.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حضور داوران مازندرانی در لیگ برتر فوتبال
(ادامه)
شمال نیوز : علی رغم اینکه این نماینده در مقام دفاع از سیاست های دولت برآمده و از نمایندگان خواسته بود که در مسئله برجام ورود نکنند اما مجلس نشینان استقبالی از اظهارات وی نکردند و به بررسی موضوع فرجام توسط مجلس رای موافق دادند.... وقتی حرف نماینده مرکز استان در مجلس خریداری ندارد!
شمال نیوز : علی رغم اینکه این نماینده در مقام دفاع از سیاست های دولت برآمده و از نمایندگان خواسته بود که در مسئله برجام ورود نکنند اما مجلس نشینان استقبالی از اظهارات وی نکردند و به بررسی موضوع فرجام توسط مجلس رای موافق دادند....(ادامه)
قیمت انواع خودرو در دوبی
(ادامه)
بی عرضه‌ترین محافظ شخصی +عکس
محافظ شخصی یک تاجر چینی در غرب لندن هزان پوند خسارت بر روی دست تاجر نگون بخت گذاشت.(ادامه)
صادق خرازی استعفا کرد
رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان پس از جلسه شورای مرکزی این تشکل سیاسی، از سمت خود استعفا کرد و از این پس به عنوان عضو عادی فعالیت خواهد کرد.(ادامه)
آغاز اعزام حجاج مازندرانی به حج تمتع
(ادامه)
میوه‌ای 10 هزار بار قوی‌تر از شیمی‌درمانی
(ادامه)
اطلاعاتی جالب در مورد دوربین آیفون آینده
آیفون بعدی که به احتمال بسیار زیاد با نام آیفون 6 اس روانه بازار خواهد شد، از هم اکنون اخبار و شایعات زیادی را به خود اختصاص داده است. گفته میشود که این آیفون در روز 20 شهریور به پیش فروش خواهد رسید و اخیرا نیز اطلاعاتی جالب در مورد دوربین این هوشمند محبوب بدست آمده است.(ادامه)
فواید خوردن غذای تند برای زنان
محققان دریافتند که خوردن غذای تند فواید زیادی دارد که البته فواید خوردن غذای تند برای زنان بیشتر از مردان می باشد. (ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه 1 مهر
(ادامه)
مچ اندازی پیرمرد گیلانی با وزیر رفاه + عکس
وزیر رفاه در پایان بازدید خود از درمانگاه تأمین اجتماعی رودسر به درخواست یکی از بیماران با وی مچ انداخت. (ادامه)
رفع تصرف 30 هزار متر مربع از اراضی ملی جاده چالوس
شاکرمی از رفع تصرف 30 هزار متر مربع از اراضی جاده چالوس و خروج آن از دست متصرفان خبر داد. (ادامه)
انتقام تلگرامی خواستگار از دختر مورد علاقه‌
جوان عاشق پیشه وقتی در ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش ناکام ماند، سناریوی انتقامجویی عجیبی را طراحی کرد. (ادامه)
واژگون شدن مسکن مهر مازندران صحت ندارد+عکس
شمال نیوز: به تازگی تصویری منتسب به «واژگون شدن یکی از ساختمان‌های مسکن مهر در استان مازندران» در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود. (ادامه)
عکس دیده نشده از حسن روحانی
سال 1356 مراسم عقد یکی از جوانان و مبارزان انقلاب اسلامی و از اعضای مکتب جوانان آل محمد در مسجد سمنانی‌های مقیم تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برگزار شد. (ادامه)
نمایی از کعبه در قرن نوزدهم / تصویر
تصویر نمایی از کعبه در قرن نوزدهم(ادامه)
کاهش قیمت آرد در مازندران /قیمت نان تغییر نکرد
رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران گفت: قیمت آرد واحدهای خبازی آزادپز از کیلویی 6 هزار تومان به سه هزار تومان کاهش یافت و قیمت نان هم تغییر نکرد. (ادامه)
چوب حراج بر طلای سپید مازندران(يادداشت)
(ادامه)
ژست نیمایوشیج هنگام شعر سرودن + عکس
علی اسفندیاری مشهور به نیما یوشیج (زادهٔ ۲۱ آبان ۱۲۷۴ در دهکدهٔ یوش، بخش بلده از توابع شهرستان نور استان مازندران - درگذشتهٔ ۱۳ دی ۱۳۳۸ در شمیران، تهران) شاعر معاصر ایرانی و ملقب به پدر شعر نوی فارسی است. وی بنیانگذار شعر نو فارسی است.(ادامه)
انتقاد معاون وزیر کشور از صداوسیما
محبوبی، مدیرکل اجتماعی وزارت کشور گفت: در تهران و اصفهان ما با کاهش سرمایه های اجتماعی روبرو هستیم که البته برای سایر استانها هم چنین است که پارامترهای ارزیابی این کاهش خدمات رسانی، اعتماد سازمانی، عملکرد نظام، وجود عدالت، وظیفه شناسی، احساس امنیت، صیانت خانواده و غیره بوده است. (ادامه)
ساز و کار عارف برای ائتلاف با اصولگرایان
(ادامه)
علائم کم‌کاری و پُرکاری تیروئید
متخصص بیماری‌های داخلی غدد گفت: برای درمان کم‌کاری تیروئید باید پس از تشخیص بیماری توسط معاینات بالینی و تست‌های آزمایشگاهی، مداوا را با قرص لووتیروکسین آغاز کرد. (ادامه)
چهار عملی که مانع استجابت دعا می گردد
بنا به روایات رسیده از ائمه اطهار (علیهم السلام) دسته ای از اعمال موجبات عدم استجابت دعای انسان را فراهم می آورند، چنانکه این اعمال شامل: مالِ حرام، ظلم، گناه و ترک امر به معروف می باشد. (ادامه)
دوغی که آفتاب خورده، سرطان‌زاست؟
هنگام خرید دوغ‌های خارج از یخچال، به تاریخ تولید آن‌ها توجه کنید و محصولی که تازه‌ترین تاریخ تولید و بیشترین تاریخ مصرف را دارد، بخرید. بعد از خرید و رسیدن به خانه هم محصول را بلافاصله داخل یخچال قرار دهید. خرید و مصرف دوغ‌هایی که خارج از مغازه و در مجاورت نور آفتاب قرار گرفته‌اند توصیه نمی‌شود.(ادامه)
عکس/ وزیر کشور لباس نظامی به تن کرد
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در بازدید از منطقه مرزی در غرب کشور لباس نظامی به تن کرد. رحمانی فضلی در صفحه اینستاگرام خود این عکس را از بازدیدش از ارتفاعات 3000 متری قندیل در غرب کشور منتشر کرده است.(ادامه)
۵ بیماری موبایلی را بشناسید
استفاده از فناوری‌های روز دنیا با بیماری‌های مختلفی همراه بوده که می‌تواند تهدید جدی برای سلامت انسان‌ها محسوب شود. (ادامه)
رنو 25 ميليون توماني جايگزيني براي پرايد
رنو کوئید که قیمتی حدود پنج هزار دلار دارد قرار است در ایران هم تولید شود، پیش‌بینی می‌شود این خودرو با قیمت 25 میلیون تومانی بتواند جایگزینی برای پراید باشد. (ادامه)
سرکشی به حساب‌های بانکی آزاد شد؟
در حالی بارها رییس کل بانک مرکزی و معاونان وی از دفاع تمام قد خود از حساب‌های بانکی سخن گفته بودند که ابلاغ اخیر قانون مالیات‌های مستقیم در رابطه با ارائه اطلاعات بانکی به سازمان امور مالیاتی می تواند به معنای بازشدن دست‌ها برای سرکشی به حسابهای بانکی مردم باشد. (ادامه)
تکذیبیه یک شایعه درمورد آیت‌الله علوی گرگانی
شمال نیوز: دفتر آیت‌الله علوی گرگانی با ارسال یک اطلاعیه، انتساب یک شایعه غیر اخلاقی و عجیب به ایشان را تکذیب کرد. (ادامه)
دشت و آبشار شیب دار کوهره دریوک در منطقه نمارستاق در 40 کیلومتری آمل از ییلاق های زیبای منطقه البرز می باشد که دارای مناظر بسیار دیدنی می باشد .
یک دشت وسیع، با آبشاری بلند و کشیده با سنگلاخ هایی سخت که بلندترین آبشار زمینی ایران و طبیعتی زیبا برای گردشگران و کوه نوردان است.
آبادی زیبای نمار، هم که در بالا دست این منطقه قرار دارد دارای مناطق دیدنی زیادی همچون آبشار و دشت سرسبز دریوک، چشمه های آب معدنی و چهل چشمه و چشمه لهرا و دشت سفید می باشد. 
دشت و آبشار زیبای دریوک در آمل(خبر)
دشت و آبشار شیب دار کوهره دریوک در منطقه نمارستاق در 40 کیلومتری آمل از ییلاق های زیبای منطقه البرز می باشد که دارای مناظر بسیار دیدنی می باشد . یک دشت وسیع، با آبشاری بلند و کشیده با سنگلاخ هایی سخت که بلندترین آبشار زمینی ایران و طبیعتی زیبا برای گردشگران و کوه نوردان است. آبادی زیبای نمار، هم که در بالا دست این منطقه قرار دارد دارای مناطق دیدنی زیادی همچون آبشار و دشت سرسبز دریوک، چشمه های آب معدنی و چهل چشمه و چشمه لهرا و دشت سفید می باشد. (ادامه)
قبلي 1 ... 42 43 44 45 46 47

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.811 seconds.