.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سقوط قیمت 9 خودروی داخلی به زیر قیمت کارخانه
(ادامه)
واکنش دفتر احمدی نژاد به اظهارات احمدی مقدم: واقعیت ندارد!
(ادامه)
شمال نیوز :  بر اساس نیازهای کشور در حوزه­های درمان و آموزش پزشکی و با توجه به حسن سابقه جهاددانشگاهی در اجرای موفق دوره­های آموزشی کوتاه مدت در حوزه­های مختلف علوم، معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران طی تقسیمات کشوری مسئولیت آموزشی  یک هزار و 260  نفر کمک پرستار را در سطح استان مازندران به عهده دارد. ثبت‌نام دوره‌های آموزشی کمک پرستاری در جهاد دانشگاهی مازندران
شمال نیوز : بر اساس نیازهای کشور در حوزه­های درمان و آموزش پزشکی و با توجه به حسن سابقه جهاددانشگاهی در اجرای موفق دوره­های آموزشی کوتاه مدت در حوزه­های مختلف علوم، معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران طی تقسیمات کشوری مسئولیت آموزشی یک هزار و 260 نفر کمک پرستار را در سطح استان مازندران به عهده دارد.(ادامه)
هزینه وکالت تعویض پلاک خودرو دو برابر شد
(ادامه)
زاکانی رئیس کمیسیون ویژه برجام شد
اعضای هیأت رئیسه کمیسیون ویژه برجام در نخستین جلسه کمیسیون انتخاب شدند.(ادامه)
عکس/نیسانی که جلوی سفارت خانه خراب شـد!
هنگام ورود وزیر خارجه انگلیس به سفارت این کشور یک دستگاه نیسان به یکباره خراب شد تا ماموران نیروی انتظامی با هل دادن آن را از جلوی در سفارت کنار بردند.(ادامه)
وقتی دختر اوباما با او قهر است+تصاویر
(ادامه)
سفارت انگلیس در تهران رسما بازگشایی شد
وزیر خارجه انگلیس با حضور در سفارت انگلیس در تهران رسما سفارت کشورش را پس از ۴ سال بازگشایی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : این پزشک جهادی و بدون مرز در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران گفت : انتخاب يك پزشك بعنوان طبيب جهادگر آنگاه معنا و مفهوم مي يابد كه همه انسانها فارغ از نژاد، مليت از وجود او بهره مند شوند. .... تجلیل از پزشک مازنی به عنوان برترين پزشك جهادي كشور
شمال نیوز : این پزشک جهادی و بدون مرز در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران گفت : انتخاب يك پزشك بعنوان طبيب جهادگر آنگاه معنا و مفهوم مي يابد كه همه انسانها فارغ از نژاد، مليت از وجود او بهره مند شوند. ....(ادامه)
معترضان به حذف یارانه به سامانه مراجعه کنند
خانوارهایی که یارانه آنها از ماه‌های گذشته قطع شده از یکم شهریور و خانوارهایی که از مرداد قطع شده، از ششم شهریورماه به سامانه ثبت اعتراض مراجعه کنند.(ادامه)
احتمال نشست وزیران خارجه ایران و 1+5 در نیویورک
یک مقام آگاه از احتمال برگزاری نشست وزیران خارجه ایران و 1+5 در اواخر شهریورماه در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.(ادامه)
عبدالحسین حائری درگذشت
عبدالحسین حائری در سن 88 سالگی درگذشت.(ادامه)
نامه 25 نماینده روحانی مجلس به روحانی
برخی از اعضای فراکسیون روحانیت مجلس طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور به صحبت‌های اخیر وی در مورد شورای نگهبان واکنش نشان دادند.(ادامه)
موسسه اعتباری عسکریه هم وام ازدواج می دهد
(ادامه)
روغن از شنبه رسماً ۵ درصد گران شد+ سند
(ادامه)
عکس: ماشین عروس چند میلیاردی!
(ادامه)
سلام آقا / تصاویر
دیرزمانی‌ست که گوشه‌ای از میدان بیت‌المقدس مشهد برای دوستداران امام رضا(ع) به نقطه‌ ادای احترام و عرض ادب به ایشان مبدل شده. مکانی که وقتی چشم عاشقانش ناخودآگاه به گنبد طلا می‌افتد، دست بر سینه و سر به زیر سلام می‌کنند. رسمی دیرینه و کوتاه، که نشان از ارادت عمیق به آستان امام هشتم دارد. این روزها اطراف بارگاه امام رضا(ع) مملو از عاشقانی‌ست که از راه دور و نزدیک برای عرض ادب و تبریک میلاد به آن حضرت آمده‌اند.(ادامه)
بکارگیری بازنشستگان ممنوع می‌شود
(ادامه)
کی‌روش بالاخره به ایران بازگشت
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پایان مرخصی خود به ایران بازگشت.(ادامه)
وضعیت گروههای خونی در ایران
گروه خونی O میان مردم و اهدا کنندگان خون ایران بیشترین فراوانی را دارد.(ادامه)
عکس دیده نشده از رامبدجوان و علی صالحی
(ادامه)
تصاویر/ بوسه وزیربهداشت بردست دکتر یلدا
(ادامه)
نماینده رشت:تأیید برجام در مجلس شبیه یک جوک است
شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تأیید برجام در مجلس شبیه جوک است گفت: مخالف ورود صوری برجام به مجلس هستم.(ادامه)
برنامه‌های هفته دولت در مازندران اعلام شد
شمال نیوز: مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران عناوین و برنامه‌های هفته دولت در استان اعلام شد.(ادامه)
زیرساخت‌های سواحل در کشور مربوط به 40 سال پیش است
رئیس بازرسی و نظارت بر سواحل وزارت کشور گفت: زیرساخت‌های سواحل شمال کشور مربوط به حداقل 40 سال پیش هستند و پاسخگوی نیاز جمعیت خود نیستند، حال آنکه جمعیت میلیونی به شهرستان‌های شمالی سفر می‌کنند.(ادامه)
عکس/ زوج بازیگر در یونان
تصویری از امیر جعفری، ریما رامین‌فر و فرزندشان در یونان را مشاهده می کنید.(ادامه)
توصیه رهبری به ضرغامی +عکس
عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : رهبری به ما توصیه می‌فرمودند تا زنده‌اید برای آخرت خود آذوقه فراهم کنید. بعد از مرگ دیگران هر چه همت کنند، به نقل مضمون "چیزکی"! برای شمامی فرستند!(ادامه)
اضافه وزن ۴۰۰ درصدی دولت
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: منش راه توسعه دولت زده ایران نه تنها به توسعه اقتصادی مطلوب منجر نشده است بلکه دولتی بس بزرگ با بهره وری کم آفریده که سیاه‌چاله‌ای است که امکانات ملی را می‌بلعد.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه محیط زیست با این کارخانه هیچ برخوردی نمی‌کند، بیان کرد: این منطقه به فراموشی سپرده شد، با توجه به اینکه در عوارض شهری و هرگونه اقدامی که نیاز به همکاری است اهالی انجام می‌دهند اما مسئولان یک لایروبی در این رودخانه انجام نمی‌دهند.... از رها سازی فاضلاب کارخانه در رودخانه سیاهرود تا دپو زباله جنب رودخانه تلار!
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه محیط زیست با این کارخانه هیچ برخوردی نمی‌کند، بیان کرد: این منطقه به فراموشی سپرده شد، با توجه به اینکه در عوارض شهری و هرگونه اقدامی که نیاز به همکاری است اهالی انجام می‌دهند اما مسئولان یک لایروبی در این رودخانه انجام نمی‌دهند....(ادامه)
ماموریت جهانگیری به ۳ عضو کابینه
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.