.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
استقبال بی نظیر از فراخوان استعدادیابی سپک‌تاکرا در قائم‌شهر
شمال نیوز : سرپرست هیأت انجمن‌های ورزشی قائم‌شهر گفت: استقبال از فراخوان استعدادیابی سپک‌تاکرا در قائم‌شهر کم‎نظیر و قابل توجه بود....(ادامه)
افزایش 100 درصدی نرخ ورود به مراکز معاینه فنی خودرو
نرخ ورود به مراکز معاینه فنی 100 درصد افزایش یافته است.(ادامه)
خبر خوش برای صاحبان چک‌های برگشتی
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری بند شش ماده ۱۸ دستورالعمل شورای عالی پول و اعتبار مبنی بر ممنوعیت اخذ دسته چک به مدت هفت سال برای اشخاص دارای چک برگشتی را مغایر قانون دانست و ابطال کرد.(ادامه)
توافق سرمربی قهرمان لیگ یک با خونه به خونه
(ادامه)
نوای جشنواره موسیقی بومی در مازندران
(ادامه)
جدول/ کاهش قیمت سکه و دلار در بازار تهران
نرخ معاملات سکه و دلار بازار تهران در تاریخ شنبه 1 خرداد 1395 منتشر شد.(ادامه)
عکس/ پورشه کلاسیک در تهران
پورشه 911 دهه 70 میلادی، یکی از زیباترین خودروهای کلاسیک در تهران(ادامه)
یارانی که از قبرها به یاری امام زمان(عج) برمی‌خیزند
کدام مؤمنان در زمان ظهور شایستگی نصرت حضرت صاحب‌الزمان(ع) را خواهند داشت و از قبرها رجعت خواهند کرد؟(ادامه)
معاون نعمت‌زاده استعفا داد
با استعفای علی اصغر توفیق از سمت معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، رمضانعلی صادق زاده طی حکمی از سوی نعمت زاده به عنوان سرپرست این معاونت منصوب شد.(ادامه)
15 غذای حاوی ویتامین B12 که باید بخورید
ماست منبع خوبی از کلسیم، منیزیم و پروتئین است. مطالعات مختلف نشان می‌دهد که مصرف منظم ماست از بروز دیابت و فشار خون بالا جلوگیری می‌کند. به خاطر وجود پروبیوتیک در ماست، به سیستم گوارشی بدن نیز کمک می‌کند. بهتر است از ماست سالم، ارگانیک و کم چرب استفاده شود. بهترین روش برای مصرف آن، به کارگیری ماست در اسموتی‌هاست.(ادامه)
بیانات رهبر انقلاب درباره‌ی «انتظار فرج»
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت فرارسیدن نیمه‌ی شعبان، سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را درباره‌ی «انتظار فرج» و «وظیفه‌ی منتظران» منتشر کرد.(ادامه)
آمادگی برای سنددار کردن زمین های کشاورزی
22 هزار هکتار از زمین های کشاورزی مازندران امسال سنددار می شود.(ادامه)
محسن تنابنده دركنار همسرش با تیپی جدید +عکس
محسن تنابنده عکس زیر را در صفحه اجتماعی اش منتشر کرد.(ادامه)
از خواص "توت" چه می دانید؟
توت ها بسیار خوشمزه و مغذی هستند و مردم سراسر جهان نیز آن را دوست دارند و از خوردنش لذت می برند. توت و شاتوت هر دو محصول درخت توت سفید هستند. (ادامه)
وجود 7 هزار و 500 واحد تولیدی نیمه فعال در کشور+ تصاویر
7 هزار و 500 واحد تولیدی نیمه فعال و راکد درکشور شناسایی شد.(ادامه)
پرونده بابک زنجانی به دیوان عالی کشور رفت
پرونده بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده نقتی که پیشتر از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به اعدام محکوم شدند، برای رسیدن به فرجام خواهی متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد.(ادامه)
شمال نیوز : صادقلو با بیان اینکه صنعت در شمال به صورت مطلوب نداریم، افزود: باید طرح‌های اقتصاد مقاومتی در همه استان‌های کشور اجرایی شود و صرفا اتکا به استان‌های پایلوت در استان‌های شمالی نباید باشد..... ۷۴ پروژه محوری اقتصاد مقاومتی در استان گلستان
شمال نیوز : صادقلو با بیان اینکه صنعت در شمال به صورت مطلوب نداریم، افزود: باید طرح‌های اقتصاد مقاومتی در همه استان‌های کشور اجرایی شود و صرفا اتکا به استان‌های پایلوت در استان‌های شمالی نباید باشد.....(ادامه)
پرویز کلانتری تصویرگر داستان «روباه و زاغ» درگذشت +عکس
پرویز کلانتری، نقاش، تصویرگر و نویسنده، ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ در ۸۵ سالگی به دلیل عوارض ناشی از سکته و کهولت سن دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
نخستین جشنواره گلاب‌گیری در روستای کلیج‌کلا دودانگه ساری(خبر)
(ادامه)
عکس/ خنده‌های ظریف و همسرش
مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز جمعه شب با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه،همسرش مریم ایمانیه، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از اهالی هنر و سینما در مجتمع آسمان تهران برگزار شد.(ادامه)
خسارت باران و سیل در چهاردانگه مازندران
بارش باران در چهاردانگه ساری خسارت بر جا گذاشت.(ادامه)
نرخ 16 ارز افزایش یافت
بهای رسمی دلارو یورو افزایش و پوند کاهش یافت.(ادامه)
روزبه رفاکار جامعه مدرن و افسردگی(يادداشت)
روزبه رفاکار(ادامه)
عکس/مراسم هفتمین روز شهادت سردار ناظری
مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت سردار ناظری، فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه امروز (جمعه ۳۱ اردیبهشت) با حضور جمعی از فرماندهان و هم‌رزمان آن شهید برگزار شد.(ادامه)
یک طرفه شدن جاده‌های شمالی از بعدازظهر فردا
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران در محورهای مازندران و خراسان شمالی و همچنین یک طرفه شدن جاده‌های شمالی در بعدازظهر فردا خبر داد.(ادامه)
اعمال شب و روز «نیمه‎شعبان» چیست؟
شب نیمه شعبان، شب بسیار مباركى است. از امام جعفر صادق علیه السلام روایت است كه از امام محمدباقر علیه‌السلام در مورد فضیلت شب نیمه شعبان سؤال شد؛ امام فرمود آن شب بعد از لیلة القدر افضل شب‌ها است.(ادامه)
تشییع پیکر شهید مدافع حرم+ تصاویر
با حضور گسترده و پرشکوه مردم بابل و در میان حزن و اندوه، پیکر شهید مدافع حرم سید رضا طاهر در بابل تشییع و به خاک سپرده شد.(ادامه)
عکس/ تازه داماد پرسپولیس بر سر مزار کاپیتان
مهاجم پرسپولیس به خاطر کسب اجازه از دو خانواده مرحوم نوروزی و اولادی برای برپایی مراسم ازدواجش به روستای کپورچال رفت.(ادامه)
شمال نیوز : همین سالهای پیش بود وقتی از یزد و کرمان به قائم شهر می آمد جای تعجب داشت که با چه حرارتی به امور کاری اش در فروشگاه ورزشی اش رسیدگی کرده و جدیت و پشتکارش برای من عجیب بود و همین خصوصیتهایش باعث موفقیتش در زندگی و ورزش است..... برای « نادر دست نشان » اسطوره فوتبال مازندران و موفقیت هایش
شمال نیوز : همین سالهای پیش بود وقتی از یزد و کرمان به قائم شهر می آمد جای تعجب داشت که با چه حرارتی به امور کاری اش در فروشگاه ورزشی اش رسیدگی کرده و جدیت و پشتکارش برای من عجیب بود و همین خصوصیتهایش باعث موفقیتش در زندگی و ورزش است.....(ادامه)
عکس / نامه متفاوت یک شهید برای همرزمش
در تصویری که مشاهده می کنید، نامه ای از شهید رحیم آنجفی را می بینید که برای یک از همرزمانش در مریوان فرستاده است. 30 آبان 1360 تاریخ ارسال این نامه است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.