.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دكتر رحمت الله قلي پور
راه هاي تحقق اهداف برنامه چهارم توسعه در استان مازندران (يادداشت)
دكتر رحمت الله قلي پور (ادامه)
پيروزي گاز مازندران مقابل صدراي زيراب
(ادامه)
وزير بهداشت، در حاشيه بازديد از طرح‌هاي سلامت الكترونيك بابلسر افزود: طرح نظام سلامت كه به صورت كامل در شهرستان بابلسر در حال اجرا است از ماموريت هاي مهم وزارت بهداشت محسوب مي شود. خطر آنفلوانزاي مرغي در كشور ، مردم هوشيار باشند
وزير بهداشت، در حاشيه بازديد از طرح‌هاي سلامت الكترونيك بابلسر افزود: طرح نظام سلامت كه به صورت كامل در شهرستان بابلسر در حال اجرا است از ماموريت هاي مهم وزارت بهداشت محسوب مي شود.(ادامه)
ملوان به رده دوم جدول ليگ برتر صعود كرد
(ادامه)
ورود روزانه حدود 2 میلیون متر مکعب انواع فاضلاب به رودخانه ها و در نهایت به خزر و تولید و انباشت 2 هزار و 480 تن زباله در هر روز -آسیبی جدی بر پیکره محیط زیست گیلان محسوب می شود. این در حالیست که افزایش آلودگی هوا و آلودگی های صوتی و نظایر... محیط زیست گیلان چالش ها وتوانمندی ها
ورود روزانه حدود 2 میلیون متر مکعب انواع فاضلاب به رودخانه ها و در نهایت به خزر و تولید و انباشت 2 هزار و 480 تن زباله در هر روز -آسیبی جدی بر پیکره محیط زیست گیلان محسوب می شود. این در حالیست که افزایش آلودگی هوا و آلودگی های صوتی و نظایر...(ادامه)
طرح ممنوعيت واردات برنج به كشور
(ادامه)
فتاح: تعرفه آب و برق تغییر نمی‌کند
(ادامه)
کشف ذخاير گازي جديد در درياي خزر
(ادامه)
انتقاد وزير نيرو از نبود طرح جامع آب در مازندران
(ادامه)
قتل مادر و كودك 5/1ساله‌اش در كلاردشت
متهم با ضربات چاقو همسر و فرزند 5/1 ساله خود را به قتل رساند. اين جنايت در روحيات مردم كلاردشت تأثير منفي فراواني گذاشت و همگي تقاضاي رسيدگي و اشد مجازات براي اين پدر سنگدل كردند...(ادامه)
بخشداران و كليه مديران دستگاه هاي اجرايي كه نمره قبولي دريافت نكنند كنار گذاشته خواهند شد.در كنار اين استراتژي مديراني كه پيگير مطالبات مردم و مصوبات دولت در استان مازندران نيز بودند مورد تشويق ... هشدار قناعت به مديران كم كار
بخشداران و كليه مديران دستگاه هاي اجرايي كه نمره قبولي دريافت نكنند كنار گذاشته خواهند شد.در كنار اين استراتژي مديراني كه پيگير مطالبات مردم و مصوبات دولت در استان مازندران نيز بودند مورد تشويق ...(ادامه)
دو تيم صدراي زيرآب و گاز مازندران در دربي استاني فردا روي تشك خواهند رفت.گاز با دو پيروزي شرايط بهتري نسبت به صدرا دارد كه با يك برد و يك باخت، تيم سوم گروه A است... صدرا- گاز، جنگ از نوع مازندرانی
دو تيم صدراي زيرآب و گاز مازندران در دربي استاني فردا روي تشك خواهند رفت.گاز با دو پيروزي شرايط بهتري نسبت به صدرا دارد كه با يك برد و يك باخت، تيم سوم گروه A است...(ادامه)
تعليق بازي هاي مازيران در ليگ دسته دوم
(ادامه)
دامداران درراه مجلس هشتم
(ادامه)
انتقاد رئیس آموزش و پرورش مازندران از کمبود امکانات
(ادامه)
تکذیب خبر فوت عباس حاج کناری
(ادامه)
پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز قائمشهر
(ادامه)
در انتخابات دوره گذشته مجلس در دولت قبلي مشكلات زيادي با دستگاه‌هاي اجرايي انتخاباتي داشتيم و عملاً برخي از مسئولين استانداري و فرمانداري‌ها با برخوردهاي سياسي در جهت تضعيف و كارشكني برسر راه وظايف هيئت نظارت و حتي انتخابات برآمدند كه توانستيم ... ديدار اعضاي هيئت نظارت گيلان با استاندار
در انتخابات دوره گذشته مجلس در دولت قبلي مشكلات زيادي با دستگاه‌هاي اجرايي انتخاباتي داشتيم و عملاً برخي از مسئولين استانداري و فرمانداري‌ها با برخوردهاي سياسي در جهت تضعيف و كارشكني برسر راه وظايف هيئت نظارت و حتي انتخابات برآمدند كه توانستيم ...(ادامه)
جنگل‌هاي سوادكوه دچار حريق شد
(ادامه)
نغمه عقيلى زيبايى شگفت انگيز تالاب هاى گلستان(بخوانيد)
نغمه عقيلى(ادامه)
مردی که هیبت دریا را خواب می دید(يادداشت)
(ادامه)
سارقان زورگير در بابل به دام افتادند
(ادامه)
پاسخ مرکز پژوهشی و اسناد ریاست جمهوری به یاداشت سردار علایی(ديدگاه)
(ادامه)
اظهارات دبيركل حزب‌اعتدال در جمع اعضاي هسته مركزي اين حزب در گيلان‌
(ادامه)
حذف شموشك نوشهر از جام حذفي
(ادامه)
ساخت دار قالي آلومينيومي در دانشگاه مازندران
(ادامه)
فرماندار:روند رو به رشد مصوبات رياست جمهوري در تنكابن
(ادامه)
سردار حسين علايي فاو و كلمبيا، از تواضع تا خودستايي(ديدگاه)
سردار حسين علايي(ادامه)
كشف بيش از 35 هزار ليتر مشروبات الكلي دست‌ساز در گيلان
(ادامه)
گزارش هاي خبرنگار شمال نيوز حاكي از آن است كه روح الله قهرماني معاون عمراني سابق استاندار مازندران و استاندار فعلي گيلان در حال رايزني هايي براي جذب و انتقال برخي از مديران فعلي استان مازندران به استانداري گيلان است. به گفته برخي منابع آگاه عبدا... مديران مازندراني در‌‌ راه استانداري گيلان !؟
گزارش هاي خبرنگار شمال نيوز حاكي از آن است كه روح الله قهرماني معاون عمراني سابق استاندار مازندران و استاندار فعلي گيلان در حال رايزني هايي براي جذب و انتقال برخي از مديران فعلي استان مازندران به استانداري گيلان است. به گفته برخي منابع آگاه عبدا...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.