.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پگاه با شایستگی به نیمه نهایی رسید
(ادامه)
ديدار خاتمی با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان
(ادامه)
آقای دکتر احمدی نژاد روز دوشنبه با ارسال نامه ای تند خطاب به دکتر حداد عادل و انتشار آن در رسانه ها، با لحن بی سابقه ای رئیس قوه مقننه را در مقابل افکار عمومی و رسانه های خارجی، مورد انتقاد و تهمت قرار داد... پشت پرده نامه تند احمدی‏نژاد به رئیس مجلس
آقای دکتر احمدی نژاد روز دوشنبه با ارسال نامه ای تند خطاب به دکتر حداد عادل و انتشار آن در رسانه ها، با لحن بی سابقه ای رئیس قوه مقننه را در مقابل افکار عمومی و رسانه های خارجی، مورد انتقاد و تهمت قرار داد...(ادامه)
افروغ در واکنش به این که گفته می شود وی در مخالفت با مقامات عالی نظام اخیراً در نشست نخبگان مازندران در بابل اظهاراتی داشته است با بیان اینکه از چند مجرای دیگر هم این "شایعه" را شنیده است تصریح کرد: من واقعا متاسفم از اینکه هر روز می شنوم برخی می گویند افروغ فلان چیز را گفت و یا فلان حرف را زد و ظاهرا کانون های قدرت و ثروت حتی با کاندیدا نشدن من بازهم احساس خطر می کنند...
افروغ: نمی گذارم آب خوش از گلویشان پایین برود
افروغ در واکنش به این که گفته می شود وی در مخالفت با مقامات عالی نظام اخیراً در نشست نخبگان مازندران در بابل اظهاراتی داشته است با بیان اینکه از چند مجرای دیگر هم این "شایعه" را شنیده است تصریح کرد: من واقعا متاسفم از اینکه هر روز می شنوم برخی می گویند افروغ فلان چیز را گفت و یا فلان حرف را زد و ظاهرا کانون های قدرت و ثروت حتی با کاندیدا نشدن من بازهم احساس خطر می کنند... (ادامه)
 بسياری كه حتی جرات نام بردن از امام حتی در خفا را نداشتند ، امروز مدعي راه امام شده‌اند.در همين منطقه برخي آقايان كه خدا رحمتشان كند بعد از انقلاب بود كه متولي راه امام و انقلاب شدند. گردهمايي اصلاح‌طلبان گلستان در منزل نورمفيدي
بسياری كه حتی جرات نام بردن از امام حتی در خفا را نداشتند ، امروز مدعي راه امام شده‌اند.در همين منطقه برخي آقايان كه خدا رحمتشان كند بعد از انقلاب بود كه متولي راه امام و انقلاب شدند.(ادامه)
در زمانی که به کلمه" واپسگراها" رسید از روی صندلی به پایین افتاد که بلافاصله دکتر ولایتی که در جلسه حاضر بود ، بر بالین وی حاضر شد و در همین زمان ... آخرین جملات آیت الله توسلی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت
در زمانی که به کلمه" واپسگراها" رسید از روی صندلی به پایین افتاد که بلافاصله دکتر ولایتی که در جلسه حاضر بود ، بر بالین وی حاضر شد و در همین زمان ...(ادامه)
بررسی اجمالی پدیده گیلیکی گریزی(وحید میرزائی ) چر گیلیکی گب نزنی؟!(گزارش)
بررسی اجمالی پدیده گیلیکی گریزی(وحید میرزائی )(ادامه)
گاز به واحدهای صنعتی و CNG مازندران رسید
(ادامه)
اولتيماتوم احمدي‌نژادبه‌دست‌اندرکاران‌سفرهای‌استانی
رییس جمهور گفت: شنیده ام بعضی مدیران که استاندار هم بین آنها بوده با مردمی که به رییس جمهور نامه نوشته اند و کارشان به آنها ارجاع شده، برخورد کرده و مردم را تهدید کرده اند، این مدیران را باید عزل کرد تا بی حرمتی به مردم پایان یابد.(ادامه)
از «الاغ سواری» تا «ماکسیما سواری!» فرهنگ کیلویی چند؟!(ديدگاه)
از «الاغ سواری» تا «ماکسیما سواری!»(ادامه)
نامه فرزند شهيد سبطي به آيت الله نورمفيدي
پدرم ،همان کسی که در زمان تبعید شما در مریوان در سال های سیاه استبداد و غربت و تنهایی شما به اتفاق پدربزرگم به دیدارتان آمدند دیداری که به قول شما در آن شرایط سیاسی و اجتماعی برایتان مغتنم بود( کتاب خاطرات شما ص 249) "...(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
کاوه محسنی از کوله پشتی تا کوچه پشتی!(ديدگاه)
کاوه محسنی(ادامه)
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ... آموزش وپرورش ومدیرسایت شمال نیوزدردادگاه
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ...(ادامه)
استفاده از سئوالات سطحی و موهن در مورد زندگی پیامبر گرامی اسلام در آزمون دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان مازندران با اعتراض گسترده دانش آموزان و اولیاء آنان روبرو شد. سئوالات موهن در مورد پیامبر (ص) ؛ اینبار در مازندران
استفاده از سئوالات سطحی و موهن در مورد زندگی پیامبر گرامی اسلام در آزمون دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان مازندران با اعتراض گسترده دانش آموزان و اولیاء آنان روبرو شد.(ادامه)
سازمان معلمان ایران و سؤالات توهین آمیز در مورد زندگی پیامبر اسلام (ص)(ديدگاه)
(ادامه)
در دو روز اخیر هر چه  فکر میکنیم  پازل غیر قانونی معرفی کردن و فیلتر شدن بازتاب را باید با کدام قطعه های عدالتخواهی و فرهنگ سازی رسانه ای کامل کنیم نمیفهمیم ....!! شاید ایراد از نوع  تفکر ماست ... میراث خواهی وزارت ارشاد با کدام سند برادری ؟!
در دو روز اخیر هر چه فکر میکنیم پازل غیر قانونی معرفی کردن و فیلتر شدن بازتاب را باید با کدام قطعه های عدالتخواهی و فرهنگ سازی رسانه ای کامل کنیم نمیفهمیم ....!! شاید ایراد از نوع تفکر ماست ...(ادامه)
تذکر مدبرانه به نشریه هروقت نامه ( اصولگرا )
هر وقت نامه و هرشكل نامه اصولگرا شماره 33 سال دوم را شما خوانده ايد... می گویند تاکنون بیش از چهارده سردبیر در همین محدود شماره وچندین مکان عوض کرده تا بگوید ما خیلی خیلی...(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء باغ مظفر حکایت ایران امروز است؟!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
علی آزاد مرد اصولگرای اصلاح طلبی است، که در تمام لحظه ها، به خدا و عدالت و مردم و حق می اندیشد، و به سیاست و حفظ قدرت، نمی اندیشد!
علی را می شناسی؟! آری همان علی! که پیروز ترین شکست خورده تاریخ است!

و علی هنوز هم تنهاست !!
علی آزاد مرد اصولگرای اصلاح طلبی است، که در تمام لحظه ها، به خدا و عدالت و مردم و حق می اندیشد، و به سیاست و حفظ قدرت، نمی اندیشد! علی را می شناسی؟! آری همان علی! که پیروز ترین شکست خورده تاریخ است! (ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
پس عدالت چی؟!  با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ... تغییر نام خانه ملت به خانه فوق لیسانسها!
پس عدالت چی؟! با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ...(ادامه)
علی عالی کردکلایی گفتگوی با آقای عصبانی(يادداشت)
علی عالی کردکلایی(ادامه)
آمده بودیم به مهمانی با آنکه می دانستیم بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار با ما را نداری ولی دل خوش بودیم حداقل معاون محترم اجرایی لحظه ای از وقت گران بهای خود را برای شنیدن درددل های ما اختص... خوش داشتندحرمت اهل درد را آقاي احمدي نژاد!
آمده بودیم به مهمانی با آنکه می دانستیم بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار با ما را نداری ولی دل خوش بودیم حداقل معاون محترم اجرایی لحظه ای از وقت گران بهای خود را برای شنیدن درددل های ما اختص... (ادامه)
قبلي 1 ... 83 84 85 86 87 88

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.314 seconds.