.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت خودروهای داخلی امروز جمعه 29 تیر 97 +جدول
(ادامه)
شمال نیوز:  اعضای شورای اسلامی شهر نوشهر در حالی در نشست روز پنجشنبه خود علی امانی را به عنوان  بیست و ششمین شهردار نوشهر انتخاب کردند که رئیس شورای شهر رودسر در استان گیلان به این خبر واکنشی اعرتاض آمیز داشت ..... اعتراض رئیس شورای شهر رودسر به انتخاب شهردار نوشهر !
شمال نیوز: اعضای شورای اسلامی شهر نوشهر در حالی در نشست روز پنجشنبه خود علی امانی را به عنوان بیست و ششمین شهردار نوشهر انتخاب کردند که رئیس شورای شهر رودسر در استان گیلان به این خبر واکنشی اعرتاض آمیز داشت .....(ادامه)
نابغه ریاضی جهان در ساری تقدیر شد
محمد شریف کیاسری نابغه ریاضی جهان در شورای اداری ساری و با حضور مسئولان تقدیر شد.(ادامه)
بازخوانی نامه‌ی محسن رضایی به روحانی و انتقاد از وضعیت اقتصادی+عکس
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتقاد از وضع اقتصادی کشور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، به نامه‌ای اشاره کرد که در هجدهم اسفند 1395 خطاب به رئیس جمهور حسن روحانی نوشته بود.(ادامه)
شمال نیوز: پدر معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری ساعاتی پیش به دیار باقی شتافت. در غم از دست دادن پدر؛ وحید حقانیان عزادار شد
شمال نیوز: پدر معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری ساعاتی پیش به دیار باقی شتافت.(ادامه)
پیروزی نساجی در دربی ال برارو
شاگردان جواد نکونام موفق شدند با ۲ گل برابر سپیدرود رشت به برتری برسند.(ادامه)
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در دیدار با معاون شورای عالی امنیت ملی ایران گزارش جامعی از گفت‌وگوهای اخیر ترامپ و پوتین ارائه کرد. پشت پرده سفر نماینده ویژه پوتین به ایران/ گزارش مذاکرات با ترامپ به ایران رسید(خبر)
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در دیدار با معاون شورای عالی امنیت ملی ایران گزارش جامعی از گفت‌وگوهای اخیر ترامپ و پوتین ارائه کرد.(ادامه)
سیدیونس حسینی‌عالمی درباره آخرین جزییات قتل خانوادگی در ساری اظهار کرد: حسب گزارش مأموران کلانتری مبنی بر وقوع دو فقره مرگ مشکوک در خیابان فرهنگ در شهرستان ساری و با توجه به حساسیت موضوع دستورات... دادستان ساری آخرین جزییات از قتل خانوادگی را تشریح کرد
سیدیونس حسینی‌عالمی درباره آخرین جزییات قتل خانوادگی در ساری اظهار کرد: حسب گزارش مأموران کلانتری مبنی بر وقوع دو فقره مرگ مشکوک در خیابان فرهنگ در شهرستان ساری و با توجه به حساسیت موضوع دستورات...(ادامه)
دیدنی های امروز
(ادامه)
عکس/ رونمایی از خودروی جدید ایرانی
خودروی جدید ایرانی"رهام" در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودروی شیراز رونمایی شد. این خودروی جدید با موتور 1650 سی سی و پلت فرم داخلی ساخته شده است.(ادامه)
پیام تسلیت نوبخت برای وحید حقانیان
سخنگوی دولت درپیامی درگذشت مرحوم سیدحسن حقانیان پدر سیدوحید حقانیان معاون محترم دفتر رهبرمعظم انقلاب را تسلیت گفت.(ادامه)
چرا دچار "افسردگی صبحگاهی" می‌شویم؟
اختلال افسردگی انواع مختلفی دارد که برخی از آنها با عنوان تغییرات خلقی روزانه شناخته می‌شوند و علائم آن در ساعات مشخصی از روز شدت پیدا می‌کند.(ادامه)
قیمت سکه و طلا امروز پنج شنبه ۲۸ تیر +جدول
(ادامه)
حسین زادگان :۳۰ درصد غریق دریای مازندران در شب رخ می دهد
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: ۳۰ درصد غریق دریای استان مربوط به شناگرانی است که شب و هنگام نبود ناجیان غریق وارد دریا می شوند.(ادامه)
اینستاگرام قابلیت «حذف فالوئر» را ارائه می کند
اینستاگرام قصد دارد ویژگی «حذف فالوئر» را ارائه کند. به این وسیله صاحب حساب کاربری می تواند پروفایل موردنظر خود را از فهرست فالوئرها حذف کند و اینستاگرام نیز به فرد مورد نظر اطلاع نمی دهد.(ادامه)
اولویت‌های کاری سرپرست جدید استقلال
سرپرست جدید باشگاه استقلال اولویت‌های کاری خود را در فاصله یک هفته به آغاز مسابقات لیگ برتر تشریح کرد.(ادامه)
فرماندار : هوشیاری و عزم ملی برای برون رفت از مشکلات نیاز است
فرماندار ساری با بیان اینکه دشمن معیشت و اقتصاد مردم را نشانه گرفته است گفت: برای برون رفت از مشکلات هوشیاری و عزم ملی نیاز است.(ادامه)
شمال نیوز : این مسئول در شرکت توزیع برق مازندران که در جلسه شورای اداری ساری سخن می گفت ، اظهار داشت : بیشترین خاموشی های برق کشور در مازندران اعمال می شود زیرا نیروگاه های استان پاسخگوی نیازها نیست.... بیشترین خاموشی برق در مازندران اعمال می شود!
شمال نیوز : این مسئول در شرکت توزیع برق مازندران که در جلسه شورای اداری ساری سخن می گفت ، اظهار داشت : بیشترین خاموشی های برق کشور در مازندران اعمال می شود زیرا نیروگاه های استان پاسخگوی نیازها نیست....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران پنج شنبه ۲۸ تیر ماه
(ادامه)
کمبود منابع آبی مشکل بخش چهاردانگه و دودانگه است
مدیر آبفار ساری کمبود منابع آب را مهمترین مشکل برای تامین آب در بخش دودانگه و چهار دانگه ساری اعلام کرد.(ادامه)
۳۱ هزار تن کلزا در مازندران خرید تضمینی شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران از خرید تضمینی ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن کلزا در سال جاری در مازندران خبر داد.(ادامه)
توافق مدافع استقلال با تیم ترکیه‌ای
مدافع تیم فوتبال استقلال با تیم فوتبل ترابزون اسپور ترکیه به توافق رسید.(ادامه)
زمان اعلام نتیجه کنکور کارشناسی و ارشد
نتایج کنکور کارشناسی دهه اول مرداد ماه اعلام می‌شود.(ادامه)
استقبال پرچم امام رضا (ع) در فرودگاه ساری
(ادامه)
۹۹ درصد برنج تولیدی مازندران سالم است/ کشت ارگانیک در 24 هزار هکتار از شالیزارها
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه ۹۹ درصد برنج تولیدی مازندران سالم است، گفت: این میزان پایین‌تر از حد مجازی است که در استانداردهای بین‌المللی درباره آلایندگی به فلزات سنگین در نظر گرفته شده است(ادامه)
نابغه ریاضی جهان در ساری تقدیر شد
محمد شریف کیاسری نابغه ریاضی جهان در شورای اداری ساری و با حضور مسئولان تقدیر شد.(ادامه)
شمال نیوز :  این نماینده اضافه کرد: گزارش‌های معاون سیاسی وزارت کشور و وزارت اطلاعات نشان می‌دهد که آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) متعلق به دماوند است و نباید انتقال پیدا کند؛ اما با دستور رئیس‌جمهور.... دستور روحانی درباره آستان مقدس امامزاده هاشم (ع)
شمال نیوز : این نماینده اضافه کرد: گزارش‌های معاون سیاسی وزارت کشور و وزارت اطلاعات نشان می‌دهد که آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) متعلق به دماوند است و نباید انتقال پیدا کند؛ اما با دستور رئیس‌جمهور....(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد تایید حداقلی ورزشگاه برای بازی های لیگ برتر ، آنهم با اولویت  نور و اسکوربورد و نه سکوها ، نمره قابل قبولی برای مسئولان شهرستان که همه حمایت های استانی و ملی را دارا بودن نباشد حتی اگر با نصب کانکس و انتقال دفتر کار بخواهند کار خود را توجیه کنند ! .... از رفتار پوپولیستی فرماندار تا تایید حداقلی ورزشگاه برای لیگ برتر !
شمال نیوز : به نظر می رسد تایید حداقلی ورزشگاه برای بازی های لیگ برتر ، آنهم با اولویت نور و اسکوربورد و نه سکوها ، نمره قابل قبولی برای مسئولان شهرستان که همه حمایت های استانی و ملی را دارا بودن نباشد حتی اگر با نصب کانکس و انتقال دفتر کار بخواهند کار خود را توجیه کنند ! ....(ادامه)
انتصاب مهم در سپاه پاسداران
سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به ضرورت تقویت قرارگاه جنگ نرم سپاه گفت: سردار آبرومند از فرماندهان با ذوق، خوش‌فکر و مسلط به موضوعات دستورکار قرارگاه جنگ نرم است.(ادامه)
جوان ۲۲ ساله جویباری در یکی از باغ‌های مرکبات این شهرستان به قتل رسید. جوان ۲۲ ساله در جویباری به قتل رسید
جوان ۲۲ ساله جویباری در یکی از باغ‌های مرکبات این شهرستان به قتل رسید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.