.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آمل قهرمان مینی والیبال بانوان مازندران شد
(ادامه)
تصاویر/شیوه استقبال از روحانی تغییری نکرد
(ادامه)
(تصاویر) تعویض پرچم گنبد امام رضا(ع)
(ادامه)
زلزله شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه را لرزاند
(ادامه)
سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا منصوب شد
طی حکمی از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا منصوب شد. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
آشفته بازار تولید سیمان و سنگ+تصاویر
واحدهای سنگ بری در اعتراض به نحوه محاسبه و اخذ مالیات بر ارزش افزوده سال گذشته تفاهمنامه ای امضا کردند تا کارخانجات سنگ‌بری به تعطیلی خود پایان دهند؛ به دنبال بی‌توجهی به این اعتراض هشت هزار نفر کارگر شاغل در واحدها بیکار شدند. (ادامه)
سردردها را جدی بگیرید
علیرضا شیخی اظهار کرد: از آنجاکه جداره این مناطق ضعیف‌تر از جداره طبیعی شریان‌ها می‌شود، ممکن است پاره شده و سبب خونریزی مغزی شود. (ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: خبر تغییر فرماندار نوشهر که از سوی برخی رسانه‌ها منتشرشده است، صحت ندارد.
خبر تغییر فرماندار نوشهر صحت ندارد
شمال نیوز: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: خبر تغییر فرماندار نوشهر که از سوی برخی رسانه‌ها منتشرشده است، صحت ندارد. (ادامه)
توصیه های زیست محیطی پرفسور مازندرانی به دولتمردان
عضو هیت علمی دانشگاه وین با بیان اینکه ایران در شرایط سخت زیست‌محیطی بسرمی برد، پیشگیری را مهم‌ترین امر در حفظ عرصه‌های زیستی برشمرد. (ادامه)
افتتاح 42 پروژه عمرانی در بابلسر
فرماندار بابلسر گفت: در هفته دولت امسال 42 پروژه عمرانی و زیربنایی به ارزش 21 میلیارد و 951 میلیون تومان در بابلسر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد. (ادامه)
دختری که در داخل قبر زنده شد+تصاویر
دختر جوانی که یک روز بعد از خاک سپاری دوباره زنده شد.(ادامه)
بنر عجیب علیه کمیته داوران (عکس)
طرفداران پرسپولیس در طول چهار هفته اخیر لیگ برتر بیشترین لطمات را از اشتباهات داوری متحمل شده اند. (ادامه)
بهترین نوشیدنی برای سوزاندن چربی شکم!
با تهیه این نوشیدنی به آرزوی خوش‌اندام‌شدن خود برسید. (ادامه)
قهرمان پرورش اندام کشور درگذشت
قهرمان پرورش اندام کشورمان بعد از ماه ها مقاومت در برابر بیماری شامگاه سوم شهریور جان به جان آفرین تسلیم کرد و جامعه ورزش کشور را در سوگ نشاند. (ادامه)
آگهی استخدام تروریست در سوریه+تصویر
گروه تروریستی تکفیری "احرارالشام" وابسته به اخوان المسلمین سوریه روز گذشته بصورت رسمی برای جذب نیروهای جدید آگهی جذب منتشر کرده است. (ادامه)
وضعیت پایتخت عادی است
شمال نیوز: رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران وضعیت پایتخت را عادی اعلام کرد. (ادامه)
روحانی برجسته میاندورود تشیع شد
اسرم نیوز: :عصر سه شنبه مردم ولایتمدار و قدرشناس میاندرود،حجت الاسلام ساداتی روحانی برجسته میاندورود و امام جماعت اسرم را تشیع و به خاک سپردند.(ادامه)
شمال نیوز: " داستان هاشمی و احمدی نژاد ادامه دارد و حالا بعد از آن هشت سال که احمدی نژاد هاشمی را مورد حمله قرار می‌داد حالا هاشمی در عصر تازه جمهوری اسلامی، احمدی نژاد و دولتش را مورد حمله قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد فعلا نمی‌توان پایانی برای دو قطبی « هاشمی – احمدی نژاد» متصور شد..... دو قطبی « هاشمی - احمدی نژاد» پایان می‌پذیرید؟
شمال نیوز: " داستان هاشمی و احمدی نژاد ادامه دارد و حالا بعد از آن هشت سال که احمدی نژاد هاشمی را مورد حمله قرار می‌داد حالا هاشمی در عصر تازه جمهوری اسلامی، احمدی نژاد و دولتش را مورد حمله قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد فعلا نمی‌توان پایانی برای دو قطبی « هاشمی – احمدی نژاد» متصور شد.....(ادامه)
 سریال «آقا و خانم سنگی» به کارگردانی شاهد احمدلو، قرار است، جایگزین مجموعه‌ی تنهایی لیلا در شبکه سوم سیما شود.
این سریال جایگزین «تنهایی لیلا» می‌شود
سریال «آقا و خانم سنگی» به کارگردانی شاهد احمدلو، قرار است، جایگزین مجموعه‌ی تنهایی لیلا در شبکه سوم سیما شود. (ادامه)
خانواده شهید خلیلی از قصاص قاتل فرزندشان گذشتند
خانواده شهید «علی خلیلی» با انتشار بیانیه ای از حق خود در قصاص قاتل فرزند شهیدشان گذشتند. (ادامه)
سردار در انتظار تکذيب!/ پس از احمدی نژاد و لاريجانی نوبت کيست؟
بايد منتظر ماند و ديد که آيا افراد ديگری اظهارات شاهد عينی فتنه 88 را تکذيب خواهند کرد يا برخی‌ها از اين اظهارات خواهند باليد که چگونه توانسته‌اند برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران نقشه بکشند! (ادامه)
تصاویر دیده‌ نشده‌ای از مقام معظم رهبری در زیارت حرم مطهر امام رضا (ع)
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری تصاویر دیده‌ نشده‌ای از مقام معظم رهبری در زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) را منتشر کرد. (ادامه)
شمال نیوز: محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی اکبر حاجی‌زاده مقدم را به مدت چهار سال به رئیس دانشگاه‌ فناوری‌های نوین آمل منصوب کرد.
رییس دانشگاه فناوری های نوین آمل منصوب شد
شمال نیوز: محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی اکبر حاجی‌زاده مقدم را به مدت چهار سال به رئیس دانشگاه‌ فناوری‌های نوین آمل منصوب کرد. (ادامه)
محسن فلاح قانون خوب چگونه وضع مي شود؟(يادداشت)
محسن فلاح(ادامه)
عکس:تابلوی جدید سفارت انگلیس در تهران
"دارن استمپلز" عکاس خبرگزاری رویترز در جریان سفر هیات دیپلماتیک انگلستان وارد تهران شد و از مراسم بازگشایی سفارت این کشور در ایران عکاسی کرد. (ادامه)
نقشه شوم زن و مرد شیاد برای دختر 15ساله
زن و مرد جوان که با فریب دختر 15 ساله به بهانه ازدواج، او را مجبور به سرقت طلاهای مادرش و فرار از خانه کرده بودند، به 80 ماه زندان محکوم شدند. (ادامه)
زیارت شما قلبی باشد. در موقع ورود اذن دخول بخواهید، اگر حال داشتید به حرم بروید.به قلبتان مراجعه کنید و ببینید آیا تحولی در آن به وجود آمده و تغییر یافته است یا نه؟ اگر تغییر حال در شما بود، حضرت علیه السلام به شما اجازه داده است. توصیه‌هایی از آیت الله بهجت درباره زیارت امام رضا(ع)
زیارت شما قلبی باشد. در موقع ورود اذن دخول بخواهید، اگر حال داشتید به حرم بروید.به قلبتان مراجعه کنید و ببینید آیا تحولی در آن به وجود آمده و تغییر یافته است یا نه؟ اگر تغییر حال در شما بود، حضرت علیه السلام به شما اجازه داده است.(ادامه)
ظریف در آغوش سیدحسن خمینی/عکس
تجدید میثاق اعضای هیئت دولت با آرمان های حضرت امام(س)(ادامه)
2 برادر دوقلو که دیجی کالا را راه‌اندازی کردند/عکس
این دو برادر متولد سال ۵۸ هستند و با یک تجربه تلخ از یک خرید سنتی به فکر ایجاد این شرکت افتاده‌اند. آنها شرکتی تاسیس کردند که در کنار فراهم آوردن محتوای مناسب برای کسب اطلاع از محصولات، بتوانند این محصولات را به صورت آنلاین، به فروش برسانند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.