.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۵۰میلیارد تومان بودجه سال87شهرداري رشت
(ادامه)
توقف تيم نساجي دراولين هفته ليگ
(ادامه)
جريمه شكار هر گنجشك در آستارا 12 هزارتومان
(ادامه)
با توجه به گذشت حدود 10 سال از فعالیت محل دائمی نمایشگاه های استان و عدم رعایت استانداردهای لازم نمایشگاهی از سوی شرکت نمایشگاهی ذیربط ، پیشنهاد سرمایه گذاری در محل دائمی جدید نمایشگاهی استان که واقع در ... نمایشگاه بین المللی مازندران به ساری انتقال می یابد
با توجه به گذشت حدود 10 سال از فعالیت محل دائمی نمایشگاه های استان و عدم رعایت استانداردهای لازم نمایشگاهی از سوی شرکت نمایشگاهی ذیربط ، پیشنهاد سرمایه گذاری در محل دائمی جدید نمایشگاهی استان که واقع در ...(ادامه)
این فرد در سال 77 به جرم حمل 50 کیلو مورفین و 18 کیلو تریاک در گناباد دستگیر و با تخفیف در مجازات به حبس ابد محکوم شد که از زندان به مرخصی رفته و سپس ... اعدام قاچاقچی حرفه ای در ساري
این فرد در سال 77 به جرم حمل 50 کیلو مورفین و 18 کیلو تریاک در گناباد دستگیر و با تخفیف در مجازات به حبس ابد محکوم شد که از زندان به مرخصی رفته و سپس ...(ادامه)
انتصابات جديد در استانداري گيلان
(ادامه)
پلمب بزرگترين شركت مسافربري مازندران
(ادامه)
مراسم معارفه علي كردان، قائم مقام وزير نفت بعد از ظهر روز گذشته در سكوت خبري وزارت نفت برگزار شد.در اين مراسم، كردان با اشاره به اينكه در هر جائي كه ... مراسم معارفه كردان در سكوت خبري
مراسم معارفه علي كردان، قائم مقام وزير نفت بعد از ظهر روز گذشته در سكوت خبري وزارت نفت برگزار شد.در اين مراسم، كردان با اشاره به اينكه در هر جائي كه ...(ادامه)
عملکرد دولت بنام نماینده مجلس !
(ادامه)
برداشت كيوي از باغات شمال كشور
(ادامه)
توديع و معارفه معاونت اطلاعات و اخبار شبكه طبرستان
(ادامه)
شناسايي 2منطقه نمونه گردشگري در گلستان
(ادامه)
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...(ادامه)
چهارمین مرد نمکی جهان مازندرانی است
نتایج تحقیقات اخیر روی موهای چهارمین مرد نمکی ایران نشان می دهد، این فرد 16 ساله اهل استان مازندران بوده است.در بسته ای که به همراه چهارمین مرد نمکی پیدا شده، روغن خاصی کشف شده است. احتمال دارد که کارگران در ...(ادامه)
تشكيل كميته گردشگري جنگ در مازندران
(ادامه)
علي آباد كتول بيش از 6 هزار سال قدمت دارد
(ادامه)
چند روزي از برخورد تند عزت‌الله یوسفیان ملا نماينده آمل با وزير آموزش و پرورش در راهرو مجلس نگذشته است كه ديروز وي خبر از اختصاص مبلغ 10ميليارد ريال اعتبار ويژه براي فضاي آموزشي آمل خبر داد... عصبانيت نماينده و اعتبار ويژه
چند روزي از برخورد تند عزت‌الله یوسفیان ملا نماينده آمل با وزير آموزش و پرورش در راهرو مجلس نگذشته است كه ديروز وي خبر از اختصاص مبلغ 10ميليارد ريال اعتبار ويژه براي فضاي آموزشي آمل خبر داد...(ادامه)
مخالفت شوراي شهر ساري با اعتبار 5 ميلياردي حمل زباله
(ادامه)
الهه كولايي :از نتايج انتخابات مجلس خوشبينم
(ادامه)
ابوطالب شفقت استاندار مازندران روز گذشته در آخرين روز برپايي نمايشگاه بين الملي نرم افزار كه در سالن اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامي مازندران بر پا بود حضور يافت. اين بازديد در فضايي صميمي ... حضور صميمانه استاندار در نمايشگاه بين المللي نرم افزار مازندران
ابوطالب شفقت استاندار مازندران روز گذشته در آخرين روز برپايي نمايشگاه بين الملي نرم افزار كه در سالن اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامي مازندران بر پا بود حضور يافت. اين بازديد در فضايي صميمي ...(ادامه)
فعالیت ورزشی ‪ ۱۰‬هزار کشتی‌گیر در مازندران
(ادامه)
شركت اتريشي و سرمايه گذاري در زباله مازندران
(ادامه)
دست‌نشان سرمربي پگاه گيلان شد
(ادامه)
نماینده آمل: اعتقادی به دامن زدن در مورد استعفای آقای لاریجانی ندارم
(ادامه)
اسكندري وزير جهاد كشاورزي كه درميان وزراي دولت نهم از خصوصيات خاص وگاهآ تعجب بر انگيزي برخوردار است اين بار هم در اقدامي حيرات آور به دليل دفاع مدير جهاد كشاورزي سوادكوه از موضع كشاورزان خسارت ديده محروم در سيل اخير خواستار تكذيب ... حمايت از مردم و تهديد آقاي وزير ؟
اسكندري وزير جهاد كشاورزي كه درميان وزراي دولت نهم از خصوصيات خاص وگاهآ تعجب بر انگيزي برخوردار است اين بار هم در اقدامي حيرات آور به دليل دفاع مدير جهاد كشاورزي سوادكوه از موضع كشاورزان خسارت ديده محروم در سيل اخير خواستار تكذيب ...(ادامه)
دبیر حزب اعتماد ملی گیلان در طی سخنانی  به شدت از ائتلاف دوم خرداد ها در گیلان انتقاد کرد ه و آنرا تو خالی خوانده است و افزود: احزابی که در ائتلاف شرکت می کنند عضو ... انتقاد دبیر حزب اعتماد ملی گیلان از ائتلاف اصلاح طلبان گیلان
دبیر حزب اعتماد ملی گیلان در طی سخنانی به شدت از ائتلاف دوم خرداد ها در گیلان انتقاد کرد ه و آنرا تو خالی خوانده است و افزود: احزابی که در ائتلاف شرکت می کنند عضو ...(ادامه)
رقابتهاي دوچرخه‌سواري ويژه بانوان گيلاني
(ادامه)
دیدار استاندارگيلان با خانواده سردارشهیدقلی پور
(ادامه)
ارزيابي عملكرد از ‪ ۴۵‬دستگاه اجرايي گلستان
(ادامه)
معارفه مديرعامل جديد پتروشيمي گلستان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.079 seconds.