.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پژوهشگر خوش ذوق رامسری و راه اندازی موزه+ تصاویر
پژوهشگر خوش ذوق رامسری موزه مردم شناسی راه اندازی کرد.(ادامه)
ماجرای سرقت بنزین از خودروی جهان آرا
یکی از بچه های شوخ مقر برای راه اندازی موتور برق و تماشای تلویزیون، 20 لیتر بنزین از خودروی محمد جهان آرا کشید.(ادامه)
مهدی مرادی بعنوان معاون مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران منصوب شد. انتصاب در دفتر شهری استانداری مازندران
مهدی مرادی بعنوان معاون مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران منصوب شد.(ادامه)
تصاویر/ سوم خرداد
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان‌ دوشنبه 3 خرداد ماه
(ادامه)
معجزه جو در لاغری سریع و مطمئن
بررسی‌ها نشان داده جو و جو دو سر از جمله مواد مفید و پرخواص هستند که روند کاهش وزن را تسریع می‌کنند.(ادامه)
مراسم افتتاحیه پل روگذر شهیدان رضایی در بلوار کشاورز ساری
(ادامه)
قیمت روز انواع خودروهای داخلی + جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.(ادامه)
اینکه احمدی‌نژاد گفته است سال 96 همه همدیگر را می‌بینیم به معنای کاندیداتوری وی نیست.ایشان در خصوص مجلس هم همین را گفته بودند و دیدیم که خودشان در پای صندوق رای حضور پیدا کرد و رای داد. احمدی‌نژاد برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارد/ احمدی نژاد بدهکار هیچ حزب و جریانی نیست/ کشور میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تقسیم شد
اینکه احمدی‌نژاد گفته است سال 96 همه همدیگر را می‌بینیم به معنای کاندیداتوری وی نیست.ایشان در خصوص مجلس هم همین را گفته بودند و دیدیم که خودشان در پای صندوق رای حضور پیدا کرد و رای داد.(ادامه)
دریا جان یک نفر را در محمودآباد گرفت
ظهر دیروز یک جوان 23 ساله اهل ورامین در ساحل محمودآباد غرق شده و جان خود را از دست داد.(ادامه)
شمال نیوز: مجلس پنجم 4 خرداد سال 95 شروع و 3 خرداد 1403 به پایان می‌رسد. در گذشته پس از برگزاری انتخابات در اسفند ماه نمایندگان زمان و روز مشخصی برای افتتاحیه و ورود به مجلس را نمی‌دانستند و شبهات بسیاری در این خصوص ایجاد می‌شد. پنجمین دوره مجلس خبرگان چگونه آغاز می شود؟
شمال نیوز: مجلس پنجم 4 خرداد سال 95 شروع و 3 خرداد 1403 به پایان می‌رسد. در گذشته پس از برگزاری انتخابات در اسفند ماه نمایندگان زمان و روز مشخصی برای افتتاحیه و ورود به مجلس را نمی‌دانستند و شبهات بسیاری در این خصوص ایجاد می‌شد.(ادامه)
آسمان مازندران همچنان نیمه ابری
آسمان امروز مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد و بارش های پراکنده خواهد بود.(ادامه)
عکس/صفحه‌نخست روزنامه‌های سه‌شنبه سوم خرداد
(ادامه)
محمد طهماسبی با انتظار، ظهور را به تأخیر نیندازیم!(يادداشت)
محمد طهماسبی(ادامه)
نخست‌وزیر جدید ترکیه و همسرش (تصویـر)
"بن علی یلدریم" نخست وزیر جدید ترکیه می شود. او در کابینه مستعفی ترکیه، سمت وزیر حمل و نقل را برعهده دارد. یلدریم جانشین احمد داوود اوغلو نخست وزیر مستعفی ترکیه می شود. (ادامه)
جنازه رهبر طالبان بعد از حمله آمریکا (عکس)
(ادامه)
روایتی از آخرین روز مقاومت در خرمشهر(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: در شب آزاد سازی «خرمشهر» آقامحسن که آن روزها فرمانده رزمندگان فاتح بود در شبکه اول سیما حاضر شد تا هم یادی از یارانش کرده باشد و هم دغدغه های امروزش را بازگوید و هم بگوید که آن روزها را چگونه می توان بازگرداند. علاوه بر این، او به مسئولیت تازه اش اشاره کرد..... قصد کاندیداتوری ندارم و به دنبال امنیت ملی و منطقه ای هستم
شمال نیوز: در شب آزاد سازی «خرمشهر» آقامحسن که آن روزها فرمانده رزمندگان فاتح بود در شبکه اول سیما حاضر شد تا هم یادی از یارانش کرده باشد و هم دغدغه های امروزش را بازگوید و هم بگوید که آن روزها را چگونه می توان بازگرداند. علاوه بر این، او به مسئولیت تازه اش اشاره کرد.....(ادامه)
25 میلیون حقوق ناقابل مدیر دانشگاه آزاد
در حالی که رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد از کارکردن عده‌ای در این دانشگاه به صورت رایگان یا با حداقل دریافتی دم می‌زند، فیش حقوقی یکی از مدیران استانی دانشگاه آزاد خبر از دریافتی ماهانه حدود 25 میلیون تومان دارد. (ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت یوسف‌نژاد و پزشکیان دو نماینده اصلاح‌طلب مجلس از ریاست علی لاریجانی در مجلس آینده، گفت: قطعا لاریجانی در انتخابات آینده ریاست مجلس دهم رای می‌آورد.

یوسفیان ملا: قطعا لاریجانی در انتخابات ریاست مجلس رأی می‌آورد/ تجربه لاریجانی بر عارف برتری دارد
شمال نیوز: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت یوسف‌نژاد و پزشکیان دو نماینده اصلاح‌طلب مجلس از ریاست علی لاریجانی در مجلس آینده، گفت: قطعا لاریجانی در انتخابات آینده ریاست مجلس دهم رای می‌آورد. (ادامه)
12 عادت روزانه که شما را پیر می‌کند
آیا شما هم سریع‌تر از سن خودتان پیر می‌شوید؟ اگر در آینه نگاه می‌کنید و از آنچه در آینه می‌بینید راضی نیستید، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که برخی از عادت‌های روزانه خود را دوباره ارزیابی کنید. (ادامه)
خودکشی مرد جوان با شیرهای باغ وحش +تصاویر
رسانه ها از خودکشی مردی در شیلی خبر داده اند که با شیوه ای جدید و با تبدیل کردن خود به طعمه شیرهای باغ وحش تلاش داشته تا از شر خودش خلاص شود.(ادامه)
اختصاصی شمل نیوز : فتح الله غفاری می گوید : بدنه کارشناسی با نظریه استراحت و یا تنفس جنگل موافق نیست چرا که جنگل های دارای طرح و برنامه در حال اجرا با جنگل های فاقد طرح و یا فاقد برنامه در طبیعت قابل بررسی است.... بدنه کارشناسی با نظریه استراحت و یا تنفس جنگل موافق نیست
اختصاصی شمل نیوز : فتح الله غفاری می گوید : بدنه کارشناسی با نظریه استراحت و یا تنفس جنگل موافق نیست چرا که جنگل های دارای طرح و برنامه در حال اجرا با جنگل های فاقد طرح و یا فاقد برنامه در طبیعت قابل بررسی است....(ادامه)
شمال نیوز : منتخب مردم بابلسر و فریدونکناردر مجلس دهم بندر فریدونکنار را از ظرفیت های خوب اقتصادی در استان مازندران خواند و گفت: ۶ ماه است که کارگران این بندر حقوق نگرفته اند..... نانواکناری : کارگران بندر فریدونکنار ۶ ماه حقوق نگرفته‌اند !
شمال نیوز : منتخب مردم بابلسر و فریدونکناردر مجلس دهم بندر فریدونکنار را از ظرفیت های خوب اقتصادی در استان مازندران خواند و گفت: ۶ ماه است که کارگران این بندر حقوق نگرفته اند.....(ادامه)
۳ انتصاب در آستان قدس رضوی
طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمين رییسی تولیت آستان قدس رضوی، سید مرتضی بختیاری به سمت قائم مقام این آستان منصوب شد. (ادامه)
واکنش لاله‌افتخاری به نامزدی احمدی‌نژاد
با اینکه اسدالله بادامچیان قائم مقام حزی موتلفه در مصاحبه با خبرآنلاین از معرفی نامزد حزبی در انتخابات ریاست جمهوری سال96خبرداد،یک عضو شورای مرکزی این حزب ، حرفهای متفاوتی زد. (ادامه)
بهائیان قاتل در ایران چه کردند؟ +عکس
بهائیان همواره در عرصه های حقوق بشری یکی از سوژه های تبلیغاتی دنیای غرب علیه ایران بوده اند گویا این جماعت، مظلومان و ساکتان تاریخ بوده اما آنچه کمتر موردتوجه قرار گرفته اعمال شنیع این فرقه در قالب ترور،قتل و کشتار بوده است .(ادامه)
حمایت جبهه پایداری از ریاست لاریجانی
نماینده مردم کرمان در مجلس دهم با بیان اینکه جبهه پایداری در حال حاضر از ریاست لاریجانی حمایت می‌کند، گفت: من فکر می‌کنم ایشان به خوبی می‌توانند مجلس را اداره کنند. (ادامه)
قیمت روز انواع خودروهای داخلی
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.(ادامه)
پخت و توزیع کیک 35 متری در بابلسر
بزرگترین کیک مازندران به مناسبت میلاد امام زمان(عج) در بابلسر پخت و توزیع می‌شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.