.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تیم ملی کشتی فرنگی به ایران بازگشت
(ادامه)
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت
محور اصلی برنامه دیشب ۹۰‌ پیرامون بازی‌های هفته‌ دهم لیگ بر‌تر، بخصوص بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان و حاشیه آن بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که آیا انتقادها به اشتباه داوری منصفانه است؟ 1- آری 2- خیر که در پایان اکثریت بالای مردم 78 درصد به گزینه یک رای دادند و مابقی گزینه 2 را برگزیدند .(ادامه)
آغاز فصل صید ماهیان استخوانی غرب گیلان
(ادامه)
انتصاب سرپرست هسته گزینش ریاست جمهوری
(ادامه)
شمال نیوز: ولی الله فرزانه معاون فعلی برنامه ریزی استانداری مازندران قرار است به عنوان اصلی ترین گزینه تصدی استانداری بوشهر به دولت معرفی شود. فرزانه گزینه جدی برای استانداری بوشهر
شمال نیوز: ولی الله فرزانه معاون فعلی برنامه ریزی استانداری مازندران قرار است به عنوان اصلی ترین گزینه تصدی استانداری بوشهر به دولت معرفی شود.(ادامه)
زمان‌معرفی وزرای‌پیشنهادی مشخص‌نشده
(ادامه)
واکنش توکلی به عزل رئیس‌ دانشگاه آزاد
(ادامه)
شمال نیوز: شمال نیوز: در پی رایزنی های اداری برای انتصاب معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، عصر روز گذشته (دوشنبه) وزارت کشور موافقت خود را با انتصاب ... معرفی سرپرست معاونت سیاسی استانداری مازندران
شمال نیوز: شمال نیوز: در پی رایزنی های اداری برای انتصاب معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، عصر روز گذشته (دوشنبه) وزارت کشور موافقت خود را با انتصاب ...(ادامه)
حراج عفاف دختران ایرانی در منازل سفرا
(ادامه)
جزئیات دیدار ظریف-اشتون
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
شمال نیوز:  پس از انتصاب ربیع فلاح به عنوان بیست و یکمین استاندار مازندران مجموعه ی فعالان سیاسی وفعالان انتخاباتی همراه روحانی با ارائه فهرست ها و با برگزاری جلسات خصوصی و محفلی اقدام به ارائه درخواست های خود جهت تسریع در ایجاد تغییرات در راس نهادهای استانی دغدغه ی این روزهای ربیع فلاح
شمال نیوز: پس از انتصاب ربیع فلاح به عنوان بیست و یکمین استاندار مازندران مجموعه ی فعالان سیاسی وفعالان انتخاباتی همراه روحانی با ارائه فهرست ها و با برگزاری جلسات خصوصی و محفلی اقدام به ارائه درخواست های خود جهت تسریع در ایجاد تغییرات در راس نهادهای استانی(ادامه)
* صادقعلی رنجبر دفاع مقدس، تندیس تقدیس ارزشها(خبر)
* صادقعلی رنجبر(ادامه)
(تصاویر) بدرقه رئیس‌جمهور در سفر به نیویورک
(ادامه)
یک نماینده مجلس بستری شد
نماینده مردم شهرضا در مجلس به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
تسلیت نائب رئیس شورای شهرساری براي مرحوم معافي
(ادامه)
شمال نیوز: به دنبال انتصابات جدید سید رضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی به عنوان معاون مالی – اداری وزارت ورزش و جوانان منصوب خواهد شد.
يك مازندراني ديگر در راه وزارت ورزش
شمال نیوز: به دنبال انتصابات جدید سید رضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی به عنوان معاون مالی – اداری وزارت ورزش و جوانان منصوب خواهد شد. (ادامه)
توکلی: عزل دانشجو خطای استراتژیک دولت بود
توکلی با یادآوری نتایج انتخابات خرداد ماه با بیان اینکه اکثریت 90 درصدی هم اگر در انتخابات ایجاد می شد حق نداشت که دیکتاتوری اکثریت به راه بیندازد و دولت تنها باید به عهد خود که خدمت به مردم است وفا کند، خطاب به طرفداران دولت گفت: شما که اندکی بیش از 50 درصد رای آورده اید به بهانه صدای اکثریت، نباید اراده سیاسی خود را بر اقلیتی که تقریبا به اندازه شماست تحمیل کنید.(ادامه)
تسلیت مدیرکل بیمه سلامت به مناسبت درگذشت مرحوم جابر معافی
(ادامه)
تسليت دكتر باقرزاده براي زنده ياد معافي
(ادامه)
امام جمعه بابل:فقدان معافی خسارت سنگینی بر جامعه خبری است
(ادامه)
دایی و رویانیان به فدراسیون فوتبال رفتند
(ادامه)
هجوم هواداران پرسپولیس به منزل قهرمانی
(ادامه)
انتصاب دیگری در نهاد ریاست جمهوری
(ادامه)
قیمت دلار چقدر پایین می‌آید ؟
نوسانات بازار ارز و طلا امروز تمام کسانی که در نفع و ضرر این بازار دخیل هستند را نگران کرده است به همین دلیل برخی رسانه‌ها یادداشت‌هایی درباره افق قیمتی ارز در کشور را منتشر می‌کنند. (ادامه)
پیشنهاد مجلس درخصوص تیم هسته‌ای
(ادامه)
برکناری معاون مالی اداری دانشگاه آزاد
(ادامه)
آخرین خبر از پرونده مهدی هاشمی
(ادامه)
منتظر خبرت هستم از بهشت
(ادامه)
نامه فرزندان خميني کبير خطاب به اوباما
"اعتدال" در فرهنگ خمینی کبیر، موازنه قدرت‌هایی است که برای احقاق حقوق مستضعفان اختیار می‌شود و تدبیر همان بیان نورانی مقام معظم رهبری است که در مواجهه با پدرخوانده‌های عالم باید با نرمشی قهرمانانه مسیر را برای گرفتن حقوق مردم ستم‌کشیده فراهم کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.