایی بررسی می‌کنند اما چون اثبات نشده است اگر در تریبون‌های عمومی یا ملی مطرح شود .... کسانی که از مدیر کل ارشاد گیلان حمایت کردند؛ آیا فساد مدیر دولتی، شائبه است؟
مجتبی ذوالنور، نایب‌رئیس مجلس گفت: «اگر اتفاقی افتاده باشد دستگاه‌های امنیتی و قضایی بررسی می‌کنند اما چون اثبات نشده است اگر در تریبون‌های عمومی یا ملی مطرح شود ....(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار ورود جدی به کلیپ منتشر شده از مدیر کل ارشاد استان گیلان و برخورد قاطع شد. جریان مدیرکل ارشاد گیلان اوج مصیبت است/ وزیر ارشاد استعفا دهد
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار ورود جدی به کلیپ منتشر شده از مدیر کل ارشاد استان گیلان و برخورد قاطع شد.(ادامه)
وزارت امور خارجه دانمارک در بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت این کشور اهانت به ساحت قرآن کریم را محکوم می‌کند. وزارت خارجه دانمارک هتک حرمت قرآن را محکوم کرد
وزارت امور خارجه دانمارک در بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت این کشور اهانت به ساحت قرآن کریم را محکوم می‌کند.(ادامه)
احترام به خانواده و روابط سالم خانوادگی برای یک زندگی خوب ضروری است و باید از جانب هریک از زوجین رعایت شود. چرا برخی از افراد به خانواده همسر بی احترامی می‌کنند؟
احترام به خانواده و روابط سالم خانوادگی برای یک زندگی خوب ضروری است و باید از جانب هریک از زوجین رعایت شود.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی از شوراها و دهیاران در محلات در دست اندازی و و تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند و باید جلوی تاراج انفال را گرفت. نیاز به انقلاب اداری داریم/ برخی دهیاران و شوراها در تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی از شوراها و دهیاران در محلات در دست اندازی و و تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند و باید جلوی تاراج انفال را گرفت.(ادامه)
ادبیات قدرتمند و بدون تعارف ایران با روسیه!
(ادامه)
همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود. دستور جدی وزیر کشور به استانداران درباره حجاب کارمندان/ حجاب را رعایت نکردند تذکر دهید؛ گوش نکردندباید تغییر کنند
همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود.(ادامه)
وقتی با یک قهرمان پلاستیکی طرفیم!
(ادامه)
«شلوارک و لباس‌های پاره، ساحلی و جذب نپوشید؛ اندامِ خود را نمایان نکنید؛ متواضعانه لباس بپوشید و به قوانین ما احترام بگذارید.» خیر! آدرس را اشتباه نروید، منظورمان تهران نیست؛ فرانسه را می‌گوییم. انزوای لباس‌پاره‌ها در پاریس/ فرانسوی‌ها تاپ و شلوارک را برنمی‌تابند
«شلوارک و لباس‌های پاره، ساحلی و جذب نپوشید؛ اندامِ خود را نمایان نکنید؛ متواضعانه لباس بپوشید و به قوانین ما احترام بگذارید.» خیر! آدرس را اشتباه نروید، منظورمان تهران نیست؛ فرانسه را می‌گوییم.(ادامه)
نامه تند دفتر میرسلیم به صداوسیما
(ادامه)
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای .... مناظره نبود، بازجویی از متّهم بود / «دست­ در­دست هم، مباحث مطرح شده آقای میرسلیم را به استهزاء می­گیرند»
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای ....(ادامه)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: همزمانی شهادت «امام محمد باقر (ع)» با ماه ذی الحجه فرصتی نیکو را برای کسب ثواب فراهم کرده است روزه در این ایام و ده روز اول ماه کاری بس ارزشمند و بر آن سفارش فراوانی شده است، در عین حال دادن صدقه به نیت «امام محمد باقر (ع)» آن هم در شب شهادت و عید قربان ثواب و فضیلت فراوانی را برای مومنان به همراه دارد نگاهی به سیره اخلاقی و رفتاری و جایگاه علمی ممتاز امام محمد باقر (ع)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: همزمانی شهادت «امام محمد باقر (ع)» با ماه ذی الحجه فرصتی نیکو را برای کسب ثواب فراهم کرده است روزه در این ایام و ده روز اول ماه کاری بس ارزشمند و بر آن سفارش فراوانی شده است، در عین حال دادن صدقه به نیت «امام محمد باقر (ع)» آن هم در شب شهادت و عید قربان ثواب و فضیلت فراوانی را برای مومنان به همراه دارد(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی، ۵ جرم را جزء جرائم پرتکرار در استان برشمرد. جرایم پرتکرار در استان چیست؟
رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی، ۵ جرم را جزء جرائم پرتکرار در استان برشمرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.