.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ماهي نوبرانه در بازار گيلان
با شروع فصل صيد ماهيان استخواني در شهرهاي شمالي استان گيلان و بويژه آستارا و مساعد بودن هوا، ماهي نوبرانه وارد بازار آستارا شد. بهاي هر كيلوگرم ماهي سفيد (درشت) در حال حاضر در بازار ماهي فروشان شهر آستارا ‪ ۴۵‬هزار ريال تا ‪ ۶۰‬هزار ريال به فروش مي‌رسد. هم اكنون بهاي انواع ماهي در شهرستان آستارا به شرح زير است: نوع ماهي بهاي كنوني (كيلوگرم) كفال (درشت) ‪ ۵۰۰۰۰‬ريال كپور(دريايي) ‪ ۴۵۰۰۰‬ريال كولي ‪ ۴۰۰۰۰‬ريال صوف ‪ ۴۰۰۰۰‬ريال فيتو فاك (پرورشي) ‪ ۱۲۰۰۰‬ريال آمور (پرورشي) ‪ ۱۰۰۰۰‬ريال در شهرستان مرزي آستارا در شمال استان گيلان دو شركت پره صيادي فعاليت دارند.(ادامه)
انتخاب اعضاي هيئت منصفه مطبوعات مازندران
(ادامه)
در سفر سال گذشته هیئت دولت به مازندران 60 نقطه مازندران به عنوان نقاط گردشگری و طبیعت گردی شناسایی شده بود که باید به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شد که تاکنون اقدام مهمی در این زمینه صورت نگرفته است... طبيعت گردي و نگرش منفي مديران مازندراني
در سفر سال گذشته هیئت دولت به مازندران 60 نقطه مازندران به عنوان نقاط گردشگری و طبیعت گردی شناسایی شده بود که باید به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شد که تاکنون اقدام مهمی در این زمینه صورت نگرفته است...(ادامه)
در اين نمايشگاه انواع نرم افزار كاربردي ، آموزشي ، اينترنت كمك آموزشي كامپيوتري ، نشريات و كتب تخصصي (‪ (it‬از ‪ ۳۴‬شركت توليدي و ارائه نرم افزاري داخلي و خارجي عرضه شده است... افتتاح اولين نمايشگاه بين اللمللي نرم افزار در ساري
در اين نمايشگاه انواع نرم افزار كاربردي ، آموزشي ، اينترنت كمك آموزشي كامپيوتري ، نشريات و كتب تخصصي (‪ (it‬از ‪ ۳۴‬شركت توليدي و ارائه نرم افزاري داخلي و خارجي عرضه شده است...(ادامه)
مازندران در کنکور امسال سوم شد
(ادامه)
برپايي نهمين همايش صنايع دريايي در نور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.