.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/صفحه‌نخست روزنامه‌های چهارشنبه 5 خرداد
(ادامه)
آقای روحانی، اتصالی دیگر از مازندران به سمنان با چه توجیهی؟!
(ادامه)
شمال نیوز: مسئولان این شرکت امروز به 150 کارگر این شرکت اعلام کردند که از فردا دیگر سر کار خود حاضر نشوند.

اخراج 150 کارگر شرکت حفاری نفت شمال
شمال نیوز: مسئولان این شرکت امروز به 150 کارگر این شرکت اعلام کردند که از فردا دیگر سر کار خود حاضر نشوند. (ادامه)
واکنش هاشمی به نتیجه انتخابات هیات رئیسه
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین واکنش به انتخابات هیأت رئیسه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری گفت:(ادامه)
احوالپرسی آیت الله هاشمی با جلیلی+ عکس
آیت الله هاشمی با جلیلی در مجلس خبرگان احوالپرسی کرد. (ادامه)
آسمان مازندران از فردا بارانی می‌شود
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: روز چهارشنبه ۵ خرداد ماه امسال با عبور یک موج از روی نوار شمالی کشور در برخی ساعات شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در استان هستیم. (ادامه)
بازهم دریای خزر قربانی گرفت
شنا خارج از محدوده طرح دریا در نوشهر یک قربانی دیگر بر جا گذاشت(ادامه)
شهردار رشت برای حفظ قداست شورا استعفا دهد
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت گفت: پیشنهاد می‌کنم شهردار رشت برای حفظ قداست شورا و شهر, استعفای خود را اعلام کند. (ادامه)
فواید تخمه آفتابگردان در تقویت رشد مو
کارشناسان تغذیه مصرف تخمه آفتابگردان را در رژیم غذایی توصیه می کنند.(ادامه)
عکس/ سلفی با رئیس مجلس
آخرین نشست علنی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اعلام حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس صبح سه شنب چهارم خرداد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. این نشست چهارصد و بیست و هشتمین نشست علنی مجلس نهم بود که با حضور 201 تن از بهارستان‌نشینان رسمیت یافت و 86 نماینده نیز در آغاز نشست اختتامیه مجلس حضور نداشتند.(ادامه)
عکس/ سخنرانی قرائتی روی ناو جنگی
(ادامه)
شروط ایران برای حج ۹۵
هیئت سازمان حج و زیارت کشورمان به دعوت وزیر جدید حج عربستان سعودی و به‌منظور انجام مذاکرات نهایی برای حج تمتع ۹۵ ظهر امروز سه‌شنبه عازم جده در عربستان شد.(ادامه)
هدایای نایاب مودی به رهبرانقلاب و رئیس‌جمهور +تصاویر
نخست‌وزیر هند هدایای نایابی شامل نسخه قرآن کریم منسوب به امام علی (ع) را به رهبر معظم انقلاب و دیوان فارسی «مرزا غالب» شاعر بزرگ شبه قاره هند را به رئیس جمهور کشورمان هدیه کرد.(ادامه)
برنامه کودک ایرج طهماسب در دهه 60 +عکس
ایرج طهماسب در دهه 60 برنامه النگ و دولنگ را برای صداوسیما تولید کرده بود.(ادامه)
شمال نیوز: مجلس نهم که یک سال خود را با دولت احمدی نژاد و سه سال دیگر را در دولت روحانی سپری کرد و رکورددار مطرح شدن استیضاح در آن در تاریخ مجالس جمهوری اسلامی نام گرفت. هرچند تنها ۶ استیضاح در صحن علنی مطرح شد که سهم هرکدام از دولت‌ها ۳ استیضاح بود. زنگ پایان مجلس نهم به صدا در آمد/ تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام مهمترین اقدام نمایندگان ملت/ خداحافظی 217 نماینده با بهارستان
شمال نیوز: مجلس نهم که یک سال خود را با دولت احمدی نژاد و سه سال دیگر را در دولت روحانی سپری کرد و رکورددار مطرح شدن استیضاح در آن در تاریخ مجالس جمهوری اسلامی نام گرفت. هرچند تنها ۶ استیضاح در صحن علنی مطرح شد که سهم هرکدام از دولت‌ها ۳ استیضاح بود.(ادامه)
عکس/ مرسدس بنز ۳میلیارد تومانی در تهران
حضور مرسدس بنز اس 500 مدل 2014 که ارزشی نزدیک به سه میلیارد تومان در ایران دارد. همچنین این خودرو لوکس ترین خودروی سال جهان شناخته شد.(ادامه)
ژست هاشمی رفسنجانی در روز ریاست جنتی/ عکس
(ادامه)
10 نماینده منظم مجلس را بشناسید
هیات رئیسه مجلس، در پایان هر سال از عمر چهار ساله مجلس، اسامی 10 تن از نمایندگان منظم را اعلام می‌کرد. (ادامه)
يادداشت همسر شهاب حسينی در سوگ همسر شهيد بابایی
همسر شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون که پیش از این در نقش شهید بابایی بازی کرده است، در سوگ همسر شهید بابایی یادداشت نوشت. (ادامه)
طرح‌های سالم‌سازی دریا در سواحل مازندران آغاز شد
طرح‌های سالم‌سازی دریای مازندران با حضور قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی در ساحل خزرآباد ساری آغاز شد.(ادامه)
نشا کاری یکی از مراحل کشت برنج است. در این مرحله نشا (جوانه برنج) که پیش از این در خزانه آماده شده را به زمین اصلی انتقال می دهند. نشاکاری معمولا توسط زنان کشاورز انجام می شود.کاری سخت و جانفرسا که نتیجه اش برداشت محصولی است با کیفیت بالا،خوش عطر،خوش پخت در رقابت با محصولات ارزان قیمت و با ارزش غذایی کمتر از کشورهای جنوب شرقی آسیایی که واردات بی رویه در کنار کم آبی و هزینه ی زیاد کشت،شالیکاران شمالی را مجبور به بالا بردن قیمت فروش و در سال های اخیر فروش زمین زراعی نموده است./ خزرنما آخرین روزهای نشاء سنتی در روستاهای ساری(خبر)
نشا کاری یکی از مراحل کشت برنج است. در این مرحله نشا (جوانه برنج) که پیش از این در خزانه آماده شده را به زمین اصلی انتقال می دهند. نشاکاری معمولا توسط زنان کشاورز انجام می شود.کاری سخت و جانفرسا که نتیجه اش برداشت محصولی است با کیفیت بالا،خوش عطر،خوش پخت در رقابت با محصولات ارزان قیمت و با ارزش غذایی کمتر از کشورهای جنوب شرقی آسیایی که واردات بی رویه در کنار کم آبی و هزینه ی زیاد کشت،شالیکاران شمالی را مجبور به بالا بردن قیمت فروش و در سال های اخیر فروش زمین زراعی نموده است./ خزرنما(ادامه)
عکس: لطفا «بگذارید زندگی کنم»
طرح جالب شهرداری شهرکرد در حفظ محیط زیست(ادامه)
7 راز بیمار نشدن
آنچه امروزه پزشکان به آن معتقدند این است که باور و فکر انسان بر بیمار شدن یا نشدن او اثر می گذارد. این در واقع همان چیزی است که از آن به عنوان تلقین یاد می کنیم. تلقین و نوع تفکر ما می تواند بر ابتلای ما به بیماری ها تأثیرگذار باشد. بنابراین بهتر است همیشه مثبت فکر کنیم و خصلت مثبت اندیشی را در خودمان تقویت کنیم.(ادامه)
دریافت وجه از والدین دانش آموزان ممنوع
مدارس حق دریافت کمک در هنگام ثبت نام ندارند.(ادامه)
عکس/ صندلی حسن خمینی در خبرگان
پنجمین دوره مجلس خبرگان امروز افتتاح شد و تصاویر نشان می‌دهد که علی‌رغم حضور مهمان‌های مختلف در این جلسه، سید حسن خمینی در افتتاحیه حاضر نبوده است.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار تهران + جدول
قیمت سکه طرح قدیم به نرخ یک میلیون و7 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.(ادامه)
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس آزاد می‌شود
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس با قرار وثیقه فردا شب از زندان آزاد خواهد شد.(ادامه)
عکس خداحافظی نمایندگان مجلس نهم
درحاشیه اختتامییه مجلس نهم شورای اسلامی(ادامه)
آیت‌الله جنتی: ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله است
رئیس مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ولایت فقیه همان ولایت رسو‌ل‌الله صلی‌الله علیه و آله و سلم است، گفت: ما باید کاری کنیم که هم خدا و هم مقام معظم رهبری از ما راضی باشند.(ادامه)
انتقامجویی به سبک مجازی
پسر جوان با انتشار تصاویر دختری در فضای مجازی قصد انتقامجویی داشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.